2008 Бабенко Оксана Анатоліївна, вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія. Хоменко Олена Петрівна


Скачати 63.34 Kb.
Назва2008 Бабенко Оксана Анатоліївна, вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія. Хоменко Олена Петрівна
Дата25.05.2013
Розмір63.34 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ

ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Черкаська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 5






ЧЕРКАСИ

2008


Бабенко Оксана Анатоліївна, вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія.
Хоменко Олена Петрівна, вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія.
Бушина Інна Борисівна, вчитель математики і інформатики, вчитель методист.

Схвалено методичною радою

Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5.

Протокол № _6_ від _12 березня_ 2008 року.

Передмова.
Важливою умовою організації ефективного навчально-виховного процесу є вибір вчителем раціональної системи методів і прийомів активного навчання, використання нових інформаційних технологій у поєднанні з традиційними засобами.

Мультимедійні засоби навчання допоможуть учителю:

  • активізувати навчальну роботу учнів, посилити їх роль як суб’єкта навчальної діяльності(можливість обирати послідовність вивчення матеріалу, визначення міри і характеру допомоги і т. ін.), посилити мотивацію навчання;

  • урізноманітнити форми подання інформації та типи навчальних завдань;

  • створити навчальні середовища, що забезпечать «занурення» учня в уявний світ, у певні соціальні і виробничі ситуації;

  • забезпечити негайний зворотній зв’язок та широкі можливості діалогізації навчального процесу;

  • розширити поле самостійності учня;

  • використовувати ігрові прийоми навчання тощо.

Комп’ютерні технології ми використовуємо на різних етапах уроку для підвищення ефективності навчального процесу та розвитку учнів. Програмні засоби допомагають розвивати в учнів навички мислення значно швидше і ефективніше, ніж за умови використання традиційних засобів. Але, завжди, у навчанні мають бути раціонально поєднані повага до особистості та вимогливість.

Одна з основних змістових ліній курсу геометрії 7 класу – геометричні фігури та їх властивості. Учень повинен формулювати означення геометричних фігур та їх елементів і зображати їх на малюнку. Для учнів 7 класу, у яких геометричне мислення тільки починає формуватися, наочне уявлення основних геометричних понять має велике значення. А технічне оснащення сучасних комп’ютерів дає змогу не тільки допомогти дитині побачити даний об’єкт, а й маніпулювати з ним, з метою його кращого усвідомлення: змінювати зоровий образ екранної події через зміну його розмірів, виділення окремих фрагментів, через зміну графічного представлення тощо.
Методична розробка проекту з геометрії на тему «Трикутники» сприяє легшому усвідомленню доведення теорем, основного апарату доведення – ознак рівності трикутників; розвитку свідомості під час практичної, дослідницької діяльності. У навчанні мають бути раціонально поєднані повага до особистості та вимогливість.

МЕТА:

  1. Домогтися засвоєння учнями означення різних видів трикутників, бісектриси, висоти, медіани трикутника.

  2. Зображати та знаходити на малюнках рівносторонні, рівнобедрені, прямокутні трикутники та їх елементи.

  3. Класифікувати трикутники за сторонами і кутами.

  4. Формулювати ознаки рівності трикутників.

  5. Навчити доводити ознаки рівності трикутників, ознаки рівності та властивості прямокутних трикутників, властивості й ознаки рівнобедреного трикутника, властивості кутів трикутника, властивості зовнішнього кута трикутника.

  6. Сформувати навики застосування вивчених означень і властивостей до розв’язування задач.

  7. Розвивати творчу активність.

  8. Виховувати в учнів прагнення до самовдосконалення.





1. Оголошення мети і теми уроку.


2. Актуалізація опорних знань.



3. Вивчення нового матеріалу.





Усне розв’язання за рисунками.





Визначити вид трикутника





4. Закріплення нового матеріалу.


Визначення виду трикутника








За рисунком назвати елемент



1. Оголошення мети і теми уроку.






2. Вивчення нового матеріалу.




3. Закріплення нового матеріалу.










EMBED PowerPoint.Slide.8









1. Оголошення мети і теми уроку.






2. Вивчення нового матеріалу.







3. Закріплення нового матеріалу.



1. Оголошення мети і теми уроку.




2. Актуалізація опорних знань.






3. Вивчення нового матеріалу.



4. Закріплення нового матеріалу.



1. Оголошення мети і теми уроку.





2. Актуалізація опорних знань.


3. Вивчення нового матеріалу.



4. Закріплення нового матеріалу.



1. Оголошення мети і теми уроку.




2. Актуалізація опорних знань.


3. Вивчення нового матеріалу.







4. Закріплення нового матеріалу.



1. Оголошення мети і теми уроку.



2. Вивчення нового матеріалу.


3. Закріплення нового матеріалу.






1. Оголошення мети і теми уроку.




2. Актуалізація опорних знань.



3. Вивчення нового матеріалу.







4. Закріплення нового матеріалу.


Література.


  1. М.І. Бурда, Н.А. Тарасенкова. Геометрія. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Київ: «Зодіак – ЕКО», 2007, - 208 с.

  2. Мерзляк А.Г., В.Б. Полонський, М.С. Якір. Геометрія. Підручник для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів. – Тернопіль: «Підручники і посібники», 2007. – 224 с.

  1. А.Г. Мерзляк, В.Б. Полонський, Ю.М. Рабінович, М.С. Якір. Збірник задач і завдань для тематичного оцінювання з геометрії для 7 класу. – Х.: «Гімназія», 2007. – 112 с.


Зміст


  1. Передмова……………………………………………………….…………… 5

  2. Приклади презентацій під час вивчення теми «Трикутники» …………………………………………………………………………..…… 7

  3. Література ………………………………………………………………….. 46



Схожі:

Вчитель-методист, вища кваліфікаційна категорія
Мета: дослідити особливості розвитку, досягнення та недоліки українського культурного життя періоду «Відлиги»
Математика Лупу Людмила Михайлівна
Лупу Людмила Михайлівна, вчитель математики Берегометської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Вижницького району, вища категорія, вчитель-методист
Відділ освіти Уманської районної державної адміністрації
Боюс Галина Петрівна, учитель української мови та літератури Паланської ЗОШ І-ІІІ ступенів, перша кваліфікаційна категорія
Відділ освіти Шполянської районної державної адміністрації
Збарах Галина Петрівна, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, Припіяло Сергій Олександрович, вчитель математики,...
План конспект уроку Української мови Підготувала та провела Вчитель...
Мета: сформувати уявлення учнів про числівник як частину мови, вчитися визначати морфологічні ознаки числівника; розвивати творчі...
Арифметична та геометрична прогресії. Гра "Щасливий випадок"
Тищенко Ірина Анатоліївна, вчитель математики Геронимівської ЗОШ І-ІІІст. Черкаської районної ради, спеціаліст вищої категорії, старший...
Управління навчально-виховним процесом
Шкварчук Наталія Степанівна, директор Товтрівської ЗОШ І-ІІІ ст. Заставнівського району, вища категорія, вчитель-методист
Боровинська Олена Вікторівна
Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових класів, вчитель-методист Донецької спеціалізованої загальноосвітньої...
Загальні принципи, завдання та стратегії роботи з агресивними дітьми
Хоменко Лідія Петрівна, директор Гордищенського районного учбово-методичного центру практичної психології
РІШЕННЯ № V/23-456 Вища кваліфікаційна комісія адвокатури при Кабінеті...
РІШЕННЯ № V/23-456 Вища кваліфікаційна комісія адвокатури при Кабінеті Міністрів України, розглянувши у відкритому засіданні інформаційний...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка