|
Скачати 63.34 Kb.
|
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Черкаська загальноосвітня школа І – ІІІ ступенів № 5 ![]() ![]() ЧЕРКАСИ 2008 Бабенко Оксана Анатоліївна, вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія. Хоменко Олена Петрівна, вчитель математики, вища кваліфікаційна категорія. Бушина Інна Борисівна, вчитель математики і інформатики, вчитель методист. Схвалено методичною радою Черкаської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів № 5. Протокол № _6_ від _12 березня_ 2008 року. Передмова. Важливою умовою організації ефективного навчально-виховного процесу є вибір вчителем раціональної системи методів і прийомів активного навчання, використання нових інформаційних технологій у поєднанні з традиційними засобами. Мультимедійні засоби навчання допоможуть учителю:
Комп’ютерні технології ми використовуємо на різних етапах уроку для підвищення ефективності навчального процесу та розвитку учнів. Програмні засоби допомагають розвивати в учнів навички мислення значно швидше і ефективніше, ніж за умови використання традиційних засобів. Але, завжди, у навчанні мають бути раціонально поєднані повага до особистості та вимогливість. Одна з основних змістових ліній курсу геометрії 7 класу – геометричні фігури та їх властивості. Учень повинен формулювати означення геометричних фігур та їх елементів і зображати їх на малюнку. Для учнів 7 класу, у яких геометричне мислення тільки починає формуватися, наочне уявлення основних геометричних понять має велике значення. А технічне оснащення сучасних комп’ютерів дає змогу не тільки допомогти дитині побачити даний об’єкт, а й маніпулювати з ним, з метою його кращого усвідомлення: змінювати зоровий образ екранної події через зміну його розмірів, виділення окремих фрагментів, через зміну графічного представлення тощо. Методична розробка проекту з геометрії на тему «Трикутники» сприяє легшому усвідомленню доведення теорем, основного апарату доведення – ознак рівності трикутників; розвитку свідомості під час практичної, дослідницької діяльності. У навчанні мають бути раціонально поєднані повага до особистості та вимогливість. МЕТА:
![]() ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() 2. Актуалізація опорних знань. ![]() 3. Вивчення нового матеріалу. ![]() ![]() Усне розв’язання за рисунками. ![]() ![]() Визначити вид трикутника ![]() ![]() 4. Закріплення нового матеріалу. ![]() Визначення виду трикутника ![]() ![]() ![]() ![]() За рисунком назвати елемент ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() ![]() 2. Вивчення нового матеріалу. ![]() ![]() 3. Закріплення нового матеріалу. ![]() ![]() ![]() ![]() EMBED PowerPoint.Slide.8 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() ![]() 2. Вивчення нового матеріалу. ![]() ![]() 3. Закріплення нового матеріалу. ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() ![]() 2. Актуалізація опорних знань. ![]() ![]() ![]() 3. Вивчення нового матеріалу. ![]() 4. Закріплення нового матеріалу. ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() ![]() 2. Актуалізація опорних знань. ![]() 3. Вивчення нового матеріалу. ![]() 4. Закріплення нового матеріалу. ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() ![]() 2. Актуалізація опорних знань. ![]() 3. Вивчення нового матеріалу. ![]() ![]() ![]() ![]() 4. Закріплення нового матеріалу. ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() ![]() 2. Вивчення нового матеріалу. ![]() 3. Закріплення нового матеріалу. ![]() ![]() ![]() 1. Оголошення мети і теми уроку. ![]() ![]() 2. Актуалізація опорних знань. ![]() 3. Вивчення нового матеріалу. ![]() ![]() ![]() ![]() 4. Закріплення нового матеріалу. ![]() Література.
Зміст
|
Вчитель-методист, вища кваліфікаційна категорія Мета: дослідити особливості розвитку, досягнення та недоліки українського культурного життя періоду «Відлиги» |
Математика Лупу Людмила Михайлівна Лупу Людмила Михайлівна, вчитель математики Берегометської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Вижницького району, вища категорія, вчитель-методист |
Відділ освіти Уманської районної державної адміністрації Боюс Галина Петрівна, учитель української мови та літератури Паланської ЗОШ І-ІІІ ступенів, перша кваліфікаційна категорія |
Відділ освіти Шполянської районної державної адміністрації Збарах Галина Петрівна, вчитель математики, спеціаліст вищої категорії, старший вчитель, Припіяло Сергій Олександрович, вчитель математики,... |
План конспект уроку Української мови Підготувала та провела Вчитель... Мета: сформувати уявлення учнів про числівник як частину мови, вчитися визначати морфологічні ознаки числівника; розвивати творчі... |
Арифметична та геометрична прогресії. Гра "Щасливий випадок" Тищенко Ірина Анатоліївна, вчитель математики Геронимівської ЗОШ І-ІІІст. Черкаської районної ради, спеціаліст вищої категорії, старший... |
Управління навчально-виховним процесом Шкварчук Наталія Степанівна, директор Товтрівської ЗОШ І-ІІІ ст. Заставнівського району, вища категорія, вчитель-методист |
Боровинська Олена Вікторівна Боровинська Олена Вікторівна, вчитель вищої категорії початкових класів, вчитель-методист Донецької спеціалізованої загальноосвітньої... |
Загальні принципи, завдання та стратегії роботи з агресивними дітьми Хоменко Лідія Петрівна, директор Гордищенського районного учбово-методичного центру практичної психології |
РІШЕННЯ № V/23-456 Вища кваліфікаційна комісія адвокатури при Кабінеті... РІШЕННЯ № V/23-456 Вища кваліфікаційна комісія адвокатури при Кабінеті Міністрів України, розглянувши у відкритому засіданні інформаційний... |