|
Скачати 301.96 Kb.
|
Додатокдо розпорядження міського головивід «______» ____________ 2011 р.№ ________
|
N з/п |
Критерії |
Рівень якості виконання обов'язків і завдань |
|||||||||
низький |
задовільний |
добрий |
високий |
||||||||
1. Виконання обов'язків і завдань |
|||||||||||
1. |
Обсяг роботи, що виконується |
не відповідає очікуваному, витрачає значний час на виконання доручень |
відповідає сподіванням |
повністю відповідає сподіванням |
перевищує сподівання, витрачає набагато менше часу |
||||||
2. |
Якість роботи |
результати потрібно постійно принципово виправляти |
результати роботи майже не потребують виправлень |
результатами роботи можна користуватися |
результати вищої якості |
||||||
3. |
Планування роботи |
низький рівень планування повсякденної роботи; в роботі допускає прояви метушні, дії часто не продумані: робота виконується нераціонально із постійним порушенням термінів |
вміє організовувати свою роботу, робота виконується із додержанням термінів, складніші завдання виконуються із незначним порушенням термінів |
вміє організовувати свою роботу, постійно підвищує власну культуру планування; робота виконується раціонально, із постійним додержанням термінів |
організованість і зібраність висока: робота організовується цілеспрямовано, використовуються допоміжні засоби |
||||||
2. Професійна компетентність |
|||||||||||
4. |
Професійні знання |
знання поверхові, не системні, професійні завдання самостійно вирішує складно |
володіє спеціальними знаннями, достатніми для задовільного вирішення завдань професійного характеру |
володіє системними знаннями, здатний до вирішення творчих завдань професійного характеру |
володіє глибокими, міцними і всебічними знаннями, має цілісне уявлення про системність; гнучкість мислення дозволяє вирішувати складні завдання теоретичного характеру у професійній сфері |
||||||
5. |
Професійні вміння і навички |
розвинені недостатньо, потребує постійної сторонньої допомоги |
розвинені посередньо, забезпечують необхідний рівень виконання професійних завдань при сторонній допомозі |
розвинені та забезпечують необхідний рівень виконання професійних завдань |
високорозвинені та забезпечують виконання практичних завдань професійного характеру на високому рівні |
||||||
6. |
Уміння формулювати точку зору (усно, письмово) |
важко зрозуміти, обмежений словниковий запас, документи потрібно докорінно переробляти, незадовільно володіє державною мовою |
взагалі легко зрозуміти, достатньо володіє державною мовою, має належний вибір формулювань, у документи вносяться незначні зміни |
чітко і переконливо викладає думки, вільно володіє державною мовою, документи не потребують виправлень |
логічно побудовані висловлення, влучний вибір належної лексики та формулювань, у документах завжди впорядковані, вільно викладені думки |
||||||
7. |
Готовність до дій, ініціатива |
здебільшого пасивний, безініціативний, елементи творчого підходу до справи не проявляються; потребує постійного спонукання до роботи |
працює з власної волі, проявляє ініціативу за необхідністю, активністю і творчим ставленням до справи не виділяється |
проявляє ініціативу, активний, не позбавлений творчого відношення до справи; наполегливий |
ініціативний, творчо відноситься до вирішення практичних завдань, здатний генерувати обґрунтовані ідеї та пропозиції, які заслуговують на увагу, і сприяє їх реалізації |
||||||
8. |
Оперативність мислення |
повільно сприймає нові завдання, виявляє незадоволення у разі зміни завдання або звичайних обставин |
пристосовується до нових завдань і ситуацій на роботі |
сприймає нові завдання охоче, розуміє їх суть та пов'язані з ними проблеми, орієнтується у нових ситуаціях |
швидко приймає нові завдання і ситуації, визначає значущі фактори та суть справи |
||||||
9. |
Працездатність та витривалість |
працездатність низька, збільшення навантаження погіршує якість роботи, втрачає впевненість |
працездатність задовільна, збільшення навантаження, як правило, не впливає на якість роботи |
працездатний, збільшення навантаження не впливає на якість роботи |
працездатність висока, витримує тривале навантаження, відповідає активністю на підвищення вимог |
||||||
10. |
Відповідальність |
виявляє байдужість, безвідповідальність, схильність до невиконання |
виявляє почуття відповідальності нестабільно, потребує постійного контролю за виконанням |
почуття відповідальності виявляє постійно |
високо розвинені почуття обов'язку; виконавча дисципліна відмінна, надійний у вирішенні завдань повсякденної діяльності |
||||||
11. |
Самостійність |
до прийняття самостійних рішень підготовлений недостатньо; у разі вирішення найменших проблем потребує стороннього втручання |
здатний до прийняття самостійних рішень, але вони не завжди бувають обґрунтованими; у критичних ситуаціях допускає прояви нерішучості |
у прийнятті рішень, як правило, самостійний, здатний аналізувати і прогнозувати події; у критичних ситуаціях здатний до рішучих дій; виконує завдання без сторонньої допомоги |
високо розвинена здібність до обґрунтованого прийняття самостійних рішень, володіє навичками передбачення; у критичних ситуаціях здатний до продуманих і рішучих дій; самостійно вирішує складні проблеми |
||||||
12. |
Здатність до лідерства |
якостей лідера не має і не намагається мати; у колективі непомітний |
здатний позитивно впливати на людей, але у практичний діяльності цим користується рідко |
здатний позитивно впливати на людей, має якості лідера |
володіє високорозвиненими здібностями позитивного впливу на людей, якості лідера виявлені яскраво |
||||||
13. |
Здатність до накопичення, поновлення і творчого застосування професійного досвіду |
професійний досвід накопичує повільно, професійні завдання вирішує лише традиційними методами, професійне новаторство не сприймає або заперечує |
професійний досвід накопичує і оновлює по мірі необхідності, результати діяльності не виділяються через консервативний підхід до нового, працює за шаблоном |
працює над підвищенням і оновленням професійного досвіду, сумлінно, результативно; має новаторські підходи у професійній діяльності |
активно, цілеспрямовано, систематично і результативно працює над підвищенням професійних знань, вмінь і навичок; здатний реалізувати і підтримати нове у професійній сфері |
||||||
3. Етика поведінки |
|||||||||||
14. |
Етика поведінки, стиль спілкування |
рівень культури поведінки і спілкування з людьми низький, допускає елементи нетактовного, грубого ставлення до оточуючих; поведінка не відповідає конкретній ситуації |
рівень культури поведінки і спілкування з людьми задовільний, але не завжди адекватний відповідній ситуації |
культурний у поведінці з людьми, у спілкуванні тактовний, доброзичливий |
володіє високим рівнем культури поведінки і спілкування з людьми; властива гнучкість у використанні стилів спілкування і поведінки, у критичних ситуаціях завжди поводиться коректно і водночас з розумінням |
||||||
15. |
Співробітництво |
рідко надає допомогу, часто не інформує інших |
співпрацює з іншими, пропонує допомогу, регулярно інформує |
плідно співпрацює з іншими, пропонує допомогу, регулярно інформує |
виявляє здібності до роботи у колективі, надає цінні імпульси для досягнення спільної мети |
||||||
16. |
Дисциплінованість |
систематично порушує правила внутрішнього трудового розпорядку та етики поведінки |
дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та правил етики поведінки, але час від часу потребує контролю |
дисциплінований, правила внутрішнього трудового розпорядку і етики поведінки виконує без порушень |
високодисциплінований, суворо і точно дотримується правил внутрішнього трудового розпорядку та правил етики |
||||||
Критерії для керівних працівників |
|||||||||||
17. |
Здатність до переговорів |
неспроможний репрезентувати точку зору, аргументація невпевнена, непереконлива |
репрезентує точку зору професійно, конкретно |
репрезентує точку зору професійно, конкретно, може переконливо аргументувати |
цілеспрямовано репрезентує точку зору, не ігноруючи належних контраргументів |
||||||
18. |
Уміння організовувати роботу підлеглих |
не сприяє впорядкуванню робочого процесу, розподіляє завдання з затримкою |
ретельно вивчає мету та пріоритети; доцільно розподіляє робочі завдання |
визначає мету та пріоритети, забезпечує регулярне інформування підлеглих; раціонально розподіляє робочі завдання |
чітко визначає мету і пріоритети, оптимально організовує робочий процес, розподіляючи завдання, досягає максимальної ефективності |
||||||
19. |
Професіоналізм у керівництві роботою підрозділу |
нечітке, незрозуміле формулювання завдань |
пояснює завдання; не завжди надає потрібну інформацію та професійні поради |
чітко пояснює поставлені завдання; надає потрібну інформацію та професійні поради |
роз'яснює завдання доступно, докладно, вчасно консультує |
||||||
20. |
Контроль |
контроль відсутній взагалі або неефективний чи надмірний |
епізодично контролює виконання поставлених завдань |
систематично контролює виконання поставлених завдань |
контроль здійснює вміло та не нав'язливо, результати якого ефективні |
||||||
21. |
Оцінка та заохочення співробітників |
не усвідомлює досягнення та можливості працівників, не знає їх здібностей та інтересів, не підтримує заходів з підвищення кваліфікації, заважає самостійності співробітників |
ознайомлений з досягненнями та можливостями працівників; намагається оцінювати здібності та поважати їх інтереси; підтримує заходи з підвищення кваліфікації |
ознайомлений з досягненнями та можливостями працівників, вірно оцінює здібності та поважає їх інтереси, підтримує заходи з підвищення кваліфікації, стимулює самостійність мислення та дій |
ретельно та детально вивчає досягнення та можливості працівників, цілеспрямовано стимулює їх інтереси та здібності, ефективно спонукає до самостійності мислення та дій |
№ п/п |
Назва завдання |
Термін виконання |
Результат оцінювання |
|
Посадовою особою |
Безпосереднім керівником |
|||
БЛАНКщорічної оцінки виконання посадовою особою посадових обов’язків і завдань |
Додаток № 1 До положення «Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами міської ради покладених на них обов'язків і завдань |
Будні роботи апарату райдержадміністрації «Про щорічну оцінку виконання державними службовцями покладених на них обов’язків і завдань та зняття з контролю виконаних документів».... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ «Про проведення щорічної оцінки» та згідно з Порядком проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них... |
РОЗПОРЯДЖЕННЯ голови районної державної адміністрації Керуючись ст ст. 6, 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до порядку проведення щорічної оцінки виконання... |
ПЛАН-ГРАФІК особистого прийому громадян в приймальні міської ради... |
ПЛАН-ГРАФІК особистого прийому громадян в приймальні міської ради... |
Відповідно до статей 6, 41 Закону України “Про місцеві Головного управління державної служби України від 31 жовтня 2003 року №122 „Про затвердження Загального порядку проведення щорічної... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Тернопільської міської ради (далі – відділ) є структурним підрозділом... |
НОМЕНКЛАТУРА службових, спеціальних (спеціалізованих) автомобілів,... Автомобілі, прилади діагностики, обладнання та інструмент закріплюються персонально за посадовими особами Державної інспекції сільського... |
ПОЛОЖЕНН Я про відділ обліку та фінансового забезпечення Тернопільської міської ради Відділ підпорядковується виконавчому комітету та міському голові, є правонаступником всіх прав та обов’язків відділу фінансового... |
ПОЛОЖЕННЯ про відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними... Тернопільською міською радою для здійснення внутрішнього фінансового контролю за роботою структурних підрозділів Тернопільської міської... |