|
Скачати 38.76 Kb.
|
![]() ![]() ![]() ![]() Міський методкабінет Полтавська гімназія № 33 Урок з інформатики для учнів 11 класу Урок підготувала та розробила вчитель інформатики Кривко Наталія Валеріївна Полтава 2012 Тема: Введення, редагування та форматування даних. Практична робота №2. Введення даних і форматування таблиць у середовищі табличного процесора. Клас: 11 Мета:
Обладнання: програма Microsoft Excel, картки із завданнями, роздаткові матеріали. Тип уроку: урок закріплення знань, умінь і навичок. Хід уроку І. Організаційний момент. ІІ. Актуалізація опорних знань. Учитель: Діти, сьогодні у нас буде незвичний урок – ми дослідимо можливості Excel, і в ході дослідження з’ясуємо, хто з вас може бути найкращим помічником класного керівника, його правою рукою. Ви побачите, що дана програма може дуже полегшити роботу ваших вчителів, батьків і вас самих. Але спочатку давайте з’ясуємо, що ж ми вже встигли вивчити про дану програму. «Карусель»
Кожен учень, який сидить у зовнішньому колі, має листок із конкретними запитаннями і під час переміщення збирає максимум інформації, аспектів, поглядів із зазначеної проблеми. Запитання для обговорення:
Після проведення вправи відбувається заслуховування окремих відповідей, обговорення того, які питання виявилися особливо складними, продуктивними чи, навпаки, швидко вичерпалися і чому, як працювали партнери тощо. 2. 1. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. Картки із завданнями та отриманими відповідями учні вклеюють у зошит після конспекту. Кожен учень із зовнішнього кола ділить конспект із сусідом по парті. ![]() ІІІ. Виконання практичних завдань. Учитель: Я бачу, що ви маєте ґрунтовні теоретичні знання, отже пропоную перейти до виконання практичних завдань. Ви знаєте, що кожен рік ваш класний керівник подає відомості про ваш клас у певній формі. Давайте дослідимо, як правильно оформити ці відомості. Створіть електронну таблицю за зразком, поданим на малюнку та відформатуйте її відповідним чином. ![]() Матеріали для заповнення таблиці учні отримують разом із роздатковими матеріалами, але в іншому структурному вигляді. Після 15 хв роботи – розминка для очей. ![]() Учитель: Дехто вже справився із створенням таблиці, отже може отримати додаткове творче завдання. Допоможіть класному керівнику створити таблицю чергування. Після введення та форматування даних таблиця має набути такого вигляду: ![]() Внесіть до графіка чергувань всіх учнів вашого класу. IV. Підведення підсумків. Учитель: Молодці! Ви сьогодні гарно попрацювали! Учитель відзначає тих учнів, які найкраще впоралися із завданням, наголошує, що буде рекомендувати їх у якості помічників не тільки класному керівнику, а і як консультантів учителям-предметникам. Учні зберігають виконані практичні роботи у свої папки, отримують оцінки. V. Повідомлення домашнього завдання. п. 2.5, завд. 2, с. 79 (підручник Й.Я. Ривкінд, Т.І. Лисенко, Л.А. Чернікова, В.В. Шакотько, Інформатика. Рівень стандарту, 11 клас) |
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що... |
Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Програма розрахована на вивчення інформатики 9 класі основної школи в обсязі 1 година на тиждень. Автори виходили з припущення, що... |
Урок з інформатики для учнів 11 класу Тема: Призначення й використання основних математичних та статистичних функцій табличного процесора |
Урок з інформатики для учнів 11 класу Тема: Використання найпростіших формул. Посилання на клітинки і діапазони клітинок. Практична робота №3. Використання формул в електронних... |
Орієнтовний календарний план на І семестр Інформатика 9 клас Програма з інформатики для учнів 9 класу рекомендована Міністерством освіти і науки України (автори – І. О. Завадський, Ю. О. Дорошенко,... |
Урок гра для учнів 5 класу: «Бути здоровим престижно» |
Урок енергозбереження в Українському національному музеї “Чорнобиль”для... На екскурсії до музею «Чорнобиль» учні дізналися про найбільшу техногенну катастрофу в історії людства |
У Міжнародному конкурсі з інформатики „Бобер-2011” ДЗОШ №101 пройшов Міжнародний конкурс з інформатики “БОБЕР-2011”. Сертифікат з відмінним результатом отримав 1 учень 7-А класу Ільєнко... |
Урок №53 Тема. Підсумкове повторення за курс 7 класу Мета: повторити та узагальнити знання учнів про найголовніші теоретичні відомості курсу геометрії 7 класу; повторити та узагальнити... |
15. Позакласна робот з інформатики. Позакласні форми навчання інформатики.... Позакласна робот з інформатики. Позакласні форми навчання інформатики. Олімпіада з інформатики. Технологія підготовки учнів до участі... |