|
Скачати 32.51 Kb.
|
АНКЕТА споживача послуг, що надаються виконавчим комітетом Бердянської міської ради Шановні мешканці міста! Виконавчий комітет Бердянської міської ради проводить вивчення рівня задоволеності споживачів послугами, що надаються виконавчим комітетом. Мета проведення анкетування – визначити, чи є якісними послуги, що надаються виконавчим комітетом, виявити недоліки чи порушення у роботі та покращити якість надання послуг з урахуванням Ваших зауважень та пропозицій. Нам дуже важлива Ваша думка, тому просимо Вас взяти участь в анкетуванні. Анкета є анонімною, всі отримані результати будуть використані тільки в узагальненому вигляді. Будь ласка, заповніть анкету. Прочитайте запропоновані питання та всі варіанти відповідей. Оберіть і виділіть в будь-який спосіб (підкресленням, позначенням „+” чи іншим чином) варіант відповіді, що найбільше співпадає з Вашою думкою. Щиро дякуємо Вам за участь! 1. Як часто Ви зверталися до виконавчого комітету для одержання послуг протягом 2011 року та у 2012 році? (якщо Ви зверталися) а) три рази або більше; б) два рази; в) один раз; г) не звертався. 2. Вкажіть, будь-ласка, якими з послуг, що надає виконком, Ви користувались? (наприклад, послуги з питань архітектури, земельних відносин, захисту прав споживачів, підприємницької діяльності). __________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 3. Чи задоволені Ви рівнем надання консультацій та довідкової інформації працівниками виконкому? а) так; б) ні. Якщо ні, вкажіть, будь-ласка, чому __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 4. Чи задовольняє Вас інформація, розміщена на інтернет-сайті Бердянської міської ради (http://rada.berdyansk.net/) щодо діяльності виконкому, міської ради? а) так, інформація вичерпна та повна; б) частково, інформація потребує доповнення. Вкажіть, будь-ласка, чим саме Вас не задовольняє розміщена інформація _________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ в) не користуюсь інернет-сайтом Бердянської міської ради; г) які питання, на Вашу думку, повинні бути висвітлені на інернет-сайті Бердянської міської ради? _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 5. Охарактеризуйте якість наданої Вам послуги: а) цілком задоволений (на), послуга надана вчасно і належної якості; б)послуга надана з порушенням строку надання, а саме _____________________________________ _____________________________________________________________________________________ в) послуга надана, але її якістю не задоволений (на), а саме __________________________________ _____________________________________________________________________________________ г) послуга не надана без достатнього обґрунтування. 6. З якими випадками неналежного ставлення з боку працівників виконкому стикалися Ви особисто: а) довелося за однією послугою чи з одного й того ж питання звертатися декілька разів чи до різних працівників через неповну або неточну інформацію, отриману від працівника виконкому; б) грубе або неналежне поводження з боку працівників; в) наявність протягом робочого часу та годин прийому нічим не регламентованих перерв, тривала (більш ніж 15-20 хвилин) відсутність працівника на робочому місці; г) недоступний для зв’язку чи тривалий період протягом робочого часу не відповідав телефон для довідок; ґ) інше ______________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ 7. Чи скаржились Ви на неналежні діяння (рішення чи бездіяльність) посадових осіб виконкому? а) скаржився (лась) керівництву виконкому; б) подавав (ла) скаргу до суду, правоохоронних органів; в) не скаржився (лась), однак маю претензії до роботи виконкому; г)не маю підстав скаржитися, задоволений (на) роботою виконкому. 8. Чи задоволені Ви умовами, створеними для відвідувачів у приміщеннях виконкому? а) так; б) ні. Якщо ні, вкажіть, будь-ласка, чим саме Ви не задоволені _______________________________ _____________________________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ 9. Ваші побажання, рекомендації, критика, пропозиції щодо покращення роботи виконкому та якості надання послуг. _____________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ Для правильної оцінки поданих Вами відомостей просимо Вас надати деякі дані про себе. Ваш вік: а) до 20 років; г) від 45 до 60 років; б) від 21 до 30 років; ґ) від 60 років. в) від 31 до 45 років; Ваша освіта: а) середня; б) середня спеціальна (технікум, училище, коледж); в) вища (неповна, повна). Ваш рід занять: а) робітнича професія; ґ) військовослужбовець; б)службовець; д) домогосподарка; в)підприємець; е) тимчасово не працюю; г) студент; є) пенсіонер. ЩИРО ДЯКУЄМО ВАМ ЗА УЧАСТЬ В АНКЕТУВАННІ! |
АНКЕТА споживача послуг, що надаються виконавчим комітетом Бердянської міської ради Виконавчий комітет Бердянської міської ради проводить вивчення рівня задоволеності споживачів послугами, що надаються виконавчим... |
АНКЕТА споживача послуг, що надаються виконавчим комітетом Бердянської міської ради Виконавчий комітет Бердянської міської ради проводить вивчення рівня задоволеності споживачів послугами, що надаються виконавчим... |
Україна Смілянська міська рада Черкаської області ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ... Закону України “Про місцеве самоврядування в Україні” від 21. 05. 97 №280/97-ВР із змінами і доповненнями, з метою забезпечення відкритості... |
ПОЛОЖЕННЯ про центр муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької... Центр муніципальних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі ЦМП) утворюється як робочий... |
ПОЛОЖЕННЯ про центр надання адміністративних послуг виконавчого... Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області (далі ЦНАП) утворюється... |
Перелік колективних договорів, змін та доповнень до них, які зареєстровані... Колективний договір відділу освіти та Бердянської міської організації профспілки працівників освіти між адміністрацією та профспілковим... |
АУДИТОРСЬКИЙ ВИСНОВОК Дата державної реєстрації: зареєстровано 30. 10. 1996 року виконавчим комітетом Львівської міської Ради |
Аналіз регуляторного впливу до проекту рішення міської ради «Про... «Про створення територіального кадастру м. Кременчука», виконавчим комітетом міської ради, було прийнято багато рішень, що стосуються... |
Звіт щодо фінансової звітності Свідоцтво серія А00 №806697 від 13. 06. 2006 р видане Виконавчим комітетом Житомирської міської ради |
Рішення виконавчого комітету Бердянської міської ради Координаційну раду з питань протидії соціальним хворобам при виконкомі Бердянської міської ради у новій редакції |