|
Скачати 36.9 Kb.
|
Авторські побажання Ви відкрили інтерактивний електронний посібник Основи комп’ютерного проектування та моделювання РЕС. Що це і для кого? Електронний посібник створений для студентів та викладачів вузів, а також всіх, у кого є необхідність у вивченні основ комп’ютерного проектування та моделювання РЕС. Звичайно, в літературі досить матеріалу з цього приводу. Але не так легко початківцю зорієнтуватись в ньому і ефективно його використати. Крім того, доступ до такої інформації не завжди можливий. Не так легко знайти потрібні книжки в бібліотеках, не говорячи вже про купівлю їх по теперішнім цінам. Авторський колектив, маючи великий досвід в педагогічній праці, спробував створити віртуальне електронне інформаційне середовище у вигляді цього посібника для всіх хто вивчає чи навчає основам монтажу і вимірювання пристроїв зв’язку. Перш за все це середовище створене для самостійної праці в ньому. Зараз це особливо важливо в зв’язку з тим, що майбутній професіонал повинен вміти працювати сам, щоб встигати вдосконалюватись в морі інформації, що стрімко змінюється та зростає кількісно. Чому електронний комп’ютерний варіант? А тому, що переваги його перед традиційними друкованими посібниками очевидні:
Цей перелік можна продовжити, але і так зрозуміло, що в вік інформаційних технологій комп’ютер – головний інструмент як для праці так і для навчання. Роль педагога в навчанні ? Вчитись потрібно самому. Це підтверджена життям істина. Педагог може бути мудрим наставником в навчанні, або створювачем середовища для самостійного навчання, на що претендує авторський колектив цього посібника, хоч для цього потрібно професіонально володіти ще багато чим крім знань по предмету та педагогіки. Проте не будьте замкнутими індивідуумами в навчанні. Без спілкування з наставниками, професіоналами, колегами по навчанню справжнього успіху не мати. Навчання - це мистецтво, яке посягається в активній діяльності. Користування посібником. Посібником можна користуватись по різному.
Два останніх способи підходять учням, студентам, та тим, хто самостійно вчиться. Подяки. Авторський колектив вдячний студентам і колегам-викладачам Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій та Київського коледжу зв’язку за допомогу в оформленні матеріалів посібника та створенні тестів. Прізвища студентів та викладачів за їх згодою подані в відповідних місцях посібника. WEB-дизайн створений як курсова робота студентів 2-го курсу Київського коледжу зв'язку (гр.ТК-03) 2001 р. навчання: Лукаша Олександра, Любенка Романа, Кривоноса Валентина тa Хмелевського Артема. Авторство та розповсюдження. Авторський колектив не претендує на законне авторство цього посібника і не збирається захищати авторські права, а тим більше мати від цієї роботи якісь фінансові вигоди. Авторський колектив радує те, що надається допомога багатьом бажаючим вдосконалювати свій інтелект та ставати справжніми спеціалістами. Хоч чимало матеріалів і було створено авторами, але основна робота зводилась до підбору та методичного впорядкування необхідних матеріалів, розробки методичних рекомендацій по вивченню теорії і набуттю практичних навичок в області основ метрології. Просимо вибачення у авторів матеріалів використаних в посібнику за деякі порушення ліцензійних норм. Надто складно було б забезпечити таку чистоту, тим більше що корисних цілей від цього автори не переслідують. Велика вдячність їм за таку потрібну інформацію не тільки від авторського колективу, а і від тих, хто буде користуватись цим посібником. Просимо також вибачення у користувачів за недоробки чи відсутність необхідних матеріалів у відповідних розділах. Причини тому – постійне вдосконалення та поповнення посібника новими матеріалами. Розповсюдження та користування електронним посібником не має ніяких обмежень крім етичних. Не порушуйте їх хоч би з поваги до самих себе. Бажаємо успіху. Авторський колектив:
Свої зауваження та побажання, а також матеріали для вдосконалення посібника повідомляйте впорядкувальнику посібника Власенко Валеріану Мусійовичу. Тел. (044) 553-85-56 E-mail: [email protected] Будемо дуже вдячні за допомогу у вдосконаленні посібника. |
Авторські побажання Ви відкрили інтерактивний електронний посібник Конструювання та технологія радіоелектронних систем |
Анкета "Побажання". Що б ти зробив, якби був чарівником?" чи "Які три побажання ти б загадав золотій рибці?". Використовуючи невимушену атмосферу, поетичної... |
«Я, моя сім’я, друзі!» Шляхи удосконалення змісту загальної середньої освіти. Авторські програми. Методичні посібники |
КОНКУРС "ТВОРЧИЙ УЧИТЕЛЬ ОБДАРОВАНИЙ УЧЕНЬ" Номінація авторські програми та розробки занять для організації позакласної роботи |
В нашій області розроблені авторські програми курсів за вибором і... |
Про охорону промислової власності від 20 березня 1883 року Стаття 4: A. I. Патенти, корисні моделі, промислові зразки, товарні знаки, авторські свідоцтва: право пріоритету |
ПРОГРАМА для загальноосвітніх навчальних закладів Економіка «Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти» (Постанова Кабінету Міністрів України від 14. 01. 2004 №24). Програма... |
З ПРАВОЗНАВСТВА Визначте, що не може бути предметом договору купівлі-продажу: а) авторські права; б) товар; в) майнові права; г) право вимоги (якщо... |
Вельмишановні й серцю дорогі наші Українці! З нагоди великого національного свята нашої державності – Дня незалежності України! Прийміть найсердечніше вітання і побажання: Народ... |
Злинь же, музико, в небо гучніше! В добру пору лунай, в добрий час!... Мета: привітати учнів 4 класу, батьків і вчителів із закінченням навчального року та початкової школи, висловити настанови та побажання... |