|
Скачати 21.53 Kb.
|
Секція №1 Візитка майстра Тренінг для вчителів Тема. Методика ООЖН – підхід зосереджений на учнях. Мета. Познайомити учасників тренінгу з методикою ООЖН(освіта на основі набуття життєвих навичок). Дати розуміння того, що навчання на засадах життєвих навичок – це необхідний елемент високоякісної освіти. Що підготувати заздалегідь:
Хід тренінгу
Написати правила на сонячних промінчиках і закріпити їх біля сонячного диску.
Написати очікування на листочках і закріпити їх на Земній кулі.
Завдання для груп – опрацювати даний матеріал і зробити повідомлення: 1 група – Мета і завдання методу ООЖН; 2 група – Що лежить в основі методу ООЖН; 3 група – Відмінності методу ООЖН від традиційних методів; 4 група – Як здійснюється навчання відповідно до методики ООЖН.
Обговорити ствердження Дороті Лов Норт «Діти вчаться того, що пізнали через досвід»
Завдання для груп – опрацювати даний матеріал, виготовити концептуальну карту,зробити повідомлення: 1групапа – Навички самооцінки; 2 група – Навички асертивної поведінки; 3 група – Навички протидії соціальному тиску; 4 група – Навички управління стресами.
На паперових долоньках, учасники тренінгу пишуть те, що їм більше всього сподобалось і запам’яталося. Долоньки закріплюють навколо Земної кулі.
Латиш А.А., вчитель вищої кваліфікаційної категорії, вчитель-методист КЗШ №130 |
О. В. Варецька КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД – КОНЦЕПТУАЛЬНА ОСНОВА СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ Ключові слова: компетентнісний підхід, компетентнісна освіта, освітня компетентність, компетентність, компетенція, діяльнісний підхід,... |
ТЕМА МЕТОДИ КАЛЬКУЛЮВАННЯ СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ Такий підхід до калькулювання собівартості називають калькулюванням повних витрат (абзорбшен-костінг). Схематично методика калькулювання... |
Тема. „Собори душ своїх бережіть, друзі” Мета: розкрити образи твору і їх проблемне навантаження; підсумувати вивчення творчості Олеся Гончара; закріпити вивчене про образи... |
Що сказати, щоб бути почутим? Мета: виховувати в учнях важливі для спілкування якості особистості, уміння працювати у колективі |
2. (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання Добукварний період навчання грамоти. (З. М. №1) Тема (З. М. №3) Методика читання. Уроки класного читання |
4. Особливості тексту наукового стилю Використовується також форма викладу від третьої особи (Автор вважає ). Аналогічну функцію виконує речення з пасивними дієприкметниками... |
Ганна Володимирівна Бузицька На сьогодення зберігся інтелектуальний потенціал суднобудування, який зосереджений в проектних організаціях та наукових центрах,... |
Урок навчання грамоти 1 клас Тема Тема: закріплення звуків [з],[з'], вивчення букви З. Формуванння аудіатив них умінь за текстом М. Павленко. Звуко-буквені зіставлення.... |
Методичні рекомендації щодо використання ІКТ під час викладання іноземних мов Основний зміст діяльності з навчання іноземної мови зосереджений на пріоритеті комунікативної мети, збалансованому навчанні усних... |
Уроку в темі Тема: Електричний струм у розчинах і розплавах електролітів Виховна – виховати прагнення до самостійного вирішення поставлених завдань; реалізовувати комплексний підхід до виховання; підвищувати... |