Згідно плану роботи ВМВПУ адміністрацією, методистом училища, членами методичного об’єднання в 2008 - 2009 навчальному році вивчався досвід роботи майстра виробничого навчання Сивак Олени Іванівни.
Сивак Олена Іванівна, 1974 року народження.
Освіта вища, закінчила Вінницький державний педагогічний інститут за фахом вчитель фізики та інформатики. Педагогічний стаж – 13,2 років.
За результатом атестації: майстер виробничого навчання 12 розряду, І категорії.
Методична проблема: “Впровадження нових технологій під час проведення уроків виробничого навчання.”
В даний час Сивак Олена Іванівна майстер виробничого навчання групи №29 з професії: “Оператор комп’ютерного набору. Обліковець”.
За час роботи на посаді майстра Олена Іванівна проявила себе як освічений кваліфікований працівник.
Під час відвідування ряду уроків виробничого навчання Олени Іванівни було виявлено, що вона проводить їх на високому професійному рівні. Потрібно відмітити творчий підхід до підготовки та проведення цих уроків, професійну майстерність, педагогічний такт при роботі з учнями. Відбувається постійний пошук нових засобів і способів проведення практичних занять.
На уроках активно застосовуються мультимедійні засоби навчання. Олена Іванівна спонукає учнів до самостійного розвитку у вивченні програмного забезпечення, пошуку інформації в глобальній мережі Internet і вчить учнів застосовувати цю інформацію для підвищення свого професійного рівня.
При підготовці до уроків виробничого навчання майстер використовує набуті знання, досвід самоосвіти.
В квітні 2011 р. Сивак О.І. провела відкритий урок обласному засіданні старших майстрів на тему: “ Створення форм та робота з ними Access”, де вміло поєднала і застосувала різні форми актуалізації опорних знань. Це і тести, і практичні завдання на перевірку отриманих навичок, перехресне опитування, логічні ситуаційні питання на розвиток мислення. Вміло підібрані практичні завдання супроводжувались роздатковим матеріалом з великою кількістю різнорівневих за складністю цікавих завдань з урахуванням індивідуальних розумових здібностей і нахилів учнів. Такі уроки Олена Іванівна проводить не тільки як показовий, а і як повсякденний. До підготовки уроків ставиться відповідально, творчо, добросовісно. В 2010 році провела відкритий урок на тему: „ Робота в програмі Photoshop. Робота з інструменти, кольором. Фотомонтаж”. Урок був проведений на високому рівні.
Майстром виробничого навчання Сивак О.І. розроблені методичні посібники та розробки на теми: „Облік банківських операцій в програмі „1С:Бухгалтерія”” „Облік касових операцій в програмі „1С:Бухгалтерія”, Збірник завдань з курсу "Автоматизоване робоче місце бухгалтера" на тему „Робота в програмі „1С: Бухгалтерія”, «Робота з формулами і функціями в табличному процесорі Excel».
Для курсу Дистанційного навчання школярів з професії: „Оператор комп’ютерного набору” розробила презентації по темі «Основи технічного редагування та оформлення тексту на базі видавничої системи Рage Maker 7».
Постійно відвідує заняття в Школі фахової майстерності, підвищуючи свій фаховий рівень. Приймає участь у розробці навчально-методичного комплексу училища з виробничого навчання з професії: „Оператор комп’ютерного набору. Обліковець”.
Майстер вміє зацікавити дітей, використовуючи індивідуальний підхід до кожного. Олена Іванівна активно сприяє справі навчання і виховання підростаючого покоління, розвитку їх моральних якостей.
Добросовісно відноситься до всіх доручень і завдань. Комунікабельна. Здатна довести корисну інформацію до широкого загалу слухачів.
Олена Іванівна користується авторитетом і повагою серед учнів та їх батьків. Виховна робота в групі поставлена належним чином. Має місце тісний зв'язок з батьками. Тому і проблеми, які виникають у групі вирішуються своєчасно і професійно.
Серед співробітників та колег також користується авторитетом. Приділяє увагу і допомагає молодим працівникам.
Даний досвід роботи сприяє вирішенню завдань сучасного етапу розвитку професійної освіти, збагачує масовий, має перспективу для подальшого поширення, допомагає в подоланні труднощів під час організації навчального та виховного процесу. Новизна досвіду визначається впровадженням новітніх технологій навчання. Це означає, що застосування досвіду передбачає зрушення в системі навчально - виховного процесу, сприяє орієнтації у виборі моральних цінностей учнями, їх творчих здібностей, самореалізації.
За характером новизни даний досвіт є раціоналізаторським, так як передбачає суттєві зміни в організації навчально- виховного процесу, має в собі елементи новизни, творчого пошуку.
Проект рішення:
Пропонуємо затвердити даний досвід і рекомендувати до впровадження.
|