|
Скачати 43.98 Kb.
|
УРОК Тема: Океанія Мета: сформувати знання про географічне положення та характерні риси природи Океанії. Розвивати уміння пояснювати особливості географічного положення та походження островів Океанії; визначати своєрідність органічного світу та екологічні проблеми; характеризувати населення Океанії. Виховувати любов до природи. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. Наочність: фізична карта світу, атласи, презентації, мультимедійний комплекс, глобуси. ПЛАН ТА ХІД УРОКУ І. Організаційний момент: Доброго дня всім присутнім! Сьогодні у нас незвичайний урок. Хто з вас любить подорожувати? А чи всі готові сьогодні вирушити в подорож? Якщо так, то починаємо! ІІ. Мотивація навчальної діяльності: а) відеосюжет; (А чи згодні ви з твердженням французького географа Дешампа, що «Океанія – це володіння океану» ми поговоримо дещо пізніше, коли ви будете більше знати про неї, а тому будьте уважними під час уроку. б) пісня «Острова» ІІІ. Основна частина уроку:
Учитель: Як ви гадаєте з чого починається ознайомлення з географічним об’єктом? ( з географічного положення) Чому? Давайте розглянемо географічне положення Океанії та її межі.
Як ви гадаєте Філіппінські острови відносяться до Океанії?(Ні)Чому? Відносно яких ще географічних об’єктів можна розглядати географічне положення Океанії?(екватора, тропіків, 180 меридіана, Тихого океану). Де ж розташована Океанія відносно Тихого океану?(центральній та південно-західній його частині) Давайте ж дамо визначення Океанії та запишемо в зошити.
Учитель: Знайдіть у підручнику інформацію про площу Океанії та порівняйте її з площею островів (60 млн. км.-1,3 млн.км.) Про що це свідчить? –Так! Про те, що відстань між островами дуже значна.
1) Учитель: Існує дві гіпотези заселення Океанії. За однією гіпотезою Океанію заселили вихідці з Південно-Східної Азії. Зверніть увагу на ці два фото. Чи схожі ці люди? Чи дуже відрізняються?
За іншою гіпотезою до Океанії прибули жителі з Південної Америки – перуанці. Цю версію перевіряв норвезький мандрівник Тур Хейєрдал, який перетнув Тихий океан на плоту «Кон-тики» і дістався Океанії. 2) А зараз історію відкриття і дослідження нам розкажуть Крістіна та Іра, які приготували презентації. 3) Мозковий штурм: Учитель: перевіряємо швиденько, що ви запам’ятали з презентацій:
Учитель: населення Океанії складає 10 млн. осіб. Це нащадки різних рас і народів. Корінними жителями є папуаси та маорі, які проживають у Новій Зеландії.
Учитель: всі острови групуються в три основні групи: Мікронезія – найзахідніша група, Меланезія – центральна частина, Полінезія – простягається від Гавайських островів до Тасманії.
Учитель:
Учитель: Органічний світ коралових рифів дуже різноманітний. На відміну від них рослинний і тваринний світ коралових островів дуже бідний. Найпоширеніше дерево кокосова пальма.
Учитель:
ІV. Закріплення уроку
V. Заключна частина уроку 1. Підсумок уроку Учитель: Коли моряки відправляються у плавання, то свої записи вони ведуть у бортовому журналі. Скажіть, які б записи ви залишили у бортовому журналі після сьогоднішньої подорожі.
2.Домашнє завдання. Учитель. На наступний урок мені хотілося б, що ви виконали такі завдання:
|
Тема. Океанія Океанії, визначати своєрідність органічного світу та екологічні проблеми, характеризувати сучасне населення Океанії; розкрити роль... |
Урок №54 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратні рівняння. Формула коренів квадратного рівняння. Теорема Вієта» |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
1. Тихий океан. Океанія Загальні відомості. Тихий океан найбільший... Предмет вивчення “Географії материків і океанів”. Джерела географічних знань. Методи географічних досліджень. Класифікація карт і... |
Урок № Тема Сьогодні ми продовжуємо вивчати тему «Дихання», повторимо органи дихання і з’ясуємо будову та значення гортані. Але урок проведемо... |
Урок №63 Тема Тема. Підсумковий урок з теми «Квадратний тричлен. Розв'язування рівнянь, що зводяться до квадратних рівнянь та їх використання для... |
Урок у нас сьогодні незвичайний урок-дослідження ТЕМА. ФІЛОСОФСЬКЕ ОСМИСЛЕННЯ КРАСИ ПРИРОДИ І ЛЮДИНИ В КІНОПОЕМІ О. ДОВЖЕНКА “ЗАЧАРОВАНА ДЕСНА” |
Урок №41 Тема. Урок узагальнення та Мета: повторити, узагальнити та систематизувати знання та вміння учнів, які вони дістали з теми «Многочлени» |
Урок №87 Тема. Додавання і віднімання десяткових дробів.( Урок подорож.) Мета. Формувати вміння та навички учнів додавати і віднімати десяткові дроби, розвивати |
УРОК З МАТЕМАТИКИ ДЛЯ 6 КЛАСУ Тема: Розв’язування вправ на ОБЛАДНАННЯ: картки з завданнями, три варіанти самостійної роботи, літери слова УРОК, вислови вчених |