|
Скачати 1.04 Mb.
|
Вступ. Скільки існує людина, стільки існують конфлікти. Християнство завжди закликає людину до досконалості. Коли людина обирає даний шлях перед нею завжди стоять перешкоди. Конфлікт - одна із таких перешкод. Чим більш людина духовно та інтелектуально розвинена, тим складніші завдання життя ставить перед нею. З найпершим і найсерйознішим конфліктом людство стикнулось на самому початку історії розвитку людства, який описує нам Біблія старого завіту: коли Бог вигнав перших людей з Едемського саду, тому і конфлікт сприймається як щось негативне. Конфлікт можна сприймати як щось деструктивне, але насправді він мобілізує і формує; ми вчимось домовлятись, з’ясовувати, перемагати його та іти з ним на компроміс або втікати, але тоді він нас буде переслідувати і завдавати нам шкоду. Конфлікт - як молоток, яким можна не тільки відремонтувати та змайструвати, а й проламати людині череп. Даний тренінговий проект допоможе сприймати конфліктну ситуацію як певну ступінь вашої особистісної програми самовдосконалення, а не чогось кінцевого та глобального. Тренінгова програма «Комунікативна майстерність як запорука ефективного вирішення конфліктних ситуацій» адресована для молодих вчителів, студентів, старшокласників. Метою тренінгової програми є: навчити орієнтуватись в конфліктних ситуаціях та ефективно шукати шляхи вирішення з конфліктних ситуацій. Завдання даної роботи:
На початку роботи тренер робить припущення, що 90% учасників після ознайомлення матимуть високий рівень комунікативної майстерності під час розв’язування конфліктних ситуацій.
Ціль:
Розмір групи: не більше 15 учасників. Ресурси: непотрібні. Час: (залежить від активності групи) 20-25 хв. Хід вправи: Учасник тренінгу говорить своє ім’я та декілька речень про себе (не менше 5); учасники задають питання при бажанні, першим розпочинає тренер, а потім кожен з учасників; щоб полегшити завдання, можна застосовувати м’яч або м’яку іграшку.
Ресурси: ватман, маркери. Час: 15-20 хв. Інструкція тренера: для успішної роботи нам необхідно прийняти декілька правил, виконання яких під час тренінгу є обов’язковим. Ці правила повинні відображати всі аспекти діяльності групи. Примітка: Тренер вивішує ватман з основними правилами:
Після затвердження група вирішує покарання в разі недотримання правил.
Ціль:
Розмір групи: Бажано не більше 15 учасників. Це пов'язано не з можливістю проведення вправи, а з її ефективністю. Більший розмір групи приведе до розмивання уваги і ослаблення концентрації на партнері. Ресурси: По великому ватманському листу на кожного учасника; для групи - фломастери, ножиці, клейка стрічка, фарби, клей, велика кількість друкарської продукції (рекламні проспекти, брошури, ілюстровані журнали і газети). Час: 1,5години. Хід вправи: "Візитна картка" - серйозне завдання, що дає нам можливість стимулювати самоаналіз, самоідентифікацію учасника тренінгу. Така робота є необхідним попереднім етапом для самоактуалізації - витягування з пасиву в актив поведінки всіх тих необхідних уявлень, умінь, навиків. Спочатку кожний учасник складає одержаний ним ватманський лист по вертикалі навпіл і робить в цьому місці розріз (великий настільки, щоб в отвір, що утворився, можна було просунути голову). Якщо тепер ми надінемо на себе лист, то побачимо, що перетворилися на живу рекламну тумбу, у якої є лицьова і тильна сторона. На передній частині листу учасники тренінгу складуть індивідуальний колаж, що розповідає про особисті особливості гравця. Тут, на "грудях", потрібно підкреслити «достоїнства», але не забути і про якості, які, м'яко скажемо, не дають вам особливої радості. На тильній стороні ватманського листу ("спинці") відобразимо те, до чого ви прагнете, про що мрієте, чого хотіли б досягти. Сам колаж складається з текстів, малюнків, фотографій, які можна вирізати з наявної друкарської продукції і доповнити при необхідності малюнками і написами, зробленими від руки. Коли робота із створення візитної картки завершена, всі надягають на себе колажі, що вийшли, і гуляють, знайомляться з візитками один одного, спілкуються, ставлять питання. Можна при цьому увімкнути приємну спокійну музику – це додасть відмінний фон для цього параду індивідуальностей. Завершення: обговорення вправи.
Наше сприйняття - те дзеркало, яке формує наше враження про себе, нашу Я-концепцію. Безумовно, оточуючі нас люди (сім'я, друзі, колеги) коректують нашу самоідентифікацію. Іноді до такого ступеня, що уявлення про власне Я змінюється до невпізнання у людини, схильної сприймати думку із сторони і довіряти іншим набагато більше, ніж самому собі. Деякі люди мають дуже детально розроблену Я-концепцію. Вони вільно можуть описати власну зовнішність, уміння, навики, свої риси. Вважається, що чим багатше уявлення про себе, тим простіше можна справитися з рішенням різних проблем, тим більше спонтанним і упевненим буде людина в міжособистісній комунікації. |
Який має бути справжній вчитель??????????????? Учитель… коли вимовляєш це слово, завжди охоплює якесь хвилювання начебто б нічого особливого й немає в цьому слові, звичайна назва... |
Проектування складається з таких етапів Це стосується й завдань, які стоять перед сучасною освітою, мета якої— давати не стільки знання, скільки вміння ці знання здобувати... |
Діагностика синдрому «вигорання» в професіях системи «людина людина» «Рідко» 2 бали, «Іноді» 3 бали, «часто» 4 бали, «дуже часто» 5 балів, «завжди» 6 балів. Ваші відповіді не будуть оцінюватися як гарні... |
Тема : народні символи та обереги рідного краю Україна. Рідний край!Золота чарівна сторона. Скільки ніжних слів придумали люди,щоб висловити свою гарячу любов до землі, де народились... |
Кожна праця вимагає відповідної оплати, бо кожна людина повинна одягатися,... Для нарахування заробітної існують різні системи нарахування заробітної плати. Системи заробітної плати поділяються на декілька видів,... |
ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Людина живе у світі інформації, починаючи отримувати її ще до свого народження. Завдяки інформації вона навчається ходити, розмовляти,... |
Розділові знаки у складносурядному реченні Мета Українець завжди брав із собою в далеку подорож пучечок чебрецю. Його гострий гарячий аромат нагадував про тепло рідної домівки,... |
Сьогоднішнього нашого заняття − «Всі ми різні, всі ми рівні». Що... Тема сьогоднішнього нашого заняття − «Всі ми різні, всі ми рівні». Що означає поняття «толерантність»? Чи завжди ми в житті толерантні... |
Найчарівніший прояв любові — кохання Кохання змінює людину, в її душі ніби розквітає чарівна квітка, яка своїм тонким ароматом заповнює кожну клітину; кохання дарує людині... |
Природні пам’ятки Долинщини Інформаційна довідка «три кити», на яких тримається, за рахунок яких живе і завжди житиме людина. Завдяки їм підтримується екологічна рівновага на планеті... |