ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ


Скачати 268.06 Kb.
Назва ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Сторінка 1/3
Дата 24.10.2013
Розмір 268.06 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи
  1   2   3


УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ

ВИКОНКОМУ КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ САКСАГАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ У МІСТІ РАДИ
КОМУНАЛЬНИЙ ПОЗАШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД

«СТАНЦІЯ ЮНИХ ТЕХНІКІВ» САКСАГАНСЬКОГО РАЙОНУ

Сценарій

комп’ютерного турніру



для учнів старших класів

та вихованців гуртків

інформаційних технологій

Автор:

Шумакова

Марина Миколаївна

методист КПНЗ «СЮТ»

Саксаганського району
м. Кривий Ріг

2013

Номінація: Сценарії відкритих виховних заходів, тренінгів

Назва роботи: Сценарій комп’ютерного турніру

«Віртуальний драйв» для учнів старших класів

та вихованців гуртків інформаційних технологій

Анотація роботи: В роботі представлено сценарій проведення

позакласного заходу з інформатики для учнів

старших класів. Форма проведення заходу сприяє

більш якісному засвоєнню навчального матеріалу

ніж на уроці. Завдання турніру зорієнтовані на

знання учнями програмного матеріалу та

елементарні навички роботи на комп’ютері.

Цілепокладання: Розвиток у школярів пізнавального інтересу до

інформатики та інформаційних технологій,

формування комп’ютерної грамотності.

Очікуваний результат: Створення у старшокласників стійкого інтересу

до обчислювальної техніки та предмету

інформатики.

Обладнання: Мультимедійний пристрій
Автор: Шумакова Марина Миколаївна

Спеціальність: Спеціаліст з математики, інформатики

та обчислювальної техніки

Місце роботи: Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Станція юних техніків» Саксаганського району

міста Кривий Ріг

Посада: методист

Адреса закладу: 50049, м. Кривий Ріг, вул. Кузнєцова, б.14а

Контактні телефони: 65-00-71, 097-563-44-47


Зміст



  1. Вступ 4

  2. Основна частина 6

  3. Висновки 14

  4. Додаток 1 15

  5. Додаток 2 16

  6. Додаток 3 17

  7. Додаток 4 18

  8. Додаток 5 19

  9. Додаток 6 20

  10. Додаток 7 21

  11. Додаток 8 22

  12. Додаток 9 23

  13. Додаток 10 24

  14. Додаток 11 25

  15. Додаток 12 26

  16. Словник використаних термінів 27

  17. Список використаних джерел 28


Вступ
Людина живе у світі інформації, починаючи отримувати її ще до свого народження. Завдяки інформації вона навчається ходити, розмовляти, мислити, розвивається й взагалі існує. В дорослому житті людина постійно пов’язана з такими інформаційними процесами як пошук, зберігання та обробка інформації.

З розвитком інформаційних технологій всі ці процеси виконуються значно швидше, а обсяг інформації, якою оперує людина, збільшився у десятки разів. На сьогодні інформаційні технології стали невід'ємною частиною нашого повсякденного життя.

Важко уявити собі життя сучасної людини без комп'ютера. Його ми зустрічаємо всюди: в аеропорту, на виробничому підприємстві, у лікарні, в школі. Кожен день люди використовують комп'ютери для різних цілей. Комп'ютери стають все більш доступними, крім того, вони продовжують ставати більш потужними в процесі обробки інформації і більш простими у використанні.

Інформаційна культура на сьогодні є одним з основних критеріїв розвиненості держави. Під інформаційною культурою ми, як правило, розуміємо уміння володіти інформаційними технологіями на рівні, який дозволяє людині аналізувати різні способи розв'язання інформаційних задач певної сфери життєдіяльності та обирати з наявних способів найбільш ефективні.

Базовою складовою інформаційної культури є комп'ютерна грамотність.  Під комп'ютерною грамотністю можна розуміти вміння обчислювати, читати, писати, малювати, шукати інформацію за допомогою комп'ютерів. Ознака високої грамотності, що вже сформувалася, — самостійність і ефективність роботи із застосуванням комп'ютерів. Комп'ютерна грамотність передбачає можливість використання комп'ютера в якості засобу діяльності так само вільно, як сучасна людини вільно володіє навичками письма та рахування.  

Відповідно до вищесказаного, одна з найважливіших цілей сучасної української школи - формування комп'ютерної грамотності підростаючого покоління. Тому важливу роль відіграють не тільки уроки інформатики, на яких у школярів формуються навички роботи на комп’ютері на рівні впевненого користувача, створюється уявлення про будову, принципи дії комп’ютера, його можливості та сфери застосування. Не менш важливими у формуванні комп’ютерної грамотності є позакласні виховні заходи, завдяки яким учні не тільки демонструють набуті на уроках знання та навички, вони завжди пізнають щось нове та цікаве. І якщо вчитель зацікавлений у створенні пізнавального інтересу до вивчення інформатики у своїх учнів, він завжди має можливість провести вікторину, брейн-ринг або комп’ютерний турнір.

Інформатика є однією з наймолодших наукових дисциплін. Але не дивлячись на це, вона дуже швидко розвивається. З кожним днем з’являється все більше і більше інформаційних технологій. Удосконалюється комп’ютерне обладнання, з’являється нове програмне забезпечення. Комп’ютерна техніка все швидше входить в наше життя. І ми вже навіть не уявляємо свого майбутнього без неї.

І сьогодні ми з вами зібрались для того, щоб з’ясувати, хто ж з вас володіє в найбільшій ступені знаннями та навичками в області комп’ютерних технологій. Дозвольте привітати команди учасників, глядачів, вболівальників, наше шановне журі та оголосити початок комп’ютерного турніру. (Додаток 1)
1 Презентація команди.

Кожна з команд підготувала комп’ютерну презентацію, в якій повинно бути вказано: назву та девіз команди, коротку інформацію про її учасників. Перегляд відбувається за допомогою мультимедійного пристрою. (Додаток 2) Комп’ютерна презентація оцінюється по десятибальній системі. Для полегшення роботи журі створена таблиця оцінювання. (Додаток 3)
2 Розминка.

Командам по черзі задаються питання. За кожну правильну відповідь команда отримує бал. (Додаток 4)


  • Спеціальна програма, що виконує небажані для користувача дії (вірус).

  • Строго визначена послідовність дій (алгоритм).

  • Вказівка виконавцю (команда).

  • Пристрій, що служить для відображення текстової та графічної інформації (монітор).

  • Графічний спосіб представлення алгоритму (блок-схема).

  • Найпростіший пристрій для обчислювань (рахівниці).

  • Гнучкий магнітний диск (дискета).

  • «Розум» комп’ютера (процесор).

  • Вісім бітів (байт).

  • Популярний серед школярів вид комп’ютерних програм (гра).

  • Друкуючий пристрій (принтер).

  • Пристрій, що розпізнає зображення (сканер).

  • Вказівник місцерозташування на екрані (курсор).

  • Починаючий користувач (чайник).

  • Всесвітня глобальна мережа (Інтернет).

  • Кишеньковий обчислювальний пристрій (калькулятор).

  • Людина – фанат комп’ютерних ігор (геймер).

  • Людина, яка пише програми (програміст).

  • Вона працювала з Ч. Беббіджем. Вона – дочка англійського поета Д. Байрона. На її честь названо одну з мов програмування, тому що вона була першою програмісткою. Назвіть її ім’я. (Ада Лавлейс)

  • Операційна система Windows 98 виникла в 1998 році. Операційна система Windows МЕ в перекладі значить: «редакція тисячоліття». З якого англійського слова взяті літери «ХР» в назві операційної системи Windows XP? (Experience –досвід)


3 Скласти слова з літер, які входять до слова «інформатика».

Команди працюють 1 хвилину, отримують стільки балів, скільки придумано слів.
4 В назвах службових клавіш поміняли місцями літери. Записати назви клавіш правильно.

Команди працюють протягом 1 хвилини. По кількості правильних відповідей команда отримує бали. (Додаток 5)
FHITS (SHIFT)

LTRC (CTRL)

LTA (ALT)

ELEDET (DELETE)

ETENR (ENTER)

CES (ESC)

TENSIR (INSERT)

MEHO (HOME)

BAT (TAB)

NED (END)

LOCKNUM (NUMLOCK)

SPACEBACK (BACKSPACE)

UPPAGE (PAGEUP)

DOWNPAGE (PAGEDOWN)

LOCKCAPS (CAPSLOCK)
5 Розпізнати прислів’я.

Команди по черзі дають відповіді. Бали кожній команді нараховуються по кількості правильних відповідей.


  • Скажи мені, який в тебе комп’ютер, і я скажу хто ти. (Скажи мені, який в тебе друг, і я скажу, хто ти.)

  • Дарованому комп’ютеру в системний блок не заглядають. (Дарованому коню в зуби не заглядають.)

  • Комп’ютер пам’яттю не зіпсуєш. (Кашу маслом не зіпсуєш.)

  • По ноутбуку зустрічають, по розуму проводжають. (По одежі зустрічають, по розуму проводжають.)

  • Біт байт береже. (Копійка гривню береже.)

  • Паскалю вчиться завжди згодиться. (Грамоті вчиться завжди згодиться.)

  • Два рази подумай, один раз видали. (Два рази подумай, один раз скажи.)

  • Утопаючий за «F1» хватається. (Утопаючий за соломинку хватається.)

  • Погана та мишка, що одну кнопку має. (Погана та мишка, що одну норку має.)

  • Не клавіатура друкує, а розум. (Не перо пише, а розум.)

  • У Сіліконову долину зі своїм комп’ютером не їздять. (В Тулу зі своїм самоваром не їздять.)

  • Вірусів боятися – в Інтернет не ходити. (Вовків боятися – в ліс не ходити.)

  • За одного хакера сім кандидатів наук дають. (За одного битого сім небитих дають.)

  • Всяк web-дизайнер свій сайт хвалить. (Всяк кулик своє болото хвалить.)

  • Комп’ютер на столі не для одних тільки ігор. (Голова на плечах не для однієї шапки.)

  • На IBM PC яблука не ростуть. (На сосні яблука не ростуть.)


6 Розшифрувати слова.

На виконання завдання командам дається 1 хвилина. Бали нараховуються в залежності від розшифрованих слів. (Додаток 6)

А

128

Й

139

Ф

150

Б

129

К

140

Х

151

В

130

Л

141

Ц

152

Г

131

М

142

Ч

153

Д

132

Н

143

Ш

154

Е

133

О

144

Щ

155

Є

134

П

145

И

156

Ж

135

Р

146

Ь

157

З

136

С

147

Ю

158

І

137

Т

148

Я

159

Ї

138

У

149








145146156143148133146 ПРИНТЕР (2 бали)

132156147145141133139 ДИСПЛЕЙ (2 бали)

132135144139147148156140 ДЖОЙСТИК (2 бали)




A

B

C

D

E

1

В

Ф

Д

М

Е

2

Р

Г

С

Ж

О

3

З

И

Н

Т

К

4

Б

П

У

Ш

Х

5

А

Й

Ц

Ч

Л


D1,B3,D4,E3,A5 МИШКА (1 бал)

E3,C4,A2,C2,E2,A2 КУРСОР (1 бал)

B1,A5,B5,E5 ФАЙЛ (1 бал)

A4,A5,B5,D3 БАЙТ (1 бал)

  1   2   3

Схожі:

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Вважати таким, що втратило чинність, рішення виконкому міської ради від 25. 01. 2012р. №71 «Про склад комісії з надання допомоги...
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Внести до рішення виконкому міської ради від 22 грудня 2004 року №715 «Про погодження режиму роботи підприємств громадського харчування,...
До проекту рішення виконкому Кременчуцької міської ради „Про затвердження...
Розробник регуляторного акта Управління житлово-комунального господарства Кременчуцької міської ради
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Закону України “Про рекламу”, “Правилами розміщення зовнішньої реклами у м. Нікополі, затвердженими рішенням виконкому міської ради...
Аналіз регуляторного впливу щодо обґрунтування регуляторного акта-проекту...
Нікопольської міської ради «Про  затвердження  Порядку розміщення та встановлення технічних елементів (пристроїв) на будівлях та...
Додаток 1 до рішення виконкому міської ради
«Про порядок погодження режиму роботи об’єктів сфери обслуговування всіх форм власності, розташованих на території міста Нікополь»,...
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішення виконкому міської ради 19 грудня №1269 ПОЛОЖЕНН Я
Положення є створення умов для більш ефективного використання зелених насаджень у місті та запобігання безконтрольного знесення дерев,...
КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН роботи виконкому міської ради на жовтень 2010 року Сесії міських рад
Про хід виконання міської комплексної програми профілактики правопорушень на 2009-2011 роки
З В І Т про базове відстеження дії регуляторного акта – рішення виконкому...
Рівень прийняття: рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
З В І Т про повторне відстеження дії регуляторного акта – рішення...
Рівень прийняття: рішення виконавчого комітету Кременчуцької міської ради Полтавської області
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка