Проект Обласна програма "Купуй Кіровоградське"


Скачати 63.39 Kb.
Назва Проект Обласна програма "Купуй Кіровоградське"
Дата 21.03.2013
Розмір 63.39 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Географія > Документи


Проект
Обласна програма "Купуй Кіровоградське"
І. Загальні положення
Обласна програма "Купуй Кіровоградське" (далі – Програма) розроблена на виконання завдань обласної програми "Центральний регіон – 2015".

Учасниками Програми є суб’єкти господарювання, які здійснюють свою діяльність із виробництва та реалізації товарів, продукції і послуг в області.
Підприємства-товаровиробники регіонального значення: ВАТ "М’ясокомбінат "Ятрань", ЗАТ "Креатив", ВАТ "Кіровоградський хлібозавод", ВАТ "Олександрійський цукровий завод", ЗАТ "Новомиргородський цукор", ВАТ "Кіровський", ПП "Віктор і К".
Підприємства торгівлі регіонального значення: фірмова мережа ТДВ "М’ясокомбінат "Ятрань", торговельна мережа системи споживчої кооперації, мережа магазинів "Візит", ДСК "Вересень", ТД "Формула смаку".
Перелік учасників проекту "Купуй Кіровоградське" - підприємств торгівлі визначають місцеві органи виконавчої влади з урахуванням Рекомендацій щодо організації роботи підприємств торгівлі-учасників проекту "Купуй Кіровоградське", які додаються до Програми.
Учасники Програми під час виробництва, фасування, реклами і реалізації товарів, продукції і послуг використовують логотип "Купуй Кіровоградське" встановленого зразка.


ІІ. Головні проблеми
Головною проблемою є обмежена присутність товарів, продукції і послуг місцевого виробництва на споживчому ринку області, що не дозволяє повною мірою забезпечувати потреби споживачів у товарах і послугах належної якості та за доступними цінами.
Значною мірою це обумовлено наступним:
відсутністю або вкрай незначними обсягами виробництва в області окремих груп продовольчих товарів та непродовольчих товарів;
недостатньою конкурентоспроможністю товарів, продукції і послуг місцевого виробництва, зокрема у частині їх фасування, використання пакувальних матеріалів та реклами;
недосконалою практикою взаємодії місцевих товаровиробників та підприємств роздрібної мережевої торгівлі, особливо через відсутність з боку товаровиробників централізованої системи доставки товарів у роздрібну торговельну мережу, малоприйнятні умови входження товарів місцевого виробництва у підприємства мережевої торгівлі та оплати за товари;
недостатня обізнаність працівників підприємств торгівлі і населення про асортимент і конкурентні переваги (якісні характеристики) товарів, продукції і послуг місцевого виробництва.


ІІІ. Мета Програми
Метою Програми є створення умов для задоволення потреб населення області у товарах і продукції належної якості і за доступними цінами, для підтримки місцевого товаровиробника.
ІУ. Шляхи і способи розв’язання проблеми
Можливі два способи розв’язання проблеми, що передбачають:
перший – поступове розв’язання проблем у рамках реалізації різних програмних документів з питань галузевого і регіонального розвитку.
Недоліком такого способу є невизначеність пріоритетів, відсутність належної координації діяльності різних місцевих органів виконавчої влади, підприємств товаровиробників і торгівлі у питаннях виробництва і реалізації товарів, продукції і послуг в області;
другий, оптимальний – запровадження ефективного механізму сприяння місцевим товаровиробникам у частині збільшення обсягів виробництва і реалізації товарів, продукції і послуг, їх просуванню за межі області. Перевагами цього способу є збільшення надходжень до бюджетів різних рівнів, створення додаткових робочих місць, забезпечення дотримання прав споживачів щодо безпеки і якості товарів, продукції і послуг, недопущення необґрунтованого зростання цін.
Проблеми передбачається розв’язати таким шляхом:
удосконалення нормативно-правової бази з питань державного регулювання цін, удосконалення регулювання відносин у сфері споживчого ринку області;
створення мережі підприємств торгівлі і послуг з реалізації товарів, продукції і послуг місцевого виробництва з відповідним інформаційним супроводженням проекту "Купуй Кіровоградське";
популяризації товарів, продукції і послуг місцевого виробництва серед населення області та на внутрішньому ринку України;
запровадження механізму стимулювання підприємств-товаровиробників і підприємств торгівлі до збільшення обсягів виробництва і реалізації товарів, продукції і послуг в області.
У. Завдання і заходи
Основними завданнями Програми є:
збільшення обсягів виробництва товарів, продукції і послуг місцевих виробників через створення нових підприємств, розширення ринків збуту, розвитку фірмової мережі;
формування сучасної інфраструктури обслуговування споживчого ринку, зокрема створення оптових дистрибуційно-сервісних підприємств з надання логістично-провайдерських послуг під час проходження продовольчих товарів від місцевих виробників до торговельної мережі;

запровадження системи централізованого формування та управління товарною масою продовольчих товарів місцевих виробників, які реалізовуватимуться під торговою маркою "Купуй Кіровоградське. Соціальний проект" через соціальні магазини і магазини, у складі яких функціонують соціальні відділи. Основою нової системи буде включення в маркетинговий ланцюг реалізації соціально-значимих продуктів харчування оптової ланки з наданням логістичних послуг;
залучення місцевих товаровиробників до обслуговування об’єктів бюджетної сфери з дотриманням норм чинного законодавства у сфері державних закупівель;
залучення підприємств-товаровиробників області до участі у виставково-ярмаркових заходах, у тому числі за кордоном, у рамках реалізації Програми формування позитивного міжнародного та інвестиційного іміджу Кіровоградської області на 2011-2013 роки;
запровадження проведення щорічної виставки-ярмарки "Купуй Кіровоградське" в області;
створення умов для збільшення мережі суб'єктів господарювання - учасників проекту "Купуй Кіровоградське";
створення мережі магазинів типу "Товари Кіровоградщини" з асортиментом товарів, продукції і послуг місцевих товаровиробників;
задоволення потреб малозабезпечених верств населення у продовольчих товарах повсякденного попиту (олія, борошно, крупи, макаронні вироби, цукор тощо) під торговою маркою "Купуй Кіровоградське. Соціальний проект" за соціальними цінами;
забезпечення широкого інформаційно-аналітичного супроводження реалізації проекту "Купуй Кіровоградське";

запровадження щорічного обласного конкурсу на кращого учасника проекту "Купуй Кіровоградське" серед підприємств-товаровиробників області та підприємств торгівлі і послуг області;
запровадження проведення моніторингу стану реалізації проекту "Купуй Кіровоградське";
забезпечення захисту прав споживачів щодо якості і безпеки товарів, продукції і послуг, доступності цін на них;
Завдання і заходи з виконання обласної Програми наведені у додатку ___,

УІ. Кількісні і якісні показники виконання Програми
Виконання Програми дасть змогу:
збільшувати обсяги виробництва продукції харчової промисловості - щорічно на 6-7% порівняно із попереднім роком;
збільшувати обсяги продажу товарів, продукції і послуг – щорічно на 7-8 % у порівняних цінах до попереднього року;
зменшити індекс споживчих цін із 8,5% за 2010 рік до 6,2% за 2013 рік;
забезпечити дотримання прав споживачів щодо безпеки і якості товарів, продукції і послуг;
Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку __.
УІІ. Координація та контроль за виконанням Програми
Координація роботи з виконання Програми здійснює обласна державна адміністрація, головне управління агропромислового розвитку та головне управління економіки облдержадміністрації.
Основними формами контролю за реалізацією завдань Програми будуть:

щоквартальна звітність структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств і відомств України, міськвиконкомів, райдержадміністрацій про стан виконання Програми;
здійснення аналізу стану виконання Програми та прийняття додаткових заходів, спрямованих на досягнення мети Програми;
розгляд результатів моніторингу про хід реалізації Програми на засіданнях колегій обласної державної адміністрації;
залучення засобів масової інформації для висвітлення стану реалізації Програми.
______________________



Схожі:

Заходи з виконання обласної програми "Купуй Кіровоградське"
Купуй Кіровоградське, затвердженої розпорядженням голови Кіровоградської обласної державної адміністрації
Перелік продовольчих товарів, що пропонуються товаровиробниками Кіровоградської...

Тема Проект і програма соціологічного дослідження
Тема Якісні методи в соціології
ПРОЕКТ
Міністрів України від 27 липня 1995 року №555, враховуючи рішення постійних комісій обласної ради з питань екології, раціонального...
Проект ПРОГРАМИ Розвитку освіти міста Синельникового на 2010-2015 роки
Програма розвитку освіти міста Синельникового на 2010-2015 роки (далі Програма) розроблена з урахуванням особливостей регіону, традицій,...
Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013
Волинська обласна рада, Інститут економічних наук Білорусії, Закарпатська обласна рада, Львівський центр інформації наукової, технічної,...
Проект ПРОГРАМА РЕФОРМ У НАУКОВО-ТЕХНІЧНІЙ І ІННОВАЦІЙНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ НА 2005-2010 рр. На
На сьогодні практика державної науково-технічної й інноваційної політики, а також технологічна структура національної економіки України...
Виконання певних дій у певній послідовності, проміжного контролю...
Будь-який проект передбачає унікальність свого результату,якщо цей результат уже досягається іншими, такий проект не варто навіть...
Комплекс №49 „Надія” Проект, спрямований на розвиток і реалізацію...
Проект, спрямований на розвиток і реалізацію творчого потенціалу учнів у сфері дослідницької діяльності
Конкурс «Марафон-проект» Проект у номінації «Духовність народжується від духовності»
Дмитро Павличко – один із провідних сучасних українських поетів. Відтоді, як з’явилася перша його збірка поезій «Любов і ненависть»...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка