|
Скачати 63.39 Kb.
|
Проект Обласна програма "Купуй Кіровоградське" І. Загальні положення Обласна програма "Купуй Кіровоградське" (далі – Програма) розроблена на виконання завдань обласної програми "Центральний регіон – 2015". Учасниками Програми є суб’єкти господарювання, які здійснюють свою діяльність із виробництва та реалізації товарів, продукції і послуг в області. Підприємства-товаровиробники регіонального значення: ВАТ "М’ясокомбінат "Ятрань", ЗАТ "Креатив", ВАТ "Кіровоградський хлібозавод", ВАТ "Олександрійський цукровий завод", ЗАТ "Новомиргородський цукор", ВАТ "Кіровський", ПП "Віктор і К". Підприємства торгівлі регіонального значення: фірмова мережа ТДВ "М’ясокомбінат "Ятрань", торговельна мережа системи споживчої кооперації, мережа магазинів "Візит", ДСК "Вересень", ТД "Формула смаку". Перелік учасників проекту "Купуй Кіровоградське" - підприємств торгівлі визначають місцеві органи виконавчої влади з урахуванням Рекомендацій щодо організації роботи підприємств торгівлі-учасників проекту "Купуй Кіровоградське", які додаються до Програми. Учасники Програми під час виробництва, фасування, реклами і реалізації товарів, продукції і послуг використовують логотип "Купуй Кіровоградське" встановленого зразка. ІІ. Головні проблеми Головною проблемою є обмежена присутність товарів, продукції і послуг місцевого виробництва на споживчому ринку області, що не дозволяє повною мірою забезпечувати потреби споживачів у товарах і послугах належної якості та за доступними цінами. Значною мірою це обумовлено наступним: відсутністю або вкрай незначними обсягами виробництва в області окремих груп продовольчих товарів та непродовольчих товарів; недостатньою конкурентоспроможністю товарів, продукції і послуг місцевого виробництва, зокрема у частині їх фасування, використання пакувальних матеріалів та реклами; недосконалою практикою взаємодії місцевих товаровиробників та підприємств роздрібної мережевої торгівлі, особливо через відсутність з боку товаровиробників централізованої системи доставки товарів у роздрібну торговельну мережу, малоприйнятні умови входження товарів місцевого виробництва у підприємства мережевої торгівлі та оплати за товари; недостатня обізнаність працівників підприємств торгівлі і населення про асортимент і конкурентні переваги (якісні характеристики) товарів, продукції і послуг місцевого виробництва. ІІІ. Мета Програми Метою Програми є створення умов для задоволення потреб населення області у товарах і продукції належної якості і за доступними цінами, для підтримки місцевого товаровиробника. ІУ. Шляхи і способи розв’язання проблеми Можливі два способи розв’язання проблеми, що передбачають: перший – поступове розв’язання проблем у рамках реалізації різних програмних документів з питань галузевого і регіонального розвитку. Недоліком такого способу є невизначеність пріоритетів, відсутність належної координації діяльності різних місцевих органів виконавчої влади, підприємств товаровиробників і торгівлі у питаннях виробництва і реалізації товарів, продукції і послуг в області; другий, оптимальний – запровадження ефективного механізму сприяння місцевим товаровиробникам у частині збільшення обсягів виробництва і реалізації товарів, продукції і послуг, їх просуванню за межі області. Перевагами цього способу є збільшення надходжень до бюджетів різних рівнів, створення додаткових робочих місць, забезпечення дотримання прав споживачів щодо безпеки і якості товарів, продукції і послуг, недопущення необґрунтованого зростання цін. Проблеми передбачається розв’язати таким шляхом: удосконалення нормативно-правової бази з питань державного регулювання цін, удосконалення регулювання відносин у сфері споживчого ринку області; створення мережі підприємств торгівлі і послуг з реалізації товарів, продукції і послуг місцевого виробництва з відповідним інформаційним супроводженням проекту "Купуй Кіровоградське"; популяризації товарів, продукції і послуг місцевого виробництва серед населення області та на внутрішньому ринку України; запровадження механізму стимулювання підприємств-товаровиробників і підприємств торгівлі до збільшення обсягів виробництва і реалізації товарів, продукції і послуг в області. У. Завдання і заходи Основними завданнями Програми є: збільшення обсягів виробництва товарів, продукції і послуг місцевих виробників через створення нових підприємств, розширення ринків збуту, розвитку фірмової мережі; формування сучасної інфраструктури обслуговування споживчого ринку, зокрема створення оптових дистрибуційно-сервісних підприємств з надання логістично-провайдерських послуг під час проходження продовольчих товарів від місцевих виробників до торговельної мережі; запровадження системи централізованого формування та управління товарною масою продовольчих товарів місцевих виробників, які реалізовуватимуться під торговою маркою "Купуй Кіровоградське. Соціальний проект" через соціальні магазини і магазини, у складі яких функціонують соціальні відділи. Основою нової системи буде включення в маркетинговий ланцюг реалізації соціально-значимих продуктів харчування оптової ланки з наданням логістичних послуг; залучення місцевих товаровиробників до обслуговування об’єктів бюджетної сфери з дотриманням норм чинного законодавства у сфері державних закупівель; залучення підприємств-товаровиробників області до участі у виставково-ярмаркових заходах, у тому числі за кордоном, у рамках реалізації Програми формування позитивного міжнародного та інвестиційного іміджу Кіровоградської області на 2011-2013 роки; запровадження проведення щорічної виставки-ярмарки "Купуй Кіровоградське" в області; створення умов для збільшення мережі суб'єктів господарювання - учасників проекту "Купуй Кіровоградське"; створення мережі магазинів типу "Товари Кіровоградщини" з асортиментом товарів, продукції і послуг місцевих товаровиробників; задоволення потреб малозабезпечених верств населення у продовольчих товарах повсякденного попиту (олія, борошно, крупи, макаронні вироби, цукор тощо) під торговою маркою "Купуй Кіровоградське. Соціальний проект" за соціальними цінами; забезпечення широкого інформаційно-аналітичного супроводження реалізації проекту "Купуй Кіровоградське"; запровадження щорічного обласного конкурсу на кращого учасника проекту "Купуй Кіровоградське" серед підприємств-товаровиробників області та підприємств торгівлі і послуг області; запровадження проведення моніторингу стану реалізації проекту "Купуй Кіровоградське"; забезпечення захисту прав споживачів щодо якості і безпеки товарів, продукції і послуг, доступності цін на них; Завдання і заходи з виконання обласної Програми наведені у додатку ___, УІ. Кількісні і якісні показники виконання Програми Виконання Програми дасть змогу: збільшувати обсяги виробництва продукції харчової промисловості - щорічно на 6-7% порівняно із попереднім роком; збільшувати обсяги продажу товарів, продукції і послуг – щорічно на 7-8 % у порівняних цінах до попереднього року; зменшити індекс споживчих цін із 8,5% за 2010 рік до 6,2% за 2013 рік; забезпечити дотримання прав споживачів щодо безпеки і якості товарів, продукції і послуг; Очікувані результати виконання Програми наведені у додатку __. УІІ. Координація та контроль за виконанням Програми Координація роботи з виконання Програми здійснює обласна державна адміністрація, головне управління агропромислового розвитку та головне управління економіки облдержадміністрації. Основними формами контролю за реалізацією завдань Програми будуть: щоквартальна звітність структурних підрозділів облдержадміністрації, територіальних органів міністерств і відомств України, міськвиконкомів, райдержадміністрацій про стан виконання Програми; здійснення аналізу стану виконання Програми та прийняття додаткових заходів, спрямованих на досягнення мети Програми; розгляд результатів моніторингу про хід реалізації Програми на засіданнях колегій обласної державної адміністрації; залучення засобів масової інформації для висвітлення стану реалізації Програми. ______________________ |
Заходи з виконання обласної програми "Купуй Кіровоградське" Купуй Кіровоградське, затвердженої розпорядженням голови Кіровоградської обласної державної адміністрації |
Перелік продовольчих товарів, що пропонуються товаровиробниками Кіровоградської... |
Тема Проект і програма соціологічного дослідження Тема Якісні методи в соціології |
ПРОЕКТ Міністрів України від 27 липня 1995 року №555, враховуючи рішення постійних комісій обласної ради з питань екології, раціонального... |
Проект ПРОГРАМИ Розвитку освіти міста Синельникового на 2010-2015 роки Програма розвитку освіти міста Синельникового на 2010-2015 роки (далі Програма) розроблена з урахуванням особливостей регіону, традицій,... |
Програми транскордонного співробітництва Польща-Білорусь-Україна 2007-2013 Волинська обласна рада, Інститут економічних наук Білорусії, Закарпатська обласна рада, Львівський центр інформації наукової, технічної,... |
Проект ПРОГРАМА РЕФОРМ У НАУКОВО-ТЕХНІЧНІЙ І ІННОВАЦІЙНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНИ НА 2005-2010 рр. На На сьогодні практика державної науково-технічної й інноваційної політики, а також технологічна структура національної економіки України... |
Виконання певних дій у певній послідовності, проміжного контролю... Будь-який проект передбачає унікальність свого результату,якщо цей результат уже досягається іншими, такий проект не варто навіть... |
Комплекс №49 „Надія” Проект, спрямований на розвиток і реалізацію... Проект, спрямований на розвиток і реалізацію творчого потенціалу учнів у сфері дослідницької діяльності |
Конкурс «Марафон-проект» Проект у номінації «Духовність народжується від духовності» Дмитро Павличко – один із провідних сучасних українських поетів. Відтоді, як з’явилася перша його збірка поезій «Любов і ненависть»... |