2009 ЗМІСТ ПЛАНУ ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ


Скачати 472.71 Kb.
Назва 2009 ЗМІСТ ПЛАНУ ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ
Сторінка 1/2
Дата 22.04.2013
Розмір 472.71 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
  1   2


Міністерство освіти і науки України

Головне управління освіти і науки Дніпропетровської облдержадміністрації

Державний професійно-технічний навчальний заклад

Нікопольський професійний ліцей

ПЛАН

ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ
Нікопольського професійного ліцею
м. Нікополя
Дніпропетровської області
2009
ЗМІСТ ПЛАНУ ПЕРСПЕКТИВНОГО РОЗВИТКУ







Назва розділу

ст.

1.

Вступ




1.1.

Учасники роботи над планом перспективного розвитку




1.2.

Хід роботи по розробці плану перспективного розвитку




2
Огляд середовища




2.1.

Опис навчального закладу




2.2.

Аналіз галузі




2.3.

Маркетинговий аналіз




2.4.

Навчальний процес




2.5.

Управління і організація




2.6.

Фінансовий аналіз




3.

Аналіз сильних та слабких сторін, можливості та загрози (SWOT)




4.

Пріоритетні напрями та цілі




5.

План досягнення цілей













1.0. Вступ

1.1 Учасники роботи над перспективним планом розвитку

Нікопольського професійного ліцею
1. Кадук Л.Ф. – директор НПЛ

2. Веретеніна О.О – заступник директора з НВЧ

3. Близнюк О.Г. – заступник директора з НР

4. Дяків М.С. – старший майстер

5. Скочко Н.В. - заступник директора з НВЧ

6. Гулак М.В. – методист

7. Пилипенко С.О. – юрист

8. Панкратенко Л.І.- головний бухгалтер

9. Грищенко К.Є.- практичний психолог

10. Буглакова Л.В. – голова м\к будівельних професій , викладач НПЛ

11. Ларіонова М.А. – викладач НПЛ

12. Леонова Л.М. –голова м\к загальноосвітніх дисциплін, викладач НПЛ

13. Омелянчук О.І. – майстер в/н НПЛ

14. Ковашова О.В. – директор Нікопольського міськрайонного центру зайнятості

15.Омельченко В.Л.- директор ТОВ « Дімбуд»

16. Макаренко Т.І. – завідуюча виробництвом кафе « Афіни»

1.2 Хід роботи по розробці плану перспективного розвитку
Перспективний план розвитку ліцею має короткостроковий характер і розрахований на 3 роки.

Розробка, обговорення та схвалення складових елементів плану перспективного розвитку Нікопольського професійного ліцею відбувався під час чотирьох зборів педагогічного колективу.
Перші збори

28 серпня 2009 року відбулися перші збори учасників робочої групи по розробці плану перспективного розвитку . Були розглянуті методичні рекомендації щодо розроблення плану перспективного розвитку професійно – технічних навчальних закладів. Відбулося обговорення розділу « Опис середовища», розроблено коло повноважень відповідальних за підготовку підрозділів « Аналіз регіонального ринку праці», « Маркетинговий аналіз», « Навчальний процес», « Управління навчальним процесом і його організація», « Фінансовий аналіз» , « Аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків», визначено терміни виконання проекту розділів плану.
Другі збори

18 вересня 2009 року на других зборах учасників робочої групи по розробці плану перспективного розвитку НПЛ відбулося обговорення, аналіз та погодження підрозділів « Аналіз регіонального ринку праці», « Маркетинговий аналіз», « Навчальний процес», « Управління навчальним процесом і його організація», « Фінансовий аналіз» , « Аналіз сильних та слабких сторін, можливостей та ризиків»; визначено терміни виконання розділу II « Пріоритетні напрями та цілі розвитку».
Треті збори

13 жовтня 2009 року відбулися треті збори учасників робочої групи по розробці плану перспективного розвитку, на яких пройшло обговорення та погодження розділу « Пріоритетні напрями та цілі розвитку», а також визначені терміни підготовки проекту розділу III « План виконання завдань».
Четверті збори

09 листопада 2009 року відбулася остання зустріч учасників робочої групи по розробці плану перспективного розвитку Нікопольського професійного ліцею. Було здійснено огляд процесу створення плану перспективного розвитку, продемонстровано загальний формат плану. Результатом зборів було затвердження плану перспективного розвитку НПЛ на наступні три роки.

2.0. Огляд середовища
2.1. Опис навчального закладу
Нікопольський професійний ліцей – це державний професійно-технічний навчальний заклад ІІ рівня акредитації, який підпорядкований Міністерству освіти і науки України і внесений Державним комітетом статистики України до Єдиного державного реєстру підприємств і організацій України (довідка Дніпропетровського обласного управління статистики №687411 АОО від 29.07.1997 р.). Ліцей діє на підставі Статуту, затвердженого Міністерством освіти і науки України та зареєстрованого виконавчим комітетом Нікопольської міської ради 16.04.2003 р.

НПЛ налагоджує та підтримує стосунки з громадськими організаціями, органами місцевого самоврядування, обласним та міськрайонним центрами зайнятості та іншими організаціями та установами, які функціонують на території області.

Історія заснування та розвитку Нікопольського професійного ліцею нерозривно пов’язана з розбудовою міста Нікополя , забезпеченням робітничими кадрами його будівельних та побутових підприємств.

Історія ПТУ № 42 бере початок з 01 січня 1968 року . Саме тоді було засновано навчальний заклад, а уже з 01 квітня він почав функціонувати.

На початок навчального процесу було сформовано групи зварників, столярів, теслярів, малярів та штукатурів. Навчання проводилося у восьми навчальних кабінетах та одній майстерні ( інші добудовувалися). Інженерно – педагогічний колектив складався з 7 викладачів та 5 майстрів. Місто розбудовувалося і створення ПТУ будівельного профілю було необхідним. Навчальний заклад споруджували спільними зусиллями учнів, працівниками ПТУ та тресту «Нікопольбуд». Саме це підприємство на довгі роки стане базовим для училища, буде основним замовником робітничих кадрів. Випускників училища: малярів – штукатурів, електрогазозварників, мулярів, столярів, машиністів верстових кранів чекали на будівельних майданчиках не тільки нашого міста. У свій час спеціалісти, які були підготовлені викладачами та майстрами виробничого навчання ПТУ № 42 брали участь у будівництві Олімпійського комплексу в Москві.

Час іде вперед, ставлячи все нові і нові завдання. 1997 рік став стартом для нових починань. Учнівський та педагогічний колектив збільшився за рахунок об'єднання ПТУ № 42 з ПТУ № 57. Розширилися можливості щодо підготовки висококваліфікованих робітників різних напрямків ( будівельного та обслуговування населення ).

У березні 2003 року ПТУ №42 було реорганізовано у навчальний заклад нового покоління – Нікопольський професійний ліцей.

В серпні 1984 року згідно наказу № 530 Дніпропетровського обласного управління та наказу Держпрофосвіти УРСР № 485 від 02.08.1984 року прийнято рішення «Открыть в третьем квартале 1984 года в с.Капуловка Никопольского района на производственной базе обласного управлення сельского хозяйства Министерства сельского хозяйства УССР среднее профессионально-техническое училище с плановым контингентом учащихся 390 человек в помещениях, которые выделил райисполком. Именовать его - среднее профессионально-техническое училище №83. Занятия в училище начать с 1 сентября 1984 года».

Учням був запропонований спектр професій, які необхідні сільському господарству: тракторист-машиніст широкого профілю, садівник-плодоовочівник. електрозварник, бухгалтер сільськогосподарського виробництва.

Почав свою діяльність молодий професійно-технічний навчальний заклад з великими перспективами і високим потенціалом педагогічних працівників.

Наказом Головного управління освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації № 606 від 20.07.2006 було припинено юридичну особу – ПТУ № 83 с. Капулівка шляхом приєднання його до Нікопольського професійного ліцею

Стратегічною метою нашого навчального закладу є задоволення потреб регіону у кваліфікованих і конкурентоспроможних на ринку праці робітниках. В Нікопольському професійному ліцеї пріоритетними є такі напрямки в роботі: реалізація потреб громадян у професійно-технічній освіті, та забезпечення прав громадян на професійне навчання відповідно до їх покликання, інтересів і здібностей.

На сьогодні ліцей має сучасну навчально – матеріальну базу – 32 кабінети, 18 навчально – виробничих майстерень, лабораторії, 2 комп'ютерні класи з підключенням до мережі Інтернет та мультимедійним обладнанням. До послуг учнів бібліотека з читальним залом, актова зала, спортивна зала, гуртожиток, їдальня.

Контингент ліцею на 1 вересня 2009 року складав 771 особу. Освітні послуги надаються навчальним закладом за різними видами професійної підготовки: первинно-професійною, підвищенням кваліфікації, курсовою підготовкою, перепідготовкою. Проліцензовано 28 професій, із них 17 – інтегрованих, адже відповідно до вимог часу, найбільшим попитом на ринку праці користуються робітники, які мають дві і більше професій ( «тракторист-машиніст с/г виробництва, слюсар-ремонтник, водій автотранспортних засобів», «лаборант хіміко-бактеріологічного аналізу, конторський службовець», «електрогазозварник, електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах, контролер зварювальних робіт», «арматурник, бетоняр, електрозварник ручного зварювання», «маляр, штукатур, лицювальник-плиточник», «столяр будівельний, тесляр», «швачка, вишивальниця» та ін.

Замовниками кадрів на сьогодні є більше як 50 підприємств міста та району. Добрими партнерами стали для нас ПП«Агронадія», ПП «Агрофірма Славутич», ТОВ«Перспектива», ФГ «Хнюкало», Нікопольська зернова компанія», ПП «Пектораль», будівельна компанія « Консоль» та ЗАТ «Оветри».

Педагогічний колектив ліцею вбачає розвиток ліцею в модернізації навчального процесу, в пошуках нових інноваційних технологій викладання, в підвищенні фахового рівня педагогічних працівників, в розвитку зв'язків з підприємствами-замовниками.
Діаграма виконання державного замовлення

за останні 3 роки



СТРУКТУРА КОНТИНГЕНТУ

за останні 3 роки



2.2 Аналіз галузі
Згідно ліцензій : АВ № 395595 від 24.04.2008 р., АВ 363389 від 04.10.2007 р., АА № 428739 від 30.01.2003р. ліцей здійснює первинну професійну підготовку, перепідготовку та підвищення кваліфікації за 28 робітничими професіями .

За освітньо – кваліфікаційною категорією «кваліфікований робітник» :


  1. Монтажник санітарно – технічних систем і устаткування .

  2. Електрозварник ручного зварювання. Водій автотранспортних засобів .

Водій автотранспортних засобів ( категорії «В» і «С» )

  1. Оператор комп’ютерного набору. Конторський службовець ( бухгалтерія)

  2. Електрогазозварник. Електрогазозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах. Контролер зварювальних робіт.

  3. Столяр будівельний . Тесляр

  4. Арматурник. Бетоняр. Електрозварник ручного зварювання.

  5. Муляр. Монтажник з монтажу сталевих та залізобетонних конструкцій .

  6. Маляр. Штукатур

  7. Токар. Фрезерувальник

  8. Швачка. Вишивальниця

  9. Кравець

  10. Закрійник

  11. Перукар (перукар – модельєр)

  12. Кухар

  13. Слюсар з ремонту автомобілів

  14. Електрозварник

  15. Штукатур .Лицювальник – плиточник . Маляр.

  16. Бармен

  17. Офіціант

  18. Монтажник з монтажу залізобетонних конструкцій.

  19. Газорізальник

  20. Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва ( категорії «А», «В», «С» ). Слюсар – ремонтник. Водій автотранспортних засобів

( категорія «С»)

  1. Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва ( категорії «А», «В», «С» )

  2. Тракторист – машиніст сільськогосподарського виробництва ( категорії «А», «В»). Водій автотранспортних засобів ( категорія «С»)

  3. Лаборант хіміко – бактеріологічного аналізу . Конторський службовець

  4. Водій автотранспортних засобів ( категорія «В»)

  5. Конторський службовець

  6. Робітник фермерського господарства

Професія «Електрогазозварник» на сьогоднішній день має найбільший попит на ринку праці. Підготовка за цією професією здійснюється у місті лише в нашому навчальному закладі. Динаміка зареєстрованих безробітних має позитивну тенденцію, наприклад, у 2007 р. зареєстровано 107 осіб по професії електрогазозварник, а в 2009 р ця цифра вже склала 300 осіб ( таблиця 1)

Таблиця 1

 м. Нікополь

« Електрогазозварник»

2007 рік

2008 рік

I півріччя 2009

рік

Чисельність незайнятого населення на обліку в ЦЗ

107

332

300

Потреба (кількість вакансій) підприємств і організацій

220

193

73



Виконаний аналіз ринку праці за даними служби зайнятості впродовж 2007 – 2009 р.р. за професією «штукатур, лицювальник – плиточник, маляр », показав, що попит на спеціалістів за названою професією дещо знизився. (Табл. 2).

Таблиця 2

 м. Нікополь « Штукатур, лицювальник – плиточник, маляр»»

2007 рік

2008 рік

I півріччя 2009

рік

Чисельність незайнятого населення на обліку в ЦЗ

171

188

234

Потреба (кількість вакансій) підприємств і організацій

162

156

103
















На жаль, потреба підприємств у кваліфікованих робітниках будівельних професій у зв’язку з економічною кризою невисокий ( за статистичними даними Нікопольського міськрайонного ЦЗ). Рівень будівництва знизився на 80 %. Але в той же час аналіз пропозицій вакансій через інші джерела, окрім державної служби зайнятості, показують, що приватні підприємства , невеликі будівельні та ремонтні фірми міста потребують в середньому 18-25 кваліфікованих електрогазозварників , штукатурів, лицювальників – плиточників, малярів на місяць.

Для стовідсоткового працевлаштування випускників необхідно постійно аналізувати ринок праці і знаходити нові можливості для пошуку замовників кадрів не у місті, регіоні, але й за його межами. Наш новий партнер - будівельна компанія « Консоль» м. Сімферополь.
2.3 Маркетинговий аналіз

Конкуренти:
У місті Нікополі лише два професійно-технічних навчальних закладів. Кожен з них має свій відповідний профіль і тому професії, за якими здійснюється підготовка кваліфікованих робітників не дублюються . З метою прояснення цієї ситуації ми зробили відповідний аналіз, який викладено у наступній таблиці.

Таблиця

1

2

3

4

Кількість навчальних закладів, які готують фахівців, всього

2007 рік 

2008рік

2009 рік 

по регіону

 

 




за спеціальностями

1

1

1

електрогазозварник

1

1

1

Штукатур, лицювальник – плиточник, маляр

1

1

1

Кількість випускників навчальних закладів, всього по регіону










електрогазозварник

34

36

35

Штукатур, лицювальник – плиточник, маляр

36

35

35


Найбільша кількість випускників за професіями, які є конкурентними , з професії «Електрогазозварник». Але і попит на робітників з цієї професії з кожним роком зростає, так як вона є універсальною і застосовується майже в усіх галузях.

Результати анкетного опитування абітурієнтів

Нікопольського професійного ліцею

На протязі червня-серпня 2009 року було здійснено опитування абітурієнтів НПЛ з наступних професій: «Штукатур, маляр, лицювальник-плиточник», «Електрогазозварник», «Арматурник», «Муляр»,

Загальна кількість опитаних абітурієнтів – 111 осіб, з них – 75 хлопців та 36 дівчат. Віковий склад абітурієнтів представлений у наступній діаграмі:



Переважна частина абітурієнтів (57%) має базову середню освіту:


74% опитаних проживають у населеному пункті, де знаходиться ПТНЗ, 26% - потребують гуртожитку.

Соціальний склад абітурієнтів має наступний вигляд:
93 % опитаних мають бажання здобути першу професію, і лише 7% - перекваліфікуватись.

Переважна більшість абітурієнтів (66%) обрали професії: «Лицювальник-плиточник», «Штукатур», «Маляр», «Електрогазозварник», «Арматурник», «Муляр» та курс навчання керуючись власною ініціативою:


На питання «Чому саме Ви обрали Нікопольський професійний ліцей?» опитані особливо відмітили наступні пункти: «отримання стипендії»- 100%; «можливість безкоштовно навчатися» - 98%; (що не є дивним в умовах світової економічної кризи); «за рекомендаціями друзів» - 89%; «випускникам НПЛ легко працевлаштовується» - 39% та ін.:

Анкетування абітурієнтів показало, що понад 54% опитаних збираються після закінчення ліцею збираються працювати за направленням НПЛ; 24 % бажають шукати роботу самостійно; 14 % уже мають місце працевлаштування, а 8% - навчатимуться далі у ВНЗ:



Результати анкетного опитування роботодавців Нікопольського професійного ліцею
Для створення взаємодії між ланками Нікопольський професійний ліцей – виробництво педагогічний колектив ліцею визначив шляхи соціального партнерства, ключовою частиною якого повинна стати організація спільно з роботодавцями якісного виробничого навчання та практики учнів, стажування та підвищення кваліфікації педагогів в умовах виробництва. Вивчення та аналіз результатів співпраці з підприємствами - замовниками кадрів здійснюється методами спостереження за виробничим навчанням учнів під час проходження виробничої практики, бесідами з учнями і майстрами в/н, анкетуванням, вивченням навчальної документації, стажуванням педагогічних працівників на підприємствах, ефективністю професійної підготовки учнів в умовах виробництва. Вже 2 роки поспіль проводиться анкетування роботодавців з метою отримання зворотного зв’язку від соціальних партнерів НПЛ.

У порівнянні з 2007 роком, у 2008 році майже вдвічі збільшилися кількість підприємств, з якими співпрацює НПЛ ( у 2007 – 27 підприємств, у 2008 – 42 підприємства).

Роботодавці визначили рівень підготовки випускників НПЛ наступним чином:

Для адаптації випускників НПЛ на підприємствах міста Нікополя існує наступна практика:



Спільною діяльністю навчального закладу з роботодавцями передбачені різні форми співробітництва:


  • укладення договорів соціального партнерства між професійним ліцеєм і підприємствами-замовниками кадрів;

  • забезпечення учнів ліцею робочими місцями під час проходження виробничого навчання і виробничої практики, які відповідають вимогам кваліфікаційних характеристик;

  • спільне оновлення змісту професійно-практичної підготовки учнів навчального закладу шляхом модернізації навчальних майстерень, наближення їх до умов виробництва;

  • спільне формування замовлень на підготовку робітничих кадрів;

  • проведення семінарів-практикумів представниками підприємств-соціальних партнерів з метою ознайомлення педагогів ліцею з новими технологіями і прогресивними методами праці;

  • залучення передовиків і новаторів швейного виробництва до участі у виховних заходах ліцею.

На підприємствах міста створюються певні умови для закріплення випускників на робочих місцях підприємства:



З усіх освітніх галузей максимально інтегрованою у виробництво є професійно-технічна освіта; без тісної, всебічної взаємодії з широким колом соціальних партнерів її подальший розвиток неможливий. Існуючі технології підготовки, матеріально-технічна база, кадровий потенціал ПТНЗ не повною мірою задовольняють вимоги роботодавця через відсутність адаптації до вимог конкретного виробництва.

Всі опитані роботодавці (100%) однаково вважають, що взаємодія підприємства – замовника робітничих кадрів та навчального закладу – Нікопольського професійного ліцею є необхідною умовою якісної співпраці.

Індикаторами результативності і ефективності роботи по співпраці ПТНЗ з роботодавцями є:

  • місце та значимість навчального закладу на ринку професійно-освітніх послуг;

  • показники затребуваності випускників на сучасному ринку праці;

  • якість професійної підготовки випускників



Результати анкетного опитування випускників 2009 року (одразу після завершення навчання)
Протягом червня 2009 року було здійснено опитування випускників Нікопольського професійного ліцею з наступних професій: «кухар», «електрогазозварник, електрозварник на автоматичних та напівавтоматичних машинах; контролер зварювальних робіт», «швачка, вишивальниця», «електрогазозварник» (1 рік навчання), «маляр, штукатур, лицювальник-плиточник», «столяр будівельний, тесляр».

Загальна кількість респондентів – 159 осіб. З них 150 випускників цілком задоволені навчання в ліцеї. На твердження «Як би я знову починав навчання, то вибрав би НПЛ» та «Я порекомендую НПЛ іншим» опитані відповіли однаково: близько 94 % виявилися згодні з твердженням.


Усі опитувані погодилися, що «Інформація про навчання (брошури, оголошення тощо) у приймальній комісії була повною» та «Я був повністю проінформований про свою роль та відповідальність як учень» - 100%.
Опитані випускники таким чином характеризують психологічний клімат навчального закладу:

В цілому, від 95 % до 100 % опитаних погоджуються з наступними твердженнями: «навчальна діяльність учнів ефективно спланована; кількість виробничої практики достатня; майстри та викладачі готові для індивідуальної допомоги учням; майстри та викладачі ставляться до учнів з повагою; доступність викладання задовільна; у навчальному процесі застосовуються різноманітні форми навчання (читання, лекції, практика тощо); учні мають можливості для висловлювання власної думки під час уроку; учнів інформують про те, як їх будуть оцінювати; оцінки виставляються об’єктивно; матеріали для навчання не містять культурного, політичного, релігійного, расового нахилу; підручників було достатньо для навчання; програмні навчальні матеріали (зошити, тексти, роз даткові матеріали) доречні та відповідають навчанню; учні мають належний доступ до використання навчального обладнання; у бібліотеці є достатньо підручників; достатньо обладнані класні кімнати, майстерні; достатньо класів для навчання, в т.ч. і комп’ютерних; в цілому обладнання задовольняє потреби учнів.
Соціальний статус випускників Нікопольського професійного ліцею має таку структуру:


На питання «Чи отримали Ви допомогу при працевлаштуванні від навчального закладу?» та «Чи працевлаштовані Ви на даний момент ?» всі опитані випускники відповіли позитивно – 100%.
Проведений маркетинговий аналіз дозволяє наочно проаналізувати отриманні дані з метою подальшого вдосконалення профорієнтаційної роботи з молоддю та навчально-виховного процесу в цілому.

2.4. Навчальний процес.
Опис навчального процесу у Нікопольському професійному ліцеї

(професії «Електрогазозварник», «Маляр, штукатур, лицювальник-плиточник»)

НПЛ здійснює підготовку робітничих кадрів за такими напрямками :будівельний профіль , професії сфери обслуговування, для сфери сільського господарства. Навчання здійснюється на базі базової середньої освіти з отриманням повної загальної середньої освіти (рівень стандарту) та без отримання загальної середньої освіти.

Підготовка кваліфікованих робітників здійснюється в межах ліцензованих обсягів:

  • ліцензія на впровадження освітньої діяльності, пов’язана з отриманням професійної освіти відповідає рівню кваліфікаційних вимог до підготовки робітничих професій, серія АВ №363389 дата видачі 01.07.2006,

серія АВ №395595 дата видачі 28.003.2008.

  • ліцензія на впровадження освітньої діяльності, пов'язаної з одержанням професійної освіти на рівні кваліфікаційних вимог до підготовки з робітничих професій, серія АВ № 363389, дата видачі 04.10.2007р.;


Відповідно до отриманих ліцензій ведеться підготовка робітничих кадрів.

Професії, надані для маркетингового аналізу мають такий ліцензований обсяг (табл.1):

ТАБЛИЦЯ 1



№ з/п

Код за державним класифікат. України

Професія

Види професійної підготовки

Ліцензований обсяг прийому (осіб)

1

7212.2

Електрогазозварник

Первинна професійна освіта, курсова підготовка

60

2

7133.2

7132.3

7141.2

Штукатур

Лицювальник-плиточник

Маляр

Первинна професійна освіта, курсова підготовка

90


В ліцеї здійснюється підготовка за 17 професіями в 27 навчальних групах.

Організація навчального процесу в ліцеї щодо підготовки кваліфікованих

робітників базується на забезпеченні виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про професійно-технічну освіту», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань професійно-технічної освіти», Державного стандарту професійно-технічної освіти, Державного стандарту базової повної середньої освіти, Положенням про організацію навчально-виробничого процесу в професійно-технічних навчальних закладах та навчальні плани і програми. Навчальні програми розроблені на основі Типових відповідно вимог кваліфікаційних характеристик з урахуванням професійних знань, умінь, навичок та інших складових компетентності випускника ліцею; унормована система показників про освіченість особи на даному освітньому рівні; розроблена система контролю знань, умінь та навичок і критерії їх кваліфікаційної атестації. Вимоги до освітнього рівня випускника визначаються відповідно до складності професії, вікового цензу, нормативних термінів навчання.

Робочий навчальний план підготовки кваліфікованих робітників визначає структуру змісту загальноосвітньої та професійно-технічної підготовки..

Професійно-технічна підготовка здійснюється протягом усього терміну навчання. Паралельне вивчення предметів загально-технічного, спеціального циклів та загальноосвітніх предметів здійснюється тільки на першому та другому курсах. По закінченні другого курсу учень отримує повну загальну середню освіту та відповідний розряд з даної професії.

Практичне закріплення знань, умінь і навичок, які одержані в процесі теоретичного навчання в майстернях та лабораторіях навчального закладу та на підприємствах регіону з метою отримання відповідного розряду певного кваліфікаційного рівня.

Педагогічні працівники мають можливість вносити зміни у навчальні програми та тематичне планування при розподілі часу на вивчення окремих тем чи розділів з урахуванням рівня підготовки учнів групи, специфіки професії без порушень логічності вивчення предмета, підбору конкретного прикладного матеріалу з урахуванням змісту робіт спеціальних предметів, вибору форм контролю знань учнів. При викладанні теоретичного матеріалу реалізуються Міжпредметні та міжциклові зв’язки : розгляд тем із загальноосвітніх предметів носить професійний напрямок, а практична підготовка враховує впровадження та застосування нових матеріалів, новітніх технологій сучасного виробництва.

Формування професійних навичок на перших етапах навчання носить адаптативний характер. Трудові операції ускладнюються відповідно до кваліфікаційних вимог.

Професійно – практична підготовка на підприємствах проходить відповідно до укладених угод з підприємствами – замовниками.
Опис процедури розгляду показників успішності на педагогічній раді та виробу шляхів їх підвищення.

Система внутрішньоліцейного контролю з успішності у НПЛ направлена на вивчення стану навчального процесу, аналізу досягнутих результатів для визначення майбутніх завдань. За тривалий час роботи педколективу прийнята традиційна схема контролю, яка набула стабільності та ефективності:

  • контрольні зрізи знань – 2 рази на рік;

  • директорські контрольні роботи – 1 раз на півріччя;

  • вивчення навчально-матеріальної бази училища – 1 раз на рік;

  • перевірка зошитів учнів – 1 раз на місяць;

  • вивчення стану викладання окремих предметів – 1 раз на рік;

  • державна підсумкова атестація – згідно з навчальними планами;

  • виконання пробних кваліфікаційних робіт – за навчальними планами;

  • узагальнюючий контроль в групах – 1 раз на місяць;

  • тематична атестація (згідно календарно-тематичних планів);



  1   2

Схожі:

СТРАТЕГІЧНИЙ ПЛАН ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ м. Луцька до 2020 року
Стратегічний план розвитку м. Луцька – це необхідність сьогодення. Не можна організовувати роботи по соціально-економічному розвитку,...
ДОБРОВЕЛИЧКІВСЬКА РАЙОННА РАДА
Україні», розпорядження голови облдержадміністрації від 27 листопада 2009 року №910-р «Про затвердження плану заходів щодо розвитку...
Матеріали до Стратегічного плану економічного розвитку та підвищення конкурентоспроможності
Й розвиток міст України (Проект МЕРМ), що впроваджується Федерацією канадських муніципалітетів (ФКМ) за фінансової підтримки уряду...
ВОЗНЕСЕНСЬКА МІСЬКА РАДА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Р ІШЕННЯ
Про внесення змін до програми соціально – економічного розвитку м. Вознесенська на 2009 рік, затвердженої рішенням ХLІ сесії міської...
НАКА З
України від 05. 08. 2009 №1/9-522, плану роботи Хмельницького обласного центру науково-технічної творчості учнівської молоді на 2010...
Про внесення доповнення до плану заходів з підготовки та проведення...
«Про затвердження плану заходів з підготовки та проведення в м. Тернополі Днів Європи»: Придбання подарункової та сувенірної продукції...
Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки проектів...
Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2009 рік, затвердженого рішенням виконавчого...
Виконання завдань та заходів Стратегічного плану економічного розвитку...
Оперативна ціль А Актуалізація містобудівної документації: внесення змін до Генерального плану міста та розроблення іншої містобудівної...
Виконання завдань та заходів Стратегічного плану економічного розвитку...
Оперативна ціль А Актуалізація містобудівної документації: внесення змін до Генерального плану міста та розроблення іншої містобудівної...
Міська програма розвитку малого підприємництва у місті Кременчуці на 2009-2010 роки
Кременчуці на 2009-2010 роки направлена на забезпечення виконання Комплексної Програми розвитку малого підприємництва у Полтавській...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка