|
Скачати 59.41 Kb.
|
ВИХОВНА ГОДИНА З ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ У 2 КЛАСІ ТЕМА: Щоб не трапилось біди. МЕТА: ознайомити учнів з елементарними правилами пожежної безпеки; пояснити дітям причини виникнення пожежі; розвивати розуміння того, що гра з сірниками призводить до біди; виховувати відповідальність за свої вчинки, потребу повсякденного дотримання правил пожежної безпеки. ОБЛАДНАННЯ: ХІД ЗАХОДУ І. Організація класу ІІ. Основна частина
Все він може спопелити, Але й може обігріти, Якщо студить нас зима. Обережні будьте з ним І сьогодні, і завжди, Щоб не трапилось біди. (Вогонь)
Вогонь – повсякденний супутник людини. Ще здавна люди використовували його у своєму житті та весь час підтримували своє родинне вогнище, щоб не згасло. Дуже давно люди не вміли добувати вогонь. Траплялося, що блискавка під час грози запалювала дерево. Поки воно горіло, люди грілись, готували їжу, а якщо вогонь гас, то запалити його ніхто не вмів. Пізніше вогонь добували тертям однієї палички об іншу, каменя об камінь.
Вогонь потрібний всюди: і в житлових будинках, і в школах, і на шахті. Ним користуються, коли потрібно приготувати обід, підігріти воду. За допомогою вогню плавлять і ріжуть метал. Отже, без вогню життя було б неможливим.
Дійсно, на жаль, вогонь приносить людям не тільки добро і радість, але й прикрощі, а інколи – велику біду – пожежу.
Вогонь можна загасити водою, засипати піском. А коли ми не в змозі без допомоги пожежних дати раду горінню – то це вже пожежа.
Наш Андрійко добре знає, Що пожежа – лихо з лих! Що вона завжди буває Навіть з іскорок малих. А тому він все уміє: У грозу не пустить «змія», І під деревом не стане, Поки грім не перестане. Газ і праску не вмикає, Сірниками не черкає, До торшера не полізе, Не чіпає телевізор. І багато таких «Не» Він і пальцем не торкне. Бо малий Андрійко зна, Що пожежа – річ страшна Мама попіл вигрібала І за хатою зсипала. Раптом дивиться Іринка – Тліє в попелі жаринка! Тут дівчина – туп – туп – туп… На жаринку з кухля «хлюп». Зашипіла вмить вода – Потонула в ній біда!
(Пустощі дітей, від грозових розрядів, від не вимкненого електроприладу,від жарини, що впала з печі.)
Як горить щось, треба, діти, До пожежних подзвонити. Бачите вогонь і дим – Набирайте … (101).
На роботі мама й тато, Сірники знайшли малята. І не знає дітвора, Чим скінчитись може гра. Наказали мама й тато: «Діти, часто не вмикайте Праску та магнітофон, Телевізор «Електрон», Бо нагріється розетка, Спалахне вогнем умить, А від цього дім згорить.» Чайник без води нагрівся, Перегрівся, загорівся. Загорілася плита – В нас пожежа, в нас біда. Коли грім гримить, гуркоче, Блискавиця цілить в очі, Вікна треба зачиняти, Не пускати їх до хати. Листя спалюють малята Близько дуже біля хати. А від того, треба знати, Хата може запалати. Промовля лісник сердито: «Вогнищ в лісі не палити! Від багаття ліс згорить – Де звірята будуть жить?» Знає мишка, знає пташка: Хліб ростити дуже важко. Добре знай і всім скажи – Від вогню хліб збережи – Вогнища не розкладай Там, де зріє урожай.
Як поводитися, якщо трапилася пожежа?
Вогонь працював у Кози у печі – Варив їм куліш, випікав калачі. Вона ж годувала щоранку малят – Трійко біленьких своїх козенят. Ось мамі вже з дому рушати пора. Лишається вдома сама дітвора. Коза. Не грайтесь з вогнем, пам’ятайте завжди, Що гра із вогнем приведе до біди. Козеня. Ми будем слухняні, тебе запевняєм. Козеня. Без дозволу ми сірників не чіпаєм. Сестричка і братик знайшли собі справу. Що ж це задумав найменший, цікаво? Швиденько пустун запалив сірники І вогник маленький пуска між тріски. Козеня. Ану, як у мами моєї гори! І ось уже дим потягнувсь догори. Сердитий вогонь розходивсь, гоготить! І братик з найменшим сховались умить. Сестра не злякалась Козеня. 1, 0, 1 подзвоню! Врятують пожежники нас від вогню! Алло! Загорілася хата в кози! Адреса: Діброва, провулок Лози, А номер в нас другий. Скоріше сюди! Мерщій порятуйте від злої біди!
ІІІ. Підсумок виховної години
|
Тема: Наркоманія – знак біди Мета Дати учням елементарні знання про хворобу наркоманію, основні наркотичні речовини, їх дію на організм людини та шляхи профілактики... |
Тема. Тварини. Різноманітність тварин у природі Привітайтеся з гостями. Усміхнімося один одному, нашим гостям, щоб урок пройшов у теплій., дружній атмосфері, адже: «Якщо хочеш,... |
Тема: Знати, щоб передбачити, передбачити, щоб діяти. Мета Стихійне лихо- це надзвичайне природне явище, що діє великою руйнівною силою, завдає значної шкоди, порушує нормальну життєдіяльність... |
П’ятнадцять років тому в наше життя увійшло слово з гірким присмаком... |
Урок географії у 7 класі Тема: АВСТРАЛІЯ МАТЕРИК, ЧАСТИНА Презентація має бути яскравою, теоретично і практично ґрунтовною, цікавою, щоб викликати неабиякий інтерес з однокласників. За бажанням... |
Додаткова література для читання Белль Г. Очима клоуна Биков В. Альпійська балада. Знак біди Борхес Х. Л. Оповідання. Есе |
Чи знаємо ми, яке буде життя через 20 років? А дитині треба, щоб її бачили і розуміли у цю хвилину, щоб вчитель дихав разом з нею, підтримував, вселяв віру, дарував світло. Щоб... |
ТЕМА. Різноманітність ракоподібних МЕТА Коли ви закінчите школу, я сподіваюся, що ці знання вам знадобляться в житті. Я бажаю вам, щоб ваш багаж був великим і різноманітним,... |
ПЛАН КОНСПЕКТ для проведення занять з гуманітарної підготовки з особовим... П’ятнадцять років тому в наше життя увійшло слово з гірким присмаком великої і нечуваної біди “Чорнобиль” |
ПЛАН КОНСПЕКТ для проведення занять з гуманітарної підготовки з особовим... Двадцять один рік тому в наше життя увійшло слово з гірким присмаком великої і нечуваної біди “Чорнобиль” |