8 клас Поглиблене вивчення хімії


Скачати 255.21 Kb.
Назва 8 клас Поглиблене вивчення хімії
Дата 19.10.2013
Розмір 255.21 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
8 клас

Поглиблене вивчення хімії
(4 год на тиждень, разом 140 годин, з них 20 год – резервний час)
Програма для 8-9 класів з поглибленим вивченням хімії. (Збірник навчальних програм для загальноосвітніх навчальних закладів з поглибленим вивченням предметів природничо-математичного та технологічного циклу. – К.: Вікторія, 2009. - Н.Буринська, Л.Величко, М.Гладюк, Н.Романова).
Підручник:

  • Буринська Н.М. Хімія: 8: підруч. для загальноосвіт. навч. закл./К.; Ірпінь, 2008.-200с.:іл.

ППЗ:

  • Дистанційний курс хімії 8-11 клас.

  • Віртуальна хімічна лабораторія 8 клас.

  • ПМК «Таблиця Менделєєва».

  • ППЗ. «Хімія. 9 клас».

  • Електронний конструктор уроку «Хімія. 8 клас». ВГ «Основа».



№ з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

К-сть

годин

Експеримент


Викори-

стання

ІКТ

Примітка

Повторення та поглиблення основних хімічних понять курсу хімії 7-го класу.

Розрахунки в хімії (20 год + 3 резервних)

1.




Інструктаж з БЖД.

Хімія наука про речовини та їх перетворення. Структурні частинки речовини: молекули, атоми, йони.

1










2.




Хімічні елементи, їх назви і символи. Атоми як форма існування хімічних елементів.

1










3.




Поняття про будову атома: ядро, електрони. Маса атома. Атомна одиниця маси. Відносна атомна маса.

1










4.




Прості та складні речовини.

1

Дем. 1. Зразки простих (металів і неметалів) і складних речовин.







5,

6




Валентність елементів та хімічні формули.

2










7.




Відносна молекулярна маса.

Обчислення відносної молекулярної маси речовини за її формулою.

1







РЗ

8.




Фізичні та хімічні явища.

1










9.




Практична робота. Хімічні явища.

1










10.




Вхідна моніторингова контрольна робота.

1










11.




Маса і кількість речовини. Моль – одиниця кількості речовини. Стала Авогадро.

1

Дем. 3. Колекція речовин кількістю речовини 1 моль







12.




Обчислення числа атомів (молекул) у певній кількості речовини.

1







РЗ

13.




Молярна маса. Молярний об’єм газів.

1










14.




Обчислення за хімічною формулою молярної маси , маси і кількості речовини.

1







РЗ

15.




Відносна густина газів.

1







РЗ

16, 17




Виведення найпростіших формул за даними кількісного аналізу.

1







РЗ

18.




Поняття про масову частку елемента в складній речовині.

1







РЗ

19.




Обчислення масової частки елемента в речовині.

1







РЗ

20




Закон збереження маси речовин. Хімічні рівняння.




Дем. 2. Дослід, що ілюструє закон збереження маси речовин.







21, 22.




Обчислення за хімічними формулами.

2







РЗ

23.




Контрольна робота.

1










Тема 1. Основні класи неорганічних сполук (45 год + 1 год з резерву)

24.

25.




Оксиди, їхній склад, назви, класифікація, визначення, поширення в природі.

2







ДЕМ.

26.




Вода як найважливіший природний оксид (її значення в природі, побуті, суспільному виробництві, фізичні властивості води, колообіг води в природі). Охорона природних водойм від забруднення.

1










27.




Очищення питної води на водоочисних станціях. Добування дистильованої води.

1










28.




Хімічні властивості води (взаємодія з металами, оксидами металічних і неметалічних елементів, термічний розклад води, її каталітична здатність).

1

Дем. 4-7. Вз води з натрієм.

Вз. кислотних та основних оксидів з водою й випробування добутих розчинів індикаторами.

Розклад води електричним струмом.

Каталітична дія води (на прикладі сухих порошків йоду і цинкового пилу).







29.

30.




Розв’язування задач. (розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів або продуктів реакції)

2







РЗ

31.




Кислоти, їх склад, назви, класифікація, визначення. (кислотні залишки, фізичні властивості кислот, поширення в природі).

1







ДЕМ.

32.

33.

34




Хімічні властивості кислот.

Витискувальний ряд металів.

Заходи безпеки під час роботи з кислотами. (зміна забарвлення індикаторів, вз. з металами, оксидами й гідроксидами металічних елементів, солями; Реакція обміну, реакція нейтралізації.)

3

Дем. 8. Реакція нейтралізації.
Л.д.1. Дія розчинів кислот на інд.







35.




Хлоридна кислота (добування, властивості, застосування).

1

Дем. 9. Добування хлоридної кислоти і досліди з нею.

Л.д. 2 Вз. НСІ з металами.







36.

37.




Узагальнення знань з тем «Оксиди. Кислоти».

2










38.




Контрольна робота.

1










39.

40.




Основи, їх склад, назви, класифікація, визначення. Заходи безпеки під час роботи з лугами (фізичні властивості основ, поняття про луги).

2







ДЕМ.

41.

42.




Хімічні властивості основ(зміна забарвлення індикаторів, вз. з кислотами, реакція нейтралізації як вид реакції обміну, вз. лугів з оксидами неметалічних елементів, розклад нерозчинних основ при нагріванні).

2

Дем.10. Вз. СО2 з розчином Са(ОН)2 і твердим NaOH.

Л.д. 3-5. Дія розчинів лугів на Інд. Вз. лугів і нерозчинних основ з кислотами. Розкладання нерозчинних основ при нагріванні.







43.




Поняття про амфотерні оксиди і гідроксиди.

1

Дем. 11. Доведення амфотерності цинк гідроксиду.







44.




Практична робота. Добування цинк гідроксиду і доведення його амфотерності.

1










45.

46.




Розв’язування задач (розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів або продуктів реакції).

2







РЗ

47.

48.




Солі, їх склад, назви, класифікація, визначення (поширення солей в природі, їх практичне значення, фізичні властивості, кислі солі, кристалогідрати)

2







ДЕМ.

49.

50.




Хімічні властивості середніх солей (вз. з металами, кислотами, лугами, іншими солями).

2

Дем. 12. Вз. натрій карбонату з хлоридною кислотою.







51.




Обчислення масової частки кристалізаційної води в кристалогідратах.

1







РЗ

52.

53.




Добування оксидів, кислот, основ, солей.

2










54.




Практична робота. Дослідження хімічних властивостей основних класів неорганічних сполук.

1










55.

56.




Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук.

2










57

58.




Розв’язування задач (розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів або продуктів реакції за відомими даними про вихідні речовини, одна з яких узята в надлишку)

2







РЗ

59.

60.




Узагальнення й систематизація знань з теми.

2










61.




Практична робота. Розв’язування експериментальних задач.

1










62.




Контрольна робота.

1










63.




Аналіз контрольної роботи.

1










64.




Розв’язування задач (розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів або продуктів реакції за відомими даними про вихідні речовини, одна з яких узята в надлишку)

1







РЗ

65.




Значення експериментального методу в хімії.

1







РЗ

66.




Вплив неорганічних речовин на навколишнє середовище і здоров’я людини.

1










67. 68.




Розв’язування розрахункових та експериментальних задач.

1







РЗ

69.




Поточна моніторингова контрольна робота.

1










ПЕРІОДИЧНИЙ ЗАКОН І ПЕРІОДИЧНА СИСТЕМА ХІМІЧНИХ ЕЛЕМЕНТІВ Д.І. МЕНДЕЛЄЄВА. БУДОВА АТОМА (40 год + 4 год з резерву)

70.




Історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

1










71.




Поняття про природні групи елементів - лужні метали, галогени.

1

Дем.12. Зразки лужних металів і галогенів.







72.




Лужні метали, інертні елементи, галогени.

1










73.




Періодична система Д.І.Менделєєва (Історія відкриття періодичного закону й періодичної системи хімічних елементів Д.І.Менделєєва).

1










74.

75.




Періодична система хімічних елементів Д.І.Менделєєва (коротка форма).

2










76.




Будова атома. Модель атома Е. Резерфорда. Атомний номер елемента – заряд ядра його атома.

1










77.




Фізичний зміст періодичного закону. Сучасне формулювання періодичного закону.

1










78.




Склад атомних ядер (поняття про нуклонне число і нукліди). Ізотопи стабільні та радіоактивні.

1










79.

80.




Радіоактивний розпад хімічних елементів (Поняття про радіоактивність). Ядерні реакції і період напіврозпаду.

1










81.

82.




Шкідлива дія радіоактивного випромінювання (радіації).

2










83.




Контрольна робота.

1










84.




Рух електронів у атомі (поняття про орбіталь, форми орбіталей).

1










85.




Будова електронної оболонки атома (взаємодія електронів із ядром, енергетичні рівні й підрівні, послідовність їх заповнення електронами).

1










86.




Будова електронної оболонки атома

1

Дем. 14. Моделі будови атомів елементів малих періодів, набори трафаретів моделей атомів.







87.




Будова електронної оболонки атома

1










88.

89.




Принцип мінімальної енергії. Правило Клечковського, принцип Паулі, правило Хунда.

2










90.




Періодична система хімічних елементів та електронні структури атомів.

1










91.




Періодична система хімічних елементів та електронні структури атомів.

1










92.

93.




Напівдовга форма періодичної системи.

2










94.




Залежність властивостей елементів від періодичної зміни електронних структур атомів.

1










95.




Залежність властивостей елементів від періодичної зміни електронних структур атомів.

1










96.




Поняття про радіус атома, енергію йонізації, електронегативність, спорідненість до електрона.

1










97.




Поняття про радіус атома, енергію йонізації, електронегативність, спорідненість до електрона.

1










98.




Контрольна робота.

1










99.




Характеристика хімічних елементів за місцем у періодичній системі та будовою атома.

1










100.101.




Характеристика хімічних елементів за місцем у періодичній системі та будовою атома.

2










102.

103.

104.




Розв’язування задач та вправ.

2










105.




Значення періодичного закону як закону про єдність і взаємозв’язок хімічних елементів для наукового розуміння природи та розвитку науки.

1










106.

107.




Життя і діяльність Д.І.Менделєєва

2










108.

109.




Узагальнення і систематизація знань з теми.

2










110.




Контроль рівня навчальних досягнень з теми «ПЗ і ПСХЕ Д.І.Менделєєва. Будова атома».

1










111.




Аналіз та коригування знань.

1










ХІМІЧНИЙ ЗВ'ЯЗОК.

БУДОВА РЕЧОВИНИ

(15 год + 5 год з резерву)

112.




Сутність хімічного зв’язку (взаємодія атомів).

1










113.

114.




Утворення ковалентного зв’язку. Полярний і неполярний ковалентні зв’язки.

2

Дем. 15. Моделі орбітальної будови атомів







115.

116.




Довжина, полярність, напрямленість ковалентного зв’язку.

2

Дем. 15. Моделі орбітальної будови атомів







117.




Йонний зв'язок.




Дем. 15. Моделі орбітальної будови атомів







118.

119.




Електронні та структурні формули речовин.

2










120.

121.




Кристалічні ґратки – молекулярні, атомні, йонні. Залежність деяких фізичних властивостей речовин від типів кристалічних ґраток.

2

Дем. 16. Моделі просторових ґраток натрій хлориду, алмазу, твердого карбон (І\/) оксиду.







122.




Складання моделей молекул і кристалів речовин з різними типами хімічного зв’язку.

1

Лабораторний дослід 6.







123.

124.




Валентність атомів елементів (пояснення її на основі електронних структур атомів і утворення хімічних зв’язків). Ступінь окиснення.

2










125.

126.

127.




ОВР

3

Дем. 17. Приклади окисно-відновних реакцій (взаємодія йоду з металами тощо).







128.

129.




Розв’язування задач та вправ.

2










130.





Узагальнення і систематизація знань з теми.

1










131.




Контроль рівня навчальних досягнень з теми «Хімічний зв'язок. Будова речовини».

1










132.

133.




Повторення та систематизація знань з теми «Основні класи неорганічних сполук»

2










134.

135.




Повторення та систематизація знань з теми «ПЗ і ПСХЕ Д.І. Менделєєва. Будова атома».

2










136.




Вихідна моніторингова контрольна робота.

1










137.




Аналіз та коригування знань.

1










138.

139.




Узагальнення матеріалу, вивченого за рік.

2










140.




Екскурсія.

1










Схожі:

ПРОГРАМА З ХІМІЇ для 10-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів
Програмою передбачено вивчення хімії металічних і неметалічних елементів і їхніх сполук (10-й клас) і основних класів органічних...
Величко Л. П. Органічна хімія, 10-11 кл. (підручник для класів хімічного...
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
6. НАЦІОНАЛЬНА ІДЕЯ. УКРАЇНСЬКИЙ КУЛЬТУРНИЦЬКИЙ І ПОЛІТИЧНИЙ ЕТАПИ ВИЗВОЛЬНОГО РУХУ РУХ
Навчально-тематичне планування курсу «Історія України». 9-й клас. Поглиблене вивчення. (140 год) ІІ семестр
Методичні рекомендації щодо вивчення хімії у 2007-2008 навчальному році
Отриманні на уроках хімії знання повинні допомогти у самореалізації людини в житті, її соціальній адаптації, суспільній діяльності...
Розробки сучасних уроків з хімії (за інтегральною технологією). 10...
Овчаренко Ірина Юріївна (вчитель хімії Черкаської загальноосвітньої школи I-III ступенів №32 Черкаської міської ради)
Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з українською...
Додатковий час на поглиблене вивчення предметів, введення спецкурсів, факультативів
Факультативний курс (35 год, 1 год на тиждень) Програма
Овчаренко І. Розв`язування задач з хімії. Факультативний курс. 10 клас.//Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з...
Г. Гупаленко. Безпека харчування. 10 (11) клас. Курс за вибором....
Г. Гупаленко. Безпека харчування. 10 (11) клас. Курс за вибором. // Навчальні програми курсів за вибором та факультативів з хімії:...
ЛУГАНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ МЕДИКО-БІОЛОГІЧНИЙ ЛІЦЕЙ Екзаменаційна відомість...

Типовий навчальний план загальноосвітніх навчальних закладів з навчанням...
Додатковий час на поглиблене вивчення предметів, введення курсів за вибором, факультативи
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка