Методи побудови алгоритмів
|
22 години
|
Тема 1: «Структури даних»
|
4 години
|
|
Поняття структур даних.
|
|
|
Проста змінна; масив; стек; черга.
|
|
|
Лабораторна робота «Використання стеку».
|
|
|
Лабораторна робота «Робота з чергою».
|
|
Тема 2: «Основи теорії графів»
|
10 годин
|
|
Основні поняття теорії графів.
|
|
|
Способи представлення графів.
|
|
|
Пошук у ширину та глибину.
|
|
|
Визначення найкоротшого шляху в графі.
|
|
|
Алгоритм Дейкстри.
|
|
|
Алгоритм Флойда-Уоршелла.
|
|
|
Практична робота «Основні поняття теорії графів».
|
|
|
Практична робота «Способи подання графів».
|
|
|
Лабораторна робота «Пошук у ширину та глибину» .
|
|
|
Лабораторна робота «Визначення найкоротшого шляху в графі».
|
|
Тема 3: «Елементи обчислювальної геометрії»
|
8 годин
|
|
Векторний добуток.
|
|
|
Напрямок повороту.
|
|
|
Визначення площі многокутника.
|
|
|
Побудова опуклої оболонки.
|
|
|
Лабораторна робота «Векторний добуток, напрямок повороту вектора, визначення площі многокутника»
|
|
|
Лабораторна робота «Побудова опуклої оболонки»
|
|
|
Підготовка до контрольної роботи по темі.
|
|
|
Контрольна робота по темі «Елементи обчислювальної геометрії». Тип к/р «Різнорівневі тести».
|
|
Розділ «Основи об’єктно-орієнтованого проектування»
|
10 годин
|
Тема 1: «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури»
|
4 години
|
|
Об’єкти та класи у програмуванні: атрибути та методи класів. множинність полюсів асоціацій; проектування діаграм класів мовою UML.
|
|
|
Зв’язки між класами та об’єктами: успадкування класів, асоціація і такі її різновиди, як агрегація, композиція, залежність.
|
|
|
Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури об’єктно-орієнтованою мовою програмування.
|
|
|
Лабораторна робота «Проектування об’єктно-орієнтованої архітектури»
|
|
Тема 2: «Проектування поведінки програм»
|
6 годин
|
|
Проектування програмної логіки за допомогою діаграм діяльності мови UML.
|
|
|
Проектування об’єктної взаємодії за допомогою діаграм послідовностей мови UML.
|
|
|
Створення простих об’єктно-орієнтованих програм на основі візуального моделювання.
|
|
|
Практична робота «Проектування програмної логіки»
|
|
|
Практична робота «Проектування об’єктної взаємодії»
|
|
|
Лабораторна робота «Розробка об’єктно-орієнтованої програми»
|
|
Розділ «Бази даних»
|
26 годин
|
Тема 1: «Основні поняття баз даних. Побудова моделі «сутність-зв’язок» предметної області»
|
4 години
|
|
Поняття бази даних. Поняття, призначення й основні функції систем управління базами даних. Поняття моделі даних, основні моделі даних.
|
|
|
Модель «сутність-зв’язок» предметної області. Поняття сутності, атрибута, ключа, зв’язку. Класифікація зв’язків за множинністю та обов’язковістю.
|
|
|
Правила побудови моделі даних предметної області.
|
|
|
Лабораторна робота «Розробка моделі «сутність-зв’язок» предметної області»
|
|
Тема 2: «Створення бази даних»
|
3 години
|
|
Інтерфейс і довідкова система СУБД. Створення та відкриття бази даних. Основні об’єкти БД.
Поняття таблиці, поля, запису. Створення таблиць, означення полів і ключів у середовищі СУБД. Властивості полів, типи даних.
|
|
|
Відображення моделі «сутність-зв’язок» на базу даних. Поняття зовнішнього ключа та використання зовнішніх ключів. Обмеження цілісності, що накладаються зв’язками.
Введення даних у таблиці, зокрема даних про зв’язки.
|
|
|
Практична робота«Реалізація моделі «сутність-зв’язок» у СУБД»
|
|
Тема 3: «Інтерфейс користувача бази даних»
|
4 години
|
|
Розробка інтерфейсу користувача для введення даних. Створення форм для введення даних у таблиці. Настроювання властивостей форм, моделювання зв’язків за допомогою підлеглих та зв’язаних форм.
|
|
|
Використання списків для моделювання зв’язків, настроювання властивостей списків.
|
|
|
Використання в інтерфейсі користувача БД кнопок, створення меню користувача БД.
|
|
|
Практична робота«Розробка інтерфейсу користувача бази даних»
|
|
Тема 4: «Вибирання та групування даних»
|
8 годин
|
|
Сортування, пошук і фільтрація даних.
|
|
|
Поняття запиту до реляційної бази даних.
|
|
|
Створення простих вибіркових запитів. Параметризовані запити.
|
|
|
Основи мови SQL. Оператор IN. Віднімання множин записів.
|
|
|
Обчислення підсумкових показників для груп записів.
|
|
|
Застосування мови SQL для обчислення підсумкових показників та вибирання груп записів.
|
|
|
Практична робота«Вибирання даних»
|
|
|
Практична робота «Групування даних»
|
|
Тема 5: «Додавання, оновлення, видалення та виведення даних. Розробка проекту»
|
5 годин
|
|
Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних.
Імпорт даних у базу та експорт даних з БД.
|
|
|
Створення звітів за однією та кількома таблицями. Групування даних у звітах.
|
|
|
Практична робота «Створення запитів на додавання, оновлення та видалення даних»
|
|
|
Практична робота «Створення звітів за однією та кількома таблицями»
|
|
|
Лабораторна робота«Розробка та використання бази даних для заданої предметної області»
|
|
Розділ «Основи створення комп’ютерних презентацій»
|
22 години
|
Тема 1: «Слайдові презентації»
|
6 годин
|
|
Поняття презентації та комп’ютерної презентації, їх призначення. Поняття про слайдові та потокові презентації. Огляд програмних і технічних засобів, призначених для створення і демонстрації презентацій.
Огляд середовища розробки слайдових презентацій. Створення презентації за допомогою майстра та шаблонів оформлення, створення порожньої презентації, а також однієї презентації на базі іншої. Відкриття презентації та збереження її в різних форматах.
|
|
|
Створення текстових написів і вставлення графічних зображень на слайди презентації.
Принципи стильового оформлення презентацій. Основні принципи дизайну слайдів.
|
|
|
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів слайда. Анімаційні ефекти змінення слайдів.
|
|
|
Демонстрація презентації у різних програмних середовищах.
|
|
|
Практичні роботи«Розробка слайдової презентації»
|
|
|
Практичні роботи «Анімація в слайдових презентаціях»
|
|
Тема 2: «Мультимедійні презентації»
|
2 години
|
|
Джерела мультимедійної інформації й технології, призначені для її обробки.
Середовище розробки мультимедійних презентацій і його об’єкти. Розроблення плану презентації.
Захоплення й імпортування аудіо та відео, створення кліпів.
Настроювання часових параметрів презентації, синхронізація аудіо- та відеоряду.
Додавання відеоефектів та переходів.
Застосування шаблонів презентації.
|
|
|
Практична робота «Створення мультимедійних презентацій»
|
|
Тема 3: «Потокові презентації»
|
14 годин
|
|
Основні поняття середовища Flash: робоче поле, часова шкала, кадри та ключові кадри, рівні.
|
|
|
Поняття символу та екземпляру символу, бібліотека, панель властивостей, панель дій.
|
|
|
Створення Flash-документу та налаштування його властивостей, додання мультимедійного вмісту, публікація презентації та її перегляд.
|
|
|
Створення вмісту презентації, створення графічних об’єктів, імпортування об’єктів, групування, вирівнювання та трансформування об’єктів, робота з текстом.
|
|
|
Створення анімації, покадрова анімація.
|
|
|
Створення анімації з автоматичним заповненням проміжних кадрів, рух об’єктів.
|
|
|
Створення анімаційних ефектів шляхом зміни властивостей об’єктів, рух за кривими.
|
|
|
Інші види анімації, ефекти часової шкали, морфінг, використання масок.
|
|
|
Додання інтерактивності до презентації, поняття інтерактивності, кнопки, функції мови ActionScript, які дозволяють внести елементи інтерактивності в презентацію.
|
|
|
Практична робота «Створення, публікація й перегляд найпростішої презентації»
|
|
|
Практична робота «Використання символів у презентаціях»
|
|
|
Практична робота «Створення й імпортування графічних об’єктів»
|
|
|
Практична робота «Інтерактивність у Flash-презентаціях»
|
|
|
Практична робота «Основні типи анімації у презентаціях Flash»
|
|