Перед кожним заняттям ставте собі кінцеву мету заняття і обов’язково її досягніть. Не зупиняйтесь на половині дороги. Будьте настирливими. Лінощі заганяйте


Скачати 99.81 Kb.
Назва Перед кожним заняттям ставте собі кінцеву мету заняття і обов’язково її досягніть. Не зупиняйтесь на половині дороги. Будьте настирливими. Лінощі заганяйте
Дата 30.04.2013
Розмір 99.81 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Фізика > Документи

  • Перед кожним заняттям ставте собі кінцеву мету заняття і обов’язково її досягніть. Не зупиняйтесь на половині дороги. Будьте настирливими. Лінощі заганяйте подалі.

  • Не забудьте порадуватись при досягненні кожного, навіть невеликого успіху, який ви собі ставили за найближчу мету. Це придає стимул і додаткову енергію в навчанні.

  • Не хвастайтесь своїми успіхами перед колегами. Будьте скромними в навчанні.

  • Щиро радійте успіхам колег, якщо вони з вами діляться ними. Враховуйте і використовуйте їх досвід.

  • Умный учится на чужих ошибках, а дурной и своих не видит.

  • Допомагайте колегам, якщо про те вас просять.

  • Не просят - не лезь.

  • Розмірковуйте над тим, де ви зможете використати своє вміння. Яку роботу зможете виконувати. Готуйте собі місце в житті. Ставте мету, яку обов’язково досягнете.

  • Використовуйте навчання для глибшого пізнання життя та його законів.

Професіонал не той хто знає та вміє, а той - хто діє.


P.S. Знання - сила,

Джерело знань - інформація.

Знання та вміння - мудрість.

Розумне життя - життя по законам Всесвіту.

Розум плюс мудрість - духовність.
Маєш мудрість та духовність - дій!



ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНФОРМАЦІЙНО-

КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Кафедра радіоелектронних систем

Інтерактивний електронний посібник

"Теорія електричних кіл"

Започатковано 21 грудня 2007 р.
Пояснювальна записка

Створено і вдосконалюється авторським колективом.

Автор-впорядкувальник

викладач кафедри радіоелектронних систем

к.т.н. Власенко В.М.

РОЗГЛЯНУТО

на засіданні кафедри

радіоелектронних систем
Зав. кафедрою Смирнов В.С.

"___"___________ 2008 р.

Київ 2008 р.
Анотація
Інтерактивний електронний посібник “Теорія електричних кіл” являє собою методично впорядкований інформаційний матеріал в електронному вигляді з різних джерел, а також матеріал розроблений авторським колективом із викладачів та студентів Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій. До складу посібника включено методичні вказівки по вивченню тем, теоретичний матеріал основного та додаткового рівнів, тестові навчальні, навчально-контролюючі та контролюючі програми, описи лабораторних та практичних робіт, матеріал для самостійної роботи, контролюючі та екзаменаційні тести, різноманітний дидактичний матеріал для забезпечення навчального процесу (робочі програми, методичні матеріали для вивчення теорії, проведення самостійних та контрольних робіт, екзаменаційні матеріали, матеріали для виконання курсових робіт та проектів, матеріали для проведення навчальних практик, та олімпіад, матеріали для виконання творчих робіт, і т.д. ).

Посібник організовано з використанням WEB та інших технологій і розміщено на серверних комп’ютерах кабінетів в папці Teor_el_kil. Файл запуску Start.htm. Є розміщення на CD, доступне копіювання на інші носії, що дає можливість працювати не тільки в навчальному закладі, а й на домашніх комп’ютерах викладачів та студентів. Можливо також реалізувати доступ до посібника через Internet. Деякі найбільш необхідні для навчального процесу матеріали відтворені в друкованому вигляді і знаходяться в лабораторіях кафедри. Посібник розміщено в електронній бібліотеці університету.

Структура посібника допускає постійне розширення та вдосконалення.

Посібник може використовуватись в середніх та вищих навчальних закладах для вивчення основ теорії електричних кіл як при стаціонарній так і при заочній та дистанційній формах навчання. Не виключена можливість використання посібника для самостійного поглибленого вивчення матеріалу.


2

Методичні рекомендації.
Посібником можна користуватись по різному.

  1. Працювати вибірково з матеріалами, які знаходяться в відповідних папках. Такий спосіб більше підходить педагогам.

  2. Працювати по запропонованій програмі, послідовно опрацьовуючи тему за темою і реєструючи результати в атестаційному листі.

  3. Запустити WEB – варіант (файл START) і слідувати рекомендаціям комп’ютера.

Два останніх способи підходять учням, студентам, та тим, хто самостійно вчиться програмуванню.
Роль педагога в навчанні ?

Професійну грамотність потрібно набувати самостійно.

Це підтверджена життям істина. Педагог може бути тільки мудрим наставником в навчанні (і то, якщо він професіонал і педагог, що надто рідко зустрічається) або створювачем середовища для самостійного навчання, на що претендує авторcький колектив, хоч для цього потрібно професіонально володіти ще багато чим крім комп'ютера та педагогіки. Проте не будьте замкнутими індивідуумами в навчанні. Без спілкування з наставниками, професіоналами, колегами по навчанню справжнього успіху не мати.




Вміння самостійно навчатись - це мистецтво,

яке здобувається в активному житті.
Деякі рекомендації.

Працюйте самостійно, надіючись більше на себе аніж на авторитети.

Працюйте послідовно (без порушень порядку слідування) над темами. Не переходьте до наступної теми, не опрацювавши досконально попередню.

Не лізь поперед батька в пекло!

При опрацюванні матеріалу дотримуйтесь такої послідовності:

  • вивчення теоретичного матеріалу;

  • перевірка засвоєння його з допомогою відповідей на контрольні питання та комп’ютерних тестів, а також спілкування з наставником чи колегами;

  • виконання рекомендованих практичних та лабораторних робіт;

  • читання та опрацювання готових задач, розміщених у розділах для самостійної роботи;

  • застосування набутих теоретичних знать на практиці шляхом самостійного розв’язку задач, розміщених у розділах для самостійної роботи, виконання лабораторних і практичних робіт та творчого вирішення своїх задач, які вас цікавлять;

  • здача екзамену наставнику або комп’ютерному екзаменатору;

  • дати виконання та результати опрацювання записуйте акуратно і своєчасно в атестаційний лист.



7

  1. Перехідні процеси в електричних колах. (T7_Per_proc)

    1. Теоретичний матеріал. (T7_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T7_ Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T7_Pr).

    4. Самостійна робота. (T7_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T7_Test)

  2. Спектральний аналіз. (T8_Spr_anal)

    1. Теоретичний матеріал. (T8_1_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T8_ Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T8_Pr).

    4. Самостійна робота. (T8_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T8_Test)

  3. Синтез та моделювання електричних кіл. (T9_Sintez)

    1. Теоретичний матеріал. (T9_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T9_ Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T9_Pr).

    4. Самостійна робота. (T9_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T9_Test)

  4. Облік навчання. (T10_Oblik_tutor)

  5. Дидактичний матеріал. (T11_Didakt)

  6. Література. (T12_Literatura)


6

Авторські побажання
Інтерактивний електронний посібник “Теорія електричних кіл”.

Що це і для кого?

Електронний посібник створений для студентів та викладачів вузів, а також всіх у кого є необхідність у професійному вивченні основ теорії електричних кіл.

Звичайно, в літературі досить матеріалу з цього приводу. Але не так легко початківцю зорієнтуватись в ньому і ефективно його використати. Крім того, доступ до такої інформації не завжди можливий. Не так легко знайти потрібні книжки в бібліотеках, не говорячи вже про купівлю їх.

Автор-впорядкувальник, маючи великий досвід в педагогічній праці, спробував разом з авторським колективом створити віртуальне електронне інформаційне середовище у вигляді цього посібника для всіх хто вивчає основи теорії електричних кіл чи навчає професіоналізму. Перш за все це середовище створене для самостійної праці в ньому. Зараз це особливо важливо в зв’язку з тим, що теперішнє навчання інформаційно надзвичайно насичене. Професійна інформація весь час змінюється. Тому необхідно постійно слідкувати за нею, щоб не втрачати професіоналізм. А для цього треба вміти постійно самому вчитись. Покладати надію на допомогу класного педагога? Не варто! Хоч нас і відносять до країн з досить розвиненим рівнем навчання, запрошують наших професіоналів до праці в різні країни, але хто з класних професіоналів піде працювати в школу чи вуз на зарплату вчителя чи викладача? Крім того бути кваліфікованим спеціалістом і викладачем далеко не одне і те ж. Технічні спеціалісти, як правило, досконально не володіють методикою викладання, без якої навчальний процес не буде високоефективним.

Тому вчіться навчатись самостійно!

Чому електронний комп’ютерний варіант?

А тому, що переваги його перед традиційними друкованими посібниками очевидні:

  • ціна, (реальна можливість безплатного отримання) навіть в CD – варіанті незрівнянно низька в порівнянні з кількістю і якістю інформації;

  • доступність (СD, по комп’ютерним мережам, копії окремих матеріалів на гнучких дисках та дисках високої ємності);

  • зручність в користуванні;

  • комп’ютерні файли програм готові до виконання, які не можливо дати в друкованому варіанті;

  • мультимедійний та звуковий виклад деякого матеріалу;

  • велика кількість літературних матеріалів;

  • комп’ютерні навчальні та контролюючі засоби;

  • облік навчального процесу та засвоєння матеріалу.

Цей перелік можна продовжити, але і так зрозуміло, що в вік інформаційних технологій комп’ютер – головний інструмент як для праці так і для навчання.
3

Подяки.

Авторський колектив вдячний студентам та колегам-викладачам Київського коледжу зв’язку і Державного університету інформаційно-комунікаційних технологій за допомогу в оформленні матеріалів посібника та створенні тестів. Прізвища студентів та викладачів за їх згодою подані в відповідних місцях посібника.

WEB-дизайн створений як курсова робота студентів 2-го курсу Київського коледжу зв'язку (гр.ТК-03) 2001 р. навчання: Лукаша Олександра, Любенка Романа, Кривоноса Валентина тa Хмелевського Артема. На конкурсі "Интернет глазами молодежи" ця робота зайняла друге місце.
Авторство та розповсюдження.

Авторський колектив не претендує на повне авторство матеріалів цього посібника і не збирається захищати авторські права, а тим більше мати від цієї роботи якісь фінансові вигоди. Є тільки моральне задоволення. Радує те, що надається допомога багатьом бажаючим вдосконалювати свій інтелект та ставати справжніми спеціалістами.

Хоч чимало матеріалів і було створено членами авторського колективу, але основна робота зводилась до підбору та методичного впорядкування відомих матеріалів, розробки методичних рекомендацій по вивченню теорії і набуттю практичних навичок в інформаційно-електронних технологіях.

Велика увага дана в посібнику ролі знання у вивченні законів природи, людського життя та життя Всесвіту.

Просимо вибачення у авторів матеріалів, використаних в посібнику, за можливі порушення ліцензійних норм. Надто складно було б забезпечити таку чистоту, тим більше що корисних цілей від цього ніхто не переслідує. Велика вдячність їм за таку потрібну інформацію не тільки від нас, а і від тих, хто буде користуватись цим посібником.

Просимо також вибачення у користувачів за недоробки чи відсутність деяких матеріалів у відповідних розділах. Причини тому – постійне вдосконалення та поповнення посібника новими матеріалами.

В основних розділах посібника розміщені папки RB. Це робочі папки, в яких подані ще не опрацьовані належним чином матеріали. Після опрацювання ці матеріали розміщуються у відповідні місця посібника, а з папки RB видаляються. Цими матеріалами також можна користуватись, але вибачайте за недосконалість їх оформлення.

Розповсюдження та користування електроннім посібником не має ніяких обмежень крім етичних. Не порушуйте їх хоч би з поваги до самих себе.
Бажаємо успіху.

Свої зауваження та побажання, а також матеріали для вдосконалення посібника повідомляйте

Власенко Валеріану Мусійовичу.

Будемо дуже вдячні за допомогу у вдосконаленні посібника.

Тел. (044) 553-85-56 E-mail:, [email protected].
4

Структура посібника

Посібник виконано в електронному вигляді в одній папці “Teor_el_kil”. В ній розгалужене дерево папок впорядковане згідно методичної доцільності вивчення основ теорії електричних кіл. В дещо скороченому вигляді структура папки наведена нижче. Цей матеріал носить довідковий характер.

  1. Вступ. Загальні поняття. (T1_Wstup)

1.1. Предмет та задачі дисципліни. Історичні відомості.

1.2. Базові знання. Основи фізики.

1.3. Основи математики.

1.4. Основи інформатики.

1.4. Методичні рекомендації до вивчення дисципліни.

  1. Електричні кола постійного струму. (T2_Post_str)

    1. Теоретичний матеріал. (T2_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T2_Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T2_Pr_rob)

    4. Самостійна робота. (T2_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T2_Test)

  1. Електричні кола змінного струму. (T3_Zm_str)

    1. Теоретичний матеріал. (T3_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T3_Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T3_Pr_rob).

    4. Самостійна робота. (T3_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T3_Test)

  2. Аналіз та розрахунки в електричних колах. (T4_ARozr))

    1. Теоретичний матеріал. (T4_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T4_ Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T4_Pr).

    4. Самостійна робота. (T4_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T4_Test)

  3. Чотириполюсники. (T5_4Pol)

    1. Теоретичний матеріал. (T5_1_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T5_ Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T5_3_Pr).

    4. Самостійна робота. (T5_4_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T5_5_Test)

  4. Кола з розподіленими параметрами. (T6_Rozp_par)

    1. Теоретичний матеріал. (T6_Teor)

    2. Лабораторні роботи. (T6_ Lab_rob)

    3. Практичні роботи. (T6_Pr_rob).

    4. Самостійна робота. (T6_Sam_rob)

    5. Тестові завдання. (T6_Test)

5

Схожі:

Перед кожним заняттям ставте собі кінцеву мету заняття і обов’язково...
Не забудьте порадуватись при досягненні кожного, навіть невеликого успіху, який ви собі ставили за найближчу мету. Це придає стимул...
Dec-fpo fsay net Заняття 1 установчої сесії (01. 10. 12 – 13. 10....
До уваги студентів-заочників I курсу спеціальності 15010002 – «Державна служба». У 2012-2013 н р лабораторно-екзаменаційні сесії...
Спав собі за кожним пнем

Української мови (обов’язково), математики або історії України (обов’язково)...
Відповідно до Закону України "Про загальну середню освіту", постанови Кабінету Міністрів України від 16. 11. 2000 №1717 "Про перехід...
Тема Підсумкове заняття. Як визначити якісний продукт (споживча культура)
У повсякденному харчуванні обов’язково мають бути: білки, жири, вуглеводи, вітаміни, мінеральні речовини, клітковина, вода
«Не будьте собі ворогом!»
...
Розповідає доцент кафедри пропедевтики внутрішніх хвороб Луганського...
Ніверситету. Доцільність такої підготовки зумовлена відповідною професійною орієнтацією ліцею. Крім того, знання та вміння, які отримують...
Закон і норма в державному управлінні
НДР студента є закінченою творчу роботу, з обов'язковою постановкою цілей і завдань дослідження, виявлення проблеми і шляхів її вирішення....
Шкала психологічної оцінки дитини
Оцінки” проставляйте за п’ятибальною системою. Якщо якість дуже низька, ставте одиницю. Якщо трохи вища – два бали. Якість розвинена,...
Урок № Тема: Проголошення незалежності України
РS. Ці дати можуть бути не вказані у тексті уроку, але учитель обов′язково розглядає їх з учнями, використовуючи спеціальні картки....
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка