Резолюція семінару-практикуму


НазваРезолюція семінару-практикуму
Дата29.03.2013
Розмір45.5 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Фізика > Документи
Резолюція

семінару-практикуму

Застосування PR-технологій в ядерній енергетиці”


З метою підвищення кваліфікації фахівців зі зв’язків із громадськістю та ЗМІ, які працюють на підприємствах та в організаціях ядерної енергетики та промисловості України, 21 і 22 травня 2008 року у м. Києві відбувся щорічний семінар-практикум (далі – семінар) “Застосування PR-технологій в ядерній енергетиці”, який був організований і проведений Українським ядерним товариством (УкрЯТ) спільно з ДП НАЕК “Енергоатом”.


У роботі семінару взяли участь керівники і співробітники підрозділів роботи із громадськістю Дирекції та відокремлених підрозділів ДП НАЕК “Енергоатом”, представники Схід ГЗК, УкрЯТ, окремих ЗМІ (всього 20 осіб).

В першій частині семінару була проведена презентація робіт, які були представлені на конкурс проектів у сфері громадських зв’язків в ядерній енергетиці, організований УкрЯТ у 2007 році, а також проведено їх обговорення.

В другій частині був проведений тренінг-практикум “Моделі та досвід реалізації громадських комунікацій в ядерній енергетиці”, під час якого були промодельовані різні складні ситуації, які виникали на практиці, розіграні різноманітні варіанти реагування на них, обговорені методи та засоби роботи з населенням та ЗМІ, які направлені на вирішення поставлених перед галуззю завдань.

Обговорення проектів та тренінг-практикум проводив президент Української ліги зі зв’язків із громадськістю, директор “Центру громадських зв’язків Р.А.П.І.Д.”, кандидат філософських наук А.А.Ротовський.

Під час семінару та обговорення його підсумків було зазначено наступне.

АЕС України нині працюють стабільно, виробляючи життєво необхідний усім товар - електроенергію. Від надійної і безаварійної роботи підприємств ядерної галузі залежить майбутнє країни, її економічний розвиток і енергетична безпека держави.

В зв'язку з цим вагоме значення для галузі та її розвитку згідно Енергетичної Стратегії України до 2030 року набуває сфера Public Relations - робота з громадськістю, спрямована не лише на інформування населення про події, що відбуваються на АЕС, але й на роз'яснення ролі і значення ядерної енергетики для економіки держави, впливу на громадську думку відносно доцільності її використання.

У країнах з розвиненою ядерною енергетикою відповідні енергетичні державні і приватні структури, компанії традиційно виділяють на сферу Public Relations багатомільйонні кошти. Тут працюють фахівці найвищої кваліфікації, використовуються новітні інформаційні технології.

Сьогодні в підрозділах ДП НАЕК «Енергоатом» та інших галузевих організацій, УкрЯТ накопичено певний досвід і ведеться об'ємна робота, спрямована на інформування населення про роботу підприємств галузі та підтримку її іміджу. Проте, наявні інформаційні комплекси, структури та окремі особи, що працюють на благо галузі в сфері Public Relations, поки не мають можливості реалізувати повністю свій потенціал у зв’язку з тим, що у нас відсутня загальногалузева програма ведення і розвитку роботи з PR, немає чіткої галузевої структури для повноцінної роботи із громадськістю, відсутня послідовна інформаційна політика, потребує удосконалення (створення) система підготовки та перепідготовки фахівців з PR і – головне – відсутня фінансова, технічна та методична база для ведення і розвитку інформаційної роботи та PR-діяльності. Як наслідок, у населення та у деяких представників владних структур ще не переборене упереджене відношення до ядерної енергетики, перспективам і доцільності її розвитку, тоді як теплова енергетика, як і раніш, має потужне лоббі.

Цей висновок підтверджують результати загальнонаціонального опитування, проведене Центром Разумкова у жовтні – грудні 2007 року, яке показало, що, незважаючи на постійні спроби фахівців з енергетичних питань довести суспільству безперечні економічні та екологічні переваги експлуатації АЕС, його ставлення до ядерної енергетики залишається досить негативним: майже 60% населення країни вважають українські АЕС екологічно небезпечними, а тільки 12,1% громадян підтримують наміри будівництва в Україні нових енергоблоків АЕС.

Учасники семінару констатують: якщо не зробити рішучих кроків, спрямованих на корінне поліпшення інформаційної та PR-роботи у ядерній галузі, то ядерна енергетика України втратить довіру та підтримку громадськості. Повернути її буде складніше, аніж вирішити технічні проблеми галузевих підприємств. Про це вже багато разів говорили учасники попередніх нарад та зверталися з відповідними листами до керівників галузі, але рішучих дій з їх сторони не побачили.

У зв'язку з вищевикладеним, учасники семінару звертаються до керівників ядерної галузі України з висловленням пропозицій, які спрямовані на удосконалення інформаційної та PR-роботи в галузі.

Головні серед них такі:

  1. З метою проведення по всій території України ефективної інформаційної та PR-роботи в частині вирішення завдань, які зв’язані із розвитком ядерної енергетики, будівництвом нових ядерних об’єктів, рекомендувати керівництву ДП НАЕК “Енергоатом” створити при Компанії “Центр громадських зв’язків” з безпосереднім його підпорядкуванням президенту Компанії.

  2. Розробити та затвердити галузеву програму роботи із громадськістю.

  3. Поліпшити взаємодію служб по роботі із громадськістю та ЗМІ у відокремлених підрозділах ДП НАЕК «Енергоатом» та налагодити співробітництво з аналогічними службами інших підприємств ЯПЦ та PR-агентствами.

  4. Створити постійно діючі курси підвищення кваліфікації фахівців у сфері PR для потреб галузі.

  5. Розмір фінансового, технічного та методичного забезпечення інформаційної та PR-роботи привести до відповідності з реальними потребами, що випливають із поставлених Енергетичною Стратегією України перед ядерною галуззю завдань, яке повинно бути в декілька разів більше сьогоднішнього.

  6. З метою ознайомлення фахівців із громадських зв’язків підприємств ядерної галузі України з ефективними моделями громадських комунікацій, які застосовуються у міжнародній практиці, підвищення рівня їх професійної майстерності, просунення репутації та іміджу ядерної енергетики України у широких колах громадськості, УкрЯТ разом із ДП НАЕК “Енергоатом” провести у 2009 році міжнародний конкурс громадсько-комунікативних проектів в ядерній енергетиці.

  7. Продовжити практику проведення семінарів УкрЯТ “Застосування PR-технологій в ядерній енергетиці”. Вважати за доцільне проведення не менше як один раз на рік тренінг-практикумів для спеціалістів зі зв’язків із громадськістю ДП НАЕК “Енергоатом” та інших галузевих підприємств і організацій.

  8. Зміст Резолюції довести до відома керівників ДП НАЕК «Енергоатом» і його відособлених підрозділів, інших підприємств ЯПЦ, а також - до членів Правління УкрЯТ.



Прийнята учасниками семінару

22 травня 2008 року, м. Київ

Схожі:

ПРОГРАМ А Обласного семінару-практикуму директорів позашкільних навчальних закладів
Пріоритетні питання освітньої діяльності в контексті виконання завдань профорієнтаційної роботи
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Управління освіти і науки
Про проведення семінару-практикуму для керівників гуртків декоративно-прикладної творчості
План роботи районного семінару-практикуму вчителів обслуговуючої праці на 2014-2015 н р
Керівник Мальцева О. Д., вчитель обслуговуючої праці Оржівського НВК “школа-колегіум”
Практикум для інструкторів з фізкультури та вихователів «Спортивні...
Ведучий вітається з усіма учасниками семінару-практикуму й пропонує кожному з них привітатися з іншими, використавши ті форми вітання,...
Програма семінару-тренінгу Мета семінару : сприяти усві­домленню...
Мета семінару: сприяти усві­домленню учасником себе й влас­ної професійної діяльності як шляху до особистісного та профе­сійного...
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Методичні вказівки до лабораторного практикуму з курсу „ Аналітична хімія та інструментальні методи аналізу ” для студентів II курсу...
Резолюція (97) 21 Про нагородження Європейським Дипломом Карпатського біосферного заповідника
Стосовно пропозицій Бюро Комітету з діяльності Ради Європи в сфері біологічного та ландшафтного різноманіття (BU – DBP)
Учасники освітнього семінару «АгроПерспектива – 2011»

ЗВІТ Про результати виконання практичних робіт з навчального практикуму...
Комерційний банк “Приватбанк” був заснований в 1992році. Він був одним із перших банків, який з’єднував усі держави СНД
Матеріали педагогічного практикуму для батьків першокласників
В навчально-виховному процесі важливою ланкою психолого-педагогічного супроводу є просвіта батьків з питань організації сімейного...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка