План роботи районного семінару-практикуму вчителів обслуговуючої праці на 2014-2015 н р


Скачати 63.04 Kb.
НазваПлан роботи районного семінару-практикуму вчителів обслуговуючої праці на 2014-2015 н р
Дата05.03.2016
Розмір63.04 Kb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Інформатика > Документи


Затверджено

на засіданні ради РМК

протокол № ___ вересня 2014

План роботи

районного семінару-практикуму

вчителів обслуговуючої праці на

2014-2015 н.р.

Керівник Мальцева О.Д.

вчитель обслуговуючої праці Оржівського НВК

школа-колегіум”

План роботи районного семінару-практикуму

вчителів обслуговуючої праці на 2014-2015 н.р.

Керівник Мальцева О.Д., вчитель обслуговуючої праці Оржівського НВК “школа-колегіум”

Засідання №1. Шпанівський НВК “школа-сад” 25 листопада 2014 р.

Тема: Підвищення активації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання.

Теоретичний аспект. Тема: Використання інформаційних технологій для активації пізнавальної діяльності учнів.

1 . Обмін досвідом. Основна тема та ідея досвіду використання інформаційних технологій, методи та форми навчання. (Драган О.В., вч Корнинської ЗОШ I-III ст.)

Умови неперервного професійного росту, самоосвіти та саморозвитку педагога (Гарасюк О.М., вч. Великожитинської ЗОШ I-III ст.)

2.Круглий стіл. Використання технологій інтерактивного навчання.

(Учасники семінару.) 3. Розробка методичних рекомендації щодо створення педагогічних умов успішного впровадження нових інформаційних та інтерактивних технологій на уроках обслуговуючої праці.

( Учасники семінару.)

4.Аналіз літературних джерел інформації.

( Учасники семінару.)

Практичний аспект.

1.Практикум для вчителів обслуговуючої праці.

Ознайомлення з сучасними техніками художнього оздоблення виробів. Аплікація. Паперопластика. (Панасюк Л.М., вч. Шпанівського НВК “школа-сад”)

(Учасники семінару.)

2.Аналіз практикуму (Учасники семінару.)

3.Укладання рекомендацій семінару (Мальцева О.Д. вч. Оржівського НВК “школа-колегіум”).

4.Підведення підсумків семінару (Нагар О.В. методист РМК).

Засідання №2. Тайкурський НВК “школа-сад” 10 лютого 2015 р.

Тема: Сучасні інновації у трудовому навчанні.

Теоретичний аспект.

1.Доповідь. Вивчення та впровадження в практику роботи вчителів обслуговуючої праці основних інноваційних педагогічних технологій, дидактичних систем, методів прийомів роботи. (Ковалець Т.М., вч. Клеванського НВК “школа-ліцей”)

2.Обмін досвідом. Втілення інноваційних форм на уроках обслуговуючої праці (Охримчук М.С., вч. Заріцької ЗОШ I-II ст , Федорчук О.М., вч. Заборольської ЗОШ I-III ст.

( Учасники семінару)

3.Аналіз та обгрунтування педагогічних умов, забезпечення методологічної переорієнтації процесу навчання на розвиток особистості учня, формування його компетентності; (Учасники семінару). 4.Аналіз літературних джерел інформації. (Учасники семінару).

Практичний аспект.

1.Практикум для вчителів обслуговуючої праці. Ознайомлення з сучасними техніками художнього оздоблення виробів. Виготовлення декоративного віночка.

2.Аналіз практикуму ( Учасники семінару).

3.Укладання рекомендацій семінару ( Мальцева О.Д., вч. Оржівського НВК “школа-колегіум”).

4.Підведення підсумків семінару ( Нагар О.В., методист РМК).

Засідання № 3. м. Рівне. Травень 2015 р.

Тема: Відродження народних традицій. Мандрівка-екскурсія «Музейні гостини».

Теоретичний аспект.

1.Мандрівка-екскурсія «Музейні гостини».

( Учасники семінару).

2.Обмін досвідом. Спілкування з народними майстрами. Відродження забутих технологій. ( Учасники семінару).

Практичний аспект.

1.Практикум народних майстрів. Сучасні види декоративно-прикладного мистецтва.

( Учасники семінару).

2.Аналіз роботи семінару-практикуму ( Учасники семінару).

3.Укладання рекомендацій семінару (Мальцева О.Д., вч. Оржівського НВК ”школа-колегіум”).

4.Підведення підсумків семінару (Нагар О.В., методист РМК).

Рекомендована література:

  1. Сушенцева Л.Л. Підвищення активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках трудового навчання //Рідна школа. – 2000. - №9. – С. 70-72.

  2. Тхоржевский Д.О. Методика викладання загально-технічних дисциплін і трудового навчання. – К.: Вища школа, 1980.- 352 с.

  3. Антонова О.Є., Дубасенюк О.А. Робота класного керівника з розвитку пізнавальних інтересів у школярів //Практикум з педагогіки – К.: 1996.- С.222-224.

  4. Буряк В.К. Пізнавальний інтерес та способи його формування.//Радянська школа. – 1984. - №1. – С.16-17

  5. Волкова Н.П. Педагогіка: Посібник для студентів вищих навчальних закладів.-К.: Академія, 2001.-576с.

  6. Головань Т. Пізнавальний інтерес як чинник підвищення ефективності процесу навчання// Рідна школа.-2004.-№6. - С. 15-18.

  7. Державна національна програма “Освіта”: Україна ХХІ століття. – К.: Радуга, 1994. – 62 с.

Схожі:

Резолюція семінару-практикуму
У роботі семінару взяли участь керівники і співробітники підрозділів роботи із громадськістю Дирекції та відокремлених підрозділів...
Додаток 1 до Інструкції по заповненню форм бюджетного запиту до проекту...
...
Структурно-часова модель районного семінару вчителів музичного мистецтва 11. 12. 2012р
«Музично-терапевтичні ігри як засіб оздоровлення школярів. Презентація методичного посібника «Музична терапія»
ПРОГРАМ А Обласного семінару-практикуму директорів позашкільних навчальних закладів
Пріоритетні питання освітньої діяльності в контексті виконання завдань профорієнтаційної роботи
НАКАЗ НАЧАЛЬНИКА фінансов ого управління ПЕТРІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВН...
Про затвердження Інструкції по заповненню форм бюджет-ного запиту до проекту районного бюджету на 2013 рік та прогнозу районного...
ПЛАН роботи Одеського обласного інституту удосконалення вчителів
«Затверджую» Директор Одеського обласного інституту удосконалення вчителів Кавалеров В. А 26 грудня 2014 р
НОРМАТИВНО-ПРАВОВА БАЗА ДО КАБІНЕТУ ОБСЛУГОВУЮЧОЇ ПРАЦІ НА 2013/2014 НАВЧАЛЬНИЙ РІК
Державний стандарт початкової освіти від 20 квітня 2011 р. №462 (для 1-2 класів)
Пріоритетні напрямки науково-методичної роботи у 2014/2015 н р
РМК/ММК повинен стати не стільки процес інформування педагогів про наукові досягнення та досвід інноваційних практиків, скільки організація...
Програма спецкурсу з обслуговуючої праці для учнів 9-х класів загальноосвітніх шкіл
Основним із завдань, які вирішує трудове навчання є розвиток творчої активності учнів. Програма спецкурсу з обслуговуючої праці "Макраме"...
УКРАЇНА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ Управління освіти і науки
Про проведення семінару-практикуму для керівників гуртків декоративно-прикладної творчості
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка