|
Скачати 30.33 Kb.
|
Вступні та кандидатські іспити Кандидатські іспити є складовою частиною атестації науково-педагогічних і наукових кадрів. Складання кандидатських іспитів здобувачами є обов’язковим для присудження їм наукового ступеня кандидата наук. Кандидатські іспити складаються з філософії, іноземної мови, української мови і спеціальності (13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті). Здобувач, який має вищу освіту із спеціальності, що не відповідає галузі науки, з якої підготовлено дисертацію, на підставі рішення відповідної спеціалізованої вченої ради складає додатковий кандидатський іспит із наукової спеціальності відповідної галузі науки за переліком спеціальностей наукових керівників. Кандидатські іспити з філософії, іноземної та української мови складаються у науково-консультативному центрі з прийому кандидатських іспитів НАПН України. Кандидатські іспити приймаються організовано два рази на рік у формі сесій (травень, жовтень кожного року). У разі подання здобувачем до спеціалізованої вченої ради дисертації до захисту, кандидатський іспит може бути прийнятий поза сесією. Приймання кандидатських іспитів в аспірантів, підготовка яких здійснюється за державним замовленням, проводиться за рахунок Інституту, а в аспірантів, підготовка яких здійснюється поза державним замовленням, на компенсаційній основі. До складання іспиту з філософії готуватися за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України (є у бібліотеці Інституту педагогічної освіті і освіти дорослих НАПН України – м.Київ-60, вул. М.Берлінського, 9, 9-й поверх); готувати реферат (темою може бути будь-яке питання з програми, але краще пов’язати з філософськими проблемами теми дисертації; обсяг – 1 авторський аркуш (40000 знаків тексту); структура: титульний аркуш, план реферату, виклад змісту реферату відповідно до плану, список використаної літератури, оформлений за вимогами ВАК України до дисертацій та авторефератів); виписувати питання, з яких потрібна консультація. На заняттях буде надана можливість прослухати оглядові лекції та отримати необхідні консультації. Складання іспиту з іноземної мови Домашнє читання. До іспиту потрібно прочитати і усно перекласти джерело(а) науково-методичної літератури загальним обсягом 18-19 др.арк. (1 др.арк. – 40000др.знаків). Бажано, щоб це була цільна наукова чи методична праця. З нею екзаменований приходить на іспит. 2. Підготовка реферату а) Титульна сторінка реферату: (іноземною мовою) Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України Реферат на тему: “(тут зазначається тема дисертаційного дослідження)” Аспірант (здобувач )____________________ Науковий керівник_____________________ Київ – (рік) б) Обсяг реферату: 20 машинописних сторінок з них: - рідномовний огляд не менше 10 окремо видрукуваних науково-методичних статей, прочитаних іноземною мовою – 10 стор.; - термінологічний словник з не менше 100 слів – 5 стор.; - повідомлення про наукове дослідження (обґрунтування його теоретичної і практичної актуальності) іноземною мовою – 5 стор. Назви робіт подаються з урахуванням вимог до оформлення бібліографії. Консультація – допуск до іспитуЗа кілька днів до іспиту проводиться консультація і допуск до іспиту. До іспиту допускаються особи із зарахованими рефератами, які сплатили вартість проведення іспиту (якщо це від них вимагається). Проведення іспиту Іспит складається із чотирьох завдань: а) читання і перекладання зі словником рідною мовою оригінального тексту (того, з яким екзаменований працював під час домашнього читання) обсягом 2000 др. знаків; час виконання завдання – 45 хв.; б) письмове анотування з використанням словника іноземною мовою (500 др. знаків) рідномовного тексту науково-методичного характеру обсягом 4000-5000 др.знаків; час виконання завдання – 40 хв. в) тестова діагностика рівня володіння іноземною мовою; час виконання – 1 год.; г) розповідь іноземною мовою про наукове дослідження та на пов’язані з ним теми. До складання кандидатських іспитів зі спеціальності 13.00.10 – інформаційно-комунікаційні технології в освіті готуватися за програмою, затвердженою Міністерством освіти і науки України, з якою можна ознайомитись у Науковій частині Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України. |
Тема Сутність педагогічного дослідження На практиці, як правило, дослідник використовує як теоретичні, так і емпіричні методи дослідження. Таке дослідження прийнято називати... |
Тема. Дослідження зворотних зв’язків (ЗЗ) в підсилювачах Мета роботи: дослідження впливу негативного ЗЗ на характеристики і параметри підсилювачів |
Як правильно підготувати дитину до дитячого садочка Дослідження вчених свідчать, що можна допомогти малюку подолати труднощі звикання і навіть певною мірою запобігти їм, якщо заздалегідь... |
Тема. Дослідження тиристорів за допомогою програмного комплексу Electronics Workbench Мета роботи: вивчення принципу дії та властивостей, дослідження характеристик, ознайомлення з основними параметрами та використанням... |
Урок з елементами дослідження Мета Тема: «Драма-казка «Микита Кожум’яка» Олександра Олеся» (урок з елементами дослідження) |
Тема. Дослідження підсилювальних каскадів за допомогою програмного... Мета роботи: вивчення принципу дії та властивостей, дослідження характеристик підсилювальних каскадів |
Тема. Дослідження польових транзисторів за допомогою програмного комплексу Electronics Workbench Мета роботи: вивчення принципу дії та властивостей, дослідження характеристик, ознайомлення з основними параметрами та використанням... |
Тема. Дослідження біполярних транзисторів за допомогою програмного... Мета роботи: вивчення принципу дії та властивостей, дослідження характеристик, ознайомлення з основними параметрами та використанням... |
ПО КУРАЦІЇ ТА ОФОРМЛЕННЮ ІСТОРІЇ ПОЛОГІВ Об’єктивне дослідження: а загальне об’єктивне дослідження; б спеціальне акушерське дослідження |
Тема. Дослідження напівпровідникових діодів за допомогою програмного... Мета роботи: вивчення принципів дії та основних властивостей напівпровідникових діодів, стабілітронів; дослідження їх вольтамперних... |