Дипломна магістерська робота студента передбачена навчальним планом і завершує його підготовку в університеті


Скачати 176.44 Kb.
Назва Дипломна магістерська робота студента передбачена навчальним планом і завершує його підготовку в університеті
Дата 10.04.2013
Розмір 176.44 Kb.
Тип Диплом
bibl.com.ua > Економіка > Диплом
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
Дипломна магістерська робота студента передбачена навчальним планом і завершує його підготовку в університеті.

Важливою складовою виконання магістерської роботи є підготовка за результатами досліджень наукової статті.

Зміст роботи можуть складати результати теоретичних та експериментальних досліджень, розробка нових методів та методичних підходів.

Дипломна магістерська робота має біти написана державною мовою.

Важливим є дотримання основних вимог щодо наукового рівня дипломної магістерської роботи, її змісту, структури, форми викладання матеріалу, а також оформлення.
Основні етапи виконання дипломної магістерської роботи:

  • Вибір та затвердження теми протягом першого місяця навчання;

  • Складання та затвердження науковим керівником та завідуючим кафедрою індивідуального завдання на виконання дипломної роботи;

  • Проведення досліджень;

  • Опрацювання та викладення результатів досліджень, оформлення магістерської роботи, перевірка її науковим керівником, оформлення відгуку;

  • Представлення дипломної магістерської роботи на кафедру для реєстрації та зовнішнього рецензування за 15 днів до першого засідання ДЕК;

  • Попередній захист магістерської роботи на кафедрі (за встановленим графіком);

  • Допуск деканом магістерської роботи до захисту на ДЕК;

  • Захист магістерської роботи на засідання ДЕК.


СТРУКТУРА МАГІСТЕРСЬКОЇ ДИПЛОМНОЇ РОБОТИ


  • Титульний аркуш

  • Зміст

  • Вступ

  • Основна частина

  • Висновки та пропозиції

  • Список використаних джерел

  • Додатки


ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ЯКІ ДОДАЮТЬСЯ ДО ДИПЛОМНОЇ МАГІСТРЕРСЬКОЇ РОБОТИ (в конверт)

  • Завдання

  • Реферат

  • Зовнішня рецензія (яка надається особою, що займає керівну посаду, та має вищу економічну освіту, із зазначенням даних про диплом, та місце його отримання)

  • Внутрішня рецензія (яка надається викладачами ВТЕІ КНТЕУ та інших ВНЗ, із зазначенням даних диплома про науковий ступень)

  • Замовлення що надається підприємством відносно якого проводились дослідження

  • Довідка про впровадження

  • Ксерокопія квитанції про послуги переплетення роботи


Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Вінницький торговельно-економічний інститут

Київського національного торговельно-економічного університету

Факультет економіки та менеджменту

Кафедра менеджменту та адміністрування
ДИПЛОМНА МАГІСТЕРСЬКА РОБОТА

на тему:

„ Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства”

за матеріалами ВАТ „ Літинський молокозавод ”, смт.Літин, Вінницька область
Студента/ки 5 курсу

групи МО-51

спеціальності 8.050.201

„Менеджмент організацій”,

спеціалізація 01 Іванова

„Менеджмент на ринку Івана

товарів та послуг” Івановича

денної форми навчання
Науковий керівник: Петрова

Наталія

Михайлівна

Вінниця 2009


ЗМІСТ

ВСТУП............................................................................................................................................4

розділ 1. теоретичні засади маркетингової діяльності підприємства………………………………………………………………...8

1.1.Сутність та складові маркетингової діяльності підприємства……………..8

1.2. Особливості розвитку та впровадження реклами як основного засобу просування товару на ринку…………………………………………………….15

1.3 Процес планування рекламної кампанії підприємства……………………26

розділ 2. Аналіз основних економічних показників та стану рекламної діяльності ват «Літинський молокозавод»………………………………………………………………35

2.1.Формування системи управління рекламною діяльністю в молочній галузі України…………………………………………………………………………...35

2.2. Організаційно-економічна характеристика «ВАТ «Літинський молокозавод»…………..……………………………………………………...…41

2.3. Стан системи управління персоналом на ВАТ «Літинський молокозавод»…………………………………………………………………….50

розділ 3. Удосконалення системи управління рекламною діяльністю на ВАТ «Літинський молокозавод»………………..61

3.1. Аналіз потреби в організаційних змінах на ВАТ «Літинський молокозавод»…………………………………………………………………….61

3.2. Використання інформаційних систем та оптимізація асортиментної політики основної продукції підприємства для удосконалення управління рекламною діяльністю…………………………………………………………..72

ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ…….………………………………………..81

СИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ…………………………………..……..85

ДОДАТКИ

ВСТУП

2 ВІДСТУПА
Головним завданням вступу є обґрунтування актуальності і практичної значущості обраної теми магістерської дипломної роботи (що і зумовило вибір теми), особливостей постановки і вирішення питань стосовно конкретних умов дослідження.

Чітко визначити:

  • мета дослідження;

  • завдання дослідження;

  • предмет дослідження;

  • об’єкт дослідження;

  • інформаційна база;

  • елемент наукової новизни;

  • апробація результатів.

Вступ закінчується відомостями про обсяг.

Робота містить ___ сторінок тесту, ___ таблиць та ___ рисунків, ___ додатків.

В магістерській роботі використано ____ літературних джерела.

Обсяг вступу містить 4-6 сторінок.

розділ 1.

теоретичні засади маркетингової діяльності підприємства

2 Відступа
1.1. Сутність та складові маркетингової діяльності підприємства

1 відступ

текст



Рис.1.1. Елементи системи маркетингу підприємства

Важливе значення в цьому надається вивченню рівня інфляції, виконання договірних умов з партнерами. ( табл. 2.2)

Таблиця 2.2

Аналіз структури доходів ВАТ ” Літинський молокозавод ”

за період 2005-2007 рр. (тис. грн.)

Продукція, послуги та інша діяльність

Роки


Абсолютне відхилення, 2005-2007 рр,

Відносне відхилення, 2005-2007 рр, %

2005

2006

2007

Дохід від реалізації продукції

33983,8

74221,1

97893,4

63909,6

188,05

Операційні доходи

22321,9

62460,3

81578

59256,1

265,46

Інші фінансові доходи

6,3

114,9

185,4

179,1

2842,85

Інші доходи від звичайної діяльності

-

40,3

31,9

 

 

Всього доходів

62312

136836,6

179778,7

117466,7

188,51


Проведемо розрахунок показників фінансової стійкості підприємства та проаналізуємо наступні результати в динаміці.

1. Коефіцієнт абсолютної ліквідності визначає спроможність підприємства негайно погасити свої найбільш термінові та інші короткострокові зобов'язання:

Кал = (грошові кошти + короткострокові фінансові вкладення) / (поточні зобов’язання) (2.1)

За 2005 рік: Кал = (27,4+1763,7) / 4176,9 = 0,43;

За 2006 рік: Кал = (38,7+4,4) / 5807,1 = 0,007;

За 2007 рік: Кал = (34,7+0,6) / 7270,8 = 0,005.

Оптимальним вважається значення коефіцієнта на рівні Кал >= 0,2 - 0,5

Використовуючи дані балансу за 2003 - 2005 роки (Додаток 4) було здійснено характеристику змін осягу, структкри та динаміки активів Ладижинської ТЕС за три вказані роки (табл. 2.7).

Таблиця 2.7



Аналіз зміни обсягу, структури та динаміки активів ЛТЕС

за період 2003-2005 р.р.

Продовження табл.. 2.7




В розробленій нами моделі, за допомогою «Инталев:Навигатор», для ВАТ «Літинський молокозавод» всі збалансовані показники відповідають функціям, за які відповідальні різні структурні підрозділи підприємства.

Рис. 3.2. Горизонтальна збалансованість між показниками і цілями ВАТ «Літинський молокозавод»


ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ

2 відступа

Висновки та пропозиції є стислим викладом підсумків проведеного дослідження: «Мету дослідження досягнуто, поставленні завдання виконано»

Підсумок наводиться у вигляді синтезу накопиченої в основній частині інформації – найбільш важливі теоретичні положення, що містять формулювання розв’язаної проблеми; оцінка результатів дослідження з точки зору відповідності меті магістерської роботи та поставленим у вступі завданням, а також елементи наукової новизни. Висновки аналітичного розділу мають бути достатньо критичними і слугувати логічним підґрунтям для пропозицій.

Пропозиції щодо удосконалення досліджуваного напряму діяльності організації, які було детально обґрунтовано у 3 розділі. У висновках не можуть з’явитися пропозиції, що не були розглянуті у 3 розділі.

Обсяг висновків та пропозицій містить 5-6 сторінок.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
1. Закон України “Про обмеження монополізму і недопущення недобросовісної конкуренції в підприємницькій діяльності” /Відомості Верховної Ради. – 2002. - № 21. – с.611-619.

2. Закон України “Про охорону прав на знаки для товарів і послуг” //Голос України. – 2004. - № 31. – с.4-5.

3. Указ президента України “Про міри попередження недобросовісної реклами і її припинення” //Голос України. – 2004. - № 236. – с.5

4.Арзамасцев Н.В.. Повышение конкурентоспособности отечественного промышленного производства - основная задача государственной инновационной политики // Инновации, 2006.-№ 7.-С.71-74.

5.Аронович А.Б., Лагоша В.А., Хрусталев Е.Ю. Исследование рисковых ситуаций в экономике. - М,: Финансы и статистика, 2005. - с.325

6.Аудиторская и консалтинговая фирма "Росэкспертиза". Многофакторная модель Дюпона анализа эффективности деятельности предпри-ятия. Аудит и финансовый анализ. 2005. № 3. С. 215 - 227.

7.Аукционек С.П. Промышленные предприятия и экономическая политика. Мировая экономика и международные отношения. № 6. 2006. С. 106 - 113. 8.Аукционек С.П. Теория переходной экономики и ее место в ряду экономических наук. Мировая экономика и международные отношения. № 10. 2006. С. 11 - 19.

9. Азоев Г.Л., Мишкин В.М. Реклама товаров. М. 2005. с.150

10. Александров С.А. Эффективная реклама. (100 советов по организации рекламы или как опередить конкурента). Чебоксары, 2006. с.250

11. Алтухова Н.В. Рекламное дело. Учебное пособие. Саратов, 2007. с.240

12. Арацкая Н., Russians идут! //Реклама.- 2000.- №1 с.120

13. Баженов Ю.К. Организация рекламы в магазине. М. 2004 с.384

14. Морозова М. Рекламная кампания // Бизнес. – 2000.- № 4.–с.19-20.
15. Морозова М. Рекламируемый продукт // Бизнес. – 2000.- № 7.–с.16.
16. Морозова М. Цель рекламной кампании // Бизнес. – 2000.- № 11.–с.28.
Дихтль Е. Хершген Х. – Практический маркетинг, М., “Высшая школа” 2005

17. Котлер Ф – Основы маркетинга, М., “Бизнес-книга” “Има-Кросс Плюс” 2005 с.260

18. Калашников В.А. – Словарь рыночной экономики, Москва 2003

19. Наймушин А.Д. – Основы организации рекламы, М., “Внешторгиздат” 2002 с.150

20. Под редакцией профессора Власовой В.М. – Основы предпринимательской деятельности, М., “Финансы и статистика” 2006

21. Эванс Дж., Р. Берман Б. – Маркетинг, М., “Экономика” 2003

22. А також використані матеріали міжнародної виставки "Реклама-2000", м.Київ

23.Пушкар Р.М., Менеджмент: Теорія та практика. Підручник / Пушкар Р.М., Тарнавська Н.П. – 2-ге вид., перероб. і доп. - Тернопіль: Карт-бланк, 2003. – 490 с.

24.Сардак С. Плохая мотивация персонала – мина замедлиного действия // Отдел маркетинга. – 2004. – №6. – с.7-10

25.Семакова А. 10 бесплатных способов поощрения работников //Менеджмент и менеджер – 2006 – №8 – с.27-30.

26.Скібіцька Л.І. Менеджмент. Навчальний посібник / Скібіцька Л.І., 27.Скібіцький О.М. – К.: Центр учбової літератури, 2007. – 416 с.

28.Стадник В.В. Менеджмент: Посібник / Стадник В.В., М.А Йохна – К.: Академвидав, 2003. – 464 с.

29.Терешков Д.А. Почему люди работают // Менеджмент в России и зарубежом. – 2006 – №6. – с.83-90.

30.Управление персоналом: Учебник / Общ. ред. А. И. Турчинова. - М.: Изд-во РАГС, 2003. - 488 с.

31.Управление персоналом: Учебник для вузов / Под ред. Т. Ю. Базарова, Б. 32.Л. Еремина. - 2-е изд., пере раб. и доп. - М.: ЮНИТИ, 2002. - 560 с.

33.Хомяков В.І. Управління потенціалом підприємства: Навч. посібник / 34.Хомяков В.І., Бакум І.В. – К: Кондор, 2007. – 400 с. – ISBN.

35.Шегда А.В. Менеджмент: Навч. посібник – К.: Т-во „Знання”, КОО, 2002. – 583 с.

36.Шипунов В. Г., Кишкель Е. Н. Основы управленческой деятельности. Управление персоналом. Управленческая психология. Управление на предприятии: Учеб. для ср. спец. учеб. заведений. — 2. изд., перераб. и доп. — М.: Высш. шк., 2003. — 304 с.

37.Щекин Г. В. Основы кадрового менеджмента: Учебник. - 5-е изд., стереотип. - К.: МАУП, 2004. - 280 с.

.

.

.

.

.

45. – 50.

51-100.

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Вінницький торговельно-економічний інститут

Київського національного торговельно-економічного університету

Факультет економіки та менеджменту

Кафедра менеджменту та адміністрування
РЕФЕРАТ ДИПЛОМНОЇ МАГІСТЕРСЬКОЇ РОБОТИ

на тему:

„ Управління рекламною діяльністю торговельного підприємства”

за матеріалами ВАТ „ Літинський молокозавод ”, смт.Літин, Вінницька область
Студента/ки 5 курсу

групи МО-51

спеціальності 8.050.201

„Менеджмент організацій”,

спеціалізація 01 Іванова

„Менеджмент на ринку Івана

товарів та послуг” Івановича

денної форми навчання
Науковий керівник: Петрова

Наталія

Михайлівна

Вінниця 2009
Тема: «Управління обіговими коштами підприємства при здійсненні зовнішньоекономічної діяльності»


Магістерська дипломна робота: 114 с., 16 рис., 5 табл., 10 дод., список використаних джерел - 70 од,

Метою роботи є розробка рекомендацій щодо вдосконалення управління обіговими коштами підприємства з зовнішньоекономічною діяльністю.
Об’єкт дослідження – система управління обіговими коштами підприємства з зовнішньоекономічною діяльністю .


Методи дослідження – аналіз та синтез, порівняння, узагальнення, економіко-статистичні, абсолютних та відносних величин.


Наукова новизна дослідження –………………….

Практичне значення - ………………………….

АНОТАЦІЯ
Розглянуто теоретичні засади управління обіговими коштами підприємства; сформовано інформаційне забезпечення управління обіговими коштами; розроблено рекомендації щодо вдосконалення управління обіговими коштами для підприємства з зовнішньоекономічною діяльністю.

АННОТАЦИЯ
Рассмотрены теоретические основы управления оборотными средствами предприятия; сформировано информационное обеспечение управления оборотными средствами; разработаны рекомендации по усовершенствованию управления оборотными средствами для предприятия с внешнеекономической деятельностью.

ANNOTATION
The author considers the theoretical grounds of current assets of an enterprise; information maintenance of current assets has been formed; elaborates the recommendations about the current assets for enterprise with appearange economic activities.

Додаток А
Таблиця А.1

















































Додаток Б
.

.

.

.

.

.

.
Рис.Б.1.


Додаток В
.

.

.

.

.

.
Діаграмма В.1.

Довідка про впровадження
Дана студенці групи МЗД-51 зм «Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» тому, що результати магістерської дипломної роботи на тему «Організація контролю у системі міжнародного менеджменту» прийняті до впровадження, зокрема при розробці середньострокової програми розвитку підприємств малої гідроенергетики, а також для покращення системи контролю на досліджуваному підприємстві. Серед найбільш практичних рекомендацій, можна виділити:

  1. Формування комплексної системи контролінгу;

  2. Методика візуалізації та прозорості контролю на підприємстві.

Президент ЗЕА «Новосвіт О.В. Нікіторович

РЕЦЕНЗІЯ
на дипломну магістерську роботу студентки групи МЗД-51зм Вигонюк Лілії Володимирівни на тему: Організація контролю у системі міжнародного менеджменту

ЗЕА «Новосвіт», м. Вінниця


Серед функцій міжнародного менеджменту традиційна функція контролю відрізняється такими особливостями як контроль міжнародного законодавства, врахування національних традицій та системи контролю на підприємствах окремих країн, запровадження міжнародних стандартів.

Студентка Вигонюк Л.В. цікаво представила аналітичні матеріали щодо функцій контролю та акцентувала увагу дослідження в організації систем та служб контролінгу для підприємств гідроенергетики.

Потрібно відмітити, що енергетична галузь завжди була технологічно оснащеною як в плані інженерних розробок, так і в плані нових управлінських рішень. Мала гідроенергетика, якою в основному займається досліджуване підприємство має свої особливості. Крім того, така форма підприємництва як асоціації потребують контролю не тільки в рамках окремого підприємства, а і наскрізного контролю у всіх організаціях асоціації і формування єдиного стратегічного комплексного контролю.

Найбільш цікавим. З точки зору рецензента, є запропонована методика контролінгу, що використовує змішані централізовані та децентралізовані форми і може бути використана в багатьох об’єднаннях та асоціаціях.

Робота містить елементи наукової новизни та практичної цінності. Повністю відповідає рівню магістра.

Як невеликий недолік роботи можна відмітити відсутність моделі роботи системи контролінгу на прикладі розгляду конкретної ситуації.

Таким чином, робота виконана на високому рівні і може бути допущена до захисту.

Рецензент:

Диплом №……… яким вузом виданний

від ……. дата

Внутрішня


РЕЦЕНЗІЯ
на дипломну магістерську роботу студентки групи МЗД-51зм Вигонюк Лілії Володимирівни на тему: Організація контролю у системі міжнародного менеджменту

ЗЕА «Новосвіт», м. Вінниця


Тема контролю в міжнародному менеджменті не нова. Багато дослідників та практичних фахівців вирішують це питання різноманітними способами та використовують цілу низку управлінських інструментів. Але актуальність її не зменшується з часом. Це обумовлено такими факторами як мінливість зовнішнього та внутрішнього середовища; євро інтеграційними процесами, а також можливістю використання сучасних технологій контролінгу та інформаційних систем.

Проведене дослідження, виконане студенткою в рамках магістерської дипломної роботи, має велике значення не тільки з позиції формування методики контролю в міжнародному менеджменті , а і представлення інформаційної підтримки контролінгу у вигляді сучасної аналітичної системи.

Потрібно відмітити, що автор роботи не тільки здійснила аналіз літературних джерел і врахувала відомі методичні рекомендації багатьох науковців, а і зробила акцент на ефективності функції контролю, періодичності та її особливостей в міжнародному менеджменті.

Представлені авторські методики враховують також специфіку діяльності підприємств гідроенергетики, що представлено в елементах наукової новизни.

Практичне значення роботи полягає у реалізації запропонованих методик за допомогою сучасних інформаційних систем , що може бути використано в представленій галузі.

Недоліком дослідження є великий обсяг аналізу галузі, що мабуть, обумовлено специфікою досліджуваного підприємства. Робота виконана на високому рівні і може бути допущена до захисту.
Рецензент: П.І. П

Посада, кафедра підпис завірений відділом кадрів .

№ диплома К.Е.Н., ким і коли виданий

Схожі:

РЕЦЕНЗІЯ На дипломну роботу студента ОКР «бакалавр» Солодюка Олега...
Дипломна робота студента Солодюка О. В. присвячена узагальненню поля комплексних чисел, яке за своїми властивостями дуже близьке...
Методичка для виконання контрольної роботи для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня
Бухгалтерський облік” заочної форми навчання у відповідності з навчальним планом по даній дисципліні. ІКонтрольна робота складається...
Методичні рекомендації щодо оформлення дипломних робіт для студентів напряму підготовки “
Підсумковим етапом навчання в університеті, що дає право на присвоєння освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з напряму підготовки...
Методичні рекомендації щодо оформлення дипломних робіт для студентів напряму підготовки “
Підсумковим етапом навчання в університеті, що дає право на присвоєння освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» з напряму підготовки...
Схема студента. І. Процес навчання через Інтернет
Після цього відкривається персональна сторінка студента, на якій відображений його персональний навчальний план і відмітки про його...
ДИПЛОМНА РОБОТА
Дана робота має на меті вивчення зазначених проблем, а також аналіз деяких лінгвістичних програмних продуктів, спрямованих на автоматизацію...
ДИПЛОМНА РОБОТА ТЕМА: ХУЛІГАНСТВО
Вступ
Державна символіка України
Навчальним планом із соціально-гуманітарної підготовки рядового та молодшого начальницького складу органів і підрозділів внутрішніх...
Державна символіка України
Навчальним планом із соціально-гуманітарної підготовки рядового та молодшого начальницького складу органів і підрозділів внутрішніх...
ДИПЛОМНА РОБОТА На тему: «День вчителя,вечеря на 40 осіб»
Характеристика бенкету
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка