Конспект залікового уроку Клас 9


Скачати 46.54 Kb.
Назва Конспект залікового уроку Клас 9
Дата 10.02.2014
Розмір 46.54 Kb.
Тип Конспект
bibl.com.ua > Економіка > Конспект
Розгорнутий план–конспект залікового уроку

Клас 9

Урок з курсу «Всесвітня історія»

Тема уроку: Англія у 1870 – 1914 роках.

Реформи Д. Ллойд–Джорджа.

Мета уроку:


  • практична: ознайомити учнів з політичним, соціально-економічним розвитком Англії, прослідкувати основні напрямки зовнішньої та внутрішньої політики, діяльність основних політичних партій, дати характеристику реформам тощо.

  • розвиваюча: розвивати логічне мисленя, кмітливість, інтелектуальну гнучкість, вміння швидко орієнтуватись у датах та подіях, та аналізувати їх.

  • загальноосвітня: сформувати уявлення в учнів про особливості устрою Англії, її культуру, світогляд населення, політичні вподобання, також про географічні межі метрополії та колоній.

  • виховна: виховувати повагу до інших, зокрема співчуття до робітників та інших безправних груп населення, сформувати негативне відношення до політики визискування колоній, агресивної політики захоплення нових територій, закріпити в учнів уявлення про позитивний вплив демократії на життя будь–якої держави загалом.

Завдання: Охарактеризувати основні тенденції Англії: економіки, політики, соціальної сфери. Показати агресивну політику захоплення нових територій та шлях, яким країна прийшла до війни. Сформувати в учнів уміння аналізувати та пояснювати вивчений матеріал.

Тип уроку: комбінований урок (поєднання опитування та вивчення нового матеріалу).

Обладнання: підручник «Всесвітня історія. Нові часи.», карта «Англія у 1870 – 1914 рр.», хрестоматія, портрет Д.Ллойд–Джорджа.

Основні поняття та терміни: «світова політика», «майстерня світу», «індустріальне суспільство», «Фабіанське товариство», «лейбористи», «дрендноут», «Антанта».

Основні дати:

1900 – утворення лейбористської партії.

1905–1916 – правління Ллойд–Джорджа.

1899–1902 – англо–бурська війна.

1905 – початок будівництва дрендноутів.

Хід уроку

І. Опитування попередньовивченого матеріалу.

Учням задається кілька питань по попередньовивченому матеріалу

ІІ. Вивчення новогоматеріалу Англія у 1870 – 1914 рр.

План

  1. Економічний розвиток. Втрата промислової та торговельної першості.

  2. Розвиток робітничого руху в Англії.

  3. Реформи Д. Ллойд–Джорджа.

  4. Колоніальна політика та підготовка до війни.

ІІІ. Робота з картою, документами, схемами.

ІV. Підсумки уроку.

  1. Пояснення домашнього завдання.



Схематичний план заняття (структура)

  1. організаційний момент – 5 хв.

  2. опитування попередньовивченого матеріалу – 8 хв.

  3. пояснення теми, подача нового матеріалу – 22 хв.

  4. робота з документом, вміщеним в кінці § підручника – 8 хв.

  5. підсумки уроку – 2 хв.

  6. пояснення домашнього завдання – 5 хв.


Хід уроку

Організаційний момент

Вчитель заходить в клас, представляється; далі йде знайомство з учнями, визначення відсутніх у класі.
Опитування попередньовивченого матеріалу

Вчитель проводить опитування класу по матеріалу, який вони вчили на попередньому уроці. Опитування проходить у формі розгорнутої відповіді на такі запитання:

  1. Як була утворена Німецька імперія?

  2. Розкажіть про соціальну та економічну політику Бісмарка?

  3. Дайте характеристику німецькому соціал–демократичному руху?


Вивчення нового матеріалу

А) вчитель розповідає про те, що на уроці буде розглянуто цікаву сторінку історії Англії, розкрито події, які призвели до втрати цією країною першості у світі, показано намагання її вернути попередню могутність за рахунок загарбницьких воєн, також буде розповідь про життя більшості людей країни, які жили поза межею бідності, та про те, як вони почали боротьбу за свої права та до чого це призвело. На уроці буде розглянуто також реформи, що були проведені в цій країні, про їх наслідки для народу Англії та про інші цікаві події.

Б) починається розкриття вчителем першого питання. Вчитель пояснює основні напрямки розвитку Англії у 1870 – 1914 рр., також вказує на оснорвні причини втрати Англією своєї промислової першості у світі, основні галузі економічного розвитку країни. Також увага зосереджується на таких поняттях, як метрополії країни, їх роль, дається характеристика колоніальних володінь Англії, та показання їх на карті.

В) вчитель розповідає про створення тред – юніонів Фабіанського товариства, дає визначення цьому товариству, розповідає передумови та причини утворення лейбористської партії. Увага наголошується на тому, що лейбористська партія була першою робітничою і політичною партією.

Г) характеризується політика лейбористських кабінетів у 1905 – 1914 рр., Д. Ллойж–Джорж, як державний діяч, ті реформи, які він провів, та які наслідки вони мали для суспільства вцілому. Також даються основні вектори внутрішньої і зовнішньої політики Англії в ці роки.

Д) ще раз на карті показується Англія як метрополія, а також її колонії. Пояснюються причини англо–бурської війни, розповідається про хід самої військової кампанії, її наслідки.

Е) характеризуються політичні, економічні, віійськові приготування Англії до майбутньої війни, створення потужного флоту, пошук союзників і в кінці утворення військового блоку – Антанти.

Основні положення доповіді вчителя пропонується тезисно записати учням в зошити. Вчитель надиктовує тези, які учням слід записати, щоб полегшити собі роботу з даним матеріалом при підготовці до наступного уроку.
Робота з документами Учням дається завдання опрацювати один з документів, розміщених в підручнику і дати відповіді на них.

Підсумки уроку

В кінці 19 на початку 20 століття в Англії наступив поступовий спад в економіці. В цей період спостерігається піднесення легального робітничого руху, яке завершилось утворенням лейбористської партії. дещо приглушили соціальні протиріччя у суспільстві реформи Ллойд–Джорджа. Зовнішня політика консервативних та ліберальних кабінетів грунтувалась в ті роки на розширенні Британської імперії і викликала серію воєн та загострила відносини в Європі. На противагу німецькому блоку, Британія прагнула створити свій союз, що і сталось зі створенням разом з Росією та Францією – Антанти. Англія почала посилено готуватись до війни за переділ світу.
Пояснення домашнього завдання

Учні отримують завдання опрацювати § 26 у підручнику «Всесвітня історія. Новітній час», дати відповіді на питання, розміщені в кінці параграфу, виписати у свої історичні словники основні дати та визначення нових термінів, що прозвучали на уроці та скласти схему реформ Д. Ллойд–Джорджа.

Схожі:

КОНСПЕКТ УРОКУ З ФІЗИКИ (10 КЛАС) Тема уроку
Комп'ютер, мультимедійний проектор, презентація до уроку, програмне середовище «Жива фізика»
Конспект уроку 9 клас Тема уроку: «Життя -це рух, а рух це життя»
АВТОР: Ураскузіна Ольга Юріївна, учитель вищої категорії, «учитель-методист», викладач фізвиховання ліцею
План-конспект уроку з природознавства 6 клас Тема уроку
Мета освітня: закріпити знання учнів про прості механізми, ознайомити з поняттям «складний механізм»; визначити взаємодію простих...
План-конспект уроку музики 1 клас, 1-й семестр Тема семестру: Про що розповідає музика
Додатковий матеріал: відеоуривок з фільму «Три горішка для Попелюшки» (бал, менует)
План-конспект уроку музики 1 клас, 1-й семестр Тема семестру: Про що розповідає музика
Додатковий матеріал: відеоуривок з фільму «Три горішка для Попелюшки» (бал, менует)
Конспект уроку позакласного читання ( 6 клас) Сучасні українські дитячі письменники
Андрусяк «Вісім днів із життя Бурундука». Захоплива пригода Івася довжиною у 8 днів
План-конспект уроку 9 клас Вчитель Перерва Григорій Миколайович
Назвати різні види господарств, пояснити різницю між ними (домашнє господарство країни, світове господарство)
План-конспект уроку з математики для групи Е-11 Тема
Тема: Узагальнення та систематизація знань, умінь та навичок учнів з математики за 5-9 клас
Конспект уроку з фізики 7 клас На тему: «Густина речовини»
«густи на», втановити залежності між густиною, об'ємом і масою, продовжити формування експериментальних умінь, розкрити практичне...
ПЛАН-КОНСПЕКТ ВІДКРИТОГО УРОКУ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ 6 ий клас
Методи та прийоми: слово учня, вступне слово вчителя, коментоване письмо, «Лінгвістичний футбол», попереджальний диктант, вправа...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка