|
Скачати 50.39 Kb.
|
Споживач в економіці: його поведінка та особливості вибору I варіант 1. Потреби – це: А. Усе, що нам необхідно. Б. Усі речі, що оточують нас у побуті. В. Сформована необхідність в чомусь. Г. Те, що людина бажає придбати над усе. 2. Що відрізняє послуги від товарів: А. Рідкісність. Б. Здатність задовольняти потреби людини. В. Невідчутність. Г. Користь. 3. Споживач поводиться раціонально, якщо: А. Задовольняє тільки свої базові потреби. Б. Мінімізує свої витрати на придбання товарів і послуг. В. Постійно змінює структуру споживання. Г. Намагається максимізувати свій добробут. 4. Прокласифікуйте потреби за засобами їх реалізації: їжа, вишивання, цирк, медичне обслуговування, одяг, загальна середня освіта. 5. Виконайте класифікацію споживчих благ: Мінеральна вода «Тальнівська», водій автомобілю, лікарські рослини, кава, автомобіль. Які з цих благ є субститутами і комплементарними благами? 6. Ціна товару X дорівнює 1,5 грн., а товару Y- 1 грн. Якщо споживач оцінює граничну корисність товару Y в 30 умовних одиниць і прагне досягти найбільшого задоволення від покупки товарів X і Y, тоді він повинен прийняти граничну корисність товару X за: А. 45 Б. 30 В. 20 Г. 15 умовних одиниць. Доведіть відповідь розрахунками. 7. Споживач робить вибір між двома товарами X і Y. Граничну корисність кожного з них наведено в таблиці:
Яку кількість кожного з товарів придбає раціональний споживач, якщо його денний бюджет становить 10 грошових одиниць, а ціни товарів: X – 1 грошова одиниця, Y – 2 грошові одиниці? 8. Дані таблиці характеризують криву байдужості пані Савченко.
Побудуйте криву байдужості пані Савченко. Припустимо, що ціна м’яса становить 9 грн., а сосисок – 6 грн. Жінка має намір витрати 18 грн. Побудуйте на тому ж графіку відповідну бюджетну лінію. Позначте на графіку точку споживчої рівноваги пані Савченко (Е). В якій комбінації купуватиме жінка сосиски та м’ясо ? Споживач в економіці: його поведінка та особливості вибору II варіант
А. Здатність та бажання людей платити за будь-що. Б. Раціональну поведінку споживача на ринку. В. Ступінь забезпеченості споживачів необхідними економічними благами. Г. Необхідність у певних речах, бажання володіти ними. 2. Економічні блага – це: А. Блага, які є обмеженими у порівнянні з потребами. Б. Блага, які вироблені завдяки витратам праці. В. Блага, які ми з вами споживаємо. Г. Блага, які мають корисність особисто для нас. 3. Ситуація безмежності потреб: А. Є характерною лише для населення високорозвинутих країн світу. Б. Теоретично можлива, але практично недосяжна. В. Породжена розвитком людської цивілізації. Г. Породжена обмеженістю природних ресурсів. 4. Прокласифікуйте потреби за способом їх реалізації: Ранкова чистка зубів, освітлення вулиць, білизна, збройні сили держави, холодильник, шкільний урок. 5. Виконайте класифікацію споживчих благ: джерельна вода, фотоплівка, томатний сік, фотограф, чай. Які з цих благ є субститутами і комплементарними благами? 6 . Сім’я щодня купує хліб по ціні 0,6 грн. і молоко – по ціні 1,00 грн. На даний час сім’я купує таку кількість цих продуктів, що гранична корисність їх останніх одиниць становить 40 і 50 ютілей. Чи можна сказати, що сім’я купує найкращий набір хліба і молока (тобто максимізує корисність)? Доведіть відповідь розрахунками. 7. Вам подарували 50 гривень. Ви вирішуєте, що придбати: відеокасету або фотоплівку. Ціна відеокасети складає 10 грн., а фотоплівки 5 грн. Гранична корисність цих товарів наведена в таблиці. Який набір товарів вам слід придбати, щоб максимізувати корисність?
8. Споживач має у своєму розпорядженні 20 грн. Побудуйте бюджетну лінію споживача, який купує абрикоси за ціною 2 грн. і ківі за ціною 4 грн. Побудуйте на тому ж графіку криву байдужості споживача за даними таблиці і знайдіть точку рівноваги споживання (Е).Скільки кілограмів обох товарів придбає раціональний споживач ?
Література
|
Уроку Тема: Оператор вибору Мета: Ознайомити учнів з оператором вибору та з використанням його в середовищі програмування; розвинути логічне та алгоритмічне... |
Характер адаптації дошкільника та поведінка дорослих Під час першої фази ( ФАЗА „ ПРОТЕСТУ ” ) поведінка малюка характеризується гострим душевним стражданням – він плаче, закликаючи... |
Розділ Девіантна поведінка дітей та молоді як форма соціальної дезадаптації Це запеклі злочинці, наркомани або "люди дна", чия поведінка не вкладається в те, що більшість визначає як нормальні прийнятні стандарти.... |
Закон України «Про телекомунікації» Абонент споживач телекомунікаційних послуг, який отримує телекомунікаційні послуги на умовах договору, котрий передбачає підключений... |
Доходи в ринковій економіці Варіант 1 В винагорода робітникові за його здатність створювати матеріальні блага і надавати послуги |
Доходи в ринковій економіці Варіант 1 В винагорода робітникові за його здатність створювати матеріальні блага і надавати послуги |
Особливості ринку інформації Збагатити уявлення учнів про сфери людської діяльності на ринку ІПП, розширити можливості вибору майбутньої професії |
Реформа оплати праці cтимулюючого типу в Україні Україні. Від наукового обґрунтування змісту реформи оплати праці, правильного вибору шляхів реформування заробітної плати багато... |
ОРГАНІЗАЦІЯ СОЦІАЛЬНО – ПЕДАГОГІЧНОЇ РОБОТИ З ПОПЕРЕДЖЕННЯ СУЇЦИДАЛЬНОЇ... РОЗДІЛ СУЇЦИДАЛЬНА ПОВЕДІНКА НЕПОВНОЛІТНІХ: СУТНІСТЬ, ПРИЧИНИ |
1. Фінансовий ринок: сутність, функції і роль в економіці МОДУЛЬ І. Основи функціонування фінансового ринку та характеристика його суб’єктів |