|
Скачати 29.1 Kb.
|
Будник Олена ГОСПОДАРСЬКО-ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ: ЕТНОПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТ “Майбутнє віднині належить двом типам людей: людям думки і людям праці. Насправді, обидва вони складають одне ціле, бо мислити – означає трудитися”. В.-М. Гюго. Завдання господарсько-економічного виховання школярів:
Система господарсько-економічного вихованняучнів у сучасній загальноосвітній школіФорми організації господарсько-економічного виховання дітей та молоді:
Дієвим чинником поліпшення господарсько-економічного виховання дітей та молоді є український етнопедагогічний досвід навчання і виховання. Народна педагогіка про господарсько-економічне виховання дітей:Господаря видно по господарству.Де господар добре робить, там і поле добре родить.Звикай до господарства змолоду, то не будеш знати на старість голоду. Не навчишся плавати, поки у вуха води не набереш.Праця – ключ до щастя.Щастя не в хмарах ховається, а працею здобувається. Гірка праця – солодкий спочинок. Як будеш ґаздувати, так будеш і мати. Відкладений лише сир добрий.Де дві господині, там каша несолена і хата неметена.Не дім господаря красить, а господар дім. Що сьогодні збережеш, завтра знадобиться Краще зберегти старе, ніж придбати нове. Етнопедагогічні засоби господарсько-економічного виховання школярів:
Орієнтовна структура шкільного клубу “Господар” Шкільний клуб “Господар” |
Трибуна педагогічного досвіду Здоров’язберігаючий аспект розвитку молодших школярів в інтегрованому курсі «Навколишній світ» |
У колі сім'ї та друзів Засвоєння ними мовного етикету. Виховання в школярів почуття поваги до рідних і друзів, вироблення повсякденної ввічливості у спілкуванні,... |
Уроку. Економічне обґрунтування проекту Мета уроку: Засвоєння знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;... |
Уроку. Економічне обґрунтування проекту Мета уроку: Засвоєння знань про сутність та етапи економічного аналізу проекту; формування вмінь визначати собівартість та ціну;... |
О. В. Варецька Україна, м. Запоріжжя, КЗ «Запорізький обласний інститут... ДУХОВНО-ЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ В ЄДИНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ «СІМ’Я – ДНЗ – СУСПІЛЬСТВО» |
У МОЛОДШІЙ ШКОЛІ Інна ХРИПКО Національний університет фізичного виховання і спорту України Однак питання, що стосуються широкого втілення в процес фізичного виховання молодших школярів інноваційних засобів фізичної культури,... |
Виховання патріотизму в молодших школярів засобами проектної діяльності краєзнавчого спрямування Виховання у молодого покоління почуття гордості за свою країну, готовності бути гідним громадянином України, відданості справі зміцнення... |
Ключові слова: економічне управління, економічне управління підприємством,... ... |
О. В. ВАРЕЦЬКА ПРОБЛЕМНІ КУРСИ “ПОЧАТКИ ЕКОНОМІКИ” ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧТАКОВИХ КЛАСІВ З ДУХОВНО-ЕКОНОМІЧНОГО... |
Авторська програма У наш час книга перестала бути єдиним джерелом інформації та естетичної насолоди. На освіту та виховання сучасних школярів |