|
Скачати 198.58 Kb.
|
Затверджую Директор ДНЗ Димитровського Професійного гірничого ліцею _____________О. М. Шушко Положення про проведення групового конкурсу професійної майстерності серед учнів ДНЗ Димитровського професійного гірничого ліцею групи № 7.09 з професії “Продавець непродовольччих товарів» на звання «Кращий продавець».” 1. Загальні положення Конкурс проводиться з метою підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої активності учнів, удосконалення організації та змісту навчання при підготовці кваліфікованих робітників. У конкурсі на кращого з професії, який проводиться трьома турами (теоретичний, практичний, домашнє завдання), беруть участь всі бажаючі учні групи 7.09. З умовами проведення та завданнями конкурсу учнів ознайомлюють за місяць до початку конкурсу. Заявка на участь подається за 10 днів до проведення конкурсу. Склад журі конкурсу: Заступник директора А. В. Сердюк Методист С. В. Заіка Ст. майстер М. І. Іващенко Викладач Л. А. Саприкіна Майстри п/о Л.С. Велигодская Т.В. Клімова 2. Порядок проведення конкурсу. Програма конкурсу передбачає: Проведення Урочистої години «Продавець- професія горда моя». 1-й тур виконання теоретичного завдання з професійно-теоретичної підготовки: Письмове опитування учнів з предметів професійного циклу:
всього за теоретичний тур – 52 бали. 2-й тур. 1. Візитна картка учасника конкурсу - 12 балів. 2. Розминка «Чарівна коробка", в якому кожен учасник вибирає коробку з взуттям і впродовж двох хвилин готує презентацію товару -10 балів. 3. Робота по карткам –завданням. Виконання практичного завдання по організації торгово-технологічного процесу в магазині. 1. Охорона праці - 10 балів. 2. Товарознавча характеристика товару -10 балів. 3. Організація робочого місця продавця -10 балів. 4. Оформлення накладної - 10 балів. 5. Оформлення цінника на товар – 12 балів. 6. Обслуговування покупця - 12 балів. 7. Техніка і механізація торговельних розрахунків – 10/10 балів. Всього максимальна кількість балів з практичного туру – 106 балів. 3- й тур “Домашнє завдання” Учасникам конкурсу необхідно підготовити творчу роботу «Презентація товару», теми яких учні вибирають за власним бажанням – 12 балів. Критерії оцінювання творчої роботи: Презентація: оригінальність, привабливість, елегантність, сучасний стиль. Правильність і професійність виконання роботи: розкриття тематики (вибір кольорової гами, оформлення тощо). Максимальна кількість балів за три тури 168 балів. Кожний учасник отримує конкурсне завдання, забезпечується робочим місцем, оснащене зразком необхідного товару, калькулятором, необхідною документацією, контрольно-касовим апаратом. Спостереження за виконанням роботи здійснюється членами журі. Під час проведення конкурсу забороняється втручання членів жюрі в роботу учасників. Якість виконання робіт оцінює журі. Час виконання завдання визначає оргкомітет в залежності від складності робіт, згідно з нормами часу: час виконання практичного завдання 6 астрономічних годин (на виконання завдання по 30 хвилин на кожного учня), а теоретичного завдання 2 астрономічні години. 3. Підведення підсумків конкурсу Переможці конкурсу визначаються по багатобальній системі оцінювання за такими показниками:
Основними критеріями оцінювання результатів виконання завдань є глибина знань програмного матеріалу, рівень вмінь, якість виконаних робіт, раціональність навичок при виконанні практичних завдань в межах визначеного часу. Призові місця займають учасники, які мають більшу сумарну кількість балів за теоретичний та практичний тури.
Учасники які не виконали умов конкурсу або порушили порядок його проведення, за рішенням журі знімаються з конкурсу або їм нараховуються штрафні бали. При проведені конкурсу встановлюються три призові місця І, ІІ, ІІІ. При рівній кількості набраних балів враховується загальна успішність учнів та громадська активність. Список учасників конкурсу професійної майстерності:
Нагородження учасників конкурсу професійної майстерності серед учнів ДНЗ ДПЛГ № 7.09 м. Димитрова з професії "Продавець непродовольчих товарів.
Нагородження Дипломом за кращу творчу роботу «Презентація товару» Катерушу Лідію, Курцеву Оксану. Нагородження Грамотою за активну організацію конкурсу та участь в конкурсі Ніжегородову Павліну. ПІДСУМКИКонкурсу професійної майстерності на звання «Кращий продавець»2009 – 2010 навчального рокуучнів групи № 7.09 з теоретичного туру.
Відкриття конкурсу професійної майстерності «Продавець – професія горда моя!» На сцені вдячні «покупці»… Нелегка робота журі конкурсу… Візитну картку представляють учениці групи №7 Пирченко Любов та Яцина Катерина Все, що вивчали на уроках теоретичного та виробничого навчання знадобилося на конкурсі. Товарознавчу характеристику товару надає Яцина Катерина Творчі роботи по оформленню цінників на товари. На конкурсі учні показали добрі знання сучасних контрольно-касових апаратів. Консультацію покупцю в виборі товару надає Катеруша Лідія та Криворучко Анастасія Застосування комп’ютерної техніки на уроках та конкурсах допомагає учням в роботі при оформленні накладної на товари. Підведення підсумків конкурсу професійної майстерності на звання «Кращий продавець» |
Конкурс проводиться з метою підвищення рівня професійної підготовки,... ... |
УЗГОДЖЕНО Конкурс професійної майстерності на кращого по професії проводиться з метою підвищення рівня професійної підготовки, розвитку творчої... |
Законів України «Про освіту» Метою атестації є стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетенції педагогічних працівників,... |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПТНЗ з метою активізації і удосконалення діяльності навчальних кабінетів (майстерень, лабораторій) щодо впровадження сучасних технологій... |
11: Перспективи розвитку МНС України та необхідність підвищення рівня... Навчальна мета: Довести та ознайомити з перспективами розвитку МНС України та необхідність підвищення рівня професійної підготовки... |
МІЖПРЕДМЕТНА ІНТЕГРАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ... Еми професійно-технічної освіти, яка повинна задовольняти потребу ринку праці у кваліфікованих робітниках, до яких висуваються підвищені... |
Одним із найперспективніших шляхів розвитку творчої активності учнів,... Нтерактивне навчання – це шлях формування творчої особистості, створення сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу дитини,... |
Рольова гра «Суд над вірусними гепатитами» Мета Підвищення рівня розвитку компетентностей школярів, що сприяють збереженню і зміцненню їх власного здоров’я. Стимулювання розвитку... |
ПРАКТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЗАКРІЙНИКІВ Державні стандарти освіти встановлюють вимоги до змісту, обсягу і рівня освітньої та фахової підготовки в Україні. Вони є основою... |
Деякі аспекти професійної підготовки кваліфікованих робітників гірничого... Серед багатьох проблем, які висуває перед нами майбутнє, освіта є необхідною умовою для того, щоб дати людству можливість просуватись... |