Педагогічна (виробнича) практика ОКР «спеціаліст»


Скачати 41.71 Kb.
Назва Педагогічна (виробнича) практика ОКР «спеціаліст»
Дата 19.05.2013
Розмір 41.71 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Бухгалтерія > Документи
Педагогічна (виробнича) практика ОКР «спеціаліст»

Розподіл рейтингових балів та критерії оцінювання видів діяльності

студентів спеціальності:

7.010103 – «Педагогіка і методика середньої освіти. Трудове навчання»



з/п

Види практичних завдань

К-ть

балів

Критерії оцінювання

Проміжний контроль 1

1

Оформлення журналу роботи студента практиканта

5

  • Психолого-педагогічна спрямованість, теоретичне обґрунтування.

  • Комплексний підхід до планування, змісту і організації практики.

  • Систематичність, наступність у плануванні і проведенні роботи навчального і виховуючого характеру.

2

Розробка планів конспектів занять

10

  • Уміння чітко і зрозуміло визначати мету і завдання занять спецдисциплін і виробничого навчання.

  • Відповідність структури типу заняття.

  • Застосування сучасних методів, форм та інноваційних методик навчання.

3

Проведення занять та виконання запланованої роботи

15

  • Реалізація наміченої мети і завдань у ході проведення заняття.

  • Ступінь розкриття теми, теоретичний рівень викладання матеріалу.

  • Використання наочності, ТЗН, дидактичних матеріалів.

  • Обґрунтованість вибору методів навчання.

  • Диференційований підхід до учнів.

  • Формування умінь самостійної роботи учнів.

4

Оформлення та ведення педагогічного щоденника

5

  • Систематичний аналіз своєї практичної діяльності і досвіду навчально-виховної роботи ПТНЗ.

  • Записи поточної роботи у відповідності з індивідуальним планом журналу студента-практиканта (календарно-тематичні плани та план позаурочної роботи викладача-предметника на період педпрактики; плани-конспекти занять; плани роботи гуртків; сценарії виховних позаурочних заходів із спецдисциплін; завдання програмованого контролю, журнали поточного оцінювання знань, умінь та навичок учнів під час практики; зразки роздаткового матеріалу, наочність для проведених занять; матеріали і результати анкетувань, тощо).

5

Аналіз заняття

5

  • Умови і засоби забезпечення заняття.

  • Характеристика організаційної діяльності викладача, майстра виробничого навчання на занятті та його особистих якостей.

  • Аналіз дидактичної діяльності викладача, майстра виробничого навчання.

  • Виховна діяльність викладача, майстра виробничого навчання.

  • Діяльність учнів на занятті і характеристика групи.

  • Вміння робити висновки до заняття.

6

Конспект позаурочного заходу та його проведення

5

  • Актуальність теми.

  • Самостійність під час підготовки та проведення позаурочного заходу.

  • Творчий підхід при написанні конспекту позаурочного заходу та його проведення.

  • Глибина змісту позаурочного заходу.

  • Уміння враховувати індивідуальні, вікові особливості учнів.

  • Рівень методичної підготовки.




Всього

45




Підсумковий контроль

7

Розробка та проведення залікових занять

10

  • Визначення мети, змісту, послідовності і методів викладання нового навчального матеріалу.

  • Ступінь розкриття теми, теоретичний рівень викладання матеріалу.

  • Підготовка навчально-наочних посібників і демонстрацій.

  • Застосування сучасних інноваційних технологій і інтерактивних методик навчання.

  • Диференційований підхід до учнів.

  • Формування умінь самостійної роботи учнів.

8

Опис передового педагогічного досвіду

5

  • Новизна в діяльності педагога.

  • Відповідність сучасним досягненням педагогіки і методики.

  • Аналіз результативності та ефективності роботи викладача, майстра виробничого навчання.

  • Можливість застосування досвіду в навчально-виховному процесі.

9

Фото, відеоматеріали, відеопрезентації

5

  • Змістовність та оформлення відповідних матеріалів (фотографій, фотоальбомів, презентацій, відеоматеріалів, відеопрезентацій).

10

Текстовий звіт про виконану роботу в ПТНЗ та його захист

10

  • Змістовність, науковість, аргументованість самого звіту.

  • Відповіді на запитання (повнота, лаконічність, аргументованість).




Всього

30







Разом

75




Схожі:

НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ НА РОБОЧОМУ МІСЦІ ВЧИТЕЛЯ СТУДЕНТІВ
Педагогічна практика займає провідне місце у фаховій підготовці майбутніх учителів освітньої галузі «Технології» на етапі здобуття...
Методичні рекомендації з курсового проектування для студентів ОКР...
Методичні рекомендації з курсового проектування для студентів ОКР «Спеціаліст», ОКР «Магістр» спеціальностей 03060101, 03060101
НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ КОНСТИТУЦІЙНЕ...
Формами проведення занять є такі: лекції, семінарські заняття, самостійна та індивідуальна робота. З даної дисципліни передбачено...
Досьє професії Медіакомунікації
Вимоги до передньої освіти – ОКР «бакалавр», «спеціаліст» або «магістр» незалежно від напряму підготовки за базовою вищою освітою....
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ПО ВИКОНАННЮ ВИРОБНИЧОЇ ПРАКТИКИ З ОБЛІКУ студентами...
...
Класифікація технологій інтерактивного навчання
Сьогодні доволі часто педагогічна практика оперує поняттям «інтерактивні методи навчання»
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Випуск №1 2011
Пропонований методичний посібник розпочинає серію «Майстер-клас», у якій узагальнена педагогічна практика вчителів географії Вінницького...
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Випуск №2 2011
Пропонований методичний посібник продовжує серію «Майстер-клас», у якій узагальнена педагогічна практика вчителів географії Вінницького...
Адаптована клінічна настанова, заснована на доказах
НМАПО ім П. Л. Шупика, головний позаштатний спеціаліст МОЗ України зі спеціальності «Загальна практика-сімейна медицина», к м н
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ Уроки географії у 7 класі по темі Випуск №5
Пропонований методичний посібник продовжує серію «Майстер-клас», у якій узагальнена педагогічна практика вчителів географії Вінницького...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка