|
Скачати 65.9 Kb.
|
Микола Трублаїні «Пустуни на пароплаві» 1. Хто автор твору «Пустуни на пароплаві»? А) Максим Рильський; Б) Микола Трублаїні; В) Леонід Глібов. 2. Корабель зупинився біля берегів: А) Америки; Б) Африки; В) Австралії. 3. Кого моряки назвали Яшкою і Машкою? А) котиків; Б) хом’яків; В) мавпочок. 4. Що було в коробці у Машки? А) цукерки; Б) шоколад; В) цукор. 5. Що значить вибивати склянки? А) видзвонювати в корабельний дзвін години та про небезпеку; Б) запрошувати моряків на обід, сніданок, вечерю; В) повідомляв, що закінчився день і можна йти спати. 6. Хто дзвонив уночі у дзвін? А) Яшка; Б) Машка; В) Яшка і Машка. 7. Хто такий боцман? А) капітан; Б) помічник капітана; В) кухар. 8. Скільки разів повторювалася нічна тривога? А) 4 рази; Б) 3 рази; В) 1 раз. Микола Трублаїні «Пустуни на пароплаві» 1. Хто схопив рятувальний круг і стрибнув у море? А) мавпочка; Б) боцман; В) моряк, що був на палубі. 2. Чому усі, хто був на палубі, хвилювалися? А) чи врятує боцман мавпочок; Б) чи не втопиться боцман; В) чи вдасться врятувати боцмана від акули. 3. Як ви вважаєте, чому боцман не злякався акули? А) він знав, що велетенська мало зуба акула ніколи не нападає на людей; Б) він хотів сам злякати акулу; В) він був впевнений, що моряки йому допоможуть. 4. Як врятувалася Машка? А) вона вміла плавати і виплила; Б) падаючи, схопилася за мотузок, яким боцман прив’язав мішок; В) її врятував боцман. Леся Українка «Біда навчить»
а) розумним; б) дурненький; в) сміливий. 2. Скільки зерняток знайшли горобчики? а) три; б) чотири; в) два. 3. Хто сказав ці слова: «Вибачай, серденько!» а) горобчиха; б) курка; в) сова. 4. З ким спочатку зустрівся горобчик? а) совою; б) зозулею; в) качкою. 5. Кого горобчик назвав «дядиною»? а) курку; б) сову; в) ґаву. 6. До кого горобчик звернувся: «Моя пані»? а) до сови; б) до зозулі; в) до сороки – білобоки. 7. Скількох диких птахів горобчик просив навчити його ро – зуму? а) трьох; б) чотирьох; в) п’ятьох. 8. Чиї слова: «Без розуму легше в світі жити та таки й весе – ше»? а) сови; б) зозулі; в) сороки. Михайло Слабошпицький «Чудасія на балконі»
а) на п’ятому; б) на десятому; в) на дев’ятому. 2. Коли на балконі почалася справжня чудасія? а) влітку; б) весною; в) восени. 3. Скільки яєць знайшла мама на балконі? а) три; б) одне; в) п’ять. 4. Чим знайдене яйце відрізнялося від курчачого? а) всіяне краплинами і трохи більше; б) таке ж тільки трохи більше; в) всіяне краплинами і трохи менше. 5. Звідки з’явилося яйце? а) знесли голуби; б) знесла дика качка; в) знесли горобці. 6. Скільки вилупилося каченят? а) дев’ять; б) п’ятнадцять; в) п’ять. 7. Чим годували каченят? а) хлібом і зерном; б) крихтами хліба і дрібними шматочками яблук; в) дрібними шматочками яблук та кашею. 8. Як росли каченята? а) швидко; б) «як з води»; в) повільно. 9. Як каченята вирушили в перволіть? а) каченята злітали з балкона і летіли на річку; б) качка спихала каченят з балкона і вони летіли; в) качка спихала каченят з балкона і вони ставали в повітрі на крило. 10. Чи повернуться качки на балкон? а) на наступний день; б) на наступний рік; в) ні, не повернуться. Григір Тютюнник «Ласочка»
а) у човні біля верби; б) у човні на середині річки; в) під вербою. 2. Хто стояв на кручі проти човна? а) собача; б) кошеня; в) лисеня. 3. Кого Арсен назвав Ласочкою? а) лисеня; б) лосеня; в) кошеня. 4. Чому Арсен не боявся спати? а) коли поплавок ворухнеться, Ласочка його розбудить; б) риба більше не клює; в)нікуди риба з гачка не дінеться. 5. На який раз озирнувшись, Арсен побачив Ласочку? а) на четвертий раз; б) на другий раз; в) на третій раз. 6. Як лисиця виявляла свою радість? а) дріботіла передніми лапами; б) молотила хвостиком по землі; в) дріботіла передніми лапами та молотила хвостиком. 7. Як лисеня спіймало рибку? а) передніми лапами; б) зубами; всім тулубом. 8. Як Ласочка рибалила з Арсеном? а) сиділа нерухомо; б)пильно стежила за поплавком; в) сиділа нерухомо, пильно стежачи за поплавком. Олександр Копиленко «Кріт – неборака»
а) чоловік; б) автор; в) хлопчик. 2. Де живе кріт? а) на поверхні землі; б) в чагарниках; в) під землею. 3. Куди подівся кріт? а) зарився у землю; б) заховався в листя; в) пірнув під воду. 4. Що робить кріт під землею? а) постійно живе; б) відпочиває; в) прогулюється. 5. Після чого інженери зацікавились кротом? а) коли думали над проектом підземного човна; б) коли працювали над проектом літака; в) коли працювали над проектом машини. 6. Як спостерігали за кротом? а) посадили в дерев’яний ящик з землею і світили рентгеном б) помістили у куточок з тваринками; в) пустили у басейн з водою. 7. Чому у крота міцні та сильні м’язи на шиї? а) за допомогою плечей та шиї він впресовує землю в стіни проходу; б) вертить головою на всі боки; в) дробить землю. 8. За ким спостерігали люди коли будували літак? а) за птахами; б) за рибами; в) за тваринами. Григір Тютюнник «Ласочка» Робота в парі. З’єднай синоніми. Дзяволить ворушить вухами Вухами пряде воркоче Туркотить попискує, підвиває М. Слабошпицький «Чудасія на балконі». Робота в парі. З’єднай словосполучення. Голуби хрупотять Каченята туркотять Горобці сичать Кролики вицвірінькують Качки тицяються Підсумок за темою. Робота в парі. З’єднай назву твору з його автором. «Друзі» О. Копиленко «Чудасія на балконі» М. Трублаїні «Ласочка» М. Слабошпицький «Пустуни на пароплаві» В. Юрченко «Кріт – неборака» Г. Тютюнник Підсумок за темою. Робота в парі. З’єднай назву твору з його уривком. «Друзі» -Прощавайте, – журно сказав я їм -Не забувайте мене! Адже відомо, – коли люди починали будувати літак, вони так само пильно «Ласочка» досліджували політ птахів, кістяк птиці, будову і розташування на ній пір’я. Всі захвилювались. Пароплав поспішав «Чудасія на балконі» повним ходом і безперервно гудів. Так хотіли відігнати морського хижака. Потім настала довга зима. Ліс прибрався в «Пустуни на пароплаві» лід та ожеледець. І не співали вже в ньому птахи, тільки вітер ночами завивав у гіллі. Недарма вони дружили, дружба – це «Кріт-неборака» велика сила, друга пізнаєш тоді, як поможу у біді. «Друзі» Валентина Юрченко. Встав потрібні слова з довідки. Сніг ________, і _______ віє. __________ світить, а не гріє. Під дверима _________ сидить і від холоду ___________. Та дарма, що в кожушку, – _________ мерзнуть на сніжку. – Ой, ________! – пустіть, змерзаю!.. Та _________ не відкриває. Довідка: ніхто, няв-няв, тремтить, лапки, сонце, кіт, летить, вітер. Користуючись довідкою, встав потрібні слова. А у ________ – пес _______, – Там Рябкові, як у ________. Хай і вітер _________, А _______ собі ______. Раптом ________ – няв-няв-няв! Голос ________ пізнав, – Змерз, ______увесь ________, Й _________ його ________. Довідка: Рябко, Мурко, пожалів, дружить, Мурчика, чує, дрімає, Рябко, завиває, хаті, будці, кошлатий. |
В березні місяці Італія святкує 150 років об,єднання. Свято яке викликало... Хто згіден, хто ні; хто протестує, хто критикує, хто підтримує, а декому взагалі байдуже. Але тим не менш живуть під одним прапором,... |
Кого називають Кобзарем українського народу? Хто автор казок: «Принцеса на горошині», «Дикі лебеді», «Дюймовочка», «Русалочка», «Стійкий олов’яний солдатик» ? |
Яку назву має збірка віршів Ліни Костенко для дітей? Хто автор статті «Мова і майстерність», в якій детально розглянуті вірші поетеси? |
Підготовчі вправи перед написанням твору-опису зовнішності людини Погляньте на портрет. Хто ця людина? Що ви про неї знаєте? Які художні твори Тараса Григоровича ви можете назвати? |
Ми раді вітати всіх хто зібрався в цій залі. Вітаємо всіх, хто любить... Учень: У мене для вас ось така новина! Всїх вчителів направили на семінар, залишилися тільки математики. І у нас сьогодні 6 уроків... |
Тема: Центральний конфлікт твору: «природна людина» (гуронець) і французьке суспільство И сутність основного конфлікту повісті; розкрити образ Гурона як центрального персонажа твору; поглиблювати навички виразного та... |
Б. Харчук «Планетник». Добро і зло в повісті Обладнання: текст твору, дидактичний матеріал (кросворди,опорні конспекти),малюнки до твору |
Тема. Роль І. Франка у розвитку драматургії і театру. «Украдене щастя»–... Алізу твору підвести учнів до розуміння авторської думки про моральну відповідальність людини за право на щастя; допомогти осмислити... |
Тема: Жити з сонцем у душі (за новелою Л. Пономаренко «Гер переможений»). Мета Тип уроку: урок вивчення та аналізу художнього твору (духовно-естетичне сприйняття твору) |
До уваги батьків! Учити жити — це значить передавати із серця в серце моральні багатства. І передає ці багатства той, хто з колиски пестить дитину,... |