№
|
Дата
6 кл.
|
Мовна змістова лінія
|
Мовленнєва змістова лінія
|
Соціокультурна
змістова лінія
|
49
|
|
Інструктаж з БЖД.
Звуки мови і звуки мовлення. Голосні та приголосні звуки.
|
|
«Прапор перемоги»
|
50
|
|
Приголосні тверді та м’які, дзвінкі й глухі; вимова звуків, що позначаються звуками г і ґ.
|
|
|
51
|
|
Позначення звуків мовлення на письмі. Алфавіт.
|
|
|
52
|
|
|
РМ Відповідь на уроках української мови (за даним планом або таблицею) в науковому стилі. Відгук про висловлювання товариша.
|
|
53-54
|
|
Співвідношення звуків і букв. Звукове значення букв я, ю, є, ї.
|
|
|
55
|
|
Орфограма (практично). Поняття про орфографічний словник. Робота з ним.
|
|
Орфографічний словник
|
56
|
|
Орфографічна помилка (практично), її умовне позначення.
|
|
|
57
|
|
Склад. Наголос. Основні правила переносу.
|
|
«Високе літо»
|
58
|
|
Вимова голосних звуків. Ненаголошені голосні е, и, о в коренях слів. Ненаголошені голосні, що не перевіряються наголосом.
|
|
«Батьківщина – твій дім»
|
59
|
|
Контрольна робота з теми «Фонетика. Графіка.
Орфоепія. Орфографія».
Контрольне аудіювання тексту наукового стилю.
|
|
|
60
|
|
Вимова приголосних звуків і позначення їх на письмі. Уподібнення приголосних звуків.
|
|
«Екологічна культура людини»
|
61
|
|
Спрощення в групах приголосних.
|
|
«Бережіть ліс від вогню»
|
62-63
|
|
|
РМ Замітка в газету (із шкільного життя) інформаційного характеру.
|
|
64
|
|
Чергування о – а, е – і , е – и в коренях слів.
|
|
«Довкілля – наше природне оточення»
|
65
|
|
Чергування о, е з і.
|
|
«Квітнева ластівка»
|
66
|
|
Чергування е – щ після ж, ч, ш.
|
|
|
67
|
|
|
РМ Усний твір-оповідання про випадок із життя (на основі власного досвіду). Усний твір.
|
|
68
|
|
|
РМ Письмовий твір-оповідання про випадок із життя (на основі власного досвіду).
|
|
69
|
|
Чергування и, і після ж, ч, ш, щ та г, к, х.
|
|
«Великдень»
|
70
|
|
Чергування приголосних [г, к,х – ж,ч,ш – з,ц,с].
|
|
«Художнє вишивання»
|
71
|
|
Основні правила чергування у-в, і-й.
|
|
«У всякого своя доля…»
|
72
|
|
Контрольна робота з теми «Вимова і написання голосних приголосних звуків» (тестові завдання) Аудіювання тексту.
|
|
|
73
|
|
|
РМ Особливості побудови художнього та наукового описів. Опис тварини.
|
|
74
|
|
Позначення м’якості приголосних на письмі буквами я,ю,є і ь.
Вживання м'якого знака.
|
|
Національні символи України
|
75
|
|
Сполуки літер йо, ьо.
|
|
|
76
|
|
|
РМ Докладний переказ тексту що містить опис тварини. (письмово)
|
|
77
|
|
Правила вживання апострофа. Правильна вимова та написання слів з апострофом.
|
|
|
78
|
|
Подвоєння букв внаслідок подовженої вимови м’яких звуків та збігу однакових приголосних звуків.
|
|
«Паска»
|
79-80
|
|
|
РМ Контрольний твір-опис тварини за власним спостереженням.
|
|
81
|
|
Написання слів іншомовного походження. И у словах іншомовного походження.
|
|
«На Івана Купала»
|
82
|
|
Словник іншомовних слів
|
|
|
83
|
|
Контрольна робота з теми «Фонетика. Орфоепія. Графіка. Орфографія» ( диктант)
|
|
|
84
|
|
Лексикологія. Фразеологія. Лексичне значення слова. Ознайомлення з тлумачним і перекладним словниками.
|
|
«Наша мова»
|
85
|
|
Однозначні і багатозначні слова.
|
|
«Купання ведмежат»
|
86
|
|
Вживання слів у прямому і переносному значенні
|
|
|
87
|
|
|
РМ Робота над помилками допущеними в контрольному творі та контрольній роботі.
|
|
88
|
|
|
РМ Діалог.
|
|
89
|
|
Групи слів за значенням. Омоніми (омоформи, омографи, омофони). Відмінність між багатозначними словами і омонімами.
|
|
«Колодязний журавель»
|
90
|
|
|
РМ Особливості побудови роздуму. Аналіз переказу тексту-розповіді і елементами роздуму (усний переказ).
|
|
91
|
|
Синоніми. Синонімічний ряд і ключове слово. Словник синонімів
|
|
|
92
|
|
|
РМ Стислий переказ тексту-роздуму (письмово)
|
|
93
|
|
Антоніми. Словник антонімів.
|
|
|
94
|
|
Фразеологізми. Поняття про фразеологізм, його лексичне значення.
|
|
|
95-96
|
|
|
РМ № Контрольний докладний переказ тексту-розповіді з елементами роздуму.
|
|
97
|
|
Джерела українських фразеологізмів. Прислів’я, приказки, крилаті вирази, афоризми як різновиди фразеологізмів
|
|
«Веремій»
|
98
|
|
Фразеологізми в ролі членів речення.
|
|
|
99
|
|
Походження слова (етимологічний словник)
|
|
«На горі під лісосмугою»
|
100
|
|
Контрольна робота з теми «Лексикологія. Фразеологія» (тестові завдання).
|
Аудіювання тексту наукового стилю.
|
|
101
|
|
Будова слова. Орфографія. Спільнокореневі слова і форми слова.
|
|
«Бабине літо»,
|
102
|
|
Основа слова і закінчення змінних слів. Корінь – основна значуща частина слова.
|
|
«Царівна квітів»
|
103
|
|
|
РМ Аналіз помилок, допущених в контрольному переказі та контрольній роботі.
|
|
104
|
|
Суфікс, префікс і закінчення – значущі частини слова. Морфемний розбір слова.
|
|
«Мій робочий день», «Мальви»
|
105
|
|
|
РМ Твір-роздум на тему пов’язану з життєвим досвідом учнів.
|
|
106
|
|
Вимова і написання префіксів з-, с-.
|
|
«Українське мистецтво»
|
107
|
|
Вимова і написання префіксів роз-, без-.
|
|
«Софія Київська»
|
108
|
|
Вимова і написання префіксів пре-, при-, прі-.
|
|
«Нова вчителька»
|
109
|
|
Контрольна робота з теми «Будова слова. Орфографія» (тестові завдання)
|
|
|
110
|
|
Підсумковий контрольний диктант за рік
|
|
|
111
|
|
|
РМ Аналіз помилок, допущених в контрольній роботі та річному контрольному диктанті.
|
|
112
|
|
Повторення і узагальнення вивченого з розділу «Синтаксис і пунктуація»
|
|
«Звичаї – скарб українського народу»
|
113
|
|
Повторення і узагальнення вивченого з розділу «Фонетика. Графіка. Орфоепія. Орфографія»
|
|
«Краєвид»
|
114
|
|
Повторення і узагальнення вивченого з розділу «Лексикологія. Фразеологія»
|
|
«Дощ у степу»
|
115
|
|
Повторення і узагальнення вивченого з розділу «Будова слова. Орфографія»
|
|
«Чар-зілля»
|
116
|
|
Підсумковий урок.
|
|
|