Експрес-гра «Екологічна стежка»


Скачати 33.73 Kb.
Назва Експрес-гра «Екологічна стежка»
Дата 09.02.2014
Розмір 33.73 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Біологія > Документи
Експрес-гра «Екологічна стежка»

Для учнів 7-9 класів

Мета: виховання екологічної культури учнів, пропаганда бережного ставлення до навколишнього середовища, формування навичок здорового способу життя.

Наочне оформлення: підписи станцій-зупинок, по яких будуть мандрувати команди учнів протягом гри.

Музичне оформлення: аудіо записи з дитячими піснями.

Обладнання: акустична система, музичний центр, мікрофон; маршрутні листи; реквізити для проведення гри: олівці, ручки, аркуші паперу, намальовані кросворди, таблиці.

Команди шикуються на майданчику. Виходить ведуча

Ведуча: Доброго дня, дорогі учні та педагоги. Ми з вами зібралися на нашу чергову експрес-гру «Екологічна стежка» .

Девіз гри - «Почни з себе».

Ми хочемо, щоб під час нашої справи, ви зрозуміли, яке ж важливе місце займає екологія у нашому з вами житті, і разом зі своїми товаришами намагалися робити все необхідне для того, щоб наша планета Земля завжди була чистою, адже всі великі справи починаються з малих, і в даному випадку кожен повинен почати з себе робити потрібну і важливу справу щодо збереження навколишнього середовища.

А зараз капітани команд, отримають маршрутні листи, в яких вказано послідовність відвідування станцій-зупинок, якими ви будете мандрувати під час нашої експрес-гри. На кожній із семи станцій ви будете виконувати завдання, за яке отримаєте бали від 1 до 10. В кінці виховної справи будуть підведені підсумки за результатами гри, переможці отримають подарунки. А тепер рушайте в дорогу. Успіху вам!

Станція № 1

Завдання. Підібрати до термінів у першій колонці їх визначення з другої колонки..

1.Біосфера -

2.Екологія -

3.Вид -

4.Забруднення -

5.Водоносний шар -

6.Викид, вихлоп, витік -

7.Екологічна криза -

8.Вимирання -

9.Ерозія грунту -

10.Відходи -

  1. ... різні речовини, що утворюються в результаті діяльності людини і потім надходять у навколишнє середовище, оскільки не використовуються або не переробляються людиною.

  2. ... частина Землі, придатна для існування життя або всі існуючі живі істоти разом з їхнім навколишнім середовищем.

  3. ... діяльність людини, яка негативно впливає на навколишнє середовище.

  4. ... сукупність організмів, що мають спільні риси та спільну назву.

  5. ... наука про взаємозв’язок між життям та фізичним навколишнім середовищем.

  6. ... руйнування грунту з перенесенням його частин ( водою чи вітром ) з одного району в інші місця.

  7. ... повне зникнення представників певного виду рослин чи тварин на Землі.

  8. ... речовини, що потрапляють до навколишнього середовища ( звичайно у воду або повітря ) внаслідок процесів виробництва або очистки.

  9. ... велика кількість підземної води.

  10. ... серйозна негативна ситуація в навколишньому середовищі ( може бути спричинена людьми ( великий вилив нафти у море ) або зумовлюватися природними катаклізмами ( виверження вулкана )

Станція № 2

Завдання. Розв’яжіть кросворд.

По горизонталі:

1.Природна система, утворена живими організмами й середовищем їх існування.

2.Територія, в межах якої тимчасово перебувають під охороною певні види тварин і рослин.

3.Система наук, що вивчають природні умови й виробничі територіальні комплекси та їхні складові частини.

По вертикалі:

1.Область поширення видів тварин, рослин.

2.Переробка відходів ( промислових, сільськогосподарських, побутових ) з метою отримання вторинної сировини.

3.Сукупність особин одного виду, що відтворюють себе впродовж великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію з відносно однорідними умовами існування.

4.Викид енергії у вигляді електромагнітних хвиль або потоку частинок.

5.Сукупність тварин, що історично склалася і населяє певну територію.

6.Зелені легені планети.

7.Наука про тварин.

Станція № 3

Напиши лист-звернення про проведення екологічної акції в засоби масової інформації.

Станція № 4

Виготовлення листівок зі зверненням до населення не викидати сміття у навколишнє середовище.

Станція № 5

Посади квітку, кущ, дерево.

Підсумок гри.

Схожі:

Роботи
У цьому плані набувають дуже важливого значення розробка та прокладання екологічних стежин, які забезпечують безпосередній контакт...
“ Я люблю Україну “
Експрес-контроль “Економічна і соціальна географія України”, 9 клас (Г. Д. Довгань)
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ
У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, виз­начені попередньо за їх бажанням чи призна­чені вчителем. На заході присутні вболіваль­ники...
6 – 10 вересня 2010 р в м. Алушта, АР Крим, Україна відбулася VI...
Ників міністерств і відомств, науково-дослідних інститутів, виробничих і комунальних організацій, вузів, неурядових організацій з...
Зміст
Експрес-діагностика в ДНЗ. Комплект матеріалів для практичних психологів./ [Уклад. О. Дєдов] – Хотин, 2014. – 41 с.+ Додатки: діагностичні...
Експрес-доповідь Споживчий ринок товарів
Україна, 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, 6  (8-03422) 2-22-96, факс 3-03-65 код ЄДРПОУ 02360599 Е-mail
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ...
Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості....
УРОК У «ДІЛОВА ГРА»
Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності....
Миколаєнко А.Є., Шевченко А. В. Інформатика. 9 клас: Експрес-контроль...
Рекомендовано Вченою радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів
Викладач-методист Вікулова І. Г Експрес-контроль Посібник для учнів ПТНЗ
...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка