|
Скачати 33.73 Kb.
|
Експрес-гра «Екологічна стежка» Для учнів 7-9 класів Мета: виховання екологічної культури учнів, пропаганда бережного ставлення до навколишнього середовища, формування навичок здорового способу життя. Наочне оформлення: підписи станцій-зупинок, по яких будуть мандрувати команди учнів протягом гри. Музичне оформлення: аудіо записи з дитячими піснями. Обладнання: акустична система, музичний центр, мікрофон; маршрутні листи; реквізити для проведення гри: олівці, ручки, аркуші паперу, намальовані кросворди, таблиці. Команди шикуються на майданчику. Виходить ведуча Ведуча: Доброго дня, дорогі учні та педагоги. Ми з вами зібралися на нашу чергову експрес-гру «Екологічна стежка» . Девіз гри - «Почни з себе». Ми хочемо, щоб під час нашої справи, ви зрозуміли, яке ж важливе місце займає екологія у нашому з вами житті, і разом зі своїми товаришами намагалися робити все необхідне для того, щоб наша планета Земля завжди була чистою, адже всі великі справи починаються з малих, і в даному випадку кожен повинен почати з себе робити потрібну і важливу справу щодо збереження навколишнього середовища. А зараз капітани команд, отримають маршрутні листи, в яких вказано послідовність відвідування станцій-зупинок, якими ви будете мандрувати під час нашої експрес-гри. На кожній із семи станцій ви будете виконувати завдання, за яке отримаєте бали від 1 до 10. В кінці виховної справи будуть підведені підсумки за результатами гри, переможці отримають подарунки. А тепер рушайте в дорогу. Успіху вам! Станція № 1 Завдання. Підібрати до термінів у першій колонці їх визначення з другої колонки.. 1.Біосфера - 2.Екологія - 3.Вид - 4.Забруднення - 5.Водоносний шар - 6.Викид, вихлоп, витік - 7.Екологічна криза - 8.Вимирання - 9.Ерозія грунту - 10.Відходи -
Станція № 2 Завдання. Розв’яжіть кросворд. По горизонталі: 1.Природна система, утворена живими організмами й середовищем їх існування. 2.Територія, в межах якої тимчасово перебувають під охороною певні види тварин і рослин. 3.Система наук, що вивчають природні умови й виробничі територіальні комплекси та їхні складові частини. По вертикалі: 1.Область поширення видів тварин, рослин. 2.Переробка відходів ( промислових, сільськогосподарських, побутових ) з метою отримання вторинної сировини. 3.Сукупність особин одного виду, що відтворюють себе впродовж великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію з відносно однорідними умовами існування. 4.Викид енергії у вигляді електромагнітних хвиль або потоку частинок. 5.Сукупність тварин, що історично склалася і населяє певну територію. 6.Зелені легені планети. 7.Наука про тварин. Станція № 3 Напиши лист-звернення про проведення екологічної акції в засоби масової інформації. Станція № 4 Виготовлення листівок зі зверненням до населення не викидати сміття у навколишнє середовище. Станція № 5 Посади квітку, кущ, дерево. Підсумок гри. |
Роботи У цьому плані набувають дуже важливого значення розробка та прокладання екологічних стежин, які забезпечують безпосередній контакт... |
“ Я люблю Україну “ Експрес-контроль “Економічна і соціальна географія України”, 9 клас (Г. Д. Довгань) |
ІНТЕЛЕКТУАЛЬНА ГРА З ІНФОРМАТИКИ У грі беруть участь 7 учні 10-х класів, визначені попередньо за їх бажанням чи призначені вчителем. На заході присутні вболівальники... |
6 – 10 вересня 2010 р в м. Алушта, АР Крим, Україна відбулася VI... Ників міністерств і відомств, науково-дослідних інститутів, виробничих і комунальних організацій, вузів, неурядових організацій з... |
Зміст Експрес-діагностика в ДНЗ. Комплект матеріалів для практичних психологів./ [Уклад. О. Дєдов] – Хотин, 2014. – 41 с.+ Додатки: діагностичні... |
Експрес-доповідь Споживчий ринок товарів Україна, 76000, м. Івано-Франківськ, вул. Василіянок, 6 (8-03422) 2-22-96, факс 3-03-65 код ЄДРПОУ 02360599 Е-mail |
Сіверська загальноосвітня школа І-ІІ ступенів №3 ОРГАНІЗАЦІЯ І ЗМІСТ... Завдання, які я підбираю до кожного уроку, пов’язують і розумову, і фізичну активність, сприяють вихованню гармонійної особистості.... |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
Миколаєнко А.Є., Шевченко А. В. Інформатика. 9 клас: Експрес-контроль... Рекомендовано Вченою радою Київського обласного інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів |
Викладач-методист Вікулова І. Г Експрес-контроль Посібник для учнів ПТНЗ ... |