|
Скачати 41.46 Kb.
|
Циганчук Т.А. для 1-2 класів Тема «Молоко та молочні продукти» Мета заняття: Поглибити знання учнів про різні групи продуктів та їх значення в раціоні харчування; ознайомити учнів з властивостями молочних продуктів як однієї з найважливіших груп дитячого харчування. Завдання:
Ключові поняття: групи продуктів, поживні речовини, молочні продукти. Обладнання: «Абетка харчування», плакат «Молоко – джерело сили та здоров’я». Хід уроку: I. Організаційний момент Бережи здоров'я змалку Бо хазяїн тіла ти. Щоб життя прожити довге, Себе треба берегти. II. Актуалізація опорних знань 1. Бесіда: Діти, подивіться на дошку і пригадайте як звуть цих казкових героїв? (Фея Смачнюля та Питайлик) - Звідки вони прийшли до нас? (З абетки харчування). - Щоб потрапити до країни Правильного харчування, нам треба пригадати основні групи продуктів. (Відповіді дітей: риба, м'ясо, хлібні вироби, молочні продукти, овочі та фрукти, крупи). 2. Робота над загадками: - Відгадайте загадки і назвіть до якої групи відносяться ці продукти: Маленькі плоди, Мов сережки, повисли. Червоно-солодкі, зелені – ще кислі. (Вишні) І олію з мене б'ють. І макуху дістають. (Соняшник) Як дитиною буваю, Пелюшок тоді не маю, Постарію, мов бабуся, В сто пелюшок одягнуся. (Капуста) Розколеш лід – візьмеш срібло Розколеш срібло – візьмеш золото. (Яйце) Ріжуть мене, в'яжуть мене. Б'ють нещадно, колесують, Пройду вогонь і воду, І кінець мій ніж і зуби. (Хліб) Чорний пень, а золотий верх. (Гречана каша) 3. Робота з таблицею. - Назвіть продукти, які зображені на таблиці: - Розкажіть, які продукти ви вживаєте найчастіше. 4. Пальчикова гімнастика. - Закрийте пучками пальців однієї руки зображення продуктів молочної групи (картки). III. Оголошення теми і мети Вчитель: для забезпечення повноцінного харчування необхідно вживати різні продукти. Чим різноманітніший набір продуктів, тим менша ймовірність виникнення нестачі або надлишку якоїсь однієї поживної речовини. На малюнку, діти, ви бачите продукти однієї групи, до якої групи вони відносяться? (Молочні продукти) - Якими поживними речовинами вони багаті? (Білками) Вчитель. Білки є будівельним матеріалом для організму. З них утворюються і ростуть нові клітини, завдяки чому росте людина. Питайлик. Я дуже люблю молочні продукти. Особливо морозиво. Фея Смачнюля. А які молочні продукти ти знаєш? Питайлик. Молоко, сир, кефір, ряжанка, йогурт, сметана. Вчитель. Ось сьогодні ми і поговоримо про молочні продукти. Фізкультхвилинка Встало враці ясне сонце, Зазирнуло у віконце. Ми до нього потяглися, За промінчики взялися. Будем дружно присідати, Сонечно розвеселяти: Встали-сіли, встали-сіли. Бачте як розвеселили. Стало сонце танцювати, Нас до танцю припрошати. Нумо разом, нумо всі Потанцюймо по росі. IV. Вивчення нового матеріалу 1. Розгадування загадок: Біла копиця йде води напитися, Хвицає ногами, буцає рогами, Бородою трясе, молоко несе, Ласує лозою, зветься … (Козою) Голодна реве, а нагодована жує, Дітям усім молоко дає (Корова) Вчитель. Коза і корова – тварини, які дарують людям молоко, один із найважливіших продуктів для людини, особливо для дитячого організму. Недарма у Індії корова вважається священною твариною. Коров'яче молоко – це водний розчин, який містить близько 200 різноманітних органічних та мінеральних речовин. Молоко – рідкісний, створений самою природою харчовий продукт. Цей "еліксир життя" має високу біологічну цінність і протягом багатьох тисячоліть використовуєься людиною. У молоці містяться всі поживні речовини необхідні дитячому організму. У раціон харчування дітей можна вводити згущене молоко. Поруч з молоком мають бути присутні молочнокислі продукти: кефір, сир, ряжанка, йогурт, які підвищують апетит, легко засвоюються. Повідомлення учнів: Сир – багатий на білки та амінокислоти, що сприяють росту дитини. Йогурт – займає головне місце серед молочних продуктів. По-перше, він легко засвоюється організмом, а по-друге, покращує засвоєння вітамінів, які надходять до організму з інших продуктів. Йогурт можна використовувати як соус до салатів, або замінити ним сметану. Молочні продукти слід вживати 2-3 порції на добу. V. Закріплення вивченого матеріалу, підсумок - Згадайте, які тварини дають молоко, що п'ють люди? (Корова, коза) - Якщо молоко залишити на добу в теплі, воно скисне і утвориться? (Кефір) - Якщо молоко, яке скисло, злегка підігріти, з нього утвориться маса білого кольору, яку називають? (Сметана) - Як одним словом назвати ці продукти? (Молочні) - Якими поживними речовинами вони багаті? (Білками) |
Молоко продукт харчування, найбільш досконалий за своїм складом.... Цінність молока полягає в ідеальній збалансованості поживних речовин. Молочні продукти грають величезну роль у харчуванні людини,... |
Тема «МОЛОКО ТА ЙОГО РОДИНА» (Молоко та молочні продукти) Мета: розширити уявлення дітей про їжу, корисну для здоров’я; поглибити знання учнів про різні групи продуктів та їх значення в раціоні... |
ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ Молоко та молочні продукти займають особливе місце у раціональному та дієтичному харчуванні |
ПЕРЕЛІК нових надходжень нормативних документів (НД) у фонд ДП ”Житомирстандартметрологія”... МОЛОКО ТА МОЛОЧНІ ПРОДУКТИ. Правила приймання, відбирання та готування проб до контролювання |
Урок 3 клас Абетка харчування. Математика. Тема: Молоко та його родина Молоко – рідкісний, створений самою природою харчовий продукт. У глибоку давнину цей унікальний продукт лікарі називали «еліксиром... |
В. В. Мокренко “ 05 ” січня 2007 р Тема: 3 Отруєння. Угарний газ, фосфорно-органичні з’єднання, продукти нафти, гриби, метанол. Основні симптоми. Перша медична допомога.... |
Молоко коров’яче І ВЕРШКИ Мета: Ознайомити учнів з асортиментом молока та сформувати знання про його хімічний склад. Розвивати уважність та наполегливість |
Урок 1 Тема уроку. Продукти харчування, їх склад ... |
Урок №1. Тема уроку: Їжа. Продукти харчування Практична: повторити вивчені у попередніх класах назви продуктів та ввести нові лексичні одиниці до теми, формувати навички читання... |
ПЕРЕЛІК нових надходжень нормативних документів (НД) у фонд ДП ”Житомирстандартметрологія”... Концентрати харчові. СОЛОДКІ СТРАВИ. ЖЕЛЕ, МУСИ, ПУДИНГИ, КОНЦЕНТРАТИ МОЛОЧНІ. Загальні технічні умови |