|
Скачати 39.31 Kb.
|
Урок-змагання «Бережіть рептилій» Біологія, 8 клас Мета: узагальнити, систематизувати знання про плазунів, їх будову, різноманітність, значення у природі та житті людини; розвивати навички роботи з підручником, додатковою літературою, сприяти підвищенню інтересів учнів до вивчення біології, розвивати вміння логічно мислити, переконати учнів у необхідності охорони навколишнього середовища, удосконалювати вміння працювати в колективі. Тип уроку: контрольно-узагальнюючий, нетрадиційний, урок- змагання. Обладнання: настінні таблиці, саморобні схеми-плакати, малюнки учнів. На дошці девіз: «Знай, люби, бережи!» Хід уроку І. Організаційний момент ІІ. Повідомлення теми і мети уроку
Зібрати з фрагментів зображення плазуна, назвати його. Це і буде емблемою команди. Приготувати привітання для команди-суперника. Максимальна кількість балів «3».
Командам пропонується виконати завдання зоологічного диктанту набрана кількість балів відповідає кількості правильних відповідей. Зоологічний диктант З перелічених ознак записати тільки ті цифри, під якими наведено ознаки плазунів. 1. Температура тіла залежить від температури навколишнього середовища. 2. Серце трикамерне. 3. Серце двокамерне. 4. Кров в організмі змішана. 5. Кров в організмі незмішана. 6. Мають два кола кровообігу. 7. Мають одна коло кровообігу. 8. Тіло голе, слизувате. 9. Тіло вкрите роговими лусочками. 10. Наявне третє повіко. 11. Передня кінцівка має чотири пальці. 12. Розмножується у воді. 13. Зовнішнє запліднення. 14. Відкладають яйця вкриті шкірястою оболонкою.
Пропонується вибрати завдання, що лежать у «чорному ящику». Час виконання завдань – 7 хв. Завдання першій команді
Завдання другій команді
4.Конкурс «Творча лабораторія» Завдання вибираються шляхом жеребкування. Максимальна кількість балів «3». Завдання. Пояснити переваги таких прогресивних ознак організації плазунів як: поява шиї, шкіра з роговими захисними утворами; наявність яйцевих оболонок; поява грудної клітки з міжреберною мускулатурою; трикамерне серце з неповною перегородкою; поява кори великих півкуль. 5 Конкурс «Впізнай мене» Завдання. За малюнками плазунів визначити які з них належать до відповідного ряду і скласти синкан. Максимальна кількість балів «3». 6 Конкурс «Біла ворона» Знайди зайве слово: а) вуж, кобра, удав, ящірка (змії); б) хамелеон, крокодил, тритон, черепаха (рептилії); в) гадюка, жовтопуз, веретільниця (ящірки); 7 «Брейн-ринг» Запитання командам.
Кількість балів відповідає кількості правильних відповідей. 8 Конкурс «Домашнє завдання». Станція «Біоніка» Природа - великий творець. Свої винаходи, які можна було б запатентувати зробила дуже давно. А тому учням пропонувалось віднайти за допомогою додаткової літератури, які винаходи запатентували плазуни. 9. Конкурс «Торгівельний ряд» Багато хто з вас любить ходити по магазинам. Ми також не обійдемо їх своєю увагою. Пропоную ваші знання з теми «Плазуни» роз приділити у відділи «Гастрономічний», «Парфумерний», «Господарський», «Фармацевтичний». ІУ. Підбиття підсумків. Нагородження переможців. У. Домашнє завдання. Скласти казку «Подорож у царство Герпетології» |
УРОК У «ДІЛОВА ГРА» Мета ділової гри поглибити та розширити діапазон знань учнів, формувати діловий стиль спілкування у практично-професійній діяльності.... |
АТМОСФЕРА Узагальнюючий урок – змагання Мета: Повторити, узагальнити, перевірити знання, уміння і навички, отриманні під час |
Тема: Сталінська індустріалізація України (2 урок) Мета Основні поняття: Реконструкція; виробничі фонди; виробниче змагання, стаханівський рух; моральні та матеріальні стимули |
Тест: "Біологія" Ціль тестування: "Перевірка знань базових теоретичних... Висновок експерта: Тестові завдання відповідають заявленій меті (цілі) тестування, не містять помилок, професійно коректні |
Урок №9 Тема: Історичні пісні Обладнання: музичний інструмент, посібник-зошит 4 клас, фонохрестоматія 4 клас, ППЗ «Музичне мистецтво 4 клас», ноутбук, мультимедійний... |
БІОЛОГІЯ програма зовнішнього незалежного оцінювання Програму зовнішнього незалежного оцінювання з біології розроблено на основі чинних програм для загальноосвітніх навчальних закладів:... |
Будова та життєдіяльність рослин Біологія. Тести 7 клас. Методичний посібник для вчителів біології / Упорядник Малєйчик Т. І. – Кременчук, 2011, – 35 с |
Урок №86 Тема. Підсумковий урок з алгебри за 7 клас Мета: перевірити засвоєння передбачених програмою знань і вмінь учнів, набутих під час вивчення алгебри в 7 класі |
Який з органів рослини відноситься до генеративних? Біологія 7 клас. Відділ покритонасінні (генеративні органи. Різноманіття покритонасінних. Значення покритонасінних) |
Програми з біології та екології Біологія. 7-11 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Біологія. 7-11 класи. – К.: Перун, 2005 |