Уроку 45 хв.; вік дітей 9-11 класи. Тема: «Профілактика йододефіциту здоров י я нації» Б. Куртуа у 1811 році при обробці золи морських водоростей сірчаною кислотою. Досконало йод був вивчений англійським хіміком Г. Деві і французьким хіміком Ж. Гей-Люсаком (незалежно одним від одного). Назву «йод» елементу дав Гей-Люсак, що в перекладі з грецької означає фіолетовий (колір випарів йоду) Урок 61.98 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок-подорож Матеріали та обладнання: таблиці прийомів зупинки кровотеч різних видів: малюнки, бинтів, марля, лід, жугт, підручник, таблиці на дошці для підрахунку пульсу Урок 76.24 Kb. 1 стр. |
читати |
УРОК СТРУКТУРА СУЧАСНОЇ ЕКОЛОГІЇ ТА її МІСЦЕ В СИСТЕМІ НАУК Цілі уроку Цілі уроку: проаналізувати структуру сучасної екології, визначити її місце в системі наук; розвивати навички практичного застосування одержаних теоретичних знань; виховувати розуміння впливу людини на майбутнє всієї планети Урок 46.17 Kb. 1 стр. |
читати |
УРОК ПРЕДМЕТ, ОБ'ЄКТ, ЗАВДАННЯ і МЕТОДИ НАУКИ ПРО ДОВКІЛЛЯ Цілі уроку Цілі уроку: розглянути визначення, предмет і завдання екології як науки; розвивати навички застосування матеріалів інших курсів та вміння систематизувати й використовувати власні знання; виховувати бережливе ставлення до навколишнього середовища Урок 46.38 Kb. 1 стр. |
читати |
УРОК 10. КРУГООБІГИ РЕЧОВИН, ЕНЕРГІЇ, ІНФОРМАЦІЇ ТА IX ЗМІНИ АНТРОПОГЕННОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ Цілі уроку Цілі уроку: ознайомити учнів зі змінами кругообігу речовин, енергії та інформації внаслідок антропогенної діяльності; розвивати навички узагальнення та зіставлення; виховувати позитивне мислення Урок 44.68 Kb. 1 стр. |
читати |
Урокінази При аналізі крові виявлено незначне підвищення кількості лейкоцитів (лейкоцитоз), без Урок 0.53 Mb. 3 стр. |
читати |
УРОК 41 Тема уроку Мета уроку: Ознайомити учнів з поняттями: випробування, випадкова подія, повна група подій, попарно несумісні події, рівноможливі події, елементарні події, вірогідна подія, неможлива подія Урок 83.89 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок-змагання «Бережіть рептилій» Біологія, 8 клас Мета Зібрати з фрагментів зображення плазуна, назвати його. Це і буде емблемою команди. Приготувати привітання для команди-суперника. Максимальна кількість балів «3» Урок 39.31 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок з математики за темою Учитися можна тільки весело Щоб переварити знання, їх потрібно вживати з апетитом Урок 63.38 Kb. 1 стр. |
читати |
Тема уроку Мета: продовжити ознайомлення учнів з особливостями жанру літературної казки; учити самостійно визначати головну думку художнього твору, аналізувати зміст прочитаного; розвивати мовлення учнів; виховувати доброту, чуйність, любов до братів наших менших; розкрити філософський зміст слова добро Урок 86.37 Kb. 1 стр. |
читати |
УРОК Значення риб у житті людини Освітні цілі: сформувати в учнів поняття призначення риб у народному господарстві, використання як цінних продуктів харчування, вченими-біологами; підвести учнів до висновку про необхідність охорони риб Урок 88.82 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок Образотворче мистецтво Дата Тема Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу «Веселі восьминіжки» Мета Ознайомити учнів з можливістю створення художнього образу засобами конструювання; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, конструктивні здібності; удосконалювати навички роботи з папером; виховувати старанність, акуратність, пізнавальний інтерес до навколишнього середовища Урок 71.4 Kb. 1 стр. |
читати |
Урок розроблено для 8кл., краще його проводити на спареному уроці. Дітям заздалегідь повідомляється тема, вони об’єднуються в групи: «БІОЛОГИ» ОБЛАДНАННЯ. Мультимедійні засоби навчання, обладнання для досліду (механічний годинник, сантиметрова стрічка), стетоскоп, фонендоскоп, ППЗ «Бібліотека електронних наочностей «Фізика», 10-11 кл.» Урок 226.92 Kb. 1 стр. |
читати |
Додатки до уроку «Материки Землі» Додаток Історичні відомості про виникнення материків Земля — одна з 9 планет, якi обертаються навколо Сонця i утворюють Сонячну систему Урок 159.67 Kb. 1 стр. |
читати |
ДЕГРАДАЦІЇ БІОРІЗНОМАНІТТЯ Цілі уроку: ознайомити учнів з категорією «біорізноманіття», розглянути генетичне, видове й екосистемне біорізноманіття, причини й наслідки його деградації, розвивати навички порівняння й аналізу на основі фактів; виховувати бережливе ставлення до природи Урок 45.25 Kb. 1 стр. |
читати |