1. Предмет, мета, та завдання курсу Основи корекційної педагогік


Скачати 174.37 Kb.
Назва 1. Предмет, мета, та завдання курсу Основи корекційної педагогік
Дата 02.04.2013
Розмір 174.37 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Банк > Документи
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИlogotip

УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ


КАФЕДРАПСИХОЛОГІЇ, ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ


ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА

ПЛАНУВАННЮ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Харків

2013

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

УКРАЇНСЬКА ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНА АКАДЕМІЯ

КАФЕДРА ПСИХОЛОГІЇ, ФІЛОСОФІЇ І ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ.

ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА

ПЛАНУВАННЮ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ


Затверджено Науково-методичною Радою

Української інженерно -

педагогічної академії

Протокол № __4___

від___________ 20__р.


Харків 2013

УДК_____


Дисципліна: “Основи корекційної педагогіки”методичні вказівки по організації та плануванню самостійної роботи студентів при кредитно-модульній організації навчального процесу денної форми навчання інженерно-педагогічних спеціальностей……../ Укр. інж.-пед. академія;упоряд.: Н.Ю. Шемигон – Х., 2013. – с.18.

Анотація: дані рекомендації з організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності дозволять поглибити та закріпити базові знання, навички та уміння з дисципліни “Основи корекційної педагогіки ”.

Рецензент:проф. М.П.Васильєва

© Н.Ю,Шемигон, 2013

© УІПА, 2013

ЗМІСТ.

ВСТУП……………………………………………………………………………..4.

ТЕМА 1.Предмет, мета, та завдання курсу «Основи корекційної педагогік……………………………………………………………………………6.

ТЕМА 2.Класифікація порушень психофізичного розвитку та їх причини……………………………………………………………………………..8.

ТЕМА 3.Принципи і зміст корекційно-педагогічної діяльності. Державна система корекційноїпідтримки і соціального захисту осіб з обмеженими можливостями……………………………………………………………………..9.

ТЕМА 4.Особливості розвитку, навчання та виховання особистості при порушеннях слуху та мовлення…………...……………………………………11

ТЕМА 5.Особливості розвитку, навчання та виховання особистості при глибоких порушеннях зору...............................................................................12

ТЕМА6.Особливості розвитку, навчання та виховання особистості з відхиленнями емоційно-вольової сфери та соціальної поведінки……………13

ТЕМА 7. Особливості розвитку, навчання та виховання особистості при порушенні опорно-руховогоапарату. …………………………………………15

ТЕМА 8. Практична робота викладача професійно-технічного навчального закладу з батьками учнів з порушеннями психофізичного розвитку та поведінки……………………..…………………………………………………16

ВСТУП.

Мета самостійної роботи: Самостійна робота передбачає отримання інформації студентом з додаткових джерел (наукова література, ресурси Інтернету), її опрацювання та засвоєння, що забезпечує формування навичок свідомого, творчого, активного підходу до навчання. Також виконання самостійних завдань дозволяє студенту проявити свою індивідуальність і реалізувати свій потенціал, формує самостійне творче мислення, спонукає до рефлексії, що в свою чергу впливає на становлення майбутньої професійної компетентності.

Методичні рекомендації спрямовані на закріплення та поглиблення знань, отриманих під час лекцій. Самостійна робота дозволить розширити необхідні знання, засвоїти особливості корекційної роботи з різними категоріями аномальних учнів у ПТНЗ. Виконання самостійних завдань сприяє формуванню у студентів таких практичних умінь та навичок:

  • працювати з літературою, аналізувати її,

  • виконувати творчі завдання (реферати),

  • складати опорні схеми,

  • складати плани корекції та розвитку.

Основні етапи виконання самостійної роботи. Самостійна робота складається з питань для самостійного опрацювання та рефератів. Для отримання заліку з дисципліни студент повинен опрацювати та дати письмову відповідь на питання, що винесені на самостійне опрацювання. З кожної теми студент обирає 3-4 питання. Написання реферату не є обов’язковим, це завдання підвищеної складності для студентів, що бажають отримати найвищий бал заліку.

1. Вибір питань.

  • Студент обирає питання з наявного переліку на вибір. Обов’язковим є виконання не менше трьох питань з кожної теми, чим більше виконано питань ти більше балів отримає студент.

2. Опрацювання питань. Самостійна робота починається з опрацювання лекційного матеріалу, рекомендованої літератури та відповідного розділу підручника, оскільки саме базові знання допомагають зорієнтуватися у загальних питаннях обраної теми.Уявивши загалом питання, щовивчаєтьсяможнапереходити до додатковоїлітературиДля цього необхідно звернутися до каталогового та бібліографічного відділів бібліотеки.Післяопрацюваннялітературиможнапереходити до письмовоговисвітленняпитання.

3. Оформлення самостійнихробіт.

Відповідь на кожнепитанняповиннамістити не більшетрьохсторінок. Виконується на аркушах формату А4 друкованим текстом (шрифт – 14, інтервал – полуторний, поля – 1,5, вирівнювання – за шириною).

4. Термін здачі самостійнихробіт:

Перший модуль -до першої атестації – не пізніше шостого тижня семестру.

Другий модуль-до другої атестації– не пізніше чотирнадцятого тижня семестру.

5. Структура реферату (ІНДЗ):

титульний аркуш;

план;

текст;

список використаних джерел.

Текст реферату складається із вступу, основної частинита висновків. У вступі (0,5-1 стор.) обґрунтовується актуальність даної теми і ступінь її вивченості, формулюються мета і завдання реферату. Мета реферату має бути співзвучна його темі, а завдання – відповідати логіці викладу проблеми.

В основній частині (5-7 стор.) розкриваються основні питання згідно плану з обов’язковим посиланням на використані джерела.

У висновках (0,5-1 стор.) наводяться основні результати наукового пошуку і робиться висновок про можливість використання цих результатів у корекційнійдіяльностіінженера-педагога.

6. Оформлення реферату.

Реферат виконується на аркушах формату А4 друкованим текстом (шрифт – 14, інтервал – полуторний, поля – 1,5, вирівнювання – за шириною).

Заголовки та підзаголовки виділяються жирним шрифтом.

Номери сторінок реферату вказуються арабськими цифрами у правому верхньому кутку.

Посилання на наукові джерела робиться в квадратних дужках. Спочатку вказується номер джерела у поданому переліку, а потім – використані сторінки: [2, с. 12-20].

МОДУЛЬ №1 Загальні питання та завдання корекційної педагогіки

ТЕМА 1:Предмет, мета, та завдання курсу «Основи корекційної педагогіки».

Для самостійногоопрацювання:

1. .Скласти блок-схему зв’язку корекційної педагогіки з іншими галузями наук.

2. Написати ессе на тему : «Значення курсу «Основи корекційної педагогіки» в системі підготовки сучасного інженера-педагога.

3. Скласти словник термінів з корекційної педагогіки.

4. Сформулюйте мету корекційної педагогіки

5. Перелічить завдання корекційноїпедагогіки.

6. Порівняйте інклюзивну та інтегровану освіту їх переваги та недоліки.

Теми рефератів:

  1. Основні етапи розвитку теорії і практики корекційної педагогіки.

  2. Соціальне положення осіб з порушеннями психофізичного розвитку в сучасному суспільстві.

Література:

  1. Гонеев А.Д. и др. Основы коррекционной педагогики: Учеб пос. для студ. высш. пед. учеб.заведений / А.Д. Гонеев, Н.И. Лифинцева, Н.В. Ялпаева; Под ред. В.А. Сластенина. – М.: Изд. центр «Академия», 2002. – 280 с.

  2. Варенова Т. В. Теория и практика коррекционной педагогики: учеб. пособие для дефектологических спец. высш. учеб. заведений/ Т. В. Варенова. - 2-е изд., доп.. - Минск: Асар, 2007. - 320 с.. –

  3. Новоторцева Н. В. Коррекционная педагогика и специальная психология: словарь: учеб. пособие/ Н. В. Новоторцева. - 4-е изд., перераб. и доп.. - СПб.: КАРО, 2006. - 144 с.. - Библиогр.: с. 136-137.

  4. Подласый И. П. Курс лекций по коррекционнойпедагогике: учебник для пед. училищ и колледжей по группе спец. - М.: Владос, 2006. - 352

  5. Спеціальна педагогіка: Понятійно-термінологічний словник. –Луганськ,2003.

  6. Таланчук П.М. Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі. –К,2004.-126 с.

ТЕМА 2: Класифікація порушень психофізичного розвитку та їх причини.

Для самостійного опрацювання:

  1. Підготувати спеціальну таблицю щодо основних проблем учнів з порушенням у сфері вестибулярного сприйняття, тактильно-кінестичного сприйняття, візуального сприйняття.

  2. Дати письмове визначення корекційно-педагогічній діяльності та її психолого-педагогічній сутності.

  3. Охарактеризуйте основні ідеї Л.Виготського, які використовуються у корекційній педагогіці.

  4. Розкрийте зміст поняття „особи з обмеженими психофізичними можливостями (з порушеннями психофізичного розвитку, з обмеженими можливостями здоров'я та життєдіяльності)”.

  5. Назвіть види порушень психофізичного розвитку учня в залежності від часу їх виникнення та причини цих порушень.

  6. Які проблеми мають учні з психофізіологічними порушеннями. Розкрийте в чому полягає педагогічний, психологічний супровід учнів з особливими потребами.

Теми рефератів:

  1. Внесок українських дефектологів у розвиток корекційної педагогіки.

  2. Внесок Л.С.Виготського у розвиток корекційної педагогіки.

  3. Внесок В.П. Кащенка у розвиток корекційної педагогіки.

  4. Соціальні функції системи професійно-технічної освіти у сучасному суспільстві.

Література :

1.Выготский Л.С. Проблемы дефектологии. –М.,1995

2.Гонеев А.Д. и др. Основы коррекционной педагогики: Учеб.пос. для студ. высш. пед. учеб. заведений / А.Д. Гонеев, Н.И. Лифинцева, Н.В. Ялпаева; Под ред. В.А. Сластенина. – М.: Изд. центр «Академия», 2002. – 280 с.

3. Лединский В.В. Классификацияпсихическогодизонтогенеза // Психологиядетей с нарушениями и отклонениямипсихическогоразвития. – Хрестоматия. – СПб.: Изд-во «Питер», 2001. – С. 205-257.

4.. Синьов В.М., Коберник Г.М. Основи дефектології: Навч.посібник. К.:Вища школа, 1994.

ТЕМА 3: Принципи і зміст корекційно-педагогічної діяльності. Державна система корекційної підтримки і соціального захисту осіб з обмеженими можливостями.

Для самостійного опрацювання:

  1. Письмово охарактеризувати принципикорекційно-педагогічноїроботи, якими повинен керуватисяінженер-педагог у свой діяльності.

  2. Законспектуйте постанови Кабінету Міністрів України № 314 від 3.05.95 р. “Про організацію робочих місць та працевлаштування інвалідів” (з наступними змінами) і № 1767 від 28.12.01 р. “Про затвердження Порядку сплати підприємствами (об’єднаннями), установами і організаціями штрафних санкцій до відділень ФУСЗІ, акумуляції, обліку та використання цих коштів

  3. Дайте письмову відповідь, в чому полягає взаємообумовленість корекції і компенсації.

  4. Розкрийте зміст понять „спеціальна освіта”, „спеціальні умови для отримання освіти (спеціальні освітні умови)”,спеціальний (корекційний) освітній заклад”.

  5. Розкрийте основні завдання інклюзивної освіти.

Теми рефератів:

  1. Професійна реабілітація осіб з порушеннями психофізичного розвитку в світовій практиці.

  2. Питання професійної реабілітації інвалідів у документах Організації Об’єднаних Націй.

  3. Завдання спеціальної освіти та їх реалізація у ПТНЗ загального типу.

  4. Система професійної реабілітації інвалідів в Україні та шляхи її вдосконалення (за матеріалами державних документів).

Література:

1. Законодавство України про соціальне забезпечення / Упоряд.: В.С. Ковальський, Л.П. Ляшко. – К.: Хрінком Інтер, 2004. – 432 с.

2.Кащенко В.П. Педагогическаякоррекция. – 2-е изд., М., 1994.

3.Соціальна підтримка дітей з обмеженими функціональними можливостями. Методичні рекомендації / Авт.-упорядники Безпалько О.В., Губарева Т.Г. - К.: Логос, 2002.

4. Конституція України. Закон України «Про внесення змін до Конституції України» З станом на 10 березня 2005 р. / Верховна Рада України. – Офіц. Вид. – К.: Парлам. Вид-во, 2005. – 68 с.

5. Національна програма професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2001 - 2005 роки.

6. Птушкин Г.С. Организация профессионального образования инвалидов в условиях университетского комплекса. // Дефектология.- 2004.-№3.- С.20-25.

6. Соціальна робота в Україні: Навч. посіб. / І.Д. Звєрєва, О.В. Безпалько, С.Я. Марченко ті ін. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 256 с.

7. Таланчук П.М. Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі. –К,2004.-126 с.

МОДУЛЬ №2: Основні напрями корекційно-педагогічної діяльності у роботі з учнями, що мають порушення психофізичного розвитку.

ТЕМА 4: Особливості розвитку, навчання та виховання особистості при порушеннях слуху та мовлення.

Для самостійного опрацювання:

  1. Скласти таблицю методів корекції, які використовують при роботі з учнями з особливими потребами.

  2. Охарактеризуйте сучасні погляди на проблему інтеграції осіб з порушенням слуху та мовлення в сучасну систему соціальних відносин.

  3. Письмово перелічити основні проблеми профорієнтації глухих та слобочуючих осіб та осіб з порушенням мовлення.

  4. Охарактеризуйте основні напрями корекційно-виховної роботи в спеціалізованих професійно навчальних закладах Міністерства праці і соціальної політики України.

  5. Охарактеризуйте вплив порушень мовлення на розвиток особистості.

Теми рефератів:

  1. Порушення слуху та їх вплив на розвиток особистості та шляхи корекції.

  2. Порушення мовлення та їх вплив на розвиток особистості та шляхи корекції.

  3. Педагогічне керівництво учнівським колективом в інклюзивному освітньому середовищі.

  4. Педагогічний супровід осіб з глибоким порушенням слуху та мови.

Література :

  1. Варенова Т. В. Теория и практика коррекционнойпедагогики: учеб. пособие для дефектологических спец. высш. учеб. заведений/ Т. В. Варенова. - 2-е изд., доп.. - Минск: Асар, 2007. - 320 с..

  2. Кагал А.П. Через грань тишины: Научн.-метод.пособие -К.,2006. – 144с.

  3. Коровякова Л.П. Новый тип образовательного учреждения для лиц с нарушением слуха // Дефектология.- 2004.-№3.- С.42-46.

  4. Новоторцева Н. В. Коррекционнаяпедагогика и специальнаяпсихология: словарь: учеб. пособие/ Н. В. Новоторцева. - 4-е изд.,- СПБ.-2006.

  5. Салова С.В. Развитие внимания учащихся-логопатов // Логопед (Основа). – 2012.№2.- С.29-34.

  6. Синьов В.М., Коберник Г.М. Основи дефектології: Навч.посібник. К.:Вища школа, 1994.

  7. Таланчук П.М. Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі. –К,2004.-126 с.

ТЕМА 5: Особливості розвитку, навчання та виховання особистості при глибоких порушеннях зору.

Для самостійного опрацювання:

  1. Порівняйте принципи побудови масових і спеціальних професійних закладів.

  2. Визначте основні шляхи надання допомоги учням з особливостями психофізичного розвитку в адаптації серед здорових людей.

  3. Накресліть шляхи формування в учнівському колективі толерантного ставлення до учнів, що мають порушення психофізичного розвитку.

  4. Випишіть із Законів України „Про освіту”, „Про професійно-технічну освіту”, „Про вищу освіту”, Національної доктрини розвитку освіти статті, що стосуються забезпечення інвалідам права на загальну і професійну освіту - проаналізуйте їх.

  5. Охарактеризуйте психофізіологічні особливості у розвитку учня при порушеннях зору.

Теми рефератів:

  1. Педагогічний супровід осіб з порушення зору.

  2. Особливості професійної реабілітації осіб з порушенням зору.

  3. Виховання підлітка з обмеженими можливостями у ПТНЗ.

Література :

  1. Варенова Т. В. Теория и практика коррекционнойпедагогики: учеб. пособие для дефектологических спец. высш. учеб. заведений/ Т. В. Варенова. - 2-е изд., доп.. - Минск: Асар, 2007. - 320 с.

  2. Гладишев М.В. Методи і форми роботи зі студентами з вадами зору // Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. –К.,-сер. 19. –Вип.12,- 2008.-С. 22-26.

  3. Новоторцева Н. В. Коррекционнаяпедагогика и специальнаяпсихология: словарь: учеб. пособие/ Н. В. Новоторцева. - 4-е изд.,-СПБ.,-2006.

  4. Путівник для батьків дітей з особливими потребами. Кн.4: Дитина з порушеннямзору.–К.,2010.- 31с.

  5. Таланчук П.М. Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі. –К,2004.-126 с.

ТЕМА 6: Особливості розвитку, навчання та виховання особистості з відхиленнями емоційно-вольової сфери та соціальної поведінки.

Для самостійного опрацювання:

  1. Визначте роль біологічного та соціального факторів у розвитку особистості.

  2. Причини формування девіантної поведінки та її видив.

  3. Скласти програму корекції девіантної поведінки підлітків в умовах ПТНЗ.

  4. Заповнити схему «Етапи корекції поведінки».

  5. Скласти блок-схему причин виникнення девіантної поведінки.

  6. Охарактеризуйте прояви підліткової агресії.

  7. Законспектуйте ідеї В.П. Кащенко з книги Кащенко В.П. Педагогическаякоррекция. – 2-е изд., М., 1994.

  8. Які напрямки і компоненти виховної роботи з профілактики девіантної поведінки учнів ПТНЗ.

  9. Причини адиктивної поведінки у підлітковому віці.

  10. Які напрямки і компоненти виховної та профілактичної роботи з попередження адиктивної поведінки учнів ПТНЗ.

Теми рефератів:

  1. Адиктивна поведінка – етапи профілактики.

  2. Причини підліткової агресії та її вирази.

  3. Підготувати реферат з проблем пропаганди здорового способу життя, виховання культури поведінки у ПТНЗ.

  4. Педагогічна вимога як метод корекції девіантної поведінки учнів ПТНЗ.

  5. Використання методу „вибуху” з метою корекції девіантної поведінки учнів ПТНЗ.

  6. Вклад В.П. Кащенко у розвиток корекційної психопедагогіки.

Література:

  1. Гонеев А.Д. и ед. Основы коррекционной педагогики: Учеб пос. Для студ. Высш. ед.. Учеб. Заведений / А.Д. Гонеев, Н.И. Лифинцева, Н.В. Ялпаева; Под ед.. В.А. Сластенина. – М.: Изд. Центр «Академия», 2002. – 280 с.

  2. Варенова Т. В. Теория и практика коррекционной педагогики: учеб. пособие для дефектологических спец. высш. учеб. заведений/ Т. В. Варенова. - 2-е изд., доп.. - Минск: Асар, 2007. - 320 с.

  3. Кащенко В.П. Педагогическая коррекция. – 2-е изд., М., 1994.

  4. Клейберг Ю.А. Психология девиантного поведения: Учебное пособие для вузов.— М.: Сфера.— 2001

  5. Новоторцева Н. В. Коррекционная педагогика и специальная психология: словарь: учеб. пособие/ Н. В. Новоторцева. - 4-е изд., перераб. и доп.. - СПб.: КАРО, 2006. - 144 с.. - Библиогр.: с. 136-137.

  6. Подласый И. П. Курс лекций по коррекционной педагогике: учебник для пед. училищ и колледжей по группе спец. - М.: Владос, 2006. - 352 -

ТЕМА 7:. Особливості розвитку, навчання та виховання особистості при порушенні опорно-рухового апарату.

Для самостійного опрацювання:

  1. Письмово охарактеризуйте типи спеціалізованих навчальних закладів, в яких особи з порушеннями опорно-руховогоапаратуможуть отримати професійну освіту.

  2. Схарактеризуйте основні напрями корекційно-виховної роботи з учнями, що мають порушення опорно-рухового апарату.

  3. Опишіть засоби, за допомогою яких учням з порушеннями опорно-рухового апарату створюються спеціальні умови навчання.

  4. Викладіть свою думку з приводу переваг та недоліків інклюзивної та інтегративної освіти, і яка модель, на вашу думку, є більш прийнятною для професійної освіти України.

Теми рефератів:

  1. Реабілітаційні заходи, що сприяють у професійному навчанні і професійній адаптації.

  2. Виховання підлітка, що має порушення опорно-рухового апарату у ПТНЗ.

Література :

1. Коррекционнаяпедагогика и специальнаяпсихология: Словарь / Сост. Н.В. Новотворцева. – Ярославль, 1999.

2.Національна програма професійної реабілітації та зайнятості осіб з обмеженими фізичними можливостями на 2001 - 2005 роки..

3. Соціальна робота в Україні: Навч. посіб. / І.Д. Звєрєва, О.В. Безпалько, С.Я. Марченко ті ін. – К.: Центр навчальної літератури, 2004. – 256 с.

4.Таланчук П.М. Супровід навчання студентів з особливими потребами в інтегрованому освітньому середовищі. –К,2004.-126 с.

Тема8: Практична робота викладача професійно-технічного навчального закладу з батьками учнів з порушеннями психофізичного розвитку та поведінки.

Для самостійного опрацювання:

1.Опишіть та проаналізуйте основні принципи, яких необхідно дотримуватися при роботі з батьками учнів, що мають порушення психофізичного розвитку.

2.В чому полягає партнерство як стиль співпраці педагогів і батьків у справі виховання і навчання учнів з порушеннями психофізичного розвитку – проаналізуйте.

Теми рефератів:

  1. Родинне виховання як засіб соціалізації учня з проблемами у розвитку.

Література :

  1. Путівник для батьків дітей з особливими потребами –К.,2010.



Навчальне видання


Упорядник: (Шемигон Наталя Юріївна)

ОСНОВИ КОРЕКЦІЙНОЇ ПЕДАГОГІКИ
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ПО ОРГАНІЗАЦІЇ ТА

ПЛАНУВАННЮ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ПРИ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ ІНЖЕНЕРНО-ПЕДАГОГІЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Відповідальний випусковий: Шемигон Н.Ю.


Формат 60x84. 1/16. Умов.друк.арк. __. Тираж ___прим.

________________________________________________

©Українська інженерно-педагогічна академія

________________________________________________
61003, м. Харків, вул. Університетська, 16.



Схожі:

ЛЕКЦІЙ 1-2
Предмет і завдання курсу «Основи сценарної роботи соціального педагога», робота зі словником термінів
ЛЕКЦІЇ 1
Предмет і завдання курсу «Основи діяльності волонтерів», його місце у системі підготовки майбутніх соціальних педагогів до виконання...
Програма курсу Професійна педагогіка наука і навчальний предмет
Профпедагогіка як галузь педагогічної науки, її методологія. Предмет профпедагогіки та предмет навчального курсу. Основні категорії...
Програма курсу Професійна педагогіка наука і навчальний предмет
Профпедагогіка як галузь педагогічної науки, її методологія. Предмет профпедагогіки та предмет навчального курсу. Основні категорії...
Тема Предмет, зміст і структура курсу
Модуль І. Теоретичні основи управління персоналом. Тема Предмет, зміст і структура курсу
ПЛАН: Становлення культурології як самостійної галузі гуманітарного...
Горбатов А. Основные школы и концепции культурологии: Учеб пособие. Кемерово, 2000
1. Вступ до курсу історії держави і права України Предмет і завдання...
Адже саме право є одним із найважливіших знарядь забезпечення справедливості прав і інтересів людини, це частина культури народу,...
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ З КУРСУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ»
...
1 Предмет і завдання курсу "Історія економічних учень"
Предмет іст ек вчень – це процес виникнення розвитку боротьби і зміни системи ек. Поглядів на шляху розвитку сучасного сус-ва. Це...
Каркач П. М. Організація роботи прокуратури міста, району. Методичний посібник
Т е м а ПРЕДМЕТ СИСТЕМА ТА ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ КУРСУ „ОСНОВИ ПРОКУРОРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ”
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка