Уроку I. Перевірка домашнього завдання


НазваУроку I. Перевірка домашнього завдання
Дата29.04.2013
Розмір36.2 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Математика > Урок

Повторення і систематизація навчального матеріалу

УРОК 134.

Тема. Основні задачі на дроби

Мета. Повторити способи знаходження числа за його дробом і дробу від числа.

Тип уроку. Урок узагальнення та систематизації знань.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання.

Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відпові­ді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності, роблять ви­правлення.

II. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.

  1. Досвідчений робітник виготовив за 1 год 18 деталей, а менш досвідчений — цієї кількості. На скільки більше деталей виготовить за 7-годинний робочий день досвідчений робітник, ніж меншдосвідчений?

Розглянувши умову задачі, учні складають план її розв'язання.

Розв'язання

1)(д.) — виготовляє за 1 год менш-досвідчений робітник;

2) 18 - 12 = 6 (д.) — на стільки більше за 1 год виготовляє досвідчений робітник, ніж меншдосвідчений;

3) 6 · 7 = 42 (д.) — на стільки більше за робочий день виготовляє досві­дчений робітник, ніж меншдосвідчений.

Відповідь. На 42 деталі.

  1. Криголам три дні пробивався крізь крижане поле. За перший день він подолав всього шляху, за другий день — шляху, що залишився, і за третій день решту — 24 км. Знайдіть довжину шляху, пройденого криголамом за три дні.

Задачу бажано розв'язувати покроково з повним записом пояснення до кожного пункту.

Розв'язання

1) — частину всього шляху залишилося пройти криголаму другого та третього дня;

2) — частину всього шляху пройшов криголам другого дня;

3) — пройшов криголам третього дня;

4) (км) — довжина всього шляху.

Відповідь. 120 км.

  1. Сарай має розміри 5м 4м 2м. Скільки сіна (за масою) вміс­титься в цьому сараї, якщо його наповнити на висоти, і маса 1 м3 сіна становить 82 кг?

Запропонувати учням розв'язати задачу самостійно. Потім учитель ви­бірково перевіряє зошити й оцінює роботу учнів. Тим, хто не зміг розв'язати задачу самостійно, «сильніші» учні пояснюють індивідуально.

Розв'язання

1) 5 · 4 · 2 = · · = 3) — об'єм сараю;

2) · = 3) — об'єм сіна, яким наповнений сарай;

3) (кг) — маса сіна.

Відповідь. 3805кг.

  1. Для нормального освітлення денним світлом необхідно, щоб у кімнаті
    площа всіх вікон була не меншою ніж площі підлоги. Визначте, чи досить світла в кімнаті, довжина якої дорівнює 5м, а ширина — 4 м і кімната має одне вікно, розмір якого становить 1м 2м.

Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі.

Розв'язання

1) 2) — площа кімнати;

2) 2) — найменша з можливих площ вікон;

3) 1· 2 = · 2 = 3 (м2) — площа вікна;

4) 3 < 4.

Відповідь. Освітленість у кімнаті недостатня.

  1. Протягом трьох днів бригада робітників виконала усієї роботи з ре­монту шосе між двома селами. За перший день було відремонтовано
    2км дороги, за другий — у 1 разу більше, ніж за перший день, а за третій день — того, що було відремонтовано за перші два дні разом. Знайдіть довжину шосе між селами.

Учні разом з учителем складають план розв'язування задачі. Розв'язок у зошитах оформляють самостійно.

Розв'язання

1) (км) — відремонтувала бригада другого дня;

2) (км) — відремонтувала бригада першого та другого дня разом;

3) (км) — відремонтувала бригада третього дня;

4) (км) — відремонтувала бригада за три дні;

5) (км) — довжина шосе між селами.

Відповідь. 13 км.

  1. 0 4 год 20 хв ранку з Києва до Одеси вийшов товарний поїзд із серед­ньою швидкістю 31км за годину. Через деякий час назустріч йому з Одеси вийшов поштовий поїзд, швидкість якого в 1разу більша від швидкості товарного, і зустрівся з товарним поїздом через 6год після свого виходу. О котрій годині вийшов з Одеси поштовий поїзд, якщо відстань між Києвом і Одесою дорівнює 663 км?

Учні разом з учителем аналізують умову задачі, складають план її розв'язування. Кожен пункт розв'язує інший учень, коментуючи при цьому відповідні правила.

Розв'язання

1) (км/год) — швидкість поштового поїзда;

2) (км) — пройшов поштовий по­їзд;

3) (км) — пройшов товарний поїзд;

4) (год) — був у дорозі до зустрічі товарний поїзд;

5) (год) — був у дорозі до зустрічі това­рний поїзд;

6) (год) = 9 год 45 хв — час виходу поштового поїзда.

Відповідь. 9 год 45 хв.
III. Пояснення домашньої о завдання.

№№ 603, 604.



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 134

Схожі:

Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм зна­ходження НСД
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та чис­ла за його дробом
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
...
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної...
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка