Уроку I. Перевірка домашнього завдання


Скачати 27.33 Kb.
НазваУроку I. Перевірка домашнього завдання
Дата06.04.2013
Розмір27.33 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

Розв’язування рівнянь

УРОК 113.

Тема. Розв’язання задач за допомогою рівнянь

Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення.

Тип уроку. Урок формування умінь і навичок.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання.

Вказані вчителем учні зачитують відповіді до виконаних домашніх за­вдань, коментуючи їх, решта учнів перевіряє свої відповіді в зошитах.
II. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота.

1.

Микола на 2 роки старший від Володі, а Олена молодша від Миколи на 3 роки. Вік Миколи, Володі й Оленки разом становить 37 років. Скільки ро­ків Володі?

Нехай Володі х років, тоді Миколі - (х + 2) років, а Олені – х + 2 - 3 = х - 1 років. Разом дітям (x + x + 2 + x 1) років, що за умовою задачі стано­вить 37 років. Одержали рівняння: х + х + 2 + х – 1 = 37. Розв'яжемо його:

3х + 1 = 37;

3х = 36;

х = 12.

Відповідь. 12 років.

2.

Вік батька, дочки та сина разом становить 47 років. Батько старший від сина в 5 разів, а сестра молодша від брата на 2 роки. Скільки років синові?

Нехай синові х років, тоді батькові 5х років, а сестрі — (х - 2) років. Ра­зом їх вік становить х + 5х + х - 2, що за умовою задачі дорівнює 47. Одер­жимо рівняння: х + 5х + х - 2 = 47. Розв'яжемо його:

7х - 2 = 47;

7х = 49;

х = 7.

Відповідь. 7 років.

3.

Сума трьох чисел дорівнює 94. Відомо, що перше число на 18 менше від другого, а третє число на 4 більше від другого. Знайдіть ці числа.

Нехай друге число дорівнює х, тоді перше — х - 18, а третє — х + 4. Сума цих чисел становить х 18 + x + x + 4, що за умовою задачі дорівнює 94. Одержуємо рівняння: х + х - 18 + х + 4 = 94. Розв'яжемо його:

3х – 14 = 94;

3х = 108;

х = 36.

Отже, друге число дорівнює 36, перше — 36 – 18 = 18,

а третє — 36 + 4 = 40.

Відповідь. 18; 36; 40.
4.

Перша сторона трикутника удвічі більша від другої, а третя сторона на 5 см більша від другої. Обчисліть сторони трикутника, якщо його периметр дорівнює 85 см.

Нехай друга сторона трикутника дорівнює х см, тоді перша сторона до­рівнює 2х см, а третя - (х + 5) см. Периметр трикутника становить 2х + х + х + 5, що за умовою задачі дорівнює 85 см. Одержимо рівняння: 2х + х + х + 5 = 85. Розв'яжемо його:

4х + 5 = 85;

4х = 80;

х = 20.

Отже, друга сторона трикутника дорівнює 20 см,

перша сторона — 2 · 20 = 40 (см), а третя — 20 + 5 = 25 (см).

Відповідь. 40 см, 20 см, 25 см.

5.

На одній шальці терезів є 7 однакових пакетів чаю і п'ятдесятиграмова гиря. На іншій шальці — дві двохсотграмові гирі. Терези зрівноважено. Яка маса однієї пачки чаю?

Нехай маса однієї пачки чаю х г, тоді маса 7 пачок чаю — 7х г. Одер­жимо рівняння: 7х + 50 = 2 · 200. Розв'яжемо його:

7х + 50 = 400;

7х = 350;

х = 50.

Відповідь. Маса однієї пачки чаю дорівнює 50 г.

1300*.

Нехай швидкість автомобіля дорівнює х км/год, тоді автомобіль проїхав 2,5х км. Швидкість мотоцикліста становить км/год, тоді мотоцикліст проїхав 2,5 · 0,625х = 1,5625х (км).

Одержимо рівняння: 2,5х = 1,5625х + 75. Розв'яжемо його:

2,5х - 1,5625х = 75;

0,9375х = 75;

х = 80.

Отже, швидкість автомобіля дорівнює 80 км/год, а відстань між міста­ми — 80 · 2,5 = 200 (км).

Відповідь. Відстань між містами дорівнює 200 км.
III. Пояснення домашнього завдання.

№№ 1298, 1301.



О.Ензельт Уроки математики у 6 класі Урок 113

Схожі:

Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Розглянути поняття простого та складеного числа. Розвивати увагу, мислення
Уроку І. Аналіз виконання тематичного оцінювання >II. Перевірка домашнього...
В кінці уроку збираються учнівські зошити для перевірки їх ведення та виконання домашнього завдання
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати навички розв'язування задач з елементами письмово­го пояснення
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Учити учнів знаходити спільні дільники кількох чисел, засвоїти алгоритм зна­ходження НСД
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Мета. Закріпити методи розв'язування задач на знаходження дробу від числа та чис­ла за його дробом
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
...
Уроку I. Перевірка домашнього завдання
Учні-сусіди обмінюються зошитами. Учитель диктує правильні відпові­ді. Учні звіряють їх з відповідями у зошитах і, за необхідності,...
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Продовжити формувати вміння та навички учнів розв'язувати текстові задачі та приклади на всі дії. Підготувати учнів до контрольної...
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Ввести поняття імовірності випадкової події. Учити учнів шукати імовірність випадкової події
Уроку І. Перевірка домашнього завдання
Мета. Закріпити вміння та навички розв'язування задач на відсоткові розрахунки, складання та розв'язування пропорцій
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка