Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учителя Рівень 2 Обсяг і послідовність Рівень 2


Скачати 266.74 Kb.
Назва Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учителя Рівень 2 Обсяг і послідовність Рівень 2
Дата 13.06.2013
Розмір 266.74 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи




Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків
Матеріали для учителя

Рівень 2


Обсяг і послідовність – Рівень 2

Навички/Залучення

2.1

2.2

2.3

2.4

2.5

Ціль 1:1: Учні прочитають нові слова з використанням затримки в часі

Залучення: Гра з картками

мені, є, друг

мене, є, другом

мені, є, друг

мене, є, друг

мені, є, другом

Ціль 1:2: Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Покажи мені фотографію, будь ласка. Катя є щасливою. Роман є моїм другом.

Він сидить поруч мене. Книжка є на столі. Я побачуся з моїм другом.

Дай мені м’яч, будь-ласка. Де моя шапка? У Колі є новий друг.

Моя мама любить мене. Вона є в школі. Мій друг є щасливим.

Будь-ласка, покажи мені! Пані Грей є моєю вчителькою. Моніка є її другом.

Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці

Залучення: вказати на слова

Прочитати «Моу не є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 1 і 2.

Прочитати «Моу не є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 5 і 6.

Прочитати «Моу є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 1-3.

Прочитати «Моу є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 4-6.

Прочитати «Моу не є щосливим» і «Моу є щасливим». Учні показують на текст в рядках 8-10 «Моу є щасливим».

Ціль 3: Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Залучення: Пропущені слова

Пропущене слово:

Вниз

Пропущене слово:

Корона

Пропущене слово:

Жаба

Пропущене слово:

сьогодні

Пропущене слово:

співати

*На рівнях 1 і 2, пропущені слова виділені. На рівні 3 слова виділені в меншій мірі.

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання (Привіт, Моу)

Залучення: Запитання про Моу.


«Моу не є щасливим»
Рядок 1: Хто такий Моу?

Рядок 4: Чи є Моу щасливим чи сумним?

Рядок 5: Де Моу стрибав?

Рядок 8: Що Моу хотів?



«Моу є щасливим»
Рядок 2: Чи є Моу щасливим кожного дня?

Рядок 4: Хто є сумним?

Рядок 7: Що Моу сказав?

Рядок 10: Що Моу зробив?

«Моу є щасливим»
Рядок 4: Чи є Моу сумним сьогодні?

Рядок 6: Хто прийшов гратися?

Рядок 7: Хто співає?

Рядок 10: Хто є щасливим?

«Моу є щасливим»

Рядок 1: Хто є другом Моу?

Рядок 2: Хто така Моллі?

Рядок 6: Що Моллі прийшла робити?

Рядок 8: Хто співає?

«Моу не є щасливим»
Рядок 9: Що хотів Моу?

Рядок 10: Що Моу робив?

«Моу є щасливим»

Рядок 6: Хто прийшов гратися з Моу?

Рядок 10: Хто щасливий?


Ціль 5.1: Продемонструвати розуміння сегментації через розпізнавання складів в словах за допомогою плескання в долоні

Залучення: Розділення слів з Моу

(2-3 склади)

Імена учнів

Ім’я вчителя

Щасливий

(2-3 склади)

Імена учнів

Привіт

Стрибати

(2-3 склади)

Моллі

Щасливий

Стрибати

(2-3 склади)

Щасливий

Привіт

Сьогодні


(2-3 склади)

Моллі

Стрибати

Ім’я вчителя

Імена учнів

Ціль 5.2: Продемонструвати розуміння сегментації через вистукування звуків букв у словах

Залучення: Вистукування звуків для Моу

Не викладається на рівні 2













Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Залучення: Допомогти Моу вивчити звуки для літер

/а/, /м/

/а/,/м/


/с/, /а/,/м/


/c/, /а/, /м/

/с/, /а/, /м/

Ціль 7.1: Вказати на/сказати перші звуки в словах

Залучення: Гра на перші звуки в словах

Слова: агрус, мак, мама

Слова: мама, ас, сам

Слова: сир, мак, сам, ас

Слова: сир, мама, сам, ас

Слова: ас, мама, сам

Ціль 7.2: Визначити картинки, які починаються із звуків в 7.1

Залучення: Знаходження картинок з особливими звуками

Картинки: 1) риба, *арка, драбина і медсестра

2) пошта, алігатор, крокодил, і *сон

3) *сад, цвяхи, яблуко і мотоцикл

4) *мама, кран, фокусник, суп


Картинки:

1) фарба, *автобус, лапа, нора

2) виделка, фіалка, горіхи, *мавпа

3) м’яч, вулкан, *ананас, нога

4) *мило, кавун, малюнок, зебра


Картинки:

1) риба, *арка, драбина, медсестра

2) пошта, крокодил, астронавт, *сон

3) яструб, гроші, хворий, *мак

4) агрус, *сонце, мотоцикл, мавпа


Картинки:

1) ворота, *мавпа, сорочка, брат

2) джем, риба, *алігатор, миша

3) *сендвич, нігті, яблуко, мотоцикл

4) футбол, хата, арка, *суп


Картинки: 1) *алфавіт, мавпа, сорочка, брат

2) джем, риба, *астронавт, миша

3) сендвич, нігті, яблуко, *мотоцикл

4) *сонце, футбол, хата, арка


Ціль 8.1: Вказати на звуки літер в словах

Залучення: Розтягування слів для Моу

Не викладається на рівні 1













Ціль 8.2: Вказати на картинки, які відповідають сегментованим словам з 8.1.

Залучення: Знаходження картинок для Моу

Не викладається на рівні 1













Ціль 9: Учні вказують на картинки, які представляють нові слова

Залучення: Гра з картинками

Щасливий

Сумний

Щасливий

Сумний

Щасливий

Сердитий


Зляканий

Сердитий

Радісний

Зляканий



Залучення: Розвага з письмом

«Я щаслив(ий)(а) коли _______.»

«Я сумн(ий)(а) коли ______.»

«Я сердит(ий)(а) коли ______.»

«Я злякан(ий)(а) коли _______.»

«Я радісн(ий)(а) коли ______.»




У

Додаткові матеріали

Додаткові картинки чи слова для доступного вживання

Указка

Набір для вступу: «Привіт, Моу!»

Ціль 3: «корона»*

Заключна гра: «Я сердитий коли _____________.»

*можливо також потрібно запрограмувати засіб видавання слів (ЗВС)

рок
2.3


Матеріали

Моу

Картки з словами для уроку 2.3

Магнітна дошка/зірки

Стрічки з реченнями (1.2a & 1.2б)

Оповідання на підставці для Рівня 1 - “Моу є щасливим»

Ціль 2 – речення для вказування

Ціль 3 – стрічка з відповіддю. Велкро покриття.

Ціль 4 – стрічка з відповіддю

Ціль 6 – Таблиця нових звуків (2.3), Таблиця розпізнавання букв і звуків (2.3), Таблиця з грою «Буква С»

Ціль 7.1 – слова з посмішками

Ціль 7.2 – картки з словами

Ціль 9 – картки з словами або картинками, стрічки з відповідями

«Все про мене» книжки для кожного учня

Картинки тих речей, які роблять учнів щасливими

Олівці, крейонс, марки, клей, і т.д.

Підказки:

Ціль 1:

  • Використовуйте картки із зірками для заохочення.

  • Якщо ви працюєте з учнем, який відповідає ціленаправленим поглядом, вкажіть на правильну відповідь після того, як учень вкаже на неї поглядом, щоб дати знати про неї решту учням в класі.

Ціль 2:

  • Затримка в часі розміром в 5 секунд встановлена для всіх відповідей. Протягом вступних навчальних уроків, учні можуть потребувати більше аніж 5 секунд. В таких випадках, поставте 5 секунд за ціль. Будь-ласка, простежте час який потрібен для відповідей з тими учнями, для яких фізично неможливо відповісти за 5 секунд.

Ціль 3:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

  • Якщо учень не в змозі вербалізувати (відповідати словами), запрограмуйте пропущені слова у ЗВС. Надайте можливість учню активізувати ЗВС після показування картинки.

Ціль 4:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

Ціль 5.1:

  • Добре продумайте як учень, який є фізично відсталим, продемонструє цей навик. Якщо ви застосовуєте фізичні підказки, переконайтеся, що їх використання можна зменшити з часом. Для того, щоб зменшити використання підказки, виберіть рух, який учень може виконати незалежно (наприклад: Не застосовуйте плескання в долоні як фізичну підказку, якщо учень не може робити це без допомоги). Для визначення найкрашого руху для учня включіть музику, продемонструйте рух у напрямку музики і прослідкуйте, якою частиною тіла учень може рухати незалежно


Ціль 6 – частина 1:

  • Вербальні учні моють практикувати вимовляння «м» використовуючи наступний текст: Зараз я доторкнуся до /ммм/, а ви скажіть /ммм/. Це – звук /ммм/. Скажіть /ммм/ зі мною. Скажіть /ммм/ самі. Який це звук? Заохотьте невербальних учнів вимовити звук, використовуючи той же текст.

Ціль 7.1:

  • Під час «швидкого» читання, доторкніться до розмальованої посмішки щоб привернути увагу учня, скажіть готові? і тоді проведіть пальцем під словом, читаючи його.

Розвага з письмом:

  • Якщо учень не може вербалізувати ім’я свого друга, запрограмуйте ім’я у ЗВС». Запрограмуйте ЗВС, щоб учні могли прочитати речення в книжках.


Вступ

Добрий ранок, Моу! Моу чекав цілу ніч, щоб побачитись з вами. Моу завзято хитає головою і шепче щось вчителеві на вухо. Ага, я розумію. Моу хоче прочитати оповідання про його корону. Давайте привітаємося з Моу перед тим, як ми почнемо читати. Готові?...Привіт, Моу! Дуже добре, а тепер привітайтеся самі. Учні вітаються з Моу (використовуючи ЗВС при потребі): «Привіт, Моу!»
Ціль 1: Учні прочитають нові слова, навчаючись по інструкції з затримкою в часі.

Гра з картками”

мені є друг
Матеріали для гри з картками:

  1. Картки з словами уроку

  2. Магнітна дошка з магнітними зірками для заохочення

  3. Указка (необов’язково)


Частина 1 Гри з картками – Учні практикують вимовляння/показування слів під керівництвом учителя.
Розкладіть усі картки.

*Замітка: Кожен учень говорить одне слово для кожного кроку. Після того як всі прийняли участь, учитель переміщує слова, так щоб вони не залишалися в тому ж порядку.

Давайте зіграємо гру. Я вкажу на слово; тоді ви вкажете на це слово. Якщо ви вкажете на слово за мною, я поставлю зірочку на дошці. Якщо ви забудете показати, я отримаю зірочку. Дивіться!

Вкажіть на слово ___ говорячи: Це – слово ___. (Імя учня), тепер ти покажи на нього.

*(Вчителі: обов’язково вказуйте на слово, вимовляючи його. Не забирайте пальця поки учень не вкаже пальцем туди, де знаходиться ваш палець. Якщо ви знаєте, що учні не повторили за вами, скеруйте їхню руку на правильну відповідь. Для учнів, які відповідають цілеспрямованим поглядом, використовуйте указку чи постукайте по відповіді, щоб вони могли затримати погляд на правильній відповіді).
Коли учні вказують на ___:

Так, ___. У вербальних учнів також запитайте: Яке слово? щоб вони сказали слово. Дуже добре, ____!

Перемішайте картки і виставте їх в новому порядку.

(Імя другого учня), вкажи на___. Обов’язково вказуйте на ___, вимовляючи слово. Використовуйте ті ж підказки і виправлення.

Повторно перемішайте картки і продовжуйте з решту словами. (*Замітка: Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями кожного учня).
Частина 2 Гри з картками – Учень вказує чи говорить слово – Моу готовий допомогти після затримки в 5 секунд.

frame2

Моу шепче вчителеві на вухо. ДобреМоу. Ми можемо це зробити. Моу хоче, щоб ви знайшли слово. Він може вам допомогти, якщо ви не впевнені у правильній відповіді. (Імя учня), знайди слово ___.

Дайте учневі 5 секунд щоб знайти слово. Після того, як учень знайде слово, нехай Моу також вкаже на слово. Якщо учень може говорити, нехай він/вона скаже це слово. Якщо учень не вкаже на слово, нехай Моу вкаже на відповідь і повторить слово.

«___, вкажи на слово разом з Моу. Дякую, що ти допоміг Моу. Якщо учень не вкаже на слово, скеруйте його/її руку на правильну відповідь. Повторіть вправу з кожним учнем. Нагородіть зіркою після правильної відповіді (з підказкою чи без). Перемішайте картки, повторіть гру з решту словами (Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями інших).
Ви дуже добре грали в гру з картками! Моу вчиться читати і ви також!

Ціль 1.2: Учні вказують на слова для заповнення речень.

М
Заохочувальна вправа: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, прочитайте речення А знову, наголошуючи на словах для сприймання. Потім прочитайте речення Б, зупиняючись на пропусках.

_____ є слово, яке підходить сюди. Я можу знайти _____. Покажіть на правильне слово серед карток і скажіть ____. Вкажи на ____ разом зі мною. Так, ____.
Вправа на виправлення помилки: Не дозволяйте учням повторювати неправильні відповіді. Для учнів, які вказують або на шляху до вказання на неправильну відповідь, фізично скеруйте їхню руку на правильну відповідь, в той же час словесно повторюючи правильну відповідь. Для учнів, які використовують цілеспрямований погляд і вказують поглядом на неправильну відповідь, заберіть неправильну відповідь і скеруйте їхній зір на правильний вибір.

атеріали: картки для слів
(2.2) Речення з вставленими словами (1.2a), Речення з пропусками для вставки слів (1.2б).


Прочитайте кожне речення двічі, наголошуючи на слові, яке є на картці. Прочитайте речення ще раз, зупиняючись на пропуску. Притуліть рот Моу до свого вуха, вдаючи, що ви уважно слухаєте.

Моу хоче, щоб ви прочитали нові слова з реченнями. Моу, чому ти хочеш читати слова з реченнями? Притуліть рот Моу до вуха. А, розумію...бо так роблять «великі жаби»! «Великі жаби» читають слова реченнями. Тоді ми також хочемо так читати!
Виложіть два речення для першого слова (речення А і речення Б).

Продемонструйте читання речення А, вказуючи на слова в реченні. Помістіть словесний наголос на підкреслених словах.

Дай мені м’яч. Послухайте знову. Дай мені м’яч, будь-ласка.

Прочитайте речення Б, вказуючи на кожне слово. Дай мені мяч».

Вкажіть на пропуск. Яке слово сюди підходить? (Набір слів: правильна відповідь і 1 відволікання/неправильний вибір).

Покажіть Моу, яке слово сюди підходить (вказуючи на пропуск)

Якщо учень дає правильну відповідь, підбадьорте його: «Так, мені. Дай мені мяч, будь-ласка.

Повторіть текст з реченнями «Де є моя шапка?» і «У Колі є новий друг».

Ціль 2: Учні вказують на слова з оповідання «Моу є щасливим».

Гра «Вкажи на слова»

Матеріали: Оповідання на підставці
frame4
Сьогодні ми будемо читати нове оповідання. Воно називається «Моу є щасливим»

Прочитайте « Моу є щасливим» з ентузіазмом, вказуючи на кожне слово

Моу є щасливим
У Моу є друг, її звати Моллі . 1

Моллі – щаслива жаба. 2
Моу - щаслива жаба. 3
Моу не є сумним сьогодні. 4
Сьогодні Моу щасливий, тому що... 5

Моллі прийшла гратися. 6
Моу співає…7
Моллі співає….8
“Я люблю тебе, і ти любиш мене. 9
Ми такі щасливі, як тільки жаби можуть бути.” 10
Моу потрібна допомога щоб прочитати оповідання. Ви можете йому допомогти. Я хочу, щоб ви вказували на кожне слово в рядку, яке я читаю. Ось так...

  • Прочитайте рядки 1 і 3 з оповідання «Моу є щасливим», вказуючи на кожне слово

  • Виберіть учня, який вказуватиме першим

(Ім’я учня), твоя черга! Вказуй на слова коли я читаю рядок. Я покажу тобі де починати, і ти слідкуй за читанням, вказуючи на кожне слово, яке я читаю.

Покажіть учневі де починати, доторкаючись до першого слова. Повторіть це з кожним учнем, використовуючи той же рядок з оповідання. Давайте взнаємо, що Моу хоче робити після цього!
Ціль 3: Маючи два вибори, учні вказують на слово для заповнення повторюваного рядка оповідання.

Гра “Пропущене слово”

Пропущене слово: жаба

Матеріали: Ціль 3 - Стрічка з відповіддю (2.3). Велкро покриття для слова.

Заохочувальні вправи: Демонстрування правильних відповідей вбудовано в текст. Учень має 5 секунд для відповіді. Якщо учень не починає відповідати через 5 секунд, дайте йому візуальну підказку. Візуальною підказкою може бути стукання пальцем чи спрямування світла ліхтарика на правильну відповідь. Якщо учень не відповідає після наступних 5 секунд, учитель використовує фізичну підказку. Фізична підказка складається з фізичного скерування руки учня на правильну відповідь.

Моу шепче вчителю. Давайте грати в гру «Пропущене слово»! Я прочитаю рядок і вкажу на пропущене слово (покрите Велкро). Готові?

  • Прочитайте рядки 2 і 3 (з «Моу не є щасливим»), наголошуючи на слові жаба

  • Прочитайте рядок 3, зупиняючись, щоб забрати Велкро, вкажіть на слово «жаба», скажіть жаба

Ваша черга, хлопці і дівчата! Я буду читати ці рядки і цього разу я хочу, щоб ти (ім’я учня) вказав і/чи сказав пропущене слово. Готов(ий)(а)?

  • Прочитайте рядки 2 і 3, зупиняючись, щоб учень міг сказати повторюване слово жаба

  • Повторіть з кожним учнем.

Тепер Моу хоче, щоб ви вказали на картинку і пропущене слово. Спочатку Моу покаже вам, як це робити, а тоді – ваша черга. Я знову прочитаю рядки, а він вкаже на картинку, яка відповідає пропущеному слову. У нього – два варіанти. Вкажіть на картинки і назвіть два варіанти.

  • Прочитайте рядки 2 і 3 знову, зупиняючись на рядку 3, щоб Моу міг показати на картинку/слово, яке представляє слово «жаба».

  • Заохотьте учнів, які розмовляють, сказати пропущене слово.

  • Повторіть цю послідовність дій з кожним учнем.


Ціль 4: Учні відповідають на запитання, говорячи чи вказуючи на правильну картинку/символ.

Відповіді для Моу»

Матеріали: «Моу не є щасливим» оповідання на підставці, стрічки з відповідями для цілі 4 (2.3)
frame6
frame7

Дивіться на маленькі числа в оповіданні у відповідних місцях для задавання запитань. Вчитель читає «Моу є щасливим» ще раз, зупиняючись для задавання запитань, в місцях, позначених моленькими цифрами. Для кожного запитання є заготовлена стрічка з відповідями. Учні будуть відповідати на запитання по черзі.
Почніть з того, що Моу знову шепче щось на вухо вчителеві. Моу хоче знову почути оповідання, але цього разу, я буду задавати вам запитання про Моу. Ви даватимете відповіді на запитання, вказуючи на картинку. Відповіді знаходяться тут. Вчитель доторкається до смужки з відповіддю. Готові?
Прочитайте оповідання, задаючи запитання в кінці визначених рядків. Після задавання запитання, вкажіть на стрічку з відповідями, назвіть варіанти, і потім знову задайте запитання. Заохотьте учнів, які можуть говорити, вказати на правильні відповіді, і скажіть правильну відповідь самі.
Рядок 4: Чи є Моу сьогодні сумним?

Рядок 6: Хто прийшов гратися?

Рядок 7: Хто співає?

Рядок 10: Хто є щасливим?

Ціль 5:1: Учні демонструють розуміння сегментації через розпізнавання складів у словах за допомогою плескання в долоні.


Розділення слів з Моу”

Слова: Моллі щасливий стрибати


Заохочувальні вправи: Навчання навику вбудовано в текст. Якщо учень може плескати але не робить цього, або плеще у невідповідний час, фізично допоможіть йому/їй робити це правильно. Якщо учень не в змозі плескати, прочитайте підказки для індивідуалізації.




Моу шепче на вухо вчителеві, вчитель слухає. Моу є дуже соромязливим. Він вимовляє слова дуже смішно. Він говорить дуже повільно. Деколи важко зрозуміти, що він має на увазі. Моу хоче, щоб ви йому допомогли. Він хоче сказати «Моллі». Добре, Моу, скажи як її звати «Моллі». Слухайте Моу із стурботливим виразом на лиці коли він каже «щасливий» по складах.

Mоу: Мол...лі

Моу сказав «Мол-лі» дуже повільно. Він сказав «Мол-лі». Я думаю, що він намагається сказати нам склади, які він чує в слові «Мол-лі». Моу, скажи «Мол-лі» знову, а ми будемо вистукувати склади.

Продемонструйте вистукування складів в слові «Моллі» в той час коли Моу його вимовляє. Переконайтеся, що Моу вимовляє слова повільно, виділяючи склади.

Моу: Мол-лі

*Давайте скажемо «Мол-лі» знову повільно і вистукаємо склади для Моу. Я буду вистукувати, а ви мені допомагайте. «Мол-лі». Допоможіть мені ще раз, хлопці і дівчата. Повторіть. Моу шепче на вухо вчителеві.

Mоу хоче знову попробувати з іншими словами. Моу, вибери наступне слово!

Mоу: (щас-ли-вий)

*Повторіть текст з словом «щасливий» і «стрибати».




Ціль 5.2 не викладається на рівні 2.
Ціль 6: Учні визначатимуть відповідні буквам звуки.

Домогти Моу вивчити звуки для літер»

Матеріали: Таблиця нових звуків (2.3), Таблиця розпізнавання звуків для букв (2.3), Таблиця з грою «Пані С»

Частина 1: Ознайомлення із звуками і вправи на їх розпізнавання

Ми будемо грати в гру з буквами і звуками. Сьогодні ми вивчаємо новий звук. Починаємо!.

Вкажіть на /с/ на «Таблиці нових звуків».

Ця буква каже /ссс/. Буква с каже /ссс/. Доторкніться до /ссс/ разом зі мною. *(Вчителі: обов’язково тримайте палець під звуком /с/, коли ви вимовляєте звук. Не відводьте пальця поки учень не вкаже на звук. Якщо ви помічаєте, що учні не повторюють за вами, спровадьте їхню руку, щоб показати правильну відповідь. Для учнів, які відповідають цілеспрямованим поглядом, ви можете використати указку чи постукати по відповіді, щоб вони сконцентрували увагу на правильній відповіді).

Т
Виправлення: Вкажіть пальцем на /с/ і скажіть: Це звук /ссс/. Доторкніться до /ссс/.


воя черга. Доторкнись до
/ссс/.
Тепер ми переходимо до наступної сторінки в нашій грі з буквами і звуками. Готові?

Перейдіть до «Таблиці розпізнавання букв і звуків» на якій є /а/ і /м/.

Доторкніться до /ааа/. Дуже добре! Буква а каже /ааа/.

До учнів, які можуть говорити (також заохотьте невербальних учнів вимовити звуки букв): Цього разу я доторкнуся /а/, а ви вимовите звук /ааа/. Готові?

Вказівки для вчителя: Повторіть текст для /м/ використовуючи таблицю для розпізнаванння звуків.


Виправлення: Доторкніться /с/ і скажіть, Це – звук /ссс/. Скажіть /ссс/ разом зі мною. /ссс/. Скажіть самі. Який це звук?


Частина 2: Визначення нового звука коли він є на початку слова.

Покажіть таблицю гри «Буква С» і скажіть: «Наш новий звук - /ссс/. Давайте попрактикуємо. Доторкніться до /ссс/. Дуже добре! А зараз ми будемо грати в гру. Спочатку ми послухаємо віршик і побачимо, чи зможемо ми почути слова, які починаються на звук /ссс/. Прочитайте вірш. Вкажіть на /с/ на таблиці гри «Буква С» кожного разу, коли ви читаєте слова, які починаються на /ссс/.

Тепер я ще раз прочитаю вірш і буду вказувати на /ссс/ коли я почую слова, які починаються на /ссс/. Цього разу ви будете мені допомагати. Доторкніться до /ссс/ коли почуєте слово, яке починається на/ссс/.

Прочитайте вірш знову і заохотьте учнів слухати і вказувати на /ссс/ на таблиці «Букви С» коли вони чують слова, які починаються з /с/. Коли учень доторкається /с/ у відповідний час, похваліть його. Наприклад: Добре. Перший звук в слові «сонце» є звук /ссс/. Скажіть слова, наголошуючи на першому звукові, наприклад, сссонце.

Сіло сонце на сосну, Сонно мовило: “Засну!” Сосни сонечко гойдали. Сосни сонечко благали: - Сонце, сонечко, не треба, Стане темно нам без тебе. (Г.Чубач)

Ціль 7.1: Вкажіть на чи скажіть перші звуки в словах

Залучення: Гра на перші звуки

сир мак сам ас

Матеріали: Таблиця з посмішками для початкових звуків
Частина перша: «Гра на перші звуки»

Слова для «Гри на перші звуки»

сир мaк сам ас

Моу хоче, щоб ми добре вивчили перші звуки в словах. У Моу є захоплююча гра з кольоровими посмішками, щоб допомогти вам вивчити перші звуки у словах. Добре, Моу! Ми готові грати в гру «Перші звуки».

Доторкніться до зеленої посмішки на таблиці чи на стрічці з відповіддю.

**Приготуйтеся прочитати слово, яке стоїть після зеленої посмішки. Я доторкнуся до першої букви і скажу перший звук /ссс/. Тоді...я доторкнуся наступної букви і скажу /иии/. Тоді...я доторкнуся останньої букви і скажу /рррр/.

Вимовіть звуки в цьому слові зі мною /сссиииррр/. (Не робіть паузи між звуками).

Я можу сказати це слово швидко: Готові (палець на посмішці) /сир/. Скажіть це слово швидко зі мною /сир/.

Так, /сир/. Ми сказали /сир/ швидко.

Доторкніться до першого звука у слові з зеленою посмішкою.

Перший звук в слові /сир/ є /ссс/.

Доторкніться до першого звука в слові /сссиииррр/. (Учні доторкаються чи показують на /с/).

Поставте особливий наголос на першому звукові коли говорите слово.

Скажіть перший звук в /сссиииррр/.

Так, /ссс/ є перший звук в слові мама.

**Повторіть текст для: мaк сам ас

Вказівки для вчителя: Змініть текст, щоб він підходив під колір слова, з яким використовується звук для ознайомлення.

7.2 Визначити картинки, які починаються із звуків в 7.1

Залучення: Знаходження картинок, які починаються з особливими звуками.

Картинки: арка, сон, мак, сонце

Моу шепче на вухо вчителеві.

Моу готовий грати в гру «Знаходження картинок, які починаються з особливих звуків». Особливі звуки сьогодні є /ссс/, /ммм/ і /aaa/.

**Вкажіть на кожну картинку коли ви називаєте їх. Розтягуйте слова з картинок, наголошуючи на першому звукові в кожному слові.

Вимовляйте слова з картинок разом зі мною. Перший звук в слові «риба» є /ррр/. Перший звук в слові «арка» є /ааа/. Перший звук у слові «драбина» є /ддд/. Перший звук в слові «медсестра» є «ммм».

Вкажіть на картинку, яка має /ааа/ за перший звук. Покажіть мені картинку, яка починається з /ааа/.

Учень вказує на арку. Так, «арка» починається на звук /aaa/.


Заохочувальні вправи:

Дайте учням 5 секунд на відповідь після того, як вчитель скаже Покажи картинку, яка починається з ___. Якщо учень не відповідає через 5 секунд, почніть з підказки першого рівня.

Підказка – рівень 1

Вкажіть на правильну відповідь і скажіть: Перший звук в ___є /___/. Доторкніться до картинки. Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд чи іншого наперед зазначеного часу, перейдіть до підказки другого рівня.

Підказка – рівень 2

Фізично спрямувати руку учня на правильну відповідь і сказати: ___ починається з /___/.





Повторіть текст для кожної сторінки карток з словами. Почніть з **

Слова для картинок для 7.2 (* правильна відповідь)
риба, *арка, драбина, медсестра

пошта, крокодил, астронавт, *сон

яструб, гроші, хворий, *мак

агрус, *сонце, мотоцикл, мавпа
Ціль 8 не викладається на рівні 2
Ціль 9: Визначення нових слів

Нові слова: щасливий, сердитий

Матеріали: картки з словами, ціль 9, стрічки з відповідями (2.3)
Текст для вчителя: Сьогодні ми будемо читати оповідання про Моу і дізнаємося, чому він був щасливим. Деколи Моу є щасливим, а деколи сумним, а деколи він є дуже сердитим. Деколи я теж сердит(ий)(а). Коли люди ображають моїх дітей, я стаю сердит(ий)(а). Я щаслива коли я приходжу в школу і бачу вас. Я також щаслив(ий)(а) коли їм морозиво. А тепер ми подивимося на людей і побачимо чи вони щасливі чи сумні.

*Використайте картинку для слова «сердитий». Вкажіть на картинку для слова «сердитий».

Це – сердитий. Вкажіть на «сердитий». Вкажіть на картинку, яка передає значення «сердитий» для демонстрування. Якщо учень не вкаже на слово, фізично скеруйте руку учня, кажучи Це – сердитий.

Дайте кожному учневі можливість відповісти, змінюючи картинку для кожного учня.
(Імя учня), вкажи на «сердитий». Якщо учень не вкаже на слово, вкажіть на картку і повторіть запитання. Якщо учень не відповість за другим разом, фізично скеруйте руку учня, кажучи Це – сердитий.

Працюйте з кожним учнем по черзі, змінюючи кожного разу картинку.
Помістіть стрічку з відповіддю перед кожним учнем (щасливий і 3 відволікання).

Добре, а зараз я намагатимусь вас обхитрити. Покажіть на картинку, яка передає слово «сердитий».

Працюйте з кожним учнем по черзі, використовуючи смужки з відповідями. При потребі застосовуйте заохочувальні вправи.
Повторіть текст починаючи з *, з словом «щасливий».
А тепер давайте використаємо ці слова, щоб написати ще одну сторінку у книжках.
Заключне залучення: Розвага з письмом

Матеріали: книжки «Все про мене», указка, слова/картинки речей, які роблять учнів щасливими, олівці, крейонс, наклейки, клей, і т. д.
Вказівки для вчителя: Роздайте книжки «Все про мене», повторіть вказування на заголовок, нехай кожен учень вкаже на фотографію на обкладинці; тоді нехай вони вкажуть на свої імена, які вони написали на першому рівні. Якщо час дозволяє, нехай учні перечитають сторінки з реченнями з Рівня 2 у книжках. Покажіть учням декілька картинок з речами, які можуть зробити їх сердитими і нехай вони виберуть одну картинку коли вчитель каже: «Вкажіть на картинку з тим, що робить вас сердитими». Учні доповнюють речення «Я сердит(а)(ий) коли _____________________________________________________.». Помістіть картинку вибрану учнем на верхній частині сторінки. Нехай учні напишуть слово, а потім прочитають речення вголос.

Схожі:

Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учня Рівень 2 Рівень 2

Обсяг і послідовність – Рівень 7
Книжка була цікавою. Я маю для тебе сюрприз. Де ти живеш? Мені подобається цей собака
Обсяг і послідовність – Рівень 2
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 1
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 6
Де буде вечірка? Я дам Моу подарунок. Я одягну маскарадний тюрбан. Моллі – жаба-дівчина
Обсяг і послідовність – Рівень 3
Я справді хочу собаку. Він іде в магазин тварин. Моу є радісний. Хлопець хоче змію!
Обсяг і послідовність – Рівень 4
Це – мої черевики. Ми ідемо додому. Моллі приходить гратися. Моллі і Моу хочуть дати собаці ім’я
Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Обсяг і послідовність – Рівень 5
Вони люблять їсти попкорн. Будь-ласка, дайте мені книжку. Вони є в зоопарку. Джек – мій друг
Величко Л. П. Органічна хімія, 10-11 кл. (підручник для класів хімічного...
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка