Обсяг і послідовність – Рівень 5


Скачати 0.91 Mb.
Назва Обсяг і послідовність – Рівень 5
Сторінка 1/8
Дата 08.07.2013
Розмір 0.91 Mb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Література > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8
Обсяг і послідовність – Рівень 5

Навички/Залучення

5.1

5.2

5.3

5.4

5.5

Ціль 1:1: Учні прочитають нові слова з використанням затримки в часі

Залучення: Гра з картками

Любити, є, друг, він

Любити, давати, є, друг

Любити, давати, є, він

Любити, давати, друг, він

Любити, давати, є, він

Ціль 1:2: Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Я люблю ходити до школи. Ми є в спортзалі. Кейсі – мій друг. Він любить огірки.

Вони люблять їсти попкорн. Будь-ласка, дайте мені книжку. Вони є в зоопарку. Джек – мій друг.

Мені подобається це щеня. Дон дасть собаці їсти. Діти є веселими. Куди він іде?

Майк і Мелисса люблять їсти піццу. Будь-ласка, дай Трейсі олівець. Ти – мій друг. Він пішов до зубного.

Я люблю червоні квіти. Маркіз дасть тобі печиво. Ми є у відпустці. Ти знаєш де він є?

Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці

Залучення: вказати на слова

Прочитати «Новий друг Моу».
Учні вказують на текст у рядках 1-2.

Прочитати «Новий друг Моу».

Учні вказують на текст у рядках 4-5.

Прочитати «Моу і Моллі люблять їсти».

Учні вказують на текст в рядках 2-3.

Прочитати «Моу і Моллі люблять їсти».

Учні вказують на текст у рядках 7-8.

Прочитати «Новий друг Моу».
Учні вказують на текст в рядках 10-11.

Ціль 3: Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Залучення: Пропущені слова













Пропущене слово:

ванна

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання (Привіт, Моу)

Залучення: Запитання про Моу.


«Новий друг Моу»

(після перегляду картинок): Про що це оповідання?
Рядок 2: Як звати нового друга Моу?

Рядок 3: Де Гіпо і Моу люблять гратися?

Рядок 11: Хто грається у ванні?



«Новий друг Моу»

Рядок 2: Якою твариною є Хоппо?»

Рядок 4: Що Моу і Гіппо роблять у ванній?

Рядок 5: Хто знаходиться у ванні?

(Після прочитання всього оповідання):

Про що це оповідання?

«Моу і Моллі люблять їсти»

(після перегляду картинок): Про що це оповідання?

Рядок 4: Що Моу і Моллі люблять робити разом?

Рядок 5: Що Моу і Моллі робитиму в першу чергу сьогодні?

Рядок 6: Що вони робитимуть після цього?



«Моу і Моллі люблять їсти»

Рядок 7: Хто любить їсти піццу?

Рядок 8: Хто хоче їсти хот-доги?

Рядок 13: Що Моу і Моллі будуть їсти сьогодні?

(після прочитання всього оповідання):

Про що це оповідання?

«Новий друг Моу»

Рядок 2: Як звати нового друга Моу?

Рядок 11: Хто грається у ванні?
«Моу і Моллі люблять їсти»

Рядок 5: «Що Моу і Моллі робитимуть в першу чергу сьогодні?»

Рядок 6: Що вони робитимуть після цього?


Ціль 5.1: Продемонструвати розуміння сегментації через розпізнавання складів в словах за допомогою плескання в долоні

Залучення: Розділення слів з Моу







ванна

гіпопотамус

піцца







Ціль 5.2: Продемонструвати розуміння сегментації через вистукування звуків букв у словах

Залучення: Вистукування звуків для Моу

рік, сік, мак, кіт

фара, рак, Сем, тир




Том, хор, кіт, сік

фара, фарба, рак, тир

Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Залучення: Допомогти Моу вивчити звуки для літер

Новий звук: /л/ /а/, /т/,/с/, /м/, /р/, /о/, /ф/

/а/, /т/,/с/, /м/, /р/, /о/, /ф/, /л/

Новий звук: /г/ /а/, /т/,/с/, /м/, /р/, /о/, /ф/, /л/


/а/, /т/,/с/, /м/, /р/, /о/, /ф/, /л/, /г/


/а/, /т/, /с/, /м/, /р/, /о/, /ф/, /л/, /г/

Повторити звук: /м/


Ціль 7.1: Вказати на/сказати перші звуки в словах

Залучення: Гра на перші звуки в словах

Слова:

лист, сік, мама, актор

Слова:

Сем, фара, Том, лом

Слова:

Лист, рак, оса, гак

Слова:

Гра, рак, фара, танк

Слова:

актор, мак, гак, оса

Ціль 7.2: Визначити картинки, які починаються із звуків в 7.1

Залучення: Знаходження картинок з особливими звуками

Картинки:

1 - двері, *лампа, сіль, хата

2 - *сон, кіт, вулкан, ріг

3 – корона, фарба, жолудь, *миша

4 – кіт, хата, *арка, місяць

Картинки:

1 – фара, ріка, нора, *суп

2 – зебра, *фарба, рак, дім

3 - *тато, хата, футбол, факт

4 – пляма, ваза, *листок, булка

Картинки:

1 - *ложка, фара, кора, рама

2 – актор, білка, *ранок, папір

3 – вікно, *октопус, листок, вода

4 – нора, фіалка, риба, *гараж


Картинки:

1 – кіт, омлет, *гора, місяць

2 – нога, фартух, банка, *рука

3 – ваза, *фарба, маска, сонце

4 - *торба, гора, молоко, торт

Картинки:

1 - *автобус, риба, вода, бак

2 – сік, *молоко, арка, октопус

3 – танк, оса, *гроші, рука

4 – сандалі, рис, листок, *оливки


Ціль 8.1: Вказати на звуки літер в словах

Залучення: Розтягування слів для Моу

мак, рак, ложка, сік

парк, міст, гак, перець

сон, фарба, мак, торт

лом, молоко, банка, кіт

дім, кіт, карта, сонце

Ціль 8.2: Вказати на картинки, які відповідають сегментованим словам з 8.1.

Залучення: Знаходження картинок для Моу

мак, рак, ложка, сік

парк, міст, гак, перець

сон, фарба, мак, торт

лом, молоко, банка, кіт

дім, кіт, карта, сонце

Ціль 9: Учні вказують на картинки, які представляють нові слова

Залучення: Гра з картинками

Повторити: гратися

басейн

зоопарк

басейн

парк

зоопарк

парк

кегельбан



гра в кеглі

басейн

Залучення: Розвага з письмом

Я можу плавати в _____.

Я можу бачити тварин в _____.

Я можу гратися в __ з моїм другом.

Я можу грати в кеглі в ____.

Я хочу піти в _____.

Урок 5.1

Матеріали

Моу

Магніти з словами для уроку 5.1

Магнітна дошка/зірки

Оповідання на підставці “Новий друг Моу»

Книжки з відповідями для учнів, рівень 5

Пісня про Пані Л на диску

«Все про мене» книжки для кожного учня

Картинки басейну

Олівці, крейонс, марки, клей, і т.д.
Підказки для цілей уроку:

Ціль 1:

  • Використовуйте магніти із зірками для заохочення.

  • Якщо ви працюєте з учнем, який відповідає ціленаправленим поглядом, вкажіть на правильну відповідь після того, як учень вкаже на неї поглядом, щоб дати знати про неї решту учням в класі.

Ціль 2:

  • Затримка в часі розміром в 5 секунд встановлена для всіх відповідей. Протягом вступних навчальних уроків, учні можуть потребувати більше аніж 5 секунд. В таких випадках, поставте 5 секунд за ціль. Будь-ласка, простежте час який потрібен для відповідей з тими учнями, для яких фізично неможливо відповісти за 5 секунд.

Ціль 3:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

  • Якщо учень не в змозі вербалізувати (відповідати словами), запрограмуйте пропущені слова у ЗВС. Надайте можливість учню активізувати ЗВС після показування картинки.

Ціль 4:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

Ціль 5.1:

  • Добре продумайте як учень, який є фізично відсталим, продемонструє цей навик. Якщо ви застосовуєте фізичні підказки, переконайтеся, що їх використання можна зменшити з часом. Для того, щоб зменшити використання підказки, виберіть рух, який учень може виконати незалежно (наприклад: Не застосовуйте плескання в долоні як фізичну підказку, якщо учень не може робити це без допомоги). Для визначення найкрашого руху для учня включіть музику, продемонструйте рух у напрямку музики і прослідкуйте, якою частиною тіла учень може рухати незалежно

Ціль 6 – частина 1:

  • Вербальні учні моють практикувати вимовляння «_» використовуючи наступний текст: Зараз я доторкнуся до /___/, а ви скажіть /___/. Це – звук /___/. Скажіть /___/ зі мною. Скажіть /___/ самі. Який це звук? Заохотьте невербальних учнів вимовити звук, використовуючи той же текст.

Ціль 7.1:

  • Під час «швидкого» читання, доторкніться до розмальованої посмішки щоб привернути увагу учня, скажіть готові? і тоді проведіть пальцем під словом, читаючи його.

Розвага з письмом:

  • Якщо учень не може вербалізувати ім’я свого друга, запрограмуйте ім’я у ЗВС». Запрограмуйте ЗВС, щоб учні могли прочитати речення в книжках.


Вступ

Мені здається, що Моу ще спить. Ось він лежить собі на столі і спокійно спить. Хто хоче його розбудити? Добре, ___, розбуди Моу. Скажи: «Моу, вставай!» Моу позіхає і потягується. Добрий ранок, Моу! Як тобі спалося? Добре! Ми дуже раді, що тобі добре спалося і ми дуже раді, що ти будеш допомагати нам з читанням. Моу шепче щось на вухо вчителеві. Моу питає чи ми пам’ятаємо як звати його собаку. Гм... Хто пам’ятає як звати його собаку? Учні відповідають/вчитель підказує, якщо потрібно (ім’я собаки: Боу-Джоу). Моу знову шепче щось на вухо вчителеві. У Моу появився новий друг! Моу, ти такий непередбачений! Ми дізнаємося про його нового друга коли будемо читати сьогоднішнє оповідання.
Ціль 1: Учні прочитають нові слова, навчаючись по інструкції з затримкою в часі.

Гра з картками”

любити є друг він
Матеріали для гри з картками:

  1. Магніти з словами уроку

  2. Магнітна дошка з магнітними зірками для заохочення

  3. Указка (необов’язково)


Частина 1 Гри з картками – Учні практикують вимовляння/показування слів під керівництвом учителя.
Розкладіть усі магніти.

*Замітка: Кожен учень говорить одне слово для кожного кроку. Після того як всі прийняли участь, учитель переміщує слова, так щоб вони не залишалися в тому ж порядку.

Давайте зіграємо в гру. Я вкажу на слово; тоді ви вкажете на це слово. Якщо ви вкажете на слово за мною, я поставлю зірочку на дошці. Якщо ви забудете показати, я отримаю зірочку. Дивіться!

Вкажіть на слово ___ говорячи: Це – слово ___. (Імя учня), тепер ти покажи на нього.

*(Вчителі: обов’язково вказуйте на слово, вимовляючи його. Не забирайте пальця поки учень не вкаже пальцем туди, де знаходиться ваш палець. Якщо ви знаєте, що учні не повторили за вами, скеруйте їхню руку на правильну відповідь. Для учнів, які відповідають цілеспрямованим поглядом, використовуйте указку чи постукайте по відповіді, щоб вони могли затримати погляд на правильній відповіді).
Коли учні вказують на ___:

Так, ___. У вербальних учнів також запитайте: Яке слово? щоб вони сказали слово. Дуже добре, ____!

Перемішайте магніти і виставте їх в новому порядку.

(Імя другого учня), вкажи на___. Обов’язково вказуйте на ___, вимовляючи слово. Використовуйте ті ж підказки і виправлення.

Повторно перемішайте магніти і продовжуйте з решту словами. (*Замітка: Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями кожного учня).
Частина 2 Гри з картками – Учень вказує чи говорить слово – Моу готовий допомогти після затримки в 5 секунд.

frame1

Моу шепче вчителеві на вухо. ДобреМоу. Ми можемо це зробити. Моу хоче, щоб ви знайшли слово. Він може вам допомогти, якщо ви не впевнені у правильній відповіді. (Імя учня), знайди слово ___.

Дайте учневі 5 секунд щоб знайти слово. Після того, як учень знайде слово, нехай Моу також вкаже на слово. Якщо учень може говорити, нехай він/вона скаже це слово. Якщо учень не вкаже на слово, нехай Моу вкаже на відповідь і повторить слово.

«___, вкажи на слово разом з Моу. Дякую, що ти допоміг Моу. Якщо учень не вкаже на слово, скеруйте його/її руку на правильну відповідь. Повторіть вправу з кожним учнем. Нагородіть зіркою після правильної відповіді (з підказкою чи без). Перемішайте картки, повторіть гру з решту словами (Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями інших).
Ви дуже добре грали в гру з картками! Моу вчиться читати і ви також!
  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учителя Рівень...
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 2
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 1
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 6
Де буде вечірка? Я дам Моу подарунок. Я одягну маскарадний тюрбан. Моллі – жаба-дівчина
Обсяг і послідовність – Рівень 3
Я справді хочу собаку. Він іде в магазин тварин. Моу є радісний. Хлопець хоче змію!
Обсяг і послідовність – Рівень 7
Книжка була цікавою. Я маю для тебе сюрприз. Де ти живеш? Мені подобається цей собака
Обсяг і послідовність – Рівень 4
Це – мої черевики. Ми ідемо додому. Моллі приходить гратися. Моллі і Моу хочуть дати собаці ім’я
8 ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ. ТЕОРІЯ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ
Дефіцит — ситуація, що виникає на ринку, коли за певної ціни обсяг попиту на товар перевищує обсяг його пропозиції
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії
Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н....
Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка