Методично-бібліографічний відділ
Основною метою планування є визначення оптимального співвідношення часу, праці, витрат і якості виконання завдань бібліотеки, а також максимальна мобілізація для цього всіх необхідних ресурсів. План роботи будь-якої бібліотеки визначає
279.12 Kb. 3 стр.
читати
Конкурс читців «Краса поетичного слова»
«кінцевий результат». Предметний тиждень з літератури харак­теризується багатоаспектністю. Він дозволяє юним читачам спілкуватися з широким колом естетичних явищ, стає джерелом різноманітних художніх вражень
Конкурс 111.39 Kb. 1 стр.
читати
ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ МАСОВИХ ЗАХОДІВ НА 2011 РІК
У долі Олекси Борканюка залишається чимало знаків запитань? до 110-річчя від дня народження політичного діяча
115.54 Kb. 1 стр.
читати
ПІВНІЧНЕ
4.72 Mb. 32 стр.
читати
БЕЗ ДОГМАТА
Цей характер, так повно й всебічно зображений Г. Сенкевичем, А. М. Горький відносив до найбільш типових образів молодої людини в європейській літературі XIX століття
5.02 Mb. 40 стр.
читати
Київ Видавництво художньої літератури «Дніпро»
Книга, знакомая нам с детства, интересна и для взрослых- читателей, ее герой человек сильной воли, мужественный и изобретательный, который с честью вынес все испытания, выпав
4.67 Mb. 41 стр.
читати
1. Розстріляне Відродження
Багато митців, літераторів, діячів науки не поступилися принципами, зазнаючи всіляких переслідувань, гонінь, репресій, прийняли мученицьку смерть у таборах ГУЛАГу
0.53 Mb. 5 стр.
читати
Чи можуть бути в Україні дві загальнодержавні мови ?
Україні російської мови як другої державної або навіть робляться спроби зробити українську мову необов'язковою в окремих ділянках (зокрема, вивчення її у закладах освіти)
Вопрос 117.36 Kb. 1 стр.
читати
В ГЛОБАЛЬНУ ЕПОХУ
Запискахъ Юго-Западнаго отдела” (два томи, 1873 й 1874 р.); опріч того, окремо вийшли капітальні праці: Антоновича і Драгоманова “Историческія песни малорусскаго народа” (Київ, 1874–75), Драгоманова “Малорусскія народные преданія и разсказы” (Київ, 1876) і т. ін
1.14 Mb. 8 стр.
читати
Урок літератури ефективний тоді, коли на ньому немає жодного пасивного учня. Як досягти цього? Таку можливість дає
Вони переконані, що школа має бути не просто навчальним закладом, не традиційним „передавачем знань”, а закладом, де „навчають жити”. Ось чому навчальний процес потрібно максимально наблизити до життєвих реалій
Урок 0.6 Mb. 6 стр.
читати
ДИПЛОМНА РОБОТА
Дана робота має на меті вивчення зазначених проблем, а також аналіз деяких лінгвістичних програмних продуктів, спрямованих на автоматизацію процесу перекладу
Диплом 1.15 Mb. 12 стр.
читати
Мова суспільство. Постколоніальний вимір Лариса МАСЕНКО Як прекрасна мова великого європейського народу опинилася в ролі попелюшки у своїй хаті — висвітлено у цій книжці
Це основна, наддіалектна форма існування мови, що є засобом порозуміння всіх представників народу без розрізнення віку, статі, соціального, територіального походження тощо. До визначальних рис літературної мови належать опрацьованість, унормованість, поліфункціональність і стилістична диференціація
1.87 Mb. 12 стр.
читати
Іван Багряний  Чому я не хочу вертатись до СРСР  
Я є українець, робітник з походження, маю 35 років, уроджений на Полтавщині тепер 
182.4 Kb. 1 стр.
читати
ГАЛИЧОФОБІЯ: МІФИ І ФАКТИ
Москва у своїх імперських амбіціях і претензіях. Демонізувати Галичину завжди означало й означає намагання виставити український рух якимось маргінальним, патологічним, загрозливим. 
188.17 Kb. 1 стр.
читати
ДЕРЖАВНА МОВА – Мова професійного спілкування
Мова професійного спілкування як функціональний різновид української літературної мови. Комунікативне призначення мови в професійній сфері. Професійна мовнокомунікативна компетенція
258.89 Kb. 1 стр.
читати

  1   2   3   4   5   6   7   8   9   ...   91
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка

okbibl | osvita