Обсяг і послідовність – Рівень 2


НазваОбсяг і послідовність – Рівень 2
Сторінка1/6
Дата13.07.2013
Розмір0.95 Mb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
  1   2   3   4   5   6


Обсяг і послідовність – Рівень 2

Навички/Залучення

2.1

2.2

2.3

2.4

2.5

Ціль 1:1: Учні прочитають нові слова з використанням затримки в часі

Залучення: Гра з картками

мені, є, друг

мене, є, другом

мені, є, друг

мене, є, друг

мені, є, другом

Ціль 1:2: Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Покажи мені фотографію, будь ласка. Катя є щасливою. Роман є моїм другом.

Він сидить поруч мене. Книжка є на столі. Я побачуся з моїм другом.

Дай мені м’яч, будь-ласка. Де моя шапка? У Колі є новий друг.

Моя мама любить мене. Вона є в школі. Мій друг є щасливим.

Будь-ласка, покажи мені! Пані Грей є моєю вчителькою. Моніка є її другом.

Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці

Залучення: вказати на слова

Прочитати «Моу не є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 1 і 2.

Прочитати «Моу не є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 5 і 6.

Прочитати «Моу є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 1-3.

Прочитати «Моу є щосливим.» Учні показують на текст в рядках 4-6.

Прочитати «Моу не є щосливим» і «Моу є щасливим». Учні показують на текст в рядках 8-10 «Моу є щасливим».

Ціль 3: Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Залучення: Пропущені слова

Пропущене слово:

Вниз

Пропущене слово:

Корона

Пропущене слово:

Жаба

Пропущене слово:

сьогодні

Пропущене слово:

співати

*На рівнях 1 і 2, пропущені слова виділені. На рівні 3 слова виділені в меншій мірі.

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання (Привіт, Моу)

Залучення: Запитання про Моу.


«Моу не є щасливим»
Рядок 1: Хто такий Моу?

Рядок 4: Чи є Моу щасливим чи сумним?

Рядок 5: Де Моу стрибав?

Рядок 8: Що Моу хотів?



«Моу є щасливим»
Рядок 2: Чи є Моу щасливим кожного дня?

Рядок 4: Хто є сумним?

Рядок 7: Що Моу сказав?

Рядок 10: Що Моу зробив?

«Моу є щасливим»
Рядок 4: Чи є Моу сумним сьогодні?

Рядок 6: Хто прийшов гратися?

Рядок 7: Хто співає?

Рядок 10: Хто є щасливим?

«Моу є щасливим»

Рядок 1: Хто є другом Моу?

Рядок 2: Хто така Моллі?

Рядок 6: Що Моллі прийшла робити?

Рядок 8: Хто співає?

«Моу не є щасливим»
Рядок 9: Що хотів Моу?

Рядок 10: Що Моу робив?

«Моу є щасливим»

Рядок 6: Хто прийшов гратися з Моу?

Рядок 10: Хто щасливий?


Ціль 5.1: Продемонструвати розуміння сегментації через розпізнавання складів в словах за допомогою плескання в долоні

Залучення: Розділення слів з Моу

(2-3 склади)

Імена учнів

Ім’я вчителя

Щасливий

(2-3 склади)

Імена учнів

Привіт

Стрибати

(2-3 склади)

Моллі

Щасливий

Стрибати

(2-3 склади)

Щасливий

Привіт

Сьогодні


(2-3 склади)

Моллі

Стрибати

Ім’я вчителя

Імена учнів

Ціль 5.2: Продемонструвати розуміння сегментації через вистукування звуків букв у словах

Залучення: Вистукування звуків для Моу

Не викладається на рівні 2













Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Залучення: Допомогти Моу вивчити звуки для літер

/а/, /м/

/а/,/м/


/с/, /а/,/м/


/c/, /а/, /м/

/с/, /а/, /м/

Ціль 7.1: Вказати на/сказати перші звуки в словах

Залучення: Гра на перші звуки в словах

Слова: агрус, мак, мама

Слова: мама, ас, сам

Слова: сир, мак, сам, ас

Слова: сир, мама, сам, ас

Слова: ас, мама, сам

Ціль 7.2: Визначити картинки, які починаються із звуків в 7.1

Залучення: Знаходження картинок з особливими звуками

Картинки: 1) риба, *арка, драбина і медсестра

2) пошта, алігатор, крокодил, і *сон

3) *сад, цвяхи, яблуко і мотоцикл

4) *мама, кран, фокусник, суп


Картинки:

1) фарба, *автобус, лапа, нора

2) виделка, фіалка, горіхи, *мавпа

3) м’яч, вулкан, *ананас, нога

4) *мило, кавун, малюнок, зебра


Картинки:

1) риба, *арка, драбина, медсестра

2) пошта, крокодил, астронавт, *сон

3) яструб, гроші, хворий, *мак

4) агрус, *сонце, мотоцикл, мавпа


Картинки:

1) ворота, *мавпа, сорочка, брат

2) джем, риба, *алігатор, миша

3) *сендвич, нігті, яблуко, мотоцикл

4) футбол, хата, арка, *суп


Картинки: 1) *алфавіт, мавпа, сорочка, брат

2) джем, риба, *астронавт, миша

3) сендвич, нігті, яблуко, *мотоцикл

4) *сонце, футбол, хата, арка


Ціль 8.1: Вказати на звуки літер в словах

Залучення: Розтягування слів для Моу

Не викладається на рівні 1













Ціль 8.2: Вказати на картинки, які відповідають сегментованим словам з 8.1.

Залучення: Знаходження картинок для Моу

Не викладається на рівні 1













Ціль 9: Учні вказують на картинки, які представляють нові слова

Залучення: Гра з картинками

Щасливий

Сумний

Щасливий

Сумний

Щасливий

Сердитий


Зляканий

Сердитий

Радісний

Зляканий



Залучення: Розвага з письмом

«Я щаслив(ий)(а) коли _______.»

«Я сумн(ий)(а) коли ______.»

«Я сердит(ий)(а) коли ______.»

«Я злякан(ий)(а) коли _______.»

«Я радісн(ий)(а) коли ______.»




У

Додаткові матеріали

Додаткові картинки чи слова для доступного вживання

Указка

Набір для вступу: «Виходь, Моу!»

Ціль 3: «співати»*

Заключна гра: «Мого друга звати ______.»

*можливо також потрібно запрограмувати засіб видавання слів (ЗВС)

рок 2.1


Матеріали

Моу

Картки з словами для уроку 2.1

Магнітна дошка/зірки

Стрічки з реченнями (1.2a & 1.2б)

Оповідання на підставці для Рівня 1 - “Моу не є щасливим»

Ціль 2 – речення для вказування

Ціль 3 – стрічка з відповіддю. Велкро покриття.

Ціль 4 – стрічка з відповіддю

Ціль 6 – Таблиця нових звуків (2.1), Таблиця розпізнавання букв і звуків (2.1), Вірш про Еджі і Еллі і таблиця з грою

Ціль 7.1 – слова з посмішками

Ціль 7.2 – картки з словами

Ціль 9 – картки з словами або картинками, стрічки з відповідями

«Все про мене» книжки для кожного учня

Картинки тих речей, які роблять учнів щасливими

Олівці, крейонс, марки, клей, і т.д.
Підказки для цілей уроку:

Ціль 1:

  • Використовуйте картки із зірками для заохочення.

  • Якщо ви працюєте з учнем, який відповідає ціленаправленим поглядом, вкажіть на правильну відповідь після того, як учень вкаже на неї поглядом, щоб дати знати про неї решту учням в класі.

Ціль 2:

  • Затримка в часі розміром в 5 секунд встановлена для всіх відповідей. Протягом вступних навчальних уроків, учні можуть потребувати більше аніж 5 секунд. В таких випадках, поставте 5 секунд за ціль. Будь-ласка, простежте час який потрібен для відповідей з тими учнями, для яких фізично неможливо відповісти за 5 секунд.

Ціль 3:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

  • Якщо учень не в змозі вербалізувати (відповідати словами), запрограмуйте пропущені слова у ЗВС. Надайте можливість учню активізувати ЗВС після показування картинки.

Ціль 4:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

Ціль 5.1:

  • Добре продумайте як учень, який є фізично відсталим, продемонструє цей навик. Якщо ви застосовуєте фізичні підказки, переконайтеся, що їх використання можна зменшити з часом. Для того, щоб зменшити використання підказки, виберіть рух, який учень може виконати незалежно (наприклад: Не застосовуйте плескання в долоні як фізичну підказку, якщо учень не може робити це без допомоги). Для визначення найкрашого руху для учня включіть музику, продемонструйте рух у напрямку музики і прослідкуйте, якою частиною тіла учень може рухати незалежно

Ціль 6 – частина 1:

  • Вербальні учні моють практикувати вимовляння «м» використовуючи наступний текст: Зараз я доторкнуся до /ммм/, а ви скажіть /ммм/. Це – звук /ммм/. Скажіть /ммм/ зі мною. Скажіть /ммм/ самі. Який це звук? Заохотьте невербальних учнів вимовити звук, використовуючи той же текст.

Ціль 7.1:

  • Під час «швидкого» читання, доторкніться до розмальованої посмішки щоб привернути увагу учня, скажіть готові? і тоді проведіть пальцем під словом, читаючи його.

Розвага з письмом:

  • Якщо учень не може вербалізувати ім’я свого друга, запрограмуйте ім’я у ЗВС». Запрограмуйте ЗВС, щоб учні могли прочитати речення в книжках.


Вступ

Добрий ранок, Моу! Моу чекав цілу ніч, щоб побачитись з вами. Моу не виглядає дуже щасливим сьогодні. Ти сьогодні сумний, Моу? Моу скрушно хитає головою і шепче щось вчителеві на вухо. Ага, я розумію. Ти сумний і хочеш щоб хлопці і дівчата допомогли тобі бути щасливим. Хлопці і дівчата! Давайте привітаємо Моу щасливими усмішками, бо він сьогодні сумний. Готові?...Привіт, Моу! Дуже добре, а тепер привітайтеся самі. Учні вітаються з Моу (використовуючи ЗВС при потребі): «Привіт, Моу!» Я знаю, що тепер ви хочете взнати чому Моу сумний, але спочатку нам потрібно пограти в гру з картками. Ми повторимо слова, а потім прочитаємо оповідання про Моу.
Ціль 1: Учні прочитають нові слова, навчаючись по інструкції з затримкою в часі.

Гра з картками”

Я/мені є друг
Матеріали для гри з картками:

  1. Картки з словами уроку

  2. Магнітна дошка з магнітними зірками для заохочення

  3. Указка (необов’язково)


Частина 1 Гри з картками – Учні практикують вимовляння/показування слів під керівництвом учителя.
Розкладіть усі картки.

*Замітка: Кожен учень говорить одне слово для кожного кроку. Після того як всі прийняли участь, учитель переміщує слова, так щоб вони не залишалися в тому ж порядку.

Давайте зіграємо гру. Я вкажу на слово; тоді ви вкажете на це слово. Якщо ви вкажете на слово за мною, я поставлю зірочку на дошці. Якщо ви забудете показати, я отримаю зірочку. Дивіться!

Вкажіть на слово ___ говорячи: Це – слово ___. (Імя учня), тепер ти покажи на нього.

*(Вчителі: обов’язково вказуйте на слово, вимовляючи його. Не забирайте пальця поки учень не вкаже пальцем туди, де знаходиться ваш палець. Якщо ви знаєте, що учні не повторили за вами, скеруйте їхню руку на правильну відповідь. Для учнів, які відповідають цілеспрямованим поглядом, використовуйте указку чи постукайте по відповіді, щоб вони могли затримати погляд на правильній відповіді).
Коли учні вказують на ___:

Так, ___. У вербальних учнів також запитайте: Яке слово? щоб вони сказали слово. Дуже добре, ____!

Перемішайте картки і виставте їх в новому порядку.

(Імя другого учня), вкажи на___. Обов’язково вказуйте на ___, вимовляючи слово. Використовуйте ті ж підказки і виправлення.

Повторно перемішайте картки і продовжуйте з решту словами. (*Замітка: Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями кожного учня).
Частина 2 Гри з картками – Учень вказує чи говорить слово – Моу готовий допомогти після затримки в 5 секунд.

frame2

Моу шепче вчителеві на вухо. ДобреМоу. Ми можемо це зробити. Моу хоче, щоб ви знайшли слово. Він може вам допомогти, якщо ви не впевнені у правильній відповіді. (Імя учня), знайди слово ___.

Дайте учневі 5 секунд щоб знайти слово. Після того, як учень знайде слово, нехай Моу також вкаже на слово. Якщо учень може говорити, нехай він/вона скаже це слово. Якщо учень не вкаже на слово, нехай Моу вкаже на відповідь і повторить слово.

«___, вкажи на слово разом з Моу. Дякую, що ти допоміг Моу. Якщо учень не вкаже на слово, скеруйте його/її руку на правильну відповідь. Повторіть вправу з кожним учнем. Нагородіть зіркою після правильної відповіді (з підказкою чи без). Перемішайте картки, повторіть гру з решту словами (Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями інших).
Ви дуже добре грали в гру з картками! Моу вчиться читати і ви також!
Ціль 1.2: Учні вказують на слова для заповнення речень.

М
Заохочувальна вправа: Якщо учень не відповідає протягом 5 секунд, прочитайте речення А знову, наголошуючи на словах для сприймання. Потім прочитайте речення Б, зупиняючись на пропусках.

_____ є слово, яке підходить сюди. Я можу знайти _____. Покажіть на правильне слово серед карток і скажіть ____. Вкажи на ____ разом зі мною. Так, ____.
Вправа на виправлення помилки: Не дозволяйте учням повторювати неправильні відповіді. Для учнів, які вказують або на шляху до вказання на неправильну відповідь, фізично скеруйте їхню руку на правильну відповідь, в той же час словесно повторюючи правильну відповідь. Для учнів, які використовують цілеспрямований погляд і вказують поглядом на неправильну відповідь, заберіть неправильну відповідь і скеруйте їхній зір на правильний вибір.

атеріали: картки для слів
(1.1) Речення з вставленими словами (1.2a), Речення з пропусками для вставки слів (1.2б).


Прочитайте кожне речення двічі, наголошуючи на слові, яке є на картці. Прочитайте речення ще раз, зупиняючись на пропуску. Притуліть рот Моу до свого вуха, вдаючи, що ви уважно слухаєте.

Моу хоче, щоб ви прочитали нові слова з реченнями. Моу, чому ти хочеш читати слова з реченнями? Притуліть рот Моу до вуха. А, розумію...бо так роблять «великі жаби»! «Великі жаби» читають слова реченнями. Тоді ми також хочемо так читати!
Виложіть два речення для першого слова (речення А і речення Б).

Продемонструйте читання речення А, вказуючи на слова в реченні. Помістіть словесний наголос на підкреслених словах.

Покажи мені картинку, будь-ласка. Послухайте знову. Покажи мені картинку, будь-ласка.

Прочитайте речення Б, вказуючи на кожне слово. Покажи ­­____ картинку, будь-ласка.

Вкажіть на пропуск. Яке слово сюди підходить? (Набір слів: правильна відповідь і 1 відволікання/неправильний вибір).

Покажіть Моу, яке слово сюди підходить (вказуючи на пропуск)

Якщо учень дає правильну відповідь, підбадьорте його: «Так, мені. Покажи мені картинку, будь-ласка.

Повторіть текст з реченнями «Катя є щаслива» і «Роман є моїм другом».


Ціль 2: Учні вказують на слова з оповідання «Моу не є щасливим».

Гра «Вкажи на слова»

Матеріали: Оповідання на підставці
frame4
Сьогодні ми будемо читати нове оповідання. Воно називається «Моу не є щасливим»

  • Прочитайте « Моу не є щасливим» з ентузіазмом, вказуючи на кожне слово

Моу потрібна допомога щоб прочитати оповідання. Ви можете йому допомогти. Я хочу, щоб ви вказували на кожне слово в рядку, яке я читаю. Ось так...

  • Прочитайте рядки 1 і 2 з оповідання «Моу не є щасливим», вказуючи на кожне слово

  • Виберіть учня, який вказуватиме першим

(Ім’я учня), твоя черга! Вказуй на слова коли я читаю рядок. Я покажу тобі де починати, і ти слідкуй за читанням, вказуючи на кожне слово, яке я читаю.

Покажіть учневі де починати, доторкаючись до першого слова. Повторіть це з кожним учнем, використовуючи той же рядок з оповідання. Давайте взнаємо, що Моу хоче робити після цього!
Ціль 3: Маючи два вибори, учні вказують на слово для заповнення повторюваного рядка оповідання.

Гра “Пропущене слово”

Пропущене слово: вниз

Матеріали: Ціль 3 - Стрічка з відповіддю (2.1). Велкро покриття для слова.


Заохочувальні вправи: Демонстрування правильних відповідей вбудовано в текст. Учень має 5 секунд для відповіді. Якщо учень не починає відповідати через 5 секунд, дайте йому візуальну підказку. Візуальною підказкою може бути стукання пальцем чи спрямування світла ліхтарика на правильну відповідь. Якщо учень не відповідає після наступних 5 секунд, учитель використовує фізичну підказку. Фізична підказка складається з фізичного скерування руки учня на правильну відповідь.



Моу шепче вчителю. Давайте грати в гру «Пропущене слово»! Я прочитаю рядок і вкажу на пропущене слово (покрите Велкро). Готові?

  • Прочитайте рядки 5 і 6 (з «Моу не є щасливим»), наголошуючи на слові вниз

  • Прочитайте рядок 6, зупиняючись, щоб забрати Велкро, вкажіть на слово «вниз», скажіть вниз

Ваша черга, хлопці і дівчата! Я буду читати ці рядки і цього разу я хочу, щоб ти (ім’я учня) вказав і/чи сказав пропущене слово. Готов(ий)(а)?

  • Прочитайте рядки 5 і 6, зупиняючись, щоб учень міг сказати повторюване слово вниз

  • Повторіть з кожним учнем.

Тепер Моу хоче, щоб ви вказали на картинку і пропущене слово. Спочатку Моу покаже вам, як це робити, а тоді – ваша черга. Я знову прочитаю рядки, а він вкаже на картинку, яка відповідає пропущеному слову. У нього – два варіанти. Вкажіть на картинки і назвіть два варіанти.

  • Прочитайте рядки 5 і 6 знову, зупиняючись на рядку 6, щоб Моу міг показати на картинку/слово, яке представляє «вниз».

  • Заохотьте учнів, які розмовляють, сказати пропущене слово.

  • Повторіть цю послідовність дій з кожним учнем.


Ціль 4: Учні відповідають на запитання, говорячи чи вказуючи на правильну картинку/символ.

Відповіді для Моу»

Матеріали: «Моу не є щасливим» оповідання на підставці, стрічки з відповідями для цілі 4 (2.1)
frame6
frame7
Дивіться на маленькі числа в оповіданні у відповідних місцях для задавання запитань. Вчитель читає «Моу не є щасливим» ще раз, зупиняючись для задавання запитань, в місцях, позначених моленькими цифрами. Для кожного запитання є заготовлена стрічка з відповідями. Учні будуть відповідати на запитання по черзі.
Почніть з того, що Моу знову шепче щось на вухо вчителеві. Моу хоче знову почути оповідання, але цього разу, я буду задавати вам запитання про Моу. Ви даватимете відповіді на запитання, вказуючи на картинку. Відповіді знаходяться тут. Вчитель доторкається до смужки з відповіддю. Готові?
Прочитайте оповідання, задаючи запитання в кінці визначених рядків. Після задавання запитання, вкажіть на стрічку з відповідями, назвіть варіанти, і потім знову задайте запитання. Заохотьте учнів, які можуть говорити, вказати на правильні відповіді, і скажіть правильну відповідь самі.
Рядок 1: Хто такий Моу?

Рядок 4: Чи є Моу щасливим чи сумним?

Рядок 5: Куди Моу стрибнув?

Рядок 9: Що Моу хотів?

  1   2   3   4   5   6

Схожі:

Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учителя Рівень...
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 1
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 6
Де буде вечірка? Я дам Моу подарунок. Я одягну маскарадний тюрбан. Моллі – жаба-дівчина
Обсяг і послідовність – Рівень 3
Я справді хочу собаку. Він іде в магазин тварин. Моу є радісний. Хлопець хоче змію!
Обсяг і послідовність – Рівень 7
Книжка була цікавою. Я маю для тебе сюрприз. Де ти живеш? Мені подобається цей собака
Обсяг і послідовність – Рівень 4
Це – мої черевики. Ми ідемо додому. Моллі приходить гратися. Моллі і Моу хочуть дати собаці ім’я
Обсяг і послідовність – Рівень 5
Вони люблять їсти попкорн. Будь-ласка, дайте мені книжку. Вони є в зоопарку. Джек – мій друг
8 ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ. ТЕОРІЯ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ
Дефіцит — ситуація, що виникає на ринку, коли за певної ціни обсяг попиту на товар перевищує обсяг його пропозиції
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії
Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н....
Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка