Обсяг і послідовність – Рівень 4


НазваОбсяг і послідовність – Рівень 4
Сторінка1/8
Дата06.08.2013
Розмір0.94 Mb.
ТипДокументи
bibl.com.ua > Література > Документи
  1   2   3   4   5   6   7   8


Обсяг і послідовність – Рівень 4

Навички/Залучення

4.1

4.2

4.3

4.4

4.5

Ціль 1:1: Учні прочитають нові слова з використанням затримки в часі

Залучення: Гра з картками

мій (моя, моє, мої), є, мені (мною)

мій (моя, моє, мої), є, хотіти

мій (моя, моє, мої), є, мені (мною), хотіти

мій (моя, моє, мої), є, мені (мною)

мій (моя, моє, мої), є, хотіти

Ціль 1:2: Вказати на слова для заповнення пропусків в реченнях

Моу – мій друг. Моу і Моллі є друзями. Моу є радісним. Ти хочеш зі мною гратися?

Це – мої черевики. Ми ідемо додому. Моллі приходить гратися. Моллі і Моу хочуть дати собаці ім’я.

Я люблю мою сестру. Вони є із Західної Вірджінії. Дай це мені, будь-ласка. Ми хочемо собаку.

Мій светр – червоного кольору. Ми ідемо в спортзал. Як звати цього собаку? Йдемо зі мною.

Бейлі є моїм собакою. Ми – в зоопарку. Боу-Джоу є хорошим собакою. Що ти хочеш робити?

Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці

Залучення: вказати на слова

Прочитати «Новий собака отримує ім’я»

Учні вказують на текст у рядку 12.

Прочитати «Новий собака отримує ім’я»

Учні вказують на текст у рядку 13.

Прочитати «Моу і Моллі плавають у ставку»

Учні вказують на текст в рядках 7.

Прочитати «Моу і Моллі плавають у ставку»

Учні вказують на текст у рядку 8.

Прочитати обидва оповідання.

Учні вказують на текст в рядку 10 з
оповідання «Моу і Моллі плавають у ставку»

Ціль 3: Сказати чи вказати на пропущене слово з сюжетної лінії оповідання

Залучення: Пропущені слова




Пропущене слово:

Боу-Джоу







Пропущене слово:

вода

Ціль 4: Відповісти на конкретні запитання про оповідання (Привіт, Моу)

Залучення: Запитання про Моу.


«Новий собака отримує ім’я»

(після перегляду картинок): Про що це оповідання?
Рядок 3: Що вони хочуть дати собаці?

Рядок 8: Як Моу і Моллі будуть кликати собаку?

Рядок 12: Якою собакою є Боу-Джоу?



«Новий собака отримує ім’я»

Рядок 2: З ким Моу любить гратися?»

Рядок 10: Як звати нового собаку?

Рядок 13: Хто любить гратися з Боу-Джоу?

(Після прочитання всього оповідання):

Про що це оповідання?

«Моу і Моллі плавають у ставку»

(після перегляду картинок): Про що це оповідання?

Рядок 1: Хто є другом Моу?

Рядок 3: Що Моу любить робити?

Рядок 5: Де Моу і Моллі плавають?



«Моу і Моллі плавають у ставку»

Рядок 2: Що Моллі любить робити?

Рядок 6: Коли Моу і Моллі перестають плавати?

Рядок 7: Що роблять Моу і Моллі після плавання?

(після прочитання всього оповідання):

Про що це оповідання?

«Новий собака отримує ім’я»

Рядок 3: Що вони хочуть дати собаці?

Рядок 8: Як Моу і Моллі будуть кликати собаку?

«Моу і Моллі плавають у садку»

Рядок 3: «Що Моу любить робити?»

Рядок 7: Що Моу і Моллі роблять після плавання?


Ціль 5.1: Продемонструвати розуміння сегментації через розпізнавання складів в словах за допомогою плескання в долоні

Залучення: Розділення слів з Моу










розуміння

бегемот

Моу

макарони





Ціль 5.2: Продемонструвати розуміння сегментації через вистукування звуків букв у словах

Залучення: Вистукування звуків для Моу










Сем, Том, Тим, Метт

рот, рис, акт, ас

Ціль 6: Визначити літеру-звук відповідності

Залучення: Допомогти Моу вивчити звуки для літер

/ф/, /а/, /т/,/с/, /м/, /р/

/ф/, /а/, /т/,/с/, /м/, /р/

/о/, /ф/, /а/, /т/,/с/, /м/, /р/


/о/, /ф/, /а/, /т/,/с/, /м/, /р/


/о/, /ф/, /а/, /т/, /с/, /м/, /р/


Ціль 7.1: Вказати на/сказати перші звуки в словах

Залучення: Гра на перші звуки в словах

Слова:

сир, мир, рис, фарш

Слова:

Рак, мир, фарш, так

Слова:

Оса, сон, авто, тато

Слова:

Ох, альт, мак, фара

Слова:

Оса, рама, арка, там

Ціль 7.2: Визначити картинки, які починаються із звуків в 7.1

Залучення: Знаходження картинок з особливими звуками

Картинки:

1 - мавпа, *стіл, арка, торт

2- сон, кіт, *мед, рука

3 - зоопарк, жолудь, фарба, *риба

4 - *фарба, перо, сонце, дірка


Картинки:

1-хата, торт, миша, *риба

2-*мука, рок, борт, алігатор

3-ложка, кенгуру, *фарба, дірка

4-кора, *табуретка, зебра, місяць

Картинки:

1-гора, фарба, *октопус, миша

2-риба, лось, піцца, *сонце

3-*алігатор, суп, вагон, макарони

4-хата, *танк, кіт, ваза


Картинки:

1-банк, *омлет, ананас, сон

2-*агрус, гора, дорога, торт

3-сендвич, каблук, піцца, *м’яч

4-рука, хата, *фарба, оса

Картинки:

1-*оливки, телевізор, гора, сир

2-зебра, *ріг, молоко, фарш

3- рис, суп, *агрус, банан

4-фара, кіт, хата, *торт


Ціль 8.1: Вказати на звуки літер в словах

Залучення: Розтягування слів для Моу

літак, рука, сонце, мама

поріг, кіт, двері, ліки

рука, агрус, дятел, ліки

хор, мох, гори, сон

мама, дятел, хата, сонце

Ціль 8.2: Вказати на картинки, які відповідають сегментованим словам з 8.1.

Залучення: Знаходження картинок для Моу

ложка, рука, сонце, місяць

пиріг, кіт, двері, ліки

ріг, агрус, дім, лом

хор, мило, гойдалка, сон

мама, дятел, хата, сонце

Ціль 9: Учні вказують на картинки, які представляють нові слова

Залучення: Гра з картинками

Перевірити: друг

гратися

гратися

читати

плавати

іти за покупками

читати



гратися

читати

Залучення: Розвага з письмом

Я люблю гратися з моїм другом.

Я також люблю гратися з _____.

Мій друг любить _____.

Я люблю _____ з моїм другом.

Мій друг і я любимо ______,

Урок 4.1

Матеріали

Моу

Магніти з словами для уроку 4.1

Магнітна дошка/зірки

Оповідання на підставці “Новий собака отримує ім’я»

Книжки з відповідями для учнів, рівень 4

Пісня про Пані Ф на диску

«Все про мене» книжки для кожного учня

Фотографії друзів

Олівці, крейонс, марки, клей, і т.д.
Підказки для цілей уроку:

Ціль 1:

  • Використовуйте магніти із зірками для заохочення.

  • Якщо ви працюєте з учнем, який відповідає ціленаправленим поглядом, вкажіть на правильну відповідь після того, як учень вкаже на неї поглядом, щоб дати знати про неї решту учням в класі.

Ціль 2:

  • Затримка в часі розміром в 5 секунд встановлена для всіх відповідей. Протягом вступних навчальних уроків, учні можуть потребувати більше аніж 5 секунд. В таких випадках, поставте 5 секунд за ціль. Будь-ласка, простежте час який потрібен для відповідей з тими учнями, для яких фізично неможливо відповісти за 5 секунд.

Ціль 3:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

  • Якщо учень не в змозі вербалізувати (відповідати словами), запрограмуйте пропущені слова у ЗВС. Надайте можливість учню активізувати ЗВС після показування картинки.

Ціль 4:

  • Для учнів які відповідають цілеспрямованим поглядом, помістіть відповіді на належну відстань один від одної, щоб розрізнити цілеспрямований вибір відповіді.

Ціль 5.1:

  • Добре продумайте як учень, який є фізично відсталим, продемонструє цей навик. Якщо ви застосовуєте фізичні підказки, переконайтеся, що їх використання можна зменшити з часом. Для того, щоб зменшити використання підказки, виберіть рух, який учень може виконати незалежно (наприклад: Не застосовуйте плескання в долоні як фізичну підказку, якщо учень не може робити це без допомоги). Для визначення найкрашого руху для учня включіть музику, продемонструйте рух у напрямку музики і прослідкуйте, якою частиною тіла учень може рухати незалежно

Ціль 6 – частина 1:

  • Вербальні учні моють практикувати вимовляння «_» використовуючи наступний текст: Зараз я доторкнуся до /___/, а ви скажіть /___/. Це – звук /___/. Скажіть /___/ зі мною. Скажіть /___/ самі. Який це звук? Заохотьте невербальних учнів вимовити звук, використовуючи той же текст.

Ціль 7.1:

  • Під час «швидкого» читання, доторкніться до розмальованої посмішки щоб привернути увагу учня, скажіть готові? і тоді проведіть пальцем під словом, читаючи його.

Розвага з письмом:

  • Якщо учень не може вербалізувати ім’я свого друга, запрограмуйте ім’я у ЗВС». Запрограмуйте ЗВС, щоб учні могли прочитати речення в книжках.


Вступ

Добрий ранок, Моу! Моу чекав на вас. Моу виглядає дуже радісним сьогодні. Я думаю, він хоче вам щось сказати. Tи розкажеш нам чому ти такий радісний, Моу? Моу шепче щось на вухо вчителеві. Добре, Моу. Моу такий радісний, що йому важко говорити. Він хоче вам сказати, що він збирається відвідати дуже особливе місце. І...він каже, що ви взнаєте куди він іде коли прочитаєте сьогоднішнє оповідання. Давайте спочатку зіграємо в гру з картками, щоб ми могли прочитати оповідання. Опісля ми дізнаємось куди Моу збирається іти!!!
Ціль 1: Учні прочитають нові слова, навчаючись по інструкції з затримкою в часі.

Гра з картками”

мій є мені
Матеріали для гри з картками:

  1. Магніти з словами уроку

  2. Магнітна дошка з магнітними зірками для заохочення

  3. Указка (необов’язково)


Частина 1 Гри з картками – Учні практикують вимовляння/показування слів під керівництвом учителя.
Розкладіть усі магніти.

*Замітка: Кожен учень говорить одне слово для кожного кроку. Після того як всі прийняли участь, учитель переміщує слова, так щоб вони не залишалися в тому ж порядку.

Давайте зіграємо в гру. Я вкажу на слово; тоді ви вкажете на це слово. Якщо ви вкажете на слово за мною, я поставлю зірочку на дошці. Якщо ви забудете показати, я отримаю зірочку. Дивіться!

Вкажіть на слово ___ говорячи: Це – слово ___. (Імя учня), тепер ти покажи на нього.

*(Вчителі: обов’язково вказуйте на слово, вимовляючи його. Не забирайте пальця поки учень не вкаже пальцем туди, де знаходиться ваш палець. Якщо ви знаєте, що учні не повторили за вами, скеруйте їхню руку на правильну відповідь. Для учнів, які відповідають цілеспрямованим поглядом, використовуйте указку чи постукайте по відповіді, щоб вони могли затримати погляд на правильній відповіді).
Коли учні вказують на ___:

Так, ___. У вербальних учнів також запитайте: Яке слово? щоб вони сказали слово. Дуже добре, ____!

Перемішайте магніти і виставте їх в новому порядку.

(Імя другого учня), вкажи на___. Обов’язково вказуйте на ___, вимовляючи слово. Використовуйте ті ж підказки і виправлення.

Повторно перемішайте магніти і продовжуйте з решту словами. (*Замітка: Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями кожного учня).
Частина 2 Гри з картками – Учень вказує чи говорить слово – Моу готовий допомогти після затримки в 5 секунд.

frame1

Моу шепче вчителеві на вухо. ДобреМоу. Ми можемо це зробити. Моу хоче, щоб ви знайшли слово. Він може вам допомогти, якщо ви не впевнені у правильній відповіді. (Імя учня), знайди слово ___.

Дайте учневі 5 секунд щоб знайти слово. Після того, як учень знайде слово, нехай Моу також вкаже на слово. Якщо учень може говорити, нехай він/вона скаже це слово. Якщо учень не вкаже на слово, нехай Моу вкаже на відповідь і повторить слово.

«___, вкажи на слово разом з Моу. Дякую, що ти допоміг Моу. Якщо учень не вкаже на слово, скеруйте його/її руку на правильну відповідь. Повторіть вправу з кожним учнем. Нагородіть зіркою після правильної відповіді (з підказкою чи без). Перемішайте картки, повторіть гру з решту словами (Прослідкуйте, щоб усі учні слідкували за відповідями інших).
Ви дуже добре грали в гру з картками! Моу вчиться читати і ви також!
  1   2   3   4   5   6   7   8

Схожі:

Програма Розвитку Ранніх Писемних Навиків Матеріали для учителя Рівень...
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 2
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 1
Ціль 2: Вказувати на текст під час читання учителем оповідання з книжки на підставці
Обсяг і послідовність – Рівень 6
Де буде вечірка? Я дам Моу подарунок. Я одягну маскарадний тюрбан. Моллі – жаба-дівчина
Обсяг і послідовність – Рівень 3
Я справді хочу собаку. Він іде в магазин тварин. Моу є радісний. Хлопець хоче змію!
Обсяг і послідовність – Рівень 7
Книжка була цікавою. Я маю для тебе сюрприз. Де ти живеш? Мені подобається цей собака
Обсяг і послідовність – Рівень 5
Вони люблять їсти попкорн. Будь-ласка, дайте мені книжку. Вони є в зоопарку. Джек – мій друг
8 ПОПИТ І ПРОПОЗИЦІЯ. ТЕОРІЯ РИНКОВОЇ РІВНОВАГИ
Дефіцит — ситуація, що виникає на ринку, коли за певної ціни обсяг попиту на товар перевищує обсяг його пропозиції
1: Систематизація і узагальнення фактів і методів планіметрії
Послідовність тем відповідає структурі підручника для загальноосвітніх навчальних закладів Геометрія 10 Г. П. Бевз, В. Г. Бевз, Н....
Буринська Н. М. та ін. Підручник для 10 класу ЗНЗ (профільний рівень)
Програми для профільного навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів: рівень стандарту, академічний рівень, профільний рівень...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка