Урок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до


Скачати 27.85 Kb.
НазваУрок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до
Дата12.04.2013
Розмір27.85 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

ІІ. Звичайні дроби Тема 3. Множення і ділення звичайних дробів.

Урок № 38

Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами

Мета: підготувати учнів до виконання тематичної контрольної роботи.

Тип уроку: систематизація і корекція знань, умінь навичок.

Хід уроку

I. Перевірка домашнього завдання

Самостійна робота із наступною перевіркою

  1. Виконайте дії: а) ; б) ; в) ; г) .

  2. Обчисліть значення виразу 8(4х + 5у) + 3, якщо х = 2; у = 1,5.

  3. Розв'яжіть рівняння:

а) ; б) ; в) .

Коментуючи розв'язання вправ самостійної роботи, ми закріплюємо і коригуємо знання про алгоритми виконання арифметичних дій з дробами.
II. Застосування знань

Встановіть відповідність між записами лівого і правого стовпчика


1. Знайдіть х, яке становить від с.

2.с становить від х.

3. Знайдіть р % від а.

4. Знайдіть число, якщо р % від цього становить а

1. х = с : ;

2. х = с · ;

3. а : 0,01р;

4. а · 0,01р


(Під час виконання цього завдання повторюємо алгоритми знахо­дження дробу (відсотків) від числа та числа за значенням його дробу.)
III. Відпрацювання вмінь

  1. Задачі на знаходження дробу (відсотків) від числа

А. 1) Михайлик прочитав книги, в якій 300 сторінок. Скільки сторінок прочитав Михайлик?

2) Розчин містить 18 % солі. Скільки солі міститься у 340 г такого розчину?

Б. Три бригади селян зібрали врожай з 240 га землі. Перша бригада зібрала врожай з поля, друга — з поля, а третя — з решти. З ділянки якої площі зібрала врожай третя бригада?

В. У саду росло 500 дерев. Яблуні становили 24 % усіх дерев, груші — 115% яблунь, вишні — груш, а решту — сливи. Скільки сливових дерев росло в саду?



  1. Задачі на знаходження числа за його дробом (відсотками)

A. а) У саду серед усіх дерев було 35 вишень, що становило усіх де­рев. Скільки дерев росло в саду?

б) Руда містить 70 % заліза. Скільки треба взяти руди, щоб дістати 42 т заліза?

Б. Магазин протягом трьох днів продав завезену картоплю. Першого дня продали 32 % всієї картоплі, другого — 40 %, а третього — решту 224 кг. Скільки кілограмів картоплі було завезено до магазину?

B. Тракторна бригада зорала першого дня усієї відведеної ділянки, другого дня частини, що залишилася. Третього дня — частини, що залишилась. Третього дня бригада зорала решту — 216 га. Знайдіть площу ділянки.

  1. Цікаві (додаткові задачі)

а) Яке з чисел більше: а чи b, якщо від а дорівнює від b? (а і b не дорівнюють 0).

б) 40 % від 40 % від числа т дорівнює 6,4. Знайдіть т.

в) Виконайте дії: .
IV. Підсумки уроку

Тематика завдань тематичної контрольної роботи

  1. Множення і ділення дробів.

  2. Усі дії із дробами.

  3. Задачі на множення і ділення.

  4. Рівняння.


V. Домашнє завдання

  1. Знайдіть пропущені числа:

а) :? 4·:3·? 6:; б) 1·+:? 2:·? 7.

  1. Розв'яжіть рівняння .

  2. Сплав міді зі сріблом містить 40 % міді, причому у сплаві срібла на
    200 г більше, ніж міді. Знайдіть масу сплаву.

  3. На будівництво привезли будівельні матеріали, 5 % маси яких стано­вить вапно, — цемент, решта 6,5 т — цегла. Скільки тонн будівель­
    них матеріалів привезли на будівництво?



С.П.Бабенко. Уроки математики 6 клас

Схожі:

УРОК 107. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ Мета
Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне
УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета
Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». По­вторити розв'язування основних типів задач
Урок №60 Тема. Розв'язування задач
Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання тексто­вих задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння за­стосовувати...
УРОК 114. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета
Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне
Урок №10 Тема. Розв'язування задач
Мета: узагальнити та систематизувати знання учнів щодо озна­чень, властивостей та ознак різновидів паралелограма; вдосконалити вміння...
Урок №45 Тема. Пряма пропорційна залежність. Розв'язування задач на пропорційний поділ
Мета: продовжити роботу з формування вмінь складати пропорції для розв'язування задач на пряму пропорційну залежність величин; вдо­сконалювати...
УРОК 129. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета
Мета. Узагальнити знання учнів про відсотки та масштаб, завершити формування вмінь і навичок розв'язування задач на застосування...
Урок №50 Тема. Розв'язування текстових задач на відсотки (суміші, сплави, відсотковий вміст)
Мета: вдосконалити вміння учнів розв'язувати текстові задачі на відсотки та застосовувати їх для розв'язування задач більш високого...
УРОК №30 Тема уроку. Розв'язування вправ
Мета уроку: формування вмінь учнів використовувати рівняння прямої до розв'язування задач
Урок №105 Тема. Розв'язування задач за допомогою рівнянь
Раціональні числа і дії над ними Тема Рівняння. Розв’язування рівнянь з однією змінною
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка