УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета


Скачати 17.46 Kb.
НазваУРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ Мета
Дата29.04.2013
Розмір17.46 Kb.
ТипУрок
bibl.com.ua > Інформатика > Урок

ІІІ. Повторення і систематизація навчального матеріалу

УРОК 132. РОЗВ'ЯЗАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З НАТУРАЛЬНИМИ ЧИСЛАМИ

Мета. Узагальнити та систематизувати знання учнів з теми «Натуральні числа». По­вторити розв'язування основних типів задач.

Тип уроку. Урок узагальнення і систематизації знань.

Хід уроку

І. Актуалізація орних знань.

  1. Які числа називають натуральними?

  2. Назвіть найменше (найбільше) натуральне число.

  3. Які дії ви вмієте виконувати з натуральними числами? Чи використову­ються дії з натуральними числами в повсякденному житті, якщо так — то де саме?

  4. Які властивості додавання (множення) ви знаєте?

  5. Як порівнювати натуральні числа?


ІІ. Формування умінь і навичок.

Розв'язування задач і вправ. Колективна робота

Додатково:

  1. Запишіть число, яке:

а) на 4 менше від найменшого трицифрового числа;

б) на 7 більше від найбільшого двоцифрового числа;

в) на 1 менше від найменшого чотирицифрового числа;

г) на 5 більше від найменшого шестицифрового числа.

  1. Порівняйте числа:

а) 7 293 597 326 і 7 293 598 327; б) 52 000 475 000 і 52 000 574 009.

  1. Виконайте додавання, обираючи зручну послідовність обчислення: (12078 + 1485) + (6922 + 3515).

  2. Виконайте дії: 834 · (145 · 203 – 29130) + 804 · 52.

  3. Спростіть вираз 13р – 7р + 24р – 13 і обчисліть його значення, якщо р = 217.

  4. Магазин продав за три дні 1776 кг картоплі, до того ж за другий день продали удвічі більше, ніж за перший, а за третій — утричі більше, ніж за перший. Скільки кілограмів картоплі продавали кожного дня?

  5. На машину навантажили в 5 разів більше вантажу, ніж на причіп. Скі­льки кілограмів навантажили на причіп, якщо на ньому було на 148 кг вантажу менше, ніж на машині?

  6. Розв'яжіть рівняння:

a) 7b + 6b – 25 = 274; б) 19у – 12у – 47 = 1388.

  1. Відстань між двома станціями дорівнює 768 км. З них одночасно назу­стріч один одному вийшли два поїзди і зустрілися через 6 год після по­чатку руху. Швидкість одного з поїздів дорівнює 72 км/год. Знайдіть швидкість другого поїзда.

  2. З міста А в протилежних напрямах одночасно вирушили два автомобілі. Один рухався зі швидкістю 48 км/год, а другий — 46 км/год. Яка відс­тань буде між ними через 4 год після початку руху?


ІІІ. Підсумки уроку. Пояснення домашнього завдання.

№№1100 (4, 5), 1105 (15), 1112.



Ольга Ензельт. Уроки математики в 5 класі Урок 132

Схожі:

КОНСПЕКТ УРОКУ В 6 КЛАСІ тема: РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ І ВПРАВ НА ВСІ...
Подано розв’язання домашніх вправ, в яких допущені помилки; учні шукають їх і виправляють
Урок №38 Тема. Розв'язування задач на всі дії з дробами Мета: підготувати учнів до
...
УРОК №46 Тема. Задачі на побудову Мета: учні повинні засвоїти загальний...
Мета: учні повинні засвоїти загальний план розв'язання задач на побудову, навчитися виконувати дії з цим планом і вміти для побудови...
ТЕМА. Дії з натуральними числами: множення і ділення
Навчальна: навчити учнів застосовувати свої знання та навички при розв’язуванні задач; удосконалювати навички додавання, віднімання,...
УРОК 107. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ НА ВСІ ДІЇ З ДЕСЯТКОВИМИ ДРОБАМИ Мета
Тема Ділення десяткових дробів. Дії з десятковими дробами. Середнє арифметичне
Урок №16 Тема. Зведення дробів до НСЗ. Порівняння дробів Мета: відпрацювати...
Розв'язання домашніх вправ учитель заздалегідь записує на відкид­ній дошці. На цьому уроці учні, працюючи у парах, перевіряють пра­вильність...
Урок №60 Тема. Розв'язування задач
Мета: сформувати уявлення в учнів про схему розв'язання тексто­вих задач складанням квадратного рівняння; сформувати вміння за­стосовувати...
Урок №45 (геометрія, 7 кл) Тема. Задачі на побудову
Мета: засвоїти особливості розв’язування задач на побудову, зміст понять «елементарна побудова» та алгоритми розв’язання основних...
Урок №80 Тема. Розв'язування задач за допомогою систем лінійних рівнянь
Мета: відпрацювати навички застосування схеми розв'язання текстових задач на складання системи лінійних рівнянь із двома змінними...
УРОК РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ВПРАВ ЗА ПОЧАТКОВУ ШКОЛУ Мета
Мета. Повторити співвідношення між компонентами та результатами дій віднімання, додавання, множення та ділення, розв'язування задач...
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка