|
Скачати 42.34 Kb.
|
Завдання обласного етапу Міжнародного конкурсу з українознавства 10 клас ІІІ варіант Вказати правильну відповідь:
а) сукупність прав і обов’язків індивіда; б) феномен суспільного розвитку, конкретна жива людина, яка має свідомість і самосвідомість; в) людина, здатна оцінювати свої дії, поступки, планувати майбутнє; г) суб’єкт, який усвідомлює і оцінює власні дії.
а) український науковий заклад, заснований у Нью-Йорку в 1946 р.; б) вищий навчальний заклад, де навчаються українські студенти з різних країн Заходу, заснований у Відні 1921р.; в) вищий навчальний заклад, створений у 1963 р. у Римі; г) один з американських університетів.
а) Юрій Федькович; б) Сидір Воробкевич; в) Ольга Кобилянська; г) Іван Вільшина.
а) видатний український письменник; б) останній гетьман України; в) державний діяч; г) визначний український політичний діяч, етнограф.
а) флегматик; б) меланхолік; в) сангвінік; г) холерик.
а) усвідомлення своїх дій і вчинків; б) усвідомлення людиною себе як особистості; в) ставлення до навколишньої дійсності; г) стійке прихильне ставлення людини до інших людей.
а) видатний український письменник; б) видатний український вчений, письменник; в) видатний український історик, вчений; г) видатний український письменник – полеміст.
а) польського війська; б) турецького війська; в) турецько-татарського війська; г) татарського війська.
а) у кінці ХV століття; б) у кінці ХІІІ століття; в) від 1359 року; г) від 13 48 року.
а) частина українців, які з певних причин у певний час виїхали за межі України та проживають там; б) частина українців, яка проживає на схід від України; в) частина українців, яка розмовляє українською мовою; Виконайте завдання письмово: І. Поясніть зміст поняття: (5 б) «Українська нація» – це історично-складена спільність людей, якій притаманні всі ознаки народу. Вона засвоює набуті віками етнокультурні цінності, розвиваючи їх; і водночас виступає як консолідуюча сила усіх громадян, спонукає їх до політичного життя в межах самостійної держави. ІІ. Написати твір-роздум на тему: (15 б) «Буковинське народне віче та його мета». ІІІ. Аргументовано спростуйте або доведіть твердження: (10 б) Міжнародні зв’язки важливо мати для розквіту і збагачення молодої держави. Критерії оцінювання написання ІІ та ІІІ завдання: ІІ. Твір будується з трьох частин: вступної, головної та заключної. Він може бути у формі нарису, щоденника, листа тощо. Твір не повинен бути трафаретним, стандартним. Вступ належить обов’язково пов'язати з основною частиною твору. Виклад думок – конкретний, не захоплюватись цитатами, якщо і використовувати їх, пов’язувати зі змістом твору. У творі мають знайти місце власне ставлення та світоглядні висновки із запропонованої теми. Тези: Буковинське віче – національне піднесення українських буковинців. Буковинське віче - народовиявлення українських буковинців за возз’єднання з Наддніпрянською Україною. Буковинське віче – велике народне зібрання, яке відбулося 3 листопада 1918 року, в місті Чернівцях на нинішній Театральній площі. Національне піднесення у цей час на Наддніпрянській Україні та Галичині. Діяльність національно-патріотичної інтелігенції у підготовці Буковинського віча. Відмова австрійської адміністрації від буковинських земель. Протидія румунським націоналістичним силам захопленню Буковинського краю. Метою Буковинського віча було возз’єднання краю з Наддніпрянською Україною. Великий внесок у організацію цієї події Омеляна Поповича, Аурела Ончула. ІІІ. Вміння самостійно формулювати і робити висновки, припущення та добирати переконливі аргументи для підтвердження або спростування запропонованого твердження. Тези: Міжнародні відносини – відносини держави з іншими державами в галузі економіки, культури та політики. Аргументом стосовно доведення цього твердження є: - досвід минулих поколінь; - особливості державотворення (внесок Володимира Великого, Ярослава Мудрого, Данила Галицького, Богдана Хмельницького, Івана Мазепи, Михала Грушевського, Володимира Винниченка, Павла Скоропадського). Україна в міжнародних відносинах на сучасному етапі (ЄС, ООН, ЮНЕСКО…). Максимальна кількість балів – 40 б. |
Завдання обласного етапу Міжнародного конкурсу з українознавства Творчість якого письменника поклала початок розвитку української літератури на Буковині: (1 б) |
ПРОТОКОЛ остаточних результатів обласного етапу Міжнародного конкурсу... |
Завдання обласного етапу Міжнародного конкурсу з українознавства Вступ належить обов’язково пов'язати з основною частиною твору. Виклад думок – конкретний, не захоплюватись цитатами, якщо і використовувати... |
Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу... На мою долоньку впала сніжна зірочка. Я злякався (злякалася), що вона розтане, і обережно підняв (підняла) її пуховою рукавичкою |
Завдання ІІІ (обласного) етапу ХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика Утворіть фразеологізми, вибравши із дужок потрібне слово. Запишіть їхнє значення. Складіть три речення, ввівши в них фразеологізми... |
Конкурсу в номінації поробка Львівського обласного дитячого еколого-натуралістичного центру проведений обласний етап VI Міжнародного екологічного конкурсу |
Конкурсу в номінації поробка Львівського обласного дитячого еколого-натуралістичного центру проведений обласний етап VI Міжнародного екологічного конкурсу |
Завдання ІІІ етапу ХІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика Складіть і запишіть лист (обсягом одна сторінка) вашому однолітку про неповторність і красу природи України взимку. Не забувайте... |
Завдання ІІ (районного/міського) етапу ІІ Міжнародного мовно-літературного... Побудуйте діалог, відповідно до ситуації, використавши всі типи речень за метою висловлювання й емоційно забарвленою інтонацією |
Завдання ІІ (районного/міського) етапу Міжнародного мовно-літературного... Складіть ланцюжок слів (не менше восьми) таким чином, щоб усі слова починалися літерою О. У кожному наступному слові має бути на... |