|
Скачати 43 Kb.
|
Завдання обласного етапу Міжнародного конкурсу з українознавства 11 клас І варіант Вказати правильну відповідь: 1. Мовна культура – це: (1 б) а) культура мови, мовлення, що полягає у правильності користування українською мовою; б) синтез культур різних класів, соціальних верств і груп відповідного суспільства; в) культура відносин людини з природою, з навколишнім середовищем; г) сукупність цінностей, вірувань, традицій та звичаїв, якими керується більшість членів суспільства. 2. Першим космонавтом незалежної України є: (1 б) а) Павло Попович; б) Сергій Корольов; в) Леонід Каденюк; г) Георгій Гречко. 3. Творчість якого письменника поклала початок розвитку української літератури на Буковині: (1 б) а) Ольга Кобилянська; б) Юрій Федькович; в) Володимир Вознюк; г) Сидір Воробкевич. 4. Політична культура – це: (1 б) а) сукупність досягнень у політиці; б) сукупність досягнень у літературі; в) сукупність досягнень у виробництві; г) сукупність надбань, спосіб сприйняття світу і опанування ним, система мислення та творчості українського народу; д) сукупність позицій, цінностей і кодексу поведінки, що стосується взаємних відносин між владою і громадянами. 5. Ментальність – це: (1 б) а) спосіб мислення, загальна духовна спрямованість людини чи нації; б) почуття відповідальності за свої вчинки; в) поняття моральної свідомості, що означає такий стан людини, який відповідає внутрішньому задоволенню своїм життям; г) поєднання стійких рис людини, яке формується під впливом навколишнього середовища. 6. Архетип – це: (1 б) а) способи зв'язку образів, що передаються із покоління в покоління; б) культура споживання, життєоблаштування, відпочинку, дозвілля; в) сукупність засобів виробництва та інших матеріальних цінностей суспільства; г) наявність правових норм та різних норм господарювання. 7. Міжнародні відносини – це: (1 б) а) сукупність різноманітних відносин( політичних, економічних, дипломатичних, ідеологічних) між національними державами; б) сукупність політичних, економічних відносин між національними державами; в) ідеологічні відносини між національними державами; г) дипломатичні відносини між національними державами. 8. Шлюб – це: (1 б) а) історично зумовлена, санкціонована й регульована суспільством форма взаємин між чоловіком та жінкою; б) реалізація прагнення бути співтворцем любові; в) самовільна, нерегульована суспільством форма взаємин чоловіка та жінки; г) прагнення чоловіка та жінки проводити цікаво свій час. 9. Екологічна культура – це: (1 б) а) сукупність цінностей, вірувань, традицій та звичаїв, якими керуються більшість членів суспільства; б) культура відносин людини з природою, з навколишнім середовищем; в) культура мистецтва, культура його розповсюдження, пропаганди, сприймання та розуміння; г) синтез кращих досягнень усіх національних культур різних народів. 10. Василь Михайлюк - це: (1 б) а) відомий буковинський письменник; б) відомий буковинський композитор; в) відомий буковинський художник; г) відомий буковинський скульптор. Виконайте завдання письмово: І. Поясніть зміст поняття: (5 б) «Історична місія» – це ІІ. Написати твір-роздум на тему: (15 б) «Держава не твориться в будучині, держава будується нині» (Олег Ольжич). ІІІ. Аргументовано спростуйте або доведіть твердження: (10 б) Як ви розумієте українознавство? Чому воно має стати основою формування духовності українського народу? Критерії оцінювання написання ІІ та ІІІ завдання: ІІ. Твір будується з трьох частин: вступної, головної та заключної. Він може бути у формі нарису, щоденника, листа тощо. Твір не повинен бути трафаретним, стандартним. Вступ належить обов’язково пов'язати з основною частиною твору. Виклад думок – конкретний, не захоплюватись цитатами, якщо і використовувати їх, пов’язувати зі змістом твору. У творі мають знайти місце власне ставлення та світоглядні висновки із запропонованої теми. Тези: Визначення поняття «держава». Держава будується на здобутках минулих поколінь. Внесок патріотів у становлення і побудову Української держави у відповідну історичну епоху. - Ярослав Мудрий; - Пилип Орлик; - Богдан Хмельницький; - Тарас Шевченко та інші письменники; - Розстріляне Відродження; - внесок 60-десятників. Боротьба за незалежність у 90-і роки ХХ століття. Державу будуємо сьогодні: - збереження суверенітету; - зміцнення статусу державної мови; - збереження кордонів; - збереження демократичних цінностей. Мій внесок у розбудову держави. Кожна людина є державотворцем. Наша відповідальність у розбудові держави перед майбутніми поколіннями. ІІІ. Вміння самостійно формулювати і робити висновки, припущення та добирати переконливі аргументи для підтвердження або спростування запропонованого твердження. Максимальна кількість балів – 40 б. |
ПРОТОКОЛ остаточних результатів обласного етапу Міжнародного конкурсу... |
Завдання обласного етапу Міжнародного конкурсу з українознавства Людина енергійна, в якої можуть виникати сильні емоції, різкі зміни настрою, приступи дратівливості. Вона часто ризикує. Який тип... |
Завдання обласного етапу Міжнародного конкурсу з українознавства Вступ належить обов’язково пов'язати з основною частиною твору. Виклад думок – конкретний, не захоплюватись цитатами, якщо і використовувати... |
Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу... На мою долоньку впала сніжна зірочка. Я злякався (злякалася), що вона розтане, і обережно підняв (підняла) її пуховою рукавичкою |
Завдання ІІІ (обласного) етапу ХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика Утворіть фразеологізми, вибравши із дужок потрібне слово. Запишіть їхнє значення. Складіть три речення, ввівши в них фразеологізми... |
Конкурсу в номінації поробка Львівського обласного дитячого еколого-натуралістичного центру проведений обласний етап VI Міжнародного екологічного конкурсу |
Конкурсу в номінації поробка Львівського обласного дитячого еколого-натуралістичного центру проведений обласний етап VI Міжнародного екологічного конкурсу |
Завдання ІІІ етапу ХІ Міжнародного конкурсу з української мови ім. П. Яцика Складіть і запишіть лист (обсягом одна сторінка) вашому однолітку про неповторність і красу природи України взимку. Не забувайте... |
Завдання ІІ (районного/міського) етапу ІІ Міжнародного мовно-літературного... Побудуйте діалог, відповідно до ситуації, використавши всі типи речень за метою висловлювання й емоційно забарвленою інтонацією |
Завдання ІІ (районного/міського) етапу Міжнародного мовно-літературного... Складіть ланцюжок слів (не менше восьми) таким чином, щоб усі слова починалися літерою О. У кожному наступному слові має бути на... |