|
Скачати 57.04 Kb.
|
Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (для учнів 5-го класу) 01.12.2012 1. Допишіть казку (обсяг до 2 сторінок). Звідки прилетіла сніжинка? На мою долоньку впала сніжна зірочка. Я злякався (злякалася), що вона розтане, і обережно підняв (підняла) її пуховою рукавичкою. – Дякую тобі, – несподівано промовила сніжинка. – Ти вмієш говорити? – здивувався (здивувалася) я. – Розкажи, звідки ти прилетіла! – Добре, – посміхнулася сніжинка. – Слухай... 22 бали 2. Складіть вірш про зиму за опорними словами. Опорні слова: сизокрила, покрила, сніжинки, хатинки. 8 балів Загальна кількість балів 30 Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (для учнів 6-го класу) 01.12.2012 1. Напишіть невеликий казково-пейзажний твір-замальовку (обсяг до 2 сторінок) «За сонцем хмаронька пливе…», використовуючи всі види речень за метою висловлювання. 22 бали 2. Запишіть: добрим, привітним, байдужим, спокійним чи жорстоким може бути небо над Вашою хатою. Чому? 8 балів Загальна кількість балів 30 Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (для учнів 7-го класу) 01.12.2012 1. На основі вивчених творів Тараса Шевченка напишіть твір «Грає кобзар, виспівує…» (обсяг до 2,5 сторінок). 22 бали 2. Засперечалися вареник, галушка й пампушка, хто із них найсмачніший. Напишіть усмішку або вірш. 8 балів Загальна кількість балів 30 Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (для учнів 8-го класу) 01.12.2012 1. Уявіть, що оголошено конкурс на кращий проект пам’ятника «Тарас Шевченко очима сучасної молоді». Складіть опис такого пам’ятника. Свій задум обґрунтуйте. Стиль – за вибором автора (обсяг до 3 сторінок). 22 бали 2. Напишіть віршем без рими (вільним) про зимовий день. 8 балів Загальна кількість балів 30 Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (для учнів 9-го класу) 01.12.2012 1. Напишіть твір-роздум (3 сторінки), відштовхуючись від таких слів Тараса Шевченка: Я не нездужаю, нівроку, а щось такеє бачить око, і серце жде чогось … Назву доберіть самостійно. У творі дайте відповідь на запитання: «Що бачить і чого чекає молода людина (дев’ятикласник) в Україні ХХІ століття?» 22 бали 2. Уявіть, що старовинний годинник, який зберігається у вашій родині років зі сто, і сучасний свічник, виготовлений у стилі бароко, заговорили між собою. Запишіть їхній діалог. 8 балів Загальна кількість балів 30 Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (для учнів 10-го класу) 01.12.2012 1. У поемі «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» Тарас Шевченко написав: «Розкуються незабаром // Заковані люде». Альберт Камю писав, що весь світ поділяється на дві категорії: чуму та її жертв. Під чумою митець розумів тоталітаризм, диктатуру, тиранію, ті політичні режими, за якими доля однієї людини нічого не варта. Багато сучасних українських письменників і науковців говорять про проблему подолання посттоталітарного спадку, з яким пов’язано утвердження національної свободи як свободи морально-етичної. Завдання: напишіть твір-роздум на таку суспільно-історичну тему: «Що заважає Україні бути державою свободи?». Обґрунтуйте, що Ви розумієте під поняттям «свободи». В якому вимірі Україна й досі залишається невільною? 22 бали 2. Складіть рекламу (можна жартівливу) на побутову техніку (мікрохвильова піч, кухонний комбайн, холодильник) 8 балів Загальна кількість балів 30 Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради Завдання обласного етапу ІІІ Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка (для учнів 11-го класу) 01.12.2012 1. У поемі «І мертвим, і живим, і ненарожденним…» Тарас Шевченко написав: «І ми не ми, і я не я». Поміркуйте над цими словами. Який зміст у них закладено? Що вони означають особисто для Вас? Завдання: напишіть твір-роздум на тему «І ми не ми, і я не я», в якому дайте відповідь на запитання: що заважає українцям об’єднатися? Які чинники національної дезінтеграції існують у сучасному суспільстві? Яку природу мають ці чинники: інформаційну, етнічну, мовну, політичну тощо? Подумайте також над тим, що могло б сприяти духовній інтеграції українців? Чи може цю функцію виконувати література, культура? 22 бали 2. Складіть рекламу (можна жартівливу) на побутову техніку (кавоварку, електричний чайник, хлібопічку, електропраску) 8 балів Загальна кількість балів 30 |
Завдання ІІ (районного/міського) етапу ІІ Міжнародного мовно-літературного... Побудуйте діалог, відповідно до ситуації, використавши всі типи речень за метою висловлювання й емоційно забарвленою інтонацією |
Диплом Прізвище, ініціали вчителя Міжнародного мовно-літературного конкурсу учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка |
Завдання ІІ (районного/міського) етапу Міжнародного мовно-літературного... Складіть ланцюжок слів (не менше восьми) таким чином, щоб усі слова починалися літерою О. У кожному наступному слові має бути на... |
Конкурсу учнівської та студентської Навчальному році ІV Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка І етап (шкільний)... |
ПРОТОКОЛИ РЕЗУЛЬТАТІВ І етапу І V М іжнародного мовно-літературного... |
НАКАЗ Положення про Міжнародний мовно-літературний конкурс учнівської та студентської молоді імені Тараса Шевченка, затвердженого постановою... |
Завдання ІІІ (обласного) етапу ХІІ Міжнародного конкурсу з української мови імені П. Яцика Утворіть фразеологізми, вибравши із дужок потрібне слово. Запишіть їхнє значення. Складіть три речення, ввівши в них фразеологізми... |
Конкурсу учнівської та студентської Запропоновані учасникам завдання складалися із трьох рівнів: мовного, літературного, творчого і відповідали навчальним програмам |
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА НАУКОВО-ДОСЛІДНА... Тараса Шевченка: підсумки за 2007 рік і завдання на 2008 рік заслухана на засіданні Комісії Вченої ради з організації наукової роботи... |
КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА НАУКОВО-ДОСЛІДНА... Тараса Шевченка: підсумки за 2007 рік і завдання на 2008 рік заслухана на засіданні Комісії Вченої ради з організації наукової роботи... |