11 клас Контрольна робота №6 з теми «Проза другої половини ХХ ст. Українська історична проза» Тести ( закриті завдання)


Скачати 70.75 Kb.
Назва 11 клас Контрольна робота №6 з теми «Проза другої половини ХХ ст. Українська історична проза» Тести ( закриті завдання)
Дата 26.10.2013
Розмір 70.75 Kb.
Тип Документи
bibl.com.ua > Військова справа > Документи

11 клас

Контрольна робота № 6 з теми «Проза другої половини ХХ ст. Українська історична проза» Тести ( закриті завдання)


У завданнях 1 -24 подано по чотири варіанти відповідей, з яких лише ОДИН правильний . Вкажіть правильний варіант відповіді.

  1. Дім на горі з однойменного твору В. Шевчука — це символ:

А фортеці духовності; Б сімейного щастя; В недосяжної вершини; Г основи світобудови.

2. У стильовій манері О. Гончара визначальними є риси:

А бароко; Б романтизму; В символізму; Г постмодернізму.

3. Танець героїв твору О. Гончара «Залізний острів» на розпеченій палубі покинутого крейсера несе в собі символіку:

А естетичних чарів мистецтва; Б відчаю від самотності в сучасному світі;

В відчуття того, що гуманістичні цінності під загрозою цивілізаційних процесів;

Г краси й сили кохання.

4.У стильовій манері В. Шевчука значною мірою відчуваються риси:

А бароко; Б романтизму; В символізму; Г постмодернізму.

5. Хто із цих письменників не є творцем історичної прози:

А З. Тулуб; Б Р. Іванчук; В Гр. Тютюнник; Г Ю. Мушкетик.

6.Епіграф до твору Г. Тютюнника «Три зозулі з поклоном» має такі слова:

А «Близьким і рідним мешканцям села». Б «З повагою до минулого».

В «Любові всевишній присвячується». Г «На згадку про мого батька».

7. У своєму листі Михайло (Г. Тютюнник «Три зозулі з поклоном») просить, звертаючись до дружини, щоб вона…

А Тимчасово забула про нього. Б Пригостила трьох зозуль з його поклоном.

В Відвідала Марфу. Г Гідно виховала їх сина.

8. Кому з героїв твору О. Гончара «Собор» належать слова: «Собори душ своїх бережіть, друзі… Собори душ!»?

А Учителю математики. Б Бригадиру. В Ягору Картатому. Г Ельці.

9. «Собор» О. Гончара був заборонений…

А На 10 р. Б 15 р. В 5р. Г 20 р.

10. У творі О. Гончара «За мить щастя» висвітлено:

А проблему жіночої самотності;

Б проблему сутності щастя людини через зображення одного епізоду з життя;

В проблему вічного чекання людиною щастя й пошуку його у будь – який момент життя;

Г проблему вічної любові.

11. У двох вимірах – у добу Київської Русі та у ХХ столітті відбуваються події у творі:

А «Залізний острів» О.Гончара; Б «Дім на горі» В. Шевчука;

В «Диво» П. Загребельного; Г «За мить щастя» О.Гончара

12. Розповідь матері про кохання Марфи до Михайла в творі Гр. Тютюнника «Три зозулі з поклоном» є

А зав’язкою; Б розвитком дії В кульмінацією Г розв’язкою.

13. Слова католицького священика: «Omnia vincit amor («Любов перемагає все!») врятували від самосуду натовпу героїню твору:

А «Залізний острів» О.Гончара; Б «Дім на горі» В. Шевчука;

В «Диво» П. Загребельного; Г «За мить щастя» О.Гончара

14. Прочитайте уривок: «Соню! Не суди мене гірко. Але я ніколи нікому не казав неправди і зараз не можу: я чую щодня, що десь тут коло мене ходить Марфина душа нещасна. Соню, сходи до неї і скажи, що я послав їй…»

Продовження цих слів є

А подяку за листи, що лишились без відповіді; Б щирі вітання та добрі побажання;

В привіт з далекого Сибіру; Г три зозулі з поклоном;

15. Нічні бомбардування, під які випадково потрапляють герої, зображені у творі:

А «Залізний острів» О.Гончара; Б «Дім на горі» В. Шевчука;

В «Диво» П. Загребельного; Г «За мить щастя» О.Гончара

16. Про якого героя ця цитата: «Часом на ….. находило: хотілось убратись у найкращу одежу, взяти сина за руку й податись у кіно чи просто пройтися по вулицях; накидала гачок на двері й годину крутилася біля дзеркала, видивляючись на себе. Розбирала сукні, хай і довоєнні, одягала кожну й припасовувала. Хотілося муркотіти й крутитися, хотілося, щоб синьо світилося від доброї погоди вікно і щоб падало в її кімнату сонце.»?

А Тоня ( «Залізний острів») Б Галя («Дім на горі»)

В Соня ( «Три зозулі з поклоном») Г Ягода («Диво»)

17. Кого описує автор в даному уривку: «Був звідусіль обплутаний павутиною, тож мусив вилізти з неї, як з одежі. Став проти вікна, що так його чарувало, змахнув руками, як чародій, і в його долонях виріс букет найчудовіших і найсвіжіших троянд. Дивився на ті квіти й обливався гіркою печаллю. Солодкий біль пік його, він махнув рукою, і букет вільно пролетів у відчинену кватирку»?

А Дженджурика; Б Володимира; В Анатоля; Г Хлопця.

18. Дід Родим, купець Какора, Ярослав є героями твору

А «Залізний острів» О.Гончара; Б «Дім на горі» В. Шевчука;

В «Диво» П. Загребельного; Г «За мить щастя» О.Гончара

19. Життєвий шлях і шлях до серця уособлює в творі «Дім на горі»:

А Хлопець Б дівчина В дорога Г сірий птах

20. Твір «Залізний острів» є частиною роману:

А «Собор» Б «Диво» В «Тронка» Г «Людина і зброя»

21. Скільки оповідань містить друга частина твору «Дім на горі» - «Оповідання козопаса Івана Шевчука…»?

А 10; Б 13; В 14; Г 15.

22. Яке словосполучення було декілька разів закреслено й знову написано у творі «Три зозулі з поклоном»?

А Моя Соня; Б Любов найвища; В Милий сину; Г Сибір несходиму.

23.Куди через недалекоглядність потрапляють герої твору «Залізний острів»?

А на напівзатонулий військовий корабель; Б на безлюдний чудернацький острів;

В на дах величезного гроту; Г у підземну німецьку секретну лабораторію

24.Коли відбуваються події у творі «За мить щастя»?

А у перше повоєнне літо; Б наприкінці війни;

В на початку війни; Г на початку ХХ століття

Завдання 25 –30 мають на меті встановлення відповідності ( один варіант відповіді зайвий)

25. Установіть відповідність між твором та жанром:

1 «Залізний острів» О.Гончара; А історичний роман

2 «Дім на горі» В. Шевчука; Б новела - засторога;

3 «Диво» П. Загребельного; В автобіографічна повість;

4 «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника Г повість – преамбула;

Д новела в новелі

1А, 2Г, 3А, 4Д

26. Установіть відповідність між твором і персонажем:

1. «Залізний острів» О.Гончара; А Карпо Ярковий;

2. «Дім на горі» В. Шевчука; Б Сашко Діденко;

3. «Диво» П. Загребельного; В Гордій Отава;

4. «За мить щастя» О.Гончара; Г Микола Баглай;

5. «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника Д Олександра Панасівна;

Е Віталик

1Е, 2Д, 3В, 4Б, 5А.

27. Установіть відповідність між твором і темою:

1. «Залізний острів» О.Гончара; 2. «Дім на горі» В. Шевчука;

3. «Диво» П. Загребельного; 4. «За мить щастя» О.Гончара;

5. «Три зозулі з поклоном» Гр. Тютюнника

А Романтичне кохання мадярки, заміжньої жінки, та радянського бійця, молодого хлопця;

Б Розкриття проблеми творчого першоджерела в людині, свободолюбства, людської гідності та зображення її в поза просторовому вимірі, історія створення та збереження історичної пам’ятки нашого народу;

В Зображення кохання без відповіді, що осяює усе життя людини, підтримує й охороняє навіть на відстані;

Г Відтворення бароковості світу; життя у двох вимірах: реальному й фантастичному;

Д Зображення громадянської війни, що несе братовбивство та ненависть до ближнього свого;

Е Краса й сила кохання; відповідальність за долю інших, світу в цілому; неприродність військових змагань як загрозу миру й життю.

1Е, 2Г, 3Б, 4А, 5В.

28. Установіть відповідність між елементами композиції та подіями твору «Залізний острів»:

1. Зав’язка 2.Кульмінація 3. Експозиція 4.Розв’язка 5.Розвиток дії

А Хлопець і дівчина пливуть на екскурсію;

Б Тоня йде на побачення з хлопцем;

В Пошуки виходу з пастки;

Г Герої розуміють, що вони відрізані від світу й становлять мішень;

Д Герої щасливо рятуються;

Е Герої сподіваються на порятунок.

1А, 2Г, 3Б, 4Е, 5В.

29. Установіть послідовність подій у творі «Диво»:

1. Народження онука в діда язичника.

2.Штурмбанфюрер Адальберт Шнурре шукає цінності Софійського собору та свого колегу професора;

3. Кохання Ярослава й Забави;

4.Знайомство професора – історика Бориса з художницею Таєю .

5. Навчання майбутнього будівничого собору в майстра Агапіта;

6. Народження Ярославою сина від будівничого Софійського храму.

4, 1, 2, 3, 5,6.

30. Установіть відповідність між героєм та цитатою:

1.Сивоок («Диво»); 2.Оксана ( «Дім на горі»);

3.Військовий водовоз («За мить щастя»); 4. Михайло («Три зозулі з поклоном»);

5. Тоня («Залізний острів»)

А «Ішла з наповненим жалем серцем, кришилися, наче піщані яблука, під ногами зорі, і їй раптом здалося, що душа її ширшає і стає необмежена, що вона проростає в увесь цей світ, над усі ті постаті, котрі сомнамбулічно блукають довкола. Тоді дівчина раптом злякалася свого розросту й цієї дороги — помчалася чимдуж, розбиваючи п’ятами крихкі тіла зір. Сірий птах з обличчям дженджурика летів коло неї і щось їй казав, але не почула вона його слів. Рвонула геть із дороги»

Б «Сокіл був, ставний такий, смуглий, очі так і печуть, чорнющі. Гляне, було, просто гляне і все, а в грудях так і потерпне»;

В Будуючи храм, він ніби віддавав по часточці свої душу і тіло. Здається, видихся, вийшов увесь. Але ось добудували, треба розписувати. Міщило старанно викладав мозаїку, на якій був зображений князь. Однак робив він це дуже повільно, припасовуючи камінчик до камінчика. Тому зображення князя так блищало, що не можна було дивитися. Він працював швидко, приладжував камінці смальти ніби недбало, але з будь-якого куточка храму вони випромінювали сонце»;

Г «Вона теж картала себе — як вона могла, чому не зупинила таку небезпечну витівку. Їх шукатимуть, звичайно, але ніхто не подумає, що вони тут. А ще як знайдуть порожній човен із одягом»;

Д «Чули раніше хлопці, що любов змінює людину, що в коханні душа людська розквітає, а тут це диво відбувалося на їхніх очах. Був, як усі, їхній друг і ось враз — із звичайного став незвичайним, став щедрим, багатим, багатшим за царів, королів! І це був їхній ………..! Наче напоєний чарами, тільки й жив він тепер своїми золотими видіннями, отими снопами, її красою, тільки й чекав, коли вийде з гауптвахти та знов гайне до своєї циганочки (так він свою мадярочку називав)»

Е «Раптом вона жахнулася, скрикнула йому в засторогу. До них наближалася смерть у вигляді незнайомого, чорного, в жилетці, з блискучим серпом у руці чоловіка».

1В, 2 А, 3 Д, 4 Б, 5 Г.

Оцінювання.

1 - 24 завдання – по 0, 25 бали

25- 30 завдання – по 1 балу. Загальна кількість балів – 12.

Схожі:

Модульна контрольна робота №2
Спираючись на художні твори, назвіть риси української літератури другої половини 16 ст., які дозволяють говорити про неї як про літературу...
Тести до теми „Українська революція (лютий 1917 р. – грудень 1917 р)”
Завдання до теми „Україна у боротьбі за збереження державної незалежності” (1918 – 1919рр.)
Тести до теми „Українська революція (лютий 1917 р. – грудень 1917 р)”
Завдання до теми „Україна у боротьбі за збереження державної незалежності” (1918 – 1919рр.)
Особливості перекладу художнього тексту за різними жанрами: проза
Дисципліна: Практика перекладу з основної іноземної мови на рідну і з рідної на іноземну
Українська драматургія і театр 70-90 років
Драматургія другої половини XIX ст має своїх видатних театральних діячів: М. Старицького, М. Кропивницького, І. Карпенка-Карого
Контрольна робота №2 з теми

Тест №9 кл. Тема №2. Хімічний зв’язок. Окисно-відновні реакції. Варіант...
Тест містить: закриті завдання з однією правильною відповіддю 1-6; 8-12; 14-16; 18; 20; у18, 20
Світ Антуана де Сент-Екзюпері
Антуан де Сент-Екзюпері – видатний французький письменник-гуманіст, льотчик, філософ. Його інтелектуально-лірична проза поєднує автобіографічну...
Контрольна робота з теми «Пісні літературного походження. М. Вороний. Т. Шевченко»

Контрольна робота з теми
Чи є основним призначенням БД створення і редагування текстових документів? (1 бал)
Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
bibl.com.ua
Головна сторінка