|
Скачати 89.13 Kb.
|
САМОСТІЙНА РОБОТА № 8 Імпорт графіки 1. Розміщення графіки - Помістите в публікацію зображення з теки Файли до лр_8, скориставшись командою Помістити з меню Файл. Звернете увагу на діалогове вікно імпорту. Воно виглядає декілька по-різному залежно від того, який інструмент був активний перед вибором команди: Стрілка або Текст. Після вибору файлу у вікні Помістити клацніть на кнопці ОК, покажчик набере вигляду одній піктограм залежно від формату файлу, що імпортується. Далі слід встановити покажчик в те місце на сторінці публікації, де повинен розташовуватися верхній лівий кут зображення, і клацнути лівою кнопкою миші. Зображення з'явиться на сторінці публікації. Якщо воно має невірне перенесення (в разі CMYK-изображений кольори можуть змінитися до повного невпізнання) кольорів, то слід включити систему цветокоррекции і встановити профайлы для тієї апаратури, яка використовувалася для їх здобуття і обробки. Якщо ж зображення виглядає грубо, як "мозаїка" з кольорових квадратів, то зміните установки відображення імпортованої графіки або помістите файл ще раз, змінивши параметри мініатюри (для Імпорту EPS- і А1-файлов). Поміщене зображення можна перемістити в будь-яке місце сторінки, змінити його габарити, обернути і спотворити. При верстці зображення може обрамувати текстом. Вільно розміщуваному зображенню можна задати атрибут обтікання текстом. 2. Заміна наявного в публікації зображення імпортованим - Якщо перед вибором команди Помістити на сторінці було виділено графічне зображення, то при імпорті відкривається нова можливість замінити виділене зображення таким, що імпортується. Для заміни наявного зображення перемикач Помістити повинен знаходитися в положенні Замість виділеного зображення, а перемикач Зберегти кадрування повинен відображати ваші побажання відносно кадрування зображення, що імпортується. Якщо виділене зображення було кадроване інструментом Рамка, то при включеному перемикачі Зберегти кадрування імпортоване зображення збереже вихідні розміри і буде кадроване справа і знизу такого самого розміру. Інакше зображення буде отмасштабировано до розмірів рамки, що кадрує. При заміні зображення без кадрування або у разі, коли розмір зображення, що поміщається, менший, ніж розмір виділеного, PageMaker, намагається зберегти розміри зображення по обох вимірах, порушує співвідношення вертикального і горизонтального розмірів зображення, спотворюючи його. - Заміните поміщені раніше зображення іншими з різними установками вікна Помістити. 3. Приміщення в текст вкладених зображень - Якщо графічне зображення поміщається в публікацію при поточному інструменті Текст, воно буде прив'язано до точки вставки (місцю в тексті де знаходився текстовий курсор). В цьому випадку зображення можна розглядати як один з символів тексту. При переміщенні текстового блоку або тексту усередині текстового блоку вкладене зображення теж переміщається, завжди знаходячись в положенні, заданому при імпорті. Інші варіанти приміщення зображень не дають такої можливості: при переміщенні тексту зображення залишається на тому ж місці. Для того, щоб розмістити зображення як вкладене, перед приміщенням слід вибрати інструмент Текст і встановити курсор в те місце тексту до якого необхідно прив'язати зображення. Потім викликати вікно імпорту. При цьому перемикач Як вкладене зображення має бути включений. Помістите декілька зображень як вкладені і як вільні в раніше створені публікації. Зміните розміри текстових блоків, простежите за тим як змінюватиметься або не змінюватиметься розташування зображень в публікації залежно від способу їх розміщення. - Поміщене зображення можна зміщувати відносно базової лінії рядка, в якому воно знаходиться. Для цього виберіть інструмент Стрільця і переміщайте зображення вгору або вниз. Курсор при цьому набере вигляду двонаправленої стрілки в прямокутній рамці. Змістите зображення відносно базової лінії. - Приміщення вкладених зображень, розмірами тих, що перевищують автоматичний інтерліньяж тексту, викликає збільшення значення інтерліньяжа для рядка, в якому знаходиться місце прив'язки. В даному випадку відбувається те ж, що і при збільшенні кегля окремого символу в рядку - автоматичний інтерліньяж розраховується по ньому. Аби уникнути негарної зміни інтерліньяжа, його необхідно задати спеціально, а не задовольнятися автоматичним. 4. Редагування оригінала - Якщо графічний файл був поміщений в публікацію командою Помістити, то в більшості випадків його можна відредагувати командою Редагувати оригінала з меню Редагування. При цьому PageMaker запустить асоційоване з типом зображення застосування і завантажить зображення в нього. Після закінчення сеансу редагування і виходу з графічного застосування із збереженням файлу PageMaker автоматично відновить екранну копію зображення, що зберігається в публікації і дані про його розміри і типа. Відмітьте, що при виконання цієї команди зображення завантажується не те застосування, в якому воно було створене, а в те, яке асоційоване з даним типом файлу системою Windows. Якщо додаток для відкриття файлу не знайдений, то вам буде запропоновано діалогове вікно, що дозволяє вибрати додаток для редагування цього типа файлів. Відкрийте поміщені раніше в публікацію графічні зображення в режимі редагування, внесіть до них зміни і збережете публікацію з відредагованими зображеннями. 5. Графіка і системний буфер обміну (Clipboard) - Імпортувати графічні і текстові файли в PageMaker можна і за допомогою Системного буфера обміну (Clipboard). Робиться це стандартним для Windows способом: з графічного застосування зображення копіюється в буфер обміну командою Копіювати, а потім вставляється в PageMaker командою Вклеїти з меню Редагування. При роботі з системним буфером обміну PageMaker сам намагається визначити формат, в якому слід представити графічне зображення в публікації. Для того, щоб самому вибрати формат, в якому зображення зберігатимуться скористайтеся командою Вклеїти у форматі з меню Редагування. При виконанні цієї команди видається діалогове вікно, що дозволяє вибрати формат представлення даних. Як правило, першим вибором буде "рідний" формат додатка, в якому був створений файл, а останнім - формат WMF (мета-файл Windows). Вставлені в публікацію через системний буфер обміну зображення в "рідному" форматі зовнішнього застосування зв'язуються з публікацією засобами OLE. - Створіть простій графічний файл в будь-якому графічному редакторові і помістите його в публікацію за допомогою Системного буфера обміну (Clipboard) - Помістите в публікацію, створене зображення ще раз, скориставшись можливістю визначення формату для вклеюваного зображення. - PageMaker підтримує технологію Drag-and-Drop, тобто зображення можна перетягувати мишею з вікна зовнішнього застосування у вікно публікації. Ця операція є варіантом імпорту через системний буфер обміну командою Вклеїти і наводить до тих же результатів. Перетягнете, створене вами зображення, з графічного редактора в публікацію. 6. Використання бібліотек - Графічні матеріали можна поміщати в публікацію не лише із зовнішнього застосування, але і з палітри бібліотеки. У палітру можна помістити будь-яке, наявне в публікації зображення і потім вставляти його в цю ж або будь-яку іншу публікацію. Помістити зображення в палітру можна, натискує піктограму із зображенням плюса в нижньому рядку палітри при виділеному зображенні. Елементи бібліотеки відображуються в палітрі у вигляді мініатюр, заголовків або того і іншого залежно від вибору, зробленого в меню палітри: Display images (Показати мініатюри), Display names (Показати імена) або Display both (Показати все). Після того, як зображення додане в бібліотеку, йому можна привласнити назву, автора, ключові слова і опис. Первинне зображення поміщається в палітру з назвою Untitled # (# - порядковий номер) і ім'ям автора, співпадаючим з ім'ям користувача, визначеним в Windows, і незаповненими останніми полями. Ці дані можна змінити у будь-який момент, зробивши подвійне клацання мишею на мініатюрі елементу в палітрі бібліотеки. Командою Edit item after adding (Редагувати нові елементи) можна включити режим, в якому вікно редагування атрибутів елементу бібліотеки відкривається автоматично відразу після додавання нового зображення. Помістите зображення з публікації в палітру бібліотеки. Привласніть цим зображенням назви, ім'я автора, визначите ключові слова, зробіть опис. - По атрибутах зображення у будь-який момент можна здійснювати пошук в бібліотеці. Діалог параметрів пошуку відкривається командою Search Library (Знайти елементи) з меню палітри. У нім можна задати пошук по авторові, заголовку і одному або двом ключовим словам, основними, що поєднуються, логічним! операціями: AND (и), OR (або) і XOR (що "виключає або", тобто "не"). Після запуску пошуку кнопкою Search (Шукати) елементи, що не задовольняють критеріям пошуку, перестануть відображуватися в палітрі бібліотеки. Знайдіть поміщені в бібліотеку зображення, використовуючи для пошуку різні критерії. - Включите відображення всіх елементів, скористайтеся пунктом Show all items (Показати всі елементи) меню палітри. - Непотрібні елементи палітри віддаляються з неї командою Remove Item (Видалити елемент) меню палітри при виділеному в палітрі елементі, підметі видаленню. Видалите один з елементів, розміщених в палітрі. - Для створення нових бібліотек і підключення альтернативних є команди New Library (Нова бібліотека) і Open Library (Відкрити бібліотеку). 7. Масштабування імпортованих зображень - Зміна розміру зображення виконується точно так, як і масштабування графіки, створеної інструментами малювання PageMaker, тобто досить перетягнути одну з його восьми активних точок за допомогою інструменту Стрільця. Але все-таки в імпортованих зображень існують і свої особливості. Для них найбільш важливим є збереження пропорцій зображення, тому, якщо утримувати при масштабуванні клавішу , PageMaker не наводить форму зображення до квадрата, як у випадку з масштабуванням прямокутників, а масштабує його із збереженням співвідношення вертикального і горизонтального розмірів, тобто пропорцій. Зміните розміри зображень з дотриманням і без дотримання пропорцій. 8. Кадрування зображення - Можна не лише змінити розміри зображення, але і обрізувати його краї. Для цього призначений інструмент Рамка палітри інструментів. Кадрування зображення зводиться до висновку його в прямокутне вікно, розміри якого можна змінювати, не виходячи за рамки розмірів імпортованої графіки. Для кадрування переміщайте інструментом Рамка одну з активних точок заздалегідь виділеного інструментом Стрільця зображення, як при його масштабуванні. Обріжте краї зображень. - Кадроване зображення можна переміщати усередині рамки, що кадрує, відкриваючи різні його фрагменти. Для цього при вибраному інструменті Рамка помістите курсор миші в будь-яке місце зображення, натискуйте ліву кнопку миші і не відпускаючи її, переміщайте мишу. При цьому курсор набуде форми руки, а зображення усередині рамки переміщатиметься. після того, як ви доб'єтеся необхідного положення зображення усередині рамки, що кадрує, кнопку миші можна відпустити. Перемістите зображення усередині рамки, що кадрує, добиваючись найкращого положення зображення. 9. Використання фільтрів Photoshop в PageMaker - Для використання фільтрів треба виділити зображення інструментом Стрільця і вибрати команду Ефекти Photoshop з вкладеного меню Зображення меню Елемент. (Ця команда працює лише із зв'язаними зображеннями у форматі Tiff). У діалоговому вікні ефекти Photoshop слід вибрати відповідний ефект і ім'я файлу, в якому передбачається зберегти оброблене зображення і натискувати кнопку ОК. PageMaker прочитує файл і виводить діалогове вікно відповідного ефекту, в якому можна встановити його параметри. Далі оброблений файл записується під вказаним ім'ям і зв'язується з публікацією, заміщаючи початковий. Помістите декілька зображень формату Tiff в публікацію і застосуєте до них різні фільтри. |
Лабораторна робота № З Векторні зображення: створення та редагування.... Мета: Ознайомлення та вироблення основних навичок роботи з редактором векторної графіки |
УРОКУ ІНФОРМАТИКИ НА ТЕМУ: “ ПОНЯТТЯ КОМП’ЮТЕРНОЇ ПУБЛІКАЦІЇ Тема: Поняття комп’ютерної публікації. Засоби створення публікацій. Види публікацій та їх шаблони |
ЗАХОД И Заміна вводів до багатоповерхових будинків по вулицях Виконкомівська, 70,72,74,76,78 |
Національний Технічний Університет України „КПІ” Зображення файла 'Target with scale 300. ppi' має дві 1см лінійки. Виміряйте відстані між пікселями та розміри структур (наприклад... |
Урок № Тема: Зображення в повісті М. Гоголя героїзму, мужності українського народу Обладнання: кабінет комп’ютерних технологій, ПК, учительська презентація по темі Зображення в повісті М. Гоголя |
Зображення на площині. Розширення знань про український національний... «Зображення на площині. Розширення знань про український національний костюм. Зображення постаті людини до казки «Котигорошко» |
Урок розвитку мовлення Складання тексту міркування «ВІНОЧОК ВИТИ ЖИТТЯ ЛЮБИТИ» Обладнання: тексти про вінок на кожну парту, зображення вінка, пам’ятка до складання текстів – міркувань, тематичні тлумачні словники,... |
Спеціальні ефекти в програмі Grand Valley Canopus Edius Pro Мета роботи. Вивчити алгоритм застосування до відеофрагментів спеціальних ефектів з накладанням статичних або динамічних зображень... |
Растрова графіка Ь оригінала. Вимірюється у точках на дюйм (dpi dots per inch) і залежить від вимог до якості зображення та розміру файлу, способу... |
Титульний список капітального ремонту об'єктів благоустрою та шляхово-мостового... Капітальний ремонт дороги по вул. М. Кривоноса в м. Тернополі заміна верхнього шару дорожнього одягу (комплекс №1) |