|
Скачати 76.53 Kb.
|
Переклад з англійської - УВКБ ООН Київ Стосовно ситуації національних та релігійних меншин в конфлікті в Сирії Підбірка підготовлена УВКБ ООН, травень 2013 року Методы ведения боевых действий в Сирии включают обстрел или другие формы атаки на целые районы, якобы по причинам действительной или предполагаемой поддержки другой стороны конфликта, а также недавние отчеты об уничтожении жилищ. Такие действия, вместе с системными и достоверными сообщениями о нарушении прав человека обеими сторонами конфликта, указывают на то, что значительное число сирийских граждан покинули Сирию из-за вполне обоснованного страха, базирующегося на их подлинных или приписанных им политических убеждениях. Кроме того, сообщается, что группы меньшинств, такие как православные армяне и другие христиане, друзы, палестинцы и алавиты, все в большей степени вовлекают в конфликт, который, как говорится, приобретает все более межконфессиональный характер. Члены общин национальных меньшинств могут иметь обоснованный страх преследований в связи с их расовой или национальной принадлежностью. Однако другие конвенционные причины также могут быть актуальны в зависимости от обстоятельств каждого отдельного случая. Относительно нападений на целые районы, см., например, Управление Верховного комиссара ООН по правам человека, г-жа Нави Пиллай, «Верховный комиссар ООН по правам человека: Заявление обращенное к участникам дополнительного мероприятия на 21 сессии Совета по правам человека ООН на тему «Быть свидетелем: права человека и ответственность в Сирии», 19 сентября 2012 г., http://www.ohchr.org/en/NewsEvents/Pages/DisplayNews.aspx?NewsID=12491&LangID=. УВКБ ООН «Рекомендації щодо питання міжнародного захисту відповідно осіб, що залишають Сирійську Арабську Республіку», грудень 2012 року, http://unhcr.org.ua/attachments/article/671/intl%20prot%20consid_SYR_Dec2012_RUS_edited2.pdf 8. Зростача напруженість призвела до збройних сутичок між різними збройними угрупуваннями за ознакою міжконфесійного розколу (див. Розділ III). Такі інциденти відбувались в осередках змішаних громад чи там, де збройні угрупування намагались взяти під контроль території, що переважно населені проурядовими об’єднаннями меншин. Деякі громади меншин, зокрема алавіти та християни, сформували збройні групи самооборони з метою захисту своїх районів від антиурядових повстанців шляхом розміщення контрольних пунктів навколо цих територій. ... 17. Комісія отримала доповіді, що заслуговують на довіру, про напади антиурядових збройних груп на алавітів та інших проурядових громад меншин. Один із тих, у кого брали інтерв’ю, боєць FSA у Латакії, детально розповів про те, як після захоплення урядових сил, полонені-сунніти були ув’язнені, в той час як алавіти були негайно страчені. 30 жовтня внаслідок вибуху бомби поблизу значимого шиїтського храму за межами Дамаску було вбито та поранено декілька людей. 6 листопада внаслідок вибуху бомби у автомобілі в районі алавітів, Хаі аль-Вуроуд, що на північному заході Дамаску, за повідомленнями, було вбито десять людей. Верховний Комісар ООН з прав людини, Міжнародна незалежна слідча комісія щодо Сирійської Арабської Республіки, створена згідно резолюцій Ради ООН з прав людини S-17/1, 19/22 і 21/26, періодичний звіт, 20 грудень 2012 р., http://www.ohchr.org/Documents/Countries/SY/ColSyriaDecember2012.pdf. ....Представники меншини алавітів переважають серед сил внутрішньої безпеки та офіцерського корпусу збройних сил, в той час як мусульмани сунітського толку формують основний склад повстанських сил. Конфлікт продовжує набирати релігійного характеру, що проявляється у тому, що сунітське населення в основному стає жертвами атак уряду, деякі ісламістські угрупування проголошують свою ворожість до меншин та атеїстів, а цивільне населення усіх конфесій шукає безпечні умови життя в групах, до яких вони належать. Freedom House («Дім свободи»), Свобода у світі 2013 - Сирія, 9 травня 2013 року, режим доступу: http://www.refworld.org/docid/5194a2eb18.html [доступ здійснено 22 травня 2013 року] «Оскільки ситуація в Сирії продовжує погіршуватись, зростає ризик того, що цивільне населення, включаючи алавітів та інші меншини, яких вважають союзниками уряду, його сили безпеки, народне ополчення та союзники можуть ставати об’єктами широкомасштабних репресій», - додав він. Слідча Комісія щодо Сирійської Арабської Республіки також зазначила, що разом із алавітами, інші громади меншин – такі, як вірмени, християни, друзи, палестинці, курди та туркмени – були втягнуті у конфлікт. У своєму останньому звіті Комісія зазначила, що міжконфесійна складова проявляється особливо гостро у відносинах між громадою сирійських алавітів, до якої належить більшість вищих політичних та військових осіб уряду, та більшістю представників сунітської громади, які переважно, але не одноголосно, підтримують антиурядові збройні угрупування. Служба новин ООН, Спеціальний радник ООН щодо попередження геноциду застерігає щодо зростання ризику міжконфесійного насильства в Сирії, 21 грудня 2012 року, режим доступу: http://www.refworld.org/docid/50dbf3ce2.html [доступ здійснено 22 травня 2013 року] Незалежна Міжнародна Слідча Комісія щодо Сирійської Арабської Республіки зазначає, що вона отримала інформацію, що «заслуговує на довіру» стосовно атак проти алавітів та інших проурядових громад меншин антиурядовими збройними угрупуваннями (ООН 20 грудня 2012 року, пар.17). Крім того, декілька джерел вважають, що громадянська війна набирає все більш міжконфесійного характеру (The Independent 2 листопада 2012 року; The Majalla 25 грудня 2012 року; Reuters 12 вересня 2012 року). Відповідно до Le Figaro, «деякі священики запевняють, що групи салафістів ведуть переслідування християн, зокрема в Хомсі» (2 серпня 2012 року). Стаття, опублікована в the Independent, свідчить про те, що багато християн стикаються із «переслідуваннями» та іншими атаками, незважаючи на їхні спроби залишатися нейтральними в конфлікті (The Independent 2 листопада 2012 року).... Reuters зазначив, що «посеред безжалісного та зростаючого міжконфесійного насильства, важко дізнатись, були християни жертвами цільових атак чи були втягнуті у значно ширше невибіркове кровопролиття» (12 вересня 2012 року). Таким же чином, згідно з World Watch Monitor, «часто важко здійснити чітке розмежування між насильством, прямо націленим на християн, з одного боку, та з реаліями війни, куди втягуються християни, подібно до інших груп» (30 листопада 2012 року). ....За словами деяких лідерів християн у Сирії, є випадки, коли християни були викрадені з метою отримання викупу (Marianne 28 липня 2012 року; Reuters 12 вересня 2012 року). Відповідно до доповіді The Independent, в грудні 2012 року у християнському містечку Малула, на північному заході від Дамаску, було викрадено чотири християнина і було здійснено ще одну спробу такого викрадення, а також, як зазначив священик монастиря, розташованого біля Малули, «життя стало більш небезпечним для християн, особливо, для тих, кого вважали заможними». Сирійський біженець християнського віросповідання у Лівані зазначив у інтерв’ю the Independent, що у Кусайрі, антиассадівські повстанці погрожували, нападали та вбивали християн, які відмовлялись піднімати зброю проти уряду (2 листопада 2012 року). В грудні 2012 року, бригада повстанців погрожувала здійснити напад на два поселення, де проживають переважно християни, у провінції Хама, якщо їх жителі не виженуть урядові збройні сили з їх територій (AP 23 грудня 2012 року; AFP 22 грудня 2012 року). Відділ з питань імміграції та біженців Канади, Сирія: Ситуація християн, включаючи акти насильства проти них; позиції, які займають християни, за режиму Президента аль-Ассада (липень 2012 року – січень 2013 року), 24 січня 2013 року, SYR104275.FE, доступно: http://www.refworld.org/docid/5188f5574.html [доступ здійснено 22 травня 2013 року] Меншини, серед яких алавіти-мусульмани, пов’язану громаду сімейного клану аль-Ассада, стикаються із зростаючим ризиком зловживання правами людей з боку збройних опозиційних сил.... Нещодавно спостерігалось зростання міжконфесійного насильства в Сирії, зокрема зі сторони опозиційних до президента Башара аль-Ассада сил. Серед об’єктів нападу були алавіти, друзи та мусульмани шиїтського толку, разом із християнами. Amnesty International, Захист меншин має стати пріоритетним у відбудові Сирії, 10 січня 2013 року, доступно: http://www.refworld.org/docid/50efd1442.html [доступ здійснено 22 травня 2013 року] Активісти та міжнародні гуманітарні організації зазначили, що урядові сили продовжували проведення операцій безпеки у відповідь на протести опозиційних сил по всіх міських районах, переважно розташованих у Дараа, околицях Дамаска, Алеппо, прибережному місті Латакіа та центральних містах Хомсі та Хамі. Сили безпеки заарештовували чоловіків у віці від 16 до 50 років, але протягом року вони також затримали сотні жінок, дітей і людей похилого віку, порівнюючи із декількома десятками звітів за минулі роки. Згідно ІКП, антиурядові збройні сили обирала жертвами та вбили представників кланів та алавітів у двох інцидентах, що відбулись у липні та серпні в Алеппо та Латакії. Щодо серпневого інциденту антиурядові групи зазначили, що суд шаріату, прихильний до сил союзників, допитав п’ятьох членів сім’ї аль-Баррі та призначив їм смертну кару. Державний Департамент США, 2012 Доповіді про практику в сфері прав людини в державах світу – Сирія, 19 квітня 2013 року, доступно: http://www.refworld.org/docid/517e6dcd11.html [доступ здійснено 20 травня 2013 року] Москва, 4 марта 2013 г. "Положение религиозных меньшинств в Сирии становится все более угрожающим в связи с эскалацией военного противостояния в стране, - говорится в специальном опубликованном Службы коммуникации ОВЦС Московского Патриархата. Тем не менее, христиане не меньше других страдают от насилия и бедствий войны. Большинство из них уже бежало из Алеппо в другие города Сирии и Ливана, иные уехали в Европу и Северную Америку. В то же время, малоимущие христианские семьи продолжают оставаться в городе. Подверглись разрушению многие христианские дома и общественные здания, в том числе древний православный собор. http://www.pravoslavie.ru/news/59914.htm |
RETRO 2010 02 — 06. 07. Crimea, Ukraine Луцкий институт развития человека Открытого международного университета развития человека “Украина” |
ПЕРМСКИЙ АПОКАЛИПСИС Но именно поэтому, и в память об этих невинных жертвах, мы считаем, что надо поднять три самых важных вопроса, вытекающих из этой... |
ЕРЫВНОГО ОБУЧЕНИЯ ЕВРОПЕЙСКОГО СОЮЗА ЕВРОПЕЙСКИЕ МОДУЛИ ЖАНА МОНЕ... Интеграционные приоритеты Украины в современном геоэкономическом пространстве: материалы научно-практической конференции «Интеграционные... |
Задача курса «БЖД» обучение обеспечению комфортных условий деятельности... Безопасность жизнедеятельности (БЖД) – это наука, изучающая общие свойства и закономерности влияния опасностей и вредности на человека... |
Прадід Ю. Ф. У царині лінгвістики та права. Сімферополь: Еліньо,... Прадид Ю. Ф. Русско-украинский и украинско-русский фразеологический тематический словарь: Эмоции человека. Симферополь: Редотдел... |
Если вам предложат оценить материальное благополучие того или иного... Качественным медицинским обслуживанием, автомобилями последних марок и отдыхом на фешенебельных курортах. Логично использовать тот... |
Как, должно быть, было тяжело Зразок тексту: див. Підручник „ Практичний курс англійського язика”, 3 курс, М |
Регламент роботи ИЗМЕНЕНИЕ ФУНКЦИОНАЛЬНОГО СОСТОЯНИЯ ЧЕЛОВЕКА ПРИ ПРОСЛУШИВАНИИ МУЗЫКАЛЬНЫХ ПРОИЗВЕДЕНИЙ |
1. Поняття, предмет і методи теорії держави та права 9 Тема Походження держави та права 11 П.І., Стрельник О. Л., Гончаров А. В. Навчально-методичні матеріали з курсу “Теорія держави та права” для студентів та курсантів... |
ТРУДОВЕ ПРАВО, ПРАВО СОЦІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ” Трудове право України як самостійна галузь права, її співвідношення з суміжними галузями права. Предмет трудового права. Метод трудового... |