|
Скачати 25.85 Kb.
|
ЕКЗАМЕНАЦІЙНІ ПИТАННЯ I. Загальна характеристика Дисципліна: практика усного та письмового мовлення Факультет: гуманітарний Кафедра: іноземних мов та перекладу Індекс групи: РП Семестр: VI Викладачі: ст. викл. Євтушенко Н. І., ст. викл. Барабаш І. B. Укладач електронної версії: ст. викл. Барабаш І. B. II. Структура екзаменаційного білета 1. Prepare phonetic reading and literary translation of an appointed fragment of the text ‘Art for Heart’s Sake’ by K. Goldberg. Retell the text and speak on the problems touched in it. 2. Translate the suggested sentences. 3. Speak on the situation suggested. 4. Home-reading: speak on Julia’s two-selves within her. III. Структура питань білета 1. Перше питання: Фонетичне читання, переклад (без словника) та переказ тексту (обсяг 2-2,5 сторінки ) з виділенням основної думки. Кількість незнайомої лексики до 7%. Зразок тексту: див. Підручник „ Практичний курс англійського язика” , 3 курс, М., 1999, Unit Five, Text Five: “ Art for Heart’s Sake” by K. Goldberg. 2. Друге питання: Переклад 10 речень які містять лексичний матеріал, який є засвоєним (див. Розділи ‘Essential Vocabulary’ та ‘Speech patterns’ уроків IV-V підручника „Практический курс английского языка”, 3 курс, М., 1999). Зразок картки:
3. Третє питання: Спонтанне висловлювання студента що до запропонованої ситуації, пов’язаної із тематичним матеріалом, який є засвоєним (до 5 хвилин). Перелік тем: Topic IV. ‘Brining up children’
Topic V. ‘Painting’
classicism, Renaissance).
Зразок ситуації: You are to write the preface to a book on Salvador Dali. What will it feature? 4. Четверте питання: Бесіда за змістом художнього твору, який було винесено на домашнє читання (див. ‘Theatre’ W. S. Maugham; Комплекс заданий по домашнему чтению по роману У. С. Моэма „Театр”, М., ПГТУ, 2000; розділ ‘Topics for discussion and oral composition’). IV. Рекомендовані навчально-методичні матеріали
ПГТУ, 2000. 4. МУ для аудирования и развития навыков устной речи по теме „Образование”, ПГТУ, 1998. 5. МВ за курсом ‘Практика усного та письмового мовлення’ на тему ‘Живопис’, ПГТУ, 2004. 6. МВ за курсом ‘Практика усного та письмового мовлення’ на тему ‘Видатні художники’, ПГТУ, 2004. |
ПЕРМСКИЙ АПОКАЛИПСИС Но именно поэтому, и в память об этих невинных жертвах, мы считаем, что надо поднять три самых важных вопроса, вытекающих из этой... |
Я вел расстреливать бандитку И я сказал: «Пошли, гадюка, Получишь то, что заслужила. Не ты ль вчера ножом без звука Дружка навеки уложила. Таких, как ты, полно... |
Действие романа украинского советского писателя (1901—1947) происходит... ... |
Рассказ «Отчего в морозы трещат деревья» А. Н. Толстой Краплинами... «В деревьях есть сырость, и сырость эта замерзает, как вода… Если налить воды в бутылку и поставить на мороз, вода замёрзнет и разорвёт... |
Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання Работа должна быть направлена на развитие у учащихся коммуникативной компетенции; кроме того, программа очерчивает достаточно широкий... |
УРОК РУССКОГО ЯЗЫКА КАК ФРЕЙМ «СУЧАСНА ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: КОНЦЕПЦІЯ НООСФЕРИ В.І. ВЕРНАДСЬКОГО В КОНТЕКСТІ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ СВІТУ» |
Стратегії поводження в конфлікті (К. Томас) Корнелиус Х., Фейр Ш. Выиграть может каждый: Как разрешать конфликты. – Луганск: Глобус, 1999. – 200с |
Західнодонбаський інститут економіки і управління Бюлетень БІЦ Випуск 10 Барышева А. В. Как продать слона. – 3-е изд. – СПб: Питер, 2005. – 192 с., ил. 1 екз |
Тематика індивідуальних завдань Антонов, А. Б. Как организовать делопроизводство на предприятии [Текст] / А. Б. Антонов. – М.: ИНФРА-М, 1997. – 94 с |
«Эффективным может быть управление только исследовательского характера,... Проблема вимірювання та оцінки результатів навчання є одним з найбільш важливих в педагогічної теорії і практики. Вирішення цієї... |