|
Скачати 47.61 Kb.
|
Материки Землі Мета. Закріпити знання про глобус; продовжити формувати уявлення про види географічних карт, ознайомити з поняттям материк, з материками Землі та їх розміщенням на глобусі й карті півкуль; удосконалювати уміння користуватися картою півкуль та картою теплових поясів світу; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати допитливість, почуття дружби та взаємодопомоги, екологічну культуру. Терміни і поняття (словник): материки, континенти, острів, півострів. Обладнання: фізична карта півкуль, карта теплових поясів, глобус, презентація, підручники, робочі зошити. /Л.П.Хитяєва, Н.В.Діптан. – Х.: Веста: Видавництво «Ранок», 2009. – 64с.: іл.. + додат.(16 с.)/ Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форми навчання: індивідуальна, фронтальна, парна, групова. Методи та прийоми: дослідницький, словесний, наочний, самостійної роботи, метод самоаналізу та колективної роботи. Хід уроку І. Оргмомент Я люблю спостерігати І новеньке пізнавати. Будем працювать активно, І всі разом - колективно. ІІ. Основна частина уроку
– стан неба; – t° повітря; – сила і напрямок вітру; – опади; – інші явища природи.)
І варіант (Метод «Незакінчене речення»)
ІІ варіант (Тести)
а) Географічна; б) фізична; в) контурна. 2. Уявіть карту і визначте, в якій стороні знаходиться схід. а) праворуч; б) угорі; в) ліворуч; г) унизу. 3. Що позначають на карті точкою? а) Гори; б) річки; в) населенні пункти; г) озера і моря. 4. Яким кольором на карті позначають найвищі гори? а) Темно-коричневим; б) коричневим; в) червоним; г) темно-синім. 5. Що позначають на карті синім кольором? а) Гори; б) низовини; в) водойми. 6. Що таке карта? а) Зображення земної поверхні в кольорі; б) зображення земної поверхні за допомогою умовних знаків; в) зменшене в багато разів зображення на площині всієї поверхні Землі або її частин за допомогою масштабу та умовних позначок.
Діти розподіляються на 6 груп за кольором. Кожна група отримує фізичну карту материка формату А4 і алгоритм плану розповіді про нього. Діти в групі по абзацах опрацьовують матеріал підручника і переказують його по черзі один одному. Потім виступає кожна група за алгоритмом:
На дошці вивішуються карти і фотографії материків.
– Що спільного і відмінного між материками? (Спільне: материки – це окремі великі ділянки суші, що омиваються водою; різняться материки розмірами, конфігурацією, формами земної поверхні та їх співвідношеннями, природою.)
ІІІ. Підсумок уроку - Чи виправдались вашi очiкування? - Розшифруйте назви материків: ЗІАЄВЯР КАРАМЕІ КИТАНАРДА КАРИФА АСВІЛЯТРА
ІV. Домашнє завдання Опрацювати статтю у підручнику (с. 95-99). В робочому зошиті (с. 38) виконати завдання № 2: Упізнай материки за їхнім окресленням. Підпиши назви зображених материків. |
Тема. Материки. Природа материків. Мета проекту Мета проекту. Формувати уявлення про материки,різноманітність рослинного і тваринного світу материків; сприяти вмінню читати карту... |
1. Форма і рухи Землі Материки та океани – як об’єкти вивчення регіональної географії. Джерела вивчення і дослідження материків і океанів |
Додатки до уроку «Материки Землі» Додаток Історичні відомості про виникнення материків Земля — одна з 9 планет, якi обертаються навколо Сонця i утворюють Сонячну систему |
Материки Землі. Природа материків Обладнання: фізична карта світу, мультимедійна презентація «Природа материків», контурні карти, картки для групової роботи, глобус,... |
Тема: Екологічна проблема очима математики Мета уроку: формування в учнів навички розв’язування вправ та задач; ознайомити з екологічними проблемами нашої Землі;виховувати... |
Відстань до Землі 149597890 км або 1 а е Сонце – найближча до нас зірка. Сонце величезне як по розмірах, так і по масі. Його діаметр в 109 разів перевершує діаметр Землі,... |
Штучні супутники Землі обертаються навколо неї або за колам, і тоді... У деяких фантастичних романах описуються штучні супутники Землі, нерухомо висять за межами атмосфери в зеніті над Вінницею. Чи можливі... |
Довідка Про стан та перспективи використання земельних ресурсів Земельний фонд Коломийського району становить 102606,9 га з яких 67945,6464 га займають сільськогосподарські землі, 25754,5058 га... |
1. Палеогеографія: предмет, об’єкт, методологічні засади й принципи дослідження Землі, яка вивчає просторово-часові закономірності її розвитку. Головна мета науки – просторово-часове вивчення будови, складу, структури... |
ДЕРЖАВНІ СИМВОЛИ УКРАЇНИ Година спілкування в 3 класі Мета Мета. Ознайомити дітей з державними символами України; формувати національну свідомість школярів; виховувати почуття любові до своєї... |