|
Скачати 54.39 Kb.
|
Екологічна агітбригада Тема. Коли любов в душі радіє, тоді народжуються мрії. Мета: формувати в учнів бережливе ставлення до навколишнього середовища; розвивати естетичні смаки та риси справжнього дбайливого господаря. Через поле, через гай, Йде бригада «Водограй». Це вона іде до вас В добрий путь, і в добрий час. Головне наше питання – Екологічне виховання. Як рідну землю зберегти, Відродить, допомогти. Що означає «Водограй»? У нас ти, друже, запитай. В – веселі О – організовані Д – дружні О – оригінальні Г – грайливі Р – роботящі А – активні Й Прийшли до вас сьогодні ми Не з порожніми руками Принесли вам історію, Щоб ви запам’ятали. (Виходять учні одягнені в білі туніки із лавровими вінками – Боги) Одного разу в час негоди Зібралися на небі боги І стали думать і гадать, Як людей їм покарать. Дали ми вам дари святії, Щоби в житті допомагали. Не виправдали ви надії, Ви наші мрії поламали. - 1 - Забруднили чисте повітря, Деревам поламали віття, Зробили мертвими вже ріки, Які не відродить повіки. Ну, а страждальниця-земля, Як безпорадне те дитя. Все хоче знов на ноги стати Й своє багатство людям дати. Перший дар богів – Вода, Прозора, чиста, як сльоза. Щоб її люди споживали, Оберігали й захищали. (Виходить дівчинка в костюмі Води під музику із шумом хвиль і танцює танок, а в цей час ведучі читають слова) О, люди! Нумо схаменіться Й навколо нумо подивіться – Що навкруги ми наробили І як усе занапастили. Як обміліли наші ріки, І їх не відродить повіки, Нітратами їх отруїли Й сміттям навкруг все забруднили. А нашеє безмежне море Покрите нафтою!.. О горе! І гинуть мешканці його. Хто винен тут? Карать кого? А де маленькі ті джерельця, Що води з-під землі несли? Не набереш ти з них й відерця Болотом й мохом поросли. Агов, Людино, схаменися! Ти знищуєш сама себе, Лицем до вод цих повернися, Спробуй поправити усе! Сині розіллються хай ріки Їх чистота води - навіки І буде повно риб у них, Дзеркальних, срібних, золотих. Усі моря без нафти будуть І негаразди всі забудуть. - 2 - Води прозорі, голубі, Щоб відновлялися самі. Джерельця стали бірюзові, Все били й били з-під землі, А свіжі роси світанкові Все посміхалися б мені. А теплий із грозою дощик Купав гаї, садки, поля, І квітку, і грибок, і кущик, Бо це усе – моя земля. Другий же дар богів – Повітря Свіже і чисте, мов кришталь. Не має там отруйних газів Прозора й чиста пастораль. (Виходить дівчинка, одягнена в прозору сукню і танцює танок, а в цей час читається вірш) Заводи, фабрики на милі Наше повітря забруднили Їх труби неба дістають І смерть й хвороби нам несуть. Замість веселки кольорової Всі її барви дим несе. А замість свіжості ранкової – Задуху вітер принесе. Агов, Людино, схаменися! Адже повітря – це життя. Лицем в природу повернися, Адже це наше майбуття. А третій дар – земля родюча Її багатств хода разюча І повная скарбів комора, Казкова фауна і флора. (Виходить дівчинка одягнена Землею і розповідає вірш, а в цей час дівчатка танцюють танок квітів) Це я – Земля! Життя дарую, Любові мить несу у світ. І все довкілля зустрічає Теплінь і сонця промінці. Ліси, садки, поля і гори,
Тварини, риби і птахи – Усі мої це дітлахи! А ти є хто, Людино? Адже ти теж моя дитина! Поглянь-но, що зі мною ти зробила. Хіба на це я заслужила? За що караєш ти невинних: Рослинний світ, тварин, птахів? І поглинають мене сумніви глибокі: Чи є в тобі душа, чи є любов? Чи може розум твій холодний Затьмарить цінності життя? Чия дитина ти, Людино? Невже моя? (Звучить пісня за мотивом «Одна родина» С.Ротару.) Пісня Сумно, сумно аж за край – Ріки висихають плаче рідний край. Гірко, гірко на душі – Все живе зникає, наче міражі! Одна земля у нас, одна Хай буде чистою вона Людська рука нехай не нищить рідний край! В нас небувалої краси Річки, і гори, і ліси, Одна земля в нас, ти її оберігай! Брудно, брудно навкруги – Знову в атмосфері – викиди, дими. Важко дихати у нас, Бо навколо тільки вуглекислий газ. Плаче, плаче вся земля, Захисту благає, Наче немовля. Про природу ти подбай, В нас вона єдина, це запам’ятай. Що наробила ти, Людино? І хто тепер у цьому винен? - 4 - (Виходять учні і звертаються до Богів) Боги, не гнівайтесь на нас, не треба Ми допоможемо зробити все як треба. І хоч ми ще не дуже і дорослі Ми жителі планети, а не гості. Наша бригада зовсім не дрімає, А чим вже може природі помагає: Довкілля від сміття невтомно прибирає І береги річок від смітників звільняє. Допомагає зберігати первоцвіти, Саджає біля школи гарні квіти, Насаджує кущі, траву, дерева Адже чисте повітря всім нам треба. Тож ми , Земля, не мешканці, а діти І любимо тебе, і будемо любити. Й коли любов в душі радіє Тоді й народжуються мрії. Вірю в майбутнє твоє, Україно, Як у твій символ – вербу і калину. Неба яскраву і чисту блакить Й злото ланів не забути й на мить. Вірю розіллються синії ріки, Їх чистота і кришталь вже навіки. Глибокі озера, без нафти – моря Багаті на окуня, щуку й вугря. Ну, а ліси – повні ягід грибів, Різного звіра і інших скарбів, Дерева ростуть там сильні й кремезні, А первоцвітів – поляни безмежні. Люди ж у нас душею багаті Йдуть кожен день, немов би на свято Любов і добро несуть вони в світ І будуть жити до сотні літ. Вірю в майбутнє твоє, Україно, Кожної днини і щогодини І віра ця є у нас повсякчас В добрий же путь і в добрий час. |
Олімпіада школярів з програмування Автобус може проїхати під мостом тоді і тільки тоді, коли висота моста перевершує висоту автобуса. Допоможіть організаторам дізнатися,... |
Перш ніж ми будемо говорити про секс, розглянемо два дуже важливі... Про ніжну, романтичну любов. Коли вона сидить на лекціях і слухає приємний голос викладача математики чи фізики, вона думає про ніжну,... |
«ДУШІ ЖІНОЧОЇ НЕВИПИТА КРИНИЦЯ » Мета: розкрити картини селянського побуту, показати жертовну любов жінки-матері, познайомити з народними звичаями, обрядами |
Тема: Добро і зло в нашій душі Милосердя – щиросердність, співчуття,готовність робити добро всякому, любов на ділі, здатність відгукнутися на чужий біль. Людям... |
Уроку за темою «Що є законом душі за Ф. М. Достоєвським» Тема : Що... Обладнання: учнівська комп’ютерна презентація, мультимедійне обладнання, творчі роботи учнів, картки для індивідуальної роботи |
Хто був основоположником філософії екзистенціалізму? Екзистенціалізм підкреслює, що людина відповідає за свої дії лише тоді, коли діє вільно, має свободу волі, вибору і засобів їхньої... |
2. Здібності, задатки та індивідуальні відмінності людей Це ж поняття використовується нами тоді, коли потрібно зрозуміти в силу чого одні люди швидше і краще за інших засвоюють знання,... |
Концепція баз даних Сприйняття реального світу можна співвіднести з послідовністю різних, хоча іноді і взаємозалежних, явищ. З давніх часів люди намагалися... |
Тема: Мрії збуваються… (за повістю-казкою О. Гріна «Пурпурові вітрила») Мета уроку: познайомити учнів із короткими відомостями про життєвий і творчий шлях О. Гріна |
Як в нації вождів нема, тоді вожді її поети Тема: Як в нації вождів нема, тоді вожді її – поети ( «Празька поетична школа». Є. Маланюк) |